Elisa Kissa-Öberg

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Nyt käy jännäksi. Hullu on saanut mustalaisetkin hermostumaan.

Tuleekohan vainaita? :mrgreen:

kisse.png
kisse.png (128 KiB) Katsottu 7559 kertaa
it's my car !
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

kisu.png
kisu.png (241.54 KiB) Katsottu 7523 kertaa
it's my car !
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Kissa on kerännyt johonkin adressiin nimiä.

Henkilö, jota "vastaan" adressilla kerättiin nimiä, päätti sitten kysyä eräältä allekirjoittaneelta ihmiseltä, miksi hän oli allekirjoittanut tämän adressin.

Vastauksesta voisi päätellä, että Elisa Kissa-Ööberg on väärentänyt kyseisen henkilön nimen adressiin.
it's my car !
CPO
Remington Steele
Viestit: 213
Liittynyt: To Maalis 18, 2010 1:23 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja CPO »

Kiitos "CharlesBronson" näistä päivityksistä.
Enää varsin harvoin näitä sivuja selaan viihdearvon vuoksi, mutta tämä nainen, ja hänen touhut saavat aina jostain syystä minut tavaaman kaiken kirjoitetun läpi. Yritän epätoivoisesti uskotella itselleni, että koko nainen on fiktiota, eikä tuollaista voi tapahtua sivistyneessä maailmassa, mutta pakko se on kaikkien todisteiden edessä taipua ja myöntää, että tällainen maanvaiva jossain pyörii. Luoja(tai ihan mikä vain vastaava nykyään hyväksytty taho) minua ja läheisiäni varjele tältä ihmiseltä ja pidä tuo aina 500 kilometrin päässä kaikesta missä kuljemme. Jos tiellemme jotain esteitä pitää laittaa olkoon se mielummin vaikka Johanna Tukiainen. Amen(tai joku muu nykyään hyväksytty lopetustapa).

Anteeksi tämä OT.
Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

Aika hurjan näköisiä kuvia postiluukusta kaadetusta nesteestä:

http://lizthecat.blogspot.fi/2017/02/mu ... linna.html

Ne on nähtävästi narkkareita nämä, jotka Kissa on suututtanut. Näille ei sitten enää ole jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin nesteen kaataminen postiluukusta ja polttopullon heitolla uhkailu :lol:
jaskajokunen
Jane Marple
Viestit: 1053
Liittynyt: To Touko 15, 2014 4:20 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja jaskajokunen »

Elisa on riesa ihan joka elämän osa-alueella. Eikä siitä pääse eroon. Purkka tukassa. Naapureita käy sääliksi
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Kissan naapuri antaa palautetta:
kissaaharmittaa.png
kissaaharmittaa.png (242.41 KiB) Katsottu 5652 kertaa
it's my car !
Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

CharlesBronson: älä turhaan kainostele vaan laita nimi esiin! Kovin tarkkaan tunnut seuraavan Kissan elämää.

http://aijaa.com/XtIwlE

Mä oon säilyttänyt tämän. Lahtelainen Paula ("Eikan ex") Lehtosaari sekaantui netissä tuohon hämeenlinnalaisten riitaan. Paula meni väittämään Kissan naapureille, että Kissa on mukana hänen lapsiaan uhkaavassa "liigassa" ja joku sen uskoikin, ainakin tuosta kirjoituksesta päätellen.

Paula yrittää kumota hovioikeudessa sille määrätyn lähestymiskiellonkin tuon keksityn lasten uhkailun avulla: "Elisan ystävä uhkasi toistuvasti tappaa silloin alle 2vuotiaan poikani. Vastasin suuttuneena hiuskin poikki minun poikani päästä mä katkon sen huoran rumilta ja tyhmiltä äpäriltä sormet".
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Pizzaman kirjoitti:CharlesBronson: älä turhaan kainostele vaan laita nimi esiin! Kovin tarkkaan tunnut seuraavan Kissan elämää.

http://aijaa.com/XtIwlE

Mä oon säilyttänyt tämän. Lahtelainen Paula ("Eikan ex") Lehtosaari sekaantui netissä tuohon hämeenlinnalaisten riitaan. Paula meni väittämään Kissan naapureille, että Kissa on mukana hänen lapsiaan uhkaavassa "liigassa" ja joku sen uskoikin, ainakin tuosta kirjoituksesta päätellen.

Paula yrittää kumota hovioikeudessa sille määrätyn lähestymiskiellonkin tuon keksityn lasten uhkailun avulla: "Elisan ystävä uhkasi toistuvasti tappaa silloin alle 2vuotiaan poikani. Vastasin suuttuneena hiuskin poikki minun poikani päästä mä katkon sen huoran rumilta ja tyhmiltä äpäriltä sormet".
Hmm...
Nicknamena pedofiilien salanimi...
Elisa Kissan puolustelu...
Paulan dissaus...
it's my car !
Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

Myönnän, että dissaan jokaista joka yllyttää nistejä, pedohuntereita tai natseja ihmisten kimppuun.
Muuten huti jokaiseen kohtaan.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Pizzaman kirjoitti:Myönnän, että dissaan jokaista joka yllyttää nistejä, pedohuntereita tai natseja ihmisten kimppuun.
Muuten huti jokaiseen kohtaan.
Aivan.
Dissaat pedohunttereita, koska nicknamesikin on pitsamies.

Rakastat jostain ihmeellisestä syystä Touko Tarkkia.

Miksi sotkit Jussi Myllymäen tähän?
it's my car !
Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

Todellakin dissaan pedohuntereita - niin kuin moni muukin - mutta mun nimimerkillä ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. En edelleenkään ole googlannut mitä yhteyksiä pizzamanilla on pedofiileihin. Tästähän on keskusteltu viimeksi eilen seksuaalirikospalstalla.
En ole tietääkseni maininnut Tarkkia missään kirjoituksessa.
Itsehän sä tuon Myllymäen tänne toit!
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Pizzaman kirjoitti:Todellakin dissaan pedohuntereita - niin kuin moni muukin - mutta mun nimimerkillä ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. En edelleenkään ole googlannut mitä yhteyksiä pizzamanilla on pedofiileihin. Tästähän on keskusteltu viimeksi eilen seksuaalirikospalstalla.
En ole tietääkseni maininnut Tarkkia missään kirjoituksessa.
Itsehän sä tuon Myllymäen tänne toit!
Mainitsit Touko Tarkin Jukka Myllymäelle.
Samalla mainitsit, että pieni pedofilia ei tee kenestäkään rikollista, kuten sinulle oli pienenä tyttönä opetettu.

Edit: Sumensin Jukan nimen. Sinä et.
it's my car !
Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

Varmaan jokaiselle on käynyt selväksi, keneksi mua luulet. Jokaiselle lienee yhtä selvää, kuka sä oot. Eikö oo sun aika jo ottaa unilääkkeesi, jota ilman et kuulemma pysty nukkumaan. En viitsi enää jauhaa kanssasi tästä tai mistään muustakaan aiheesta.
tohis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2012 9:30 am

Re: Elisa Kissa-Öberg

Viesti Kirjoittaja tohis »

Pizzaman kirjoitti:Aika hurjan näköisiä kuvia postiluukusta kaadetusta nesteestä:

http://lizthecat.blogspot.fi/2017/02/mu ... linna.html

Ne on nähtävästi narkkareita nämä, jotka Kissa on suututtanut. Näille ei sitten enää ole jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin nesteen kaataminen postiluukusta ja polttopullon heitolla uhkailu :lol:
Mä taas luulen, että Ellu on kaatanut mönjät itse postiluukustaan. Luulisi, että koiratkin olisi älähtäneet, jos joku tuntematon lorottaa nestettä postiluukusta sisään asuntoon. Eikä noi Ellun kanssa riitautuneet narkkareilta vaikuta.
Vastaa Viestiin