Soldiers of Odin

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.

Valvoja: Moderaattorit

annaanna

Re: Soldiers of Odin ja rikosepäilyt yms. 2016

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Voihan tietysti ajatella myös poliisipartioiden iloitsevan tästä tapauksesta. Jos tätä kautta saataisiin näitten kalsarisankarien lukumäärää vähennettyä.

Nämä porukat sitovat poliisin resursseja ympäri Suomen, näin kertoo poliisi tuossa edellä:

Hännisen mukaan poliisi seuraa tarkasti Soldiers of Odinin toimintaa eri paikkakunnilla.

Sen lisäksi, että poliisit joutuvat ei-pakolaisstatukseen oikeutettujen palautuslentoja ja aiheuttamia järjestyshäiriöitä VOKeissa selvittämään ja järjestämään, kaikenlaisia hönttäpäisiä, kantasuomalaisten polttopulloiskuja ratkomaan, perättömiä ja aiheellisia raiskausyritysepäilyjä ja tekoja tutkimaan, oikomaan ja vahtimaan netti- ja lehtikirjoittelua, on vielä nämä erilaiset katupartiot.

Täysin tarpeeton ja ylimääräinen riesa.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Soldiers of Odin ja rikosepäilyt yms. 2016

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

annaanna kirjoitti:Voihan tietysti ajatella myös poliisipartioiden iloitsevan tästä tapauksesta. Jos tätä kautta saataisiin näitten kalsarisankarien lukumäärää vähennettyä.

Nämä porukat sitovat poliisin resursseja ympäri Suomen, näin kertoo poliisi tuossa edellä:

Hännisen mukaan poliisi seuraa tarkasti Soldiers of Odinin toimintaa eri paikkakunnilla.

Sen lisäksi, että poliisit joutuvat ei-pakolaisstatukseen oikeutettujen palautuslentoja ja aiheuttamia järjestyshäiriöitä VOKeissa selvittämään ja järjestämään, kaikenlaisia hönttäpäisiä, kantasuomalaisten polttopulloiskuja ratkomaan, perättömiä ja aiheellisia raiskausyritysepäilyjä ja tekoja tutkimaan, oikomaan ja vahtimaan netti- ja lehtikirjoittelua, on vielä nämä erilaiset katupartiot.

Täysin tarpeeton ja ylimääräinen riesa.
Kunhan saat tästä resurssien sitomisesta tarkempaa tietoa, varmastikin olet ensimmäisenä tiedottamassa meitä tietämättömämpiä.

Annaanna kirjoitti myös:
"...VOKeissa selvittämään ja järjestämään, kaikenlaisia hönttäpäisiä, kantasuomalaisten polttopulloiskuja ratkomaan, perättömiä ja aiheellisia raiskausyritysepäilyjä ja tekoja tutkimaan, oikomaan ja vahtimaan netti- ja lehtikirjoittelua, on vielä nämä erilaiset katupartiot."

Näidenkin vaikutuksesta poliisien resurssien käyttöön olisi ihan ihkua saada lisätietoa, etenkin mikäli voit suhteuttaa sen VOKkeihin tai tuleviin työttömiin kokkeihin eli tähän Irak-, Somalia-, Afganistan- ja Syyria-peräiseen porukkaan?

Voisitko kertoa miksi feministit täysin vaikenevat tämän kulttuurin mukanaan tuomista tavoista?
Ehtivänä ihmisenä voisit tekaista vaikka laulun "Olen suomaloinen" heidän kunniakseen.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
TieD
Sabrina Duncan
Viestit: 366
Liittynyt: To Helmi 18, 2016 12:58 pm
Paikkakunta: Viljandi

Re: Soldiers of Odin ja rikosepäilyt yms. 2016

Viesti Kirjoittaja TieD »

annaanna kirjoitti:Voihan tietysti ajatella myös poliisipartioiden iloitsevan tästä tapauksesta. Jos tätä kautta saataisiin näitten kalsarisankarien lukumäärää vähennettyä.

Nämä porukat sitovat poliisin resursseja ympäri Suomen, näin kertoo poliisi tuossa edellä:

Hännisen mukaan poliisi seuraa tarkasti Soldiers of Odinin toimintaa eri paikkakunnilla.

Sen lisäksi, että poliisit joutuvat ei-pakolaisstatukseen oikeutettujen palautuslentoja ja aiheuttamia järjestyshäiriöitä VOKeissa selvittämään ja järjestämään, kaikenlaisia hönttäpäisiä, kantasuomalaisten polttopulloiskuja ratkomaan, perättömiä ja aiheellisia raiskausyritysepäilyjä ja tekoja tutkimaan, oikomaan ja vahtimaan netti- ja lehtikirjoittelua, on vielä nämä erilaiset katupartiot.

Täysin tarpeeton ja ylimääräinen riesa.
Sen verran joudun tuplaanna oikomaan tuota,että näin "sisäpiiritietona":Ei ne poliisit nyt niin kovin tarkasti Odinien toimintaa seuraa.Tai siis varsinkaan niin että se nyt mitään resursseja
kovasti veisi.Tuo tarkasti seuraaminen ei tarkoita mitään Odinien varjostamista,teleurkintaa tms.

Edelleen se suurin/tai turhauttavin resurssin viejä on nämä juoppoputkakeikat.Varsinkin nykyään kun juoppoputka saattaa sijaita 80-150 km päässä.Siinä sitä sitten onkin partio mukavasti sidottuna tunnista kahteen-jopa kolmeen yhden juopon takia.

Ja jos poliisien resurssien kuluttamista miettii niin kyllähän mamut ovat aivan eri sfääreissä kuin Odinin puuhastelijat :roll:
___________________________________________________________________
-Älä Verneri purista rottaa kovaa,siltä lähtee henki.
-Kissa!!
-Niin,kissalta lähti henki ku sä puristit kovaa.
disposal
Jane Marple
Viestit: 1014
Liittynyt: Ke Loka 09, 2013 10:51 pm

Re: Soldiers of Odin ja rikosepäilyt yms. 2016

Viesti Kirjoittaja disposal »

Mitä FB kommenteista ymmärsin, niin asiat oli mennyt (yhden version) mukaan näin. Pariskunta oli poistunut baarista ja aloittaneet riitelyn. Riitely oli kehittynyt siihen pisteeseen että mies oli lyönyt puolisoaan ja tilanteen nähnyt odineihin kuuluneet kolme miestä oli mennyt väliin, he eivät siis partioineet tapauksen sattuessa. Tämän järjestyksenvalvojan töitä tekevän ulkopuolisen osallisuus jäi hieman epäselväksi, mutta ilmeisesti hän oli tullut tilannetta ymmärtämättä sitten tämän miehen ja odineihin kuuluneiden miesten väliin ja soppa olikin sitten valmis. Kuitenkaan mistään joukkotappelusta ei ollut kyse vaan lähinnä "suusanallista" riitaa ja vaatteissa roikkumista on ilmennyt.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Soldiers of Odin ja rikosepäilyt yms. 2016

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Ketjussa aiemmin mainitun perustajajäsenen FB profiilissa yksi osallistuja kertoo näin:
Joo elikkä minä olen herra jolla oli tunnukset päällä tilanteessa ja olin selvinpäin kuskina. Tapahtumaa jos vähän valaisen niin minun kaveriporukasta meni yksi kaveri väliin heti kun näki tilanteen jossa naista läimittiin sen jälkeen tulee tämän naisen läimiän kaveri "portsari vapaalla" joka käy kaverini päälle jolloin toinen kaverini menee väliin. Sitten tulee tämä tilanne kun minä ilkeä ihminen menen tunnukset selässäni erottamaan kaikki toisistaan joka näkyy myös kuvassa jota ei jostain kumman syystä ole julkastu missään. Suoraan sanottuna pelastin naistenhakkaajan ja kaiken hyvänlisäksi annoin hänelle 5€ menetetyistä kebab ranskalaisista. Toivoisin että joskus valtamediakin ottaisi vähän selvää ennenkuin julkaisee perättömiä juttujaan.
Välttämättä nuo kaksi muuta eivät edes ole Odinin jäseniä, se selviää varmasti vielä. Ja mikäli tämän kirjoittajan juttu on totta, ei tästä mitää pahoinpitelysyytteitä ole tulossa. Mikäli hän vähättelee tapahtumia, niin sitten olen hyvin pettynyt Odineihin. Mutta katsotaan, mitä jatkossa selviää.
annaanna

Re: Soldiers of Odin ja rikosepäilyt yms. 2016

Viesti Kirjoittaja annaanna »

TieD kirjoitti:
annaanna kirjoitti:Voihan tietysti ajatella myös poliisipartioiden iloitsevan tästä tapauksesta. Jos tätä kautta saataisiin näitten kalsarisankarien lukumäärää vähennettyä.

Nämä porukat sitovat poliisin resursseja ympäri Suomen, näin kertoo poliisi tuossa edellä:

Hännisen mukaan poliisi seuraa tarkasti Soldiers of Odinin toimintaa eri paikkakunnilla.

Sen lisäksi, että poliisit joutuvat ei-pakolaisstatukseen oikeutettujen palautuslentoja ja aiheuttamia järjestyshäiriöitä VOKeissa selvittämään ja järjestämään, kaikenlaisia hönttäpäisiä, kantasuomalaisten polttopulloiskuja ratkomaan, perättömiä ja aiheellisia raiskausyritysepäilyjä ja tekoja tutkimaan, oikomaan ja vahtimaan netti- ja lehtikirjoittelua, on vielä nämä erilaiset katupartiot.

Täysin tarpeeton ja ylimääräinen riesa.
Sen verran joudun tuplaanna oikomaan tuota,että näin "sisäpiiritietona":Ei ne poliisit nyt niin kovin tarkasti Odinien toimintaa seuraa.Tai siis varsinkaan niin että se nyt mitään resursseja
kovasti veisi.Tuo tarkasti seuraaminen ei tarkoita mitään Odinien varjostamista,teleurkintaa tms.

Edelleen se suurin/tai turhauttavin resurssin viejä on nämä juoppoputkakeikat.Varsinkin nykyään kun juoppoputka saattaa sijaita 80-150 km päässä.Siinä sitä sitten onkin partio mukavasti sidottuna tunnista kahteen-jopa kolmeen yhden juopon takia.

Ja jos poliisien resurssien kuluttamista miettii niin kyllähän mamut ovat aivan eri sfääreissä kuin Odinin puuhastelijat :roll:
Niinkuin kirjoitin, ovat YLIMÄÄRÄINEN RIESA.

Et sinä siellä "kuvitteellisessa sisäpiirissäsi" kyllä ollenkaan ole todellisuudenkartalla. Luuletko sinä minun perusteettomia asioita kertoilevan. Faktaa löytyy sekä juuri julkaistusta, poliiseille suunnatusta kyselystä, että omien havaintojen perusteella.

Osa poliiseistamme myöntää olevansa perussuomalaisia :roll:. Vielä useampi kannattavansa kokoomusta :shock:. (Epäpoliittisena en ikinä tunnusta väriä).

LÄNNEN MEDIAT:
...

Monissa vastauksissa kerrotaan vastaanottokeskusten levottomuuksista, joihin poliisin pitää sitoa monia partioita kerralla. Myös seksuaalisen ahdistelun pelätään lisääntyvän kesää kohti.

Polttopulloiskujen kaltaista rasistista rikollisuutta noin puolet vastaajista pitää vähintään melko suurena turvallisuusuhkana. Toinen puoli pitää sitä korkeintaan vähäisenä uhkana. Suurimmassa osassa avoimia vastauksia iskuja pidetään yksittäisten humalaisten hölmöilynä.

Katupartioista poliisit eivät lisäturvaa hae. Lähes puolet katsoo, että turvapaikanhakijatilanteella perustellut katupartiot tuovat kaduille lisää turvattomuutta. Vain joka kymmenennen mielestä ne lisäävät turvallisuutta.
Eli enemmistöllä mielipide kielteinen, vähemmistöllä myönteinen.
Monenlaisista poliisien mielipiteistä kopsasin uusmaalaispoliisien vastauksia koskien tään ketjun aihetta eli SOOlaisia.



-Toistaiseksi katupartiot eivät ole syyllistyneet minkäänlaisiin ylilyönteihin toisin kuin suvaitsevaiston vihervasemmistoanarkistit ja muut puunhalaajat. Poliisin resurssit eivät millään riitä turvaamaan yksittäisten ihmisten ulkona liikkumista. Esim. Espoon kokoisen kaupungin yövuorossa saattaa turvana olla neljä poliisipartiota.

– Avoimen rasistiset katupartiot ja SVL:n liitokset kertovat siitä, että ihmisistä huolenpitäminen on sivuseikka näille ryhmittymille. Neighbourhood watch -tyylinen partiointi olisi tervetullut ilmiö meidän yhteiskuntaamme.

– Poliisin jalkapartio on ainoa oikea katupartio. Kaikilla muilla on subjektiiviset näkemykset oikeasta ja väärästä.

– Mahdollisesti ne tuovat hieman turvallisuutta, mikäli ne toimivat yhteistyössä poliisin kanssa ilman poliittisia motiiveja. Turvallisuusalan henkilöstöllä ei hyväksytä väkivaltarikoshistoriaa eikä niitä sopisi olla myöskään katupartioilla.
annaanna

Re: Soldiers of Odin ja rikosepäilyt yms. 2016

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Kiitos WD kopsauksesta. Poliisi siis kertonut iskuista kasvoihin ja pahoinpitelyepäilyistä, mutta tämä pusakkaherra kertoo vain "väliin menosta". Ei hyvältä näytä. Mutta joukkotappelulta for sure!
WalkingDisaster kirjoitti:Ketjussa aiemmin mainitun perustajajäsenen FB profiilissa yksi osallistuja kertoo näin:
Joo elikkä minä olen herra jolla oli tunnukset päällä tilanteessa ja olin selvinpäin kuskina. Tapahtumaa jos vähän valaisen niin minun kaveriporukasta meni yksi kaveri väliin heti kun näki tilanteen jossa naista läimittiin sen jälkeen tulee tämän naisen läimiän kaveri "portsari vapaalla" joka käy kaverini päälle jolloin toinen kaverini menee väliin. Sitten tulee tämä tilanne kun minä ilkeä ihminen menen tunnukset selässäni erottamaan kaikki toisistaan joka näkyy myös kuvassa jota ei jostain kumman syystä ole julkastu missään. Suoraan sanottuna pelastin naistenhakkaajan ja kaiken hyvänlisäksi annoin hänelle 5€ menetetyistä kebab ranskalaisista. Toivoisin että joskus valtamediakin ottaisi vähän selvää ennenkuin julkaisee perättömiä juttujaan.
Välttämättä nuo kaksi muuta eivät edes ole Odinin jäseniä, se selviää varmasti vielä. Ja mikäli tämän kirjoittajan juttu on totta, ei tästä mitää pahoinpitelysyytteitä ole tulossa. Mikäli hän vähättelee tapahtumia, niin sitten olen hyvin pettynyt Odineihin. Mutta katsotaan, mitä jatkossa selviää.
Lisäys.
MTV:n uutisessa kyllä kerrotaan grillä toimineesta järkkäristä, mutta vähän epäilen tuota. Voi tietty totta olla. Kasvoihin lyönnistä myös kerrottu.

MTV:
Miesten epäillään pahoinpidelleen imatralaismiehen sekä samassa tilanteessa torin grillillä toimineen järjestysmiehen. Uhrit eivät saaneet vakavia vammoja.
– Nyrkeillä on lyöty kasvoihin.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Soldiers of Odin ja rikosepäilyt yms. 2016

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

annaanna kirjoitti:Kiitos WD kopsauksesta. Poliisi siis kertonut iskuista kasvoihin ja pahoinpitelyepäilyistä, mutta tämä pusakkaherra kertoo vain "väliin menosta". Ei hyvältä näytä. Mutta joukkotappelulta for sure!
Kunhan nyt selviää sekin, onko oikeasti lyöty kasvoihin, vai ei. Onko naista lyöty kasvoihin miehensä toimesta ja/tai ko. miestä lyöty.
Malttia.
Pula-aho
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 1:58 pm

Re: Soldiers of Odin ja rikosepäilyt yms. 2016

Viesti Kirjoittaja Pula-aho »

annaanna kirjoitti: Katupartioista poliisit eivät lisäturvaa hae. Lähes puolet katsoo, että turvapaikanhakijatilanteella perustellut katupartiot tuovat kaduille lisää turvattomuutta. Vain joka kymmenennen mielestä ne lisäävät turvallisuutta.

Eli enemmistöllä mielipide kielteinen, vähemmistöllä myönteinen.
Monenlaisista poliisien mielipiteistä kopsasin uusmaalaispoliisien vastauksia koskien tään ketjun aihetta eli SOOlaisia.
Lähes puolet = alle puolet eli kaikki 26-49%

ja 10% mielestä lisäävät turvallisuutta.

ja loput 41-64% eivät kerro kantaansa.


Perus annaannaa, tuo vääristely nimittäin.
Avatar
Kyläseppä
Harjunpää
Viestit: 343
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2014 6:09 am
Paikkakunta: Seppä Ilmarisen paja

Re: Soldiers of Odin ja rikosepäilyt yms. 2016

Viesti Kirjoittaja Kyläseppä »

Kauhea älämölö kun jotkut ojentavat naisen hakkaajaa. Ihan oikein, oli liivit tai ei.

Annannaan kohdalla toivoisin että kukaan ei menisi väliin jos hän ottavana osapuolena.
Siellähän voi miettiä ajatuksia realistemmaseksi.
Avatar
TieD
Sabrina Duncan
Viestit: 366
Liittynyt: To Helmi 18, 2016 12:58 pm
Paikkakunta: Viljandi

Re: Soldiers of Odin ja rikosepäilyt yms. 2016

Viesti Kirjoittaja TieD »

Annaanna kirjoitti:Niinkuin kirjoitin, ovat YLIMÄÄRÄINEN RIESA.

Et sinä siellä "kuvitteellisessa sisäpiirissäsi" kyllä ollenkaan ole todellisuudenkartalla. Luuletko sinä minun perusteettomia asioita kertoilevan. Faktaa löytyy sekä juuri julkaistusta, poliiseille suunnatusta kyselystä, että omien havaintojen perusteella.

Osa poliiseistamme myöntää olevansa perussuomalaisia :roll:. Vielä useampi kannattavansa kokoomusta :shock:. (Epäpoliittisena en ikinä tunnusta väriä).


Ylimääräinen riesa? -Ylimääräistä riesaa on Suomi täynnä,tuskinpa on Odinit ihan suurimpana riesana.Jospa tekisit vaikkapa poliiseille ovensuukyselyn ja kyselet kummasta on poliiseille enemmän ylimääräistä riesaa A)Odineista B)Vokin asukeista :roll: :roll: :roll:

Kuvitteellinen sisäpiiri? -Joo,en ole itse Suomen valtiolla töissä,mutta tunnen kyllä ihmisiä jotka ovat.Ja olen heidän kanssaan tästäkin aiheesta keskustellut.......taikka sitten olen vaan kuvitellut heidät,eihän minusta tiedä mikä lääkitys milloinkin on pielessä :P

Osa poliiseistamme myöntää olevansa perussuomalaisia? -No mitäpä siitä sitten,itse ainakin perustan mielipiteeni ihmisestä ihan muusta kuin puoluekirjasta (taikka ihonväristä).

Mutta mitäpä tässä turhasta vääntämään,heitänkin tuosta naulakosta Odinin pilotin niskaan ja lähden kuvitteelliseen maailmaani tarpomaan..

PS.Ja JOS siellä tosiaan on mies läpsinyt naista,niin olen kyllä Kyläsepän kanssa aivan samoilla linjoilla..mitäs läksit..

PSS.Ja Pula-ahohan tuossa auttoi lukemisen ymmärtämisessä,lähes puolet
___________________________________________________________________
-Älä Verneri purista rottaa kovaa,siltä lähtee henki.
-Kissa!!
-Niin,kissalta lähti henki ku sä puristit kovaa.
annaanna

Re: Soldiers of Odin ja rikosepäilyt yms. 2016

Viesti Kirjoittaja annaanna »

WalkingDisaster kirjoitti: ...
Kunhan nyt selviää sekin, onko oikeasti lyöty kasvoihin, vai ei. Onko naista lyöty kasvoihin miehensä toimesta ja/tai ko. miestä lyöty.
Malttia.
Kymen Sanomien mukaan poliisi on kertonut nyrkillä molempia miehiä lyödyn, toista kasvoihin. Poliisi ei ole mistään naisen kasvoihin kohdistuneesta pahoinpitelystä kertonut. Sitä paitsi, pariskunnan miehellä taisi olla makkaraperunat työn alla, kun väitetään läpsineen/kun on kimppuun käyty. Ei hyvältä näytä kenenkään ruokarauhan häirintä.

Naisen ja miehen välillä poliisi kertoo olleen kärhämää RAVINTOLASSA. Kun sitten lukee tuon SOOpusakkaherran selitystä jonkun makkaraperuna-annoksen rahallisesta korvaamisesta ja näitten kahden pahoinpitelyn ylipäänsä tapahtuneen grillillä, ns. nakkikioskilla, jää mietityttämään tämä ylevä naisensuojelulähtökohta, jota tarjotaan. Mahtoiko mitään tilannetta olla ylipäänsä olla päällä.

Minä olisin tämän julkisen puolustautumisen rakentanut siihen, että ei oltu partioimassa, että partioidessa ei ikinä humalassa olla, että vain selväpäisellä tunnuksellinen pusakka (jos näin tosiaan oli) päällä saa olla. Pusakkaherra itse saattaa kaikin puolin syytön olla ja ainut SOOlainen, mutta viestitteli typerästi mun mielestä. Kertoi väliinmenoista. Poliisi kertonut pahoinpitelyistä. Syntyy sana sanaa vastaan tilanne. Väittääkö poliisinkin valehtelevan, valtamedian lisäksi.
Ei näin.


Lapsellisesti, perinteiseen minfokeskustelun tapaan, täällä on asiaan keskittymisen sijaan keskitytty minuun. Minua on nyt pyydetty tekemään joku hiivatin laulu, ovensuukysely poliiseille ja ties mitä.

Joku toivoo, kun ei muuta keksinyt, poliisin laiminlyövän virkatehtäviään minuun kohdistettaessa pahoinpitelyä. Minä kyllä toivon poliisia moisessa tilanteessa paikalle, ei heidän työtään muut osaa, joukkotappeluksi riistäytyy, kun ei ole temput ja taidot hallussa.

Jos mulla olisi kärhämää ollut ravintolassa, en silti hyvitykseksi toivoisi snägärijonossa kanveesissa olevan miestä kuin meren mutaa. En kannata katuväkivaltaa. Keppihevosilla tai ilman.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Soldiers of Odin ja rikosepäilyt yms. 2016

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Tästä uutisesta naisen läpsimisjuttu sai alkunsa:
MTV: Soldiers of Odinin jäseniä epäillään suomalaismiehen pahoinpitelystä
Julkaistu 09.03.2016 09:56
...
– Nyrkeillä on lyöty kasvoihin. Tässä on viitteitä siitä, että tilanteeseen on johtanut se, että pahoinpitelyn kohteena ollut imatralaismies olisi ensin läpsäissyt naisseuralaistaan. Tämä on johtanut joukkotappeluun grillillä. Alkoholilla on ollut osuutta tapahtumiin, Hänninen sanoo.

Poliisin mukaan teosta epäillyt Soldiers of Odin -jäsenet ovat kertoneet olleensa Imatralla kavereidensa luona.
...
Voisiko vaikka Annaanna tahi joku muu selventää jotain muuta mahdollista skenaariota tappelun syntyyn kuin että joku näki naista läpsittävän ja puuttui tilanteen kulkuun -> Tappelu.

Siis että kolme Odin-miestä hyökkäsi syyttömän miehen ja naisen kimppuun heidän mussuttaessa ranskalaisia ja makkaraa? Oikeasti, miettikääpä nyt hieman, oliko ne edes neekereitä ne uhrit, tai hiekkapuhallettuja? Eivät olleet. Se siitä rasistijärjestöstä, nytkö teidän joidenkin mielestä ihan mielivaltaisesti miesylivoimalla syyttömien kimppuun olisivat käyneet.

Odotellaanpa ihan rauhassa selvityksen tulosta.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Helluby
Hetty Wainthropp
Viestit: 498
Liittynyt: Ma Syys 28, 2009 9:56 pm

Re: Soldiers of Odin ja rikosepäilyt yms. 2016

Viesti Kirjoittaja Helluby »

Jos joku, liiveillä tai ilman tunkisi väliin, kun pikkasen tuon ukkoni kanssa kisaillaan. Niin ihan vanhasta muistista täräyttäisin Valmetin molemmat piiput tyhjiksi.

Kyllä vanha kansa tietää: "Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti". Täytyy olla täydellisen tyhjä päästään, jos menee tappelevan pariskunnan väliin, ellei heistä kumpikaan edes pyydä apua!

Meilläkin on tuon ukko-kullan kanssa jo yli 30 vuotta takana yhteistä hiljaiseloa, ja joka ikinen päivä vetästään vähintään kolmesti nokkapokat ja painiottelut. Tahtoo vaan sanoa, että sivullisten on parasta pysyä erossa pariskunnan keskinäisistä jutuista.
Ihan sivusta sanoisin ettei 1+1 ole koskaan 2, vaan ihan tilanteesta johtuen se on joko 1, tai 3, joskus jopa 4.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Soldiers of Odin ja rikosepäilyt yms. 2016

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Helluby kirjoitti:Jos joku, liiveillä tai ilman tunkisi väliin, kun pikkasen tuon ukkoni kanssa kisaillaan. Niin ihan vanhasta muistista täräyttäisin Valmetin molemmat piiput tyhjiksi.

Kyllä vanha kansa tietää: "Kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti". Täytyy olla täydellisen tyhjä päästään, jos menee tappelevan pariskunnan väliin, ellei heistä kumpikaan edes pyydä apua!

Meilläkin on tuon ukko-kullan kanssa jo yli 30 vuotta takana yhteistä hiljaiseloa, ja joka ikinen päivä vetästään vähintään kolmesti nokkapokat ja painiottelut. Tahtoo vaan sanoa, että sivullisten on parasta pysyä erossa pariskunnan keskinäisistä jutuista.
Taitaa olla pelkkä provo, mutta provosoiduin, kun en ole varma. Ja jollei ole, niin onnea valitsemallesi tielle sinne nyrkin ja hellan väliin. Kotonasi voit antaa tapahtua mitä haluat, jos kukaan ei kuule, tai näe, mutta kodin ulkopuolella ukko-kultasi on pahoinpitelijä ja sellaiseen kuuluukin puuttua.
Vastaa Viestiin