Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa 2017

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja Destiny »

hankati64 kirjoitti:
Kermit kirjoitti:^hyvin aukeaa kuvat

Edelleen huutelen periscopen alkuperäisten videoiden perään.... jollakin ne tallessa on.....
Totta. Vaikka ne ekan pätkän jälkeen alkoikin olemaan puuduttavaa taistelua kännykän asentamisesta oikeaan kuvauskulmaan, että Mia olisi ollut mahdollisimman edustavan näköinen. Hiuksia harottiin ja jos ei se oikein näyttänyt hyvältä puhelimen ruudussa niin uusiksi... ja puhelin lattialle. Mutta olisihan noissa pätkissä erittäin mielenkiintoista tutkailla esim sitä, syntyivätkö Mian tiikeriraitajalat vessakäynnin yhteydessä tms. Näkyikö niitä aikaisemmin vai ei.
Viiltojäljet jaloissa näkyi jo ihan ensimmäisessä (?) videossa eli siinä, kun istuivat parvekkeella. Vilahtelivat välillä, kun tyttö vaihtoi asentoa. Itse katsoin videoita lopusta alkuun, joten osasin kiinnittää huomiota.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1621
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

Joku huoltaa Kaiuksen instasivua. Tai sitten ihmiset itse poistavat viestejään. Sivua ei ole suljettu, mutta siellä perkaantuu välillä joistakin kuvista viestejä. Ehkä isä tai veli siivoavat sivua.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

jukuripää kirjoitti:Joku huoltaa Kaiuksen instasivua. Tai sitten ihmiset itse poistavat viestejään. Sivua ei ole suljettu, mutta siellä perkaantuu välillä joistakin kuvista viestejä. Ehkä isä tai veli siivoavat sivua.
Tunnustan - poistin viestini... 3 kpl. Ajattelin, että olkoot - puollustelkoot kaikessa rauhassa.
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

Tutkiskelin jälleen videota ja parhaan kykyni mukaan tunnistin ajosta nämä tietyt kiintopisteet ja ajat niihin. Loppunopeus on noin 137 km/h perustuen siihen, että toisen sillan alituksesta rytinään kuluu aikaa noin 21 sekuntia. Matkaksi mittasin Google mapsista 800 metriä.

Parkki Portti 1. Silta T-risteys 2. Silta Ulosajo
Matka m 0 85 195 535 1085 1885
Aika s 0 6 19 35 63 84
Aika diff. s. 6 13 16 28 21
Keskinopeus km/h 51 37 55 62 81
Nopeusmuutos km/h 0 51 54 76 71 137

Aika hurja peli 1.2L vehkeeksi. Seuraavassa videossa 70-140 km/h, 23s-8s=15s. Kaius on sillan jälkeen suht seisonut pedaalilla, ottaen huomioon luonnollisen tien kaaren eikä mikään moottoritie.

Tällä palstalla joku herra teki aiemmin videot meno-, tulo- ja kuoppavideot. Hänellä meni videon perusteella II sillasta tapahtumapaikalle rajoitusten mukaisesti noin 77 sekuntia. Kaius veti koko matkan noin 7 sekuntia hitaammin. Hmmm,... onko mulla joku virhe tässä? Se mitä mietin on, että jos Mian netti on lagannu, niin onko se vaikuttanut suoraan myös näihin videoihin? On toki, jos ei ruudulla ole real time kelloa.

https://youtu.be/Qv0AzpBM7gs
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

Tähänkö porukan kiinnostus asiaan loppui?
stalkkeri
Hetty Wainthropp
Viestit: 470
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 5:36 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja stalkkeri »

Ei varmaan tajuta sun nopeaa järjenjuoksua ja kaikki tippuneet kärryiltä ;) ?
Jossain on siis iso läjä nyt ihmisiä.
maijala
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: La Kesä 10, 2017 9:55 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja maijala »

hankati64 kirjoitti:Tähänkö porukan kiinnostus asiaan loppui?
Ei loppunut, kyllä ihmiset varmastikin lukevat ja seuraavat, vaikkei kaikkeen tulisi heti kommentteja. Esim. itse en osaa näihin teknisiin pohdintoihin tai laskelmiin vain mitään omalta osaltani sanoa, kun ei ymmärrystä niiden päälle tarpeeksi ole. Mielenkiintoista on toki seurata toisen tekemiä laskelmia. Hiljaisuus ei siis omalla kohdalla ole kuin merkki tietämättömyydestä. Päivittäin tulee tätä ketjua seurattua, on tämä juttu erityisesti mielen päälle jäänyt, kun tämä sai tuntien videoiden vuoksi poikkeuksellisen isosti ja näkyvästi kasvot. Näin itsekin kaikki videot ja kuuntelin heidän juttujaan, siksi tapahtuma kai jäikin mieleen erityisesti ja tarvitsee päätöksensä. Harmi vaan kun en osannut videoita talteen laittaa, ennen kuin ne poistettiin :|
Paa
Jane Marple
Viestit: 1009
Liittynyt: Ti Huhti 09, 2013 8:19 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja Paa »

hankati64 kirjoitti:
jukuripää kirjoitti:Joku huoltaa Kaiuksen instasivua. Tai sitten ihmiset itse poistavat viestejään. Sivua ei ole suljettu, mutta siellä perkaantuu välillä joistakin kuvista viestejä. Ehkä isä tai veli siivoavat sivua.
Tunnustan - poistin viestini... 3 kpl. Ajattelin, että olkoot - puollustelkoot kaikessa rauhassa.
Siis kuka puolustelee ja mitä?
Niin kuin kasvot kuvastuvat vedessä, niin ihmisen sydän toisessa ihmisessä. (Snl.27:19)
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

Paa kirjoitti:
hankati64 kirjoitti:
jukuripää kirjoitti:Joku huoltaa Kaiuksen instasivua. Tai sitten ihmiset itse poistavat viestejään. Sivua ei ole suljettu, mutta siellä perkaantuu välillä joistakin kuvista viestejä. Ehkä isä tai veli siivoavat sivua.
Tunnustan - poistin viestini... 3 kpl. Ajattelin, että olkoot - puollustelkoot kaikessa rauhassa.
Siis kuka puolustelee ja mitä?
Väärä sanavalinta mulla! Ei siellä kukaan enää mistään syytä tai puollustele. Otin kommenttini pois, koska jos Kaiuksenkin instasivu jossain vaiheessa sulkeutuu en halua jäädä sinne muistoksi edes tekstin muodossa. Mitä pidempään viimeistä videota tutkin, sitä enemmän halveksun Kaiuksen tekoa.
Rayburn
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 9:58 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja Rayburn »

Mäkin kyselen videoiden perään, ehdin noin puolet katsomaan ennen niiden poistamista.

Mua ehkä eniten tässä kylmää se, että miten eksyksiin nuori voi joutua. Mian taustoista en tiedä mutta Kaiuksen tilanteessa äidin menetys on varmaan vaikuttanut elämään todella paljon. Vaikuttaa vähän siltä että isä ei oikein ole osannut olla läsnä ja on korvannut sitä rahalla.

Kahden pienen lapsen äitinä on kauhistuttava ajatus, että jos mulle joskus jotain tapahtuisi enkä voisi lasteni elämässä olla, mitä heille tapahtuisi. Osaisiko aviomies olla tarpeeksi läsnä heille niin, että he kasvavat täysipainoisiksi aikuisiksi vai jäisikö heiltä aina puuttumaan jotain.

Mä en pysty tuomitsemaan Kaiuksen tekoa, jotenkin vaikuttaa siltä että tässä oli puoliksi hällä väliä -asenne omasta elämästä ja myös se nuorten niin yleinen asenne että "ei mulle mitään tapahdu". Kännissähän ovat molemmat ajaneet useita kertoja omien puheidensa mukaan, mutta ei siihen vaadita kuin se kerta kun jotain tapahtuu. Tämän jos saisi omien lasten päähän taottua sekä myös sen ettei hyväksytä muidenkaan humalassa ajamista.
Rayburn
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 9:58 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja Rayburn »

Lisäyksenä vielä että en hyväksy rattijuoppoutta missään nimessä ja on suuri onni ettei kaksikko vienyt ketään mukanaan mutta mielestäni Kaius on rangaistuksensa kärsinyt henkensä menettämisen myötä.
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

Rayburn kirjoitti:Lisäyksenä vielä että en hyväksy rattijuoppoutta missään nimessä ja on suuri onni ettei kaksikko vienyt ketään mukanaan mutta mielestäni Kaius on rangaistuksensa kärsinyt henkensä menettämisen myötä.
Samaa mieltä! Sekin vielä, että Mia taisi peräti kaksi kertaa pyytää "hiljennä". Jotain käsittämätöntä tapahtui Kaiukselle auton ratissa. Koko illan muuten Miiaa kuunnellen, mutta kun sai ratin käteensä, unohtui kaikki "käytöstavat" hänen kauniimpaa puoliskoaan kohtaan. Sanon sen nyt, että Kaius tappoi Mian. Suoraan sanottu, mutta se on fakta! Enkä voi hyväksyä tuollaista kaveria. Vahinko vain, ettei ole mitään kenelle tästä asiasta huutaa. On vain itsekseen nieltävä pettymys - tällaista tapahtuu ja that's it. Voi vain kuvitella, mitä tuskaa ja voimatonta häpeää isä kokee, kun videon kautta näkee mitä poikansa itsekkyydellään sai aikaan.
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

Täällä ehkä joku henkilö onkin, joka tunsi molemmat nuoret. Mun mieltä askarruttaa lähinnä se, et mitä tapahtui viimeisen puolen vuoden aikana. Kaius muuttui ja niin muuttui Miakin. Oliko pelkästään Kaiuksen vaikutusta?
foreSKIN
Nikke Knakkertton
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Joulu 08, 2010 6:39 am

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja foreSKIN »

hankati64 kirjoitti:Oliko pelkästään Kaiuksen vaikutusta?
Veikkaan että päihteillä oli enemmän vaikutusta.
Oliko niitä videoita kellään? YV kiitos.
Intiaanit eivät pysäyttäneet muukalaisten maahanmuuttoa. Siksi he istuvatkin nyt reservaateissa.
apuri
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: La Elo 27, 2011 6:03 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja apuri »

hankati64 kirjoitti:
Rayburn kirjoitti:Lisäyksenä vielä että en hyväksy rattijuoppoutta missään nimessä ja on suuri onni ettei kaksikko vienyt ketään mukanaan mutta mielestäni Kaius on rangaistuksensa kärsinyt henkensä menettämisen myötä.
Samaa mieltä! Sekin vielä, että Mia taisi peräti kaksi kertaa pyytää "hiljennä". Jotain käsittämätöntä tapahtui Kaiukselle auton ratissa. Koko illan muuten Miiaa kuunnellen, mutta kun sai ratin käteensä, unohtui kaikki "käytöstavat" hänen kauniimpaa puoliskoaan kohtaan. Sanon sen nyt, että Kaius tappoi Mian. Suoraan sanottu, mutta se on fakta! Enkä voi hyväksyä tuollaista kaveria. Vahinko vain, ettei ole mitään kenelle tästä asiasta huutaa. On vain itsekseen nieltävä pettymys - tällaista tapahtuu ja that's it. Voi vain kuvitella, mitä tuskaa ja voimatonta häpeää isä kokee, kun videon kautta näkee mitä poikansa itsekkyydellään sai aikaan.
Mia ihan ite vapaaehtoisesti lähti humalassa olevan kyytiin eli tiesi riskit joten en laittais hänen kuolemaansa miehen syyksi vaan molemmat tappoi ihan itse itsensä.
Vastaa Viestiin