Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa 2017

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
MohammedMohammed
Axel Foley
Viestit: 2287
Liittynyt: Su Huhti 09, 2017 4:49 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja MohammedMohammed »

hankati64 kirjoitti:Samaa mieltä! Sekin vielä, että Mia taisi peräti kaksi kertaa pyytää "hiljennä". Jotain käsittämätöntä tapahtui Kaiukselle auton ratissa. Koko illan muuten Miiaa kuunnellen, mutta kun sai ratin käteensä, unohtui kaikki "käytöstavat" hänen kauniimpaa puoliskoaan kohtaan. Sanon sen nyt, että Kaius tappoi Mian. Suoraan sanottu, mutta se on fakta! Enkä voi hyväksyä tuollaista kaveria. Vahinko vain, ettei ole mitään kenelle tästä asiasta huutaa. On vain itsekseen nieltävä pettymys - tällaista tapahtuu ja that's it. Voi vain kuvitella, mitä tuskaa ja voimatonta häpeää isä kokee, kun videon kautta näkee mitä poikansa itsekkyydellään sai aikaan.
Faktaa on, että sekä Kaius, että Mia olivat naiveja typeryksiä, jotka pitivät turpa rullalla autolla ajamista Suomen suurimmassa kaupungissa Coolina. Hyvä, etteivät vieneet sivullisia mukanaan.
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
Moona
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2010 12:34 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja Moona »

Videossa mun mielestä Kaius vaikutti jotenkin selvemmältä kuin aiemmin illalla silloin kun tekivät lähtöä reissuun vai lopettiko vaan esityksen...Samaa ei voi sanoa naishenkilöstä, joka tasasen sumeena/voimistuvasti sammaltaen "esiintyi" illan. Tärkeetä tuntui olevan, että kuvaamista ei missään nimessä lopeteta ajoon lähtiessä ja takapenkkiä ehdotti Mialle, että olisi parempi kuvata - varmaan siis eteenpäin ja vähän kuskia ja mittaria...no kyllä omaa naamaa voi kuvata penkiltä kuin penkiltä ja tuskin takapenkillä matkustaminen olis mitään muuttanu auton kunnosta päätellen. Jos oikein ymmärsin, niin mies oli päässyt lähihoitajaopiskelijaksi (sinänsä kumoaa varmaan nuo puheet tulevasta linnaan lähdöstä, sillä vaikka entistä helpompi opiskelemaan ko. alaa on päästä niin kai sielläkin edelleen joku roti on). Voi olla, että ala ei ehkä itselle ihan mieluisin vaan jos oli paineita sitä kautta petrata ja tähdätä korkeammalle isänsä jalanjäljissä. Joku heitti täällä, että olisi itse kommentoinut videotaan sillä nimimerkillä, joka mm. sen aika osuvan "ennustuksen" heitti. Ei mielestäni mahdotonta, koska en huomannut, että automatkan aikana enää kommentteja olis luettu ja muutenkin jo lähtiessähän Mia meinas lopettaa nauhoituksen, "kun kukaan ei enää puhu mitään". Ennen videon loppua, kun Mia kolauttaa päänsä ja tokaisee tyyliin "Ai vi..u" "Oikeesti ai vi..u mun pää", niin on sen jälkeen loppusekunnit jotenkin erilaisen näköinen, ihan kuin oikeesti pelästynyt tai sit vaan kopsahduksesta pökkyrässä tai sitten vaan omaa mielikuvitusta, mutta kun jonkun laskelmien mukaan ihan lopulla kiihtyvyys oli ollut hurjaa ja jos siinä on havahtunut vielä. Surullinen tapaus kaikkinensa ja tuli - liikaakin - ajatuksiin ja iholle, johtuen siitä, että osalliset saivat kasvot ja äänen, vaikka en tuntenut hlökohtaisesti.
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

Moona kirjoitti:Videossa mun mielestä Kaius vaikutti jotenkin selvemmältä kuin aiemmin illalla silloin kun tekivät lähtöä reissuun vai lopettiko vaan esityksen...Samaa ei voi sanoa naishenkilöstä, joka tasasen sumeena/voimistuvasti sammaltaen "esiintyi" illan. ... ... .
Vaikka se toki onkin lyhyt pätkä hissillä, missä Kaiuksen puhe kuuluu suht selvästi ja kasvotkin näkyvät pienen hetken, niin sen perusteella olisin pitänyt kaveria suht selvänä. Toki kun kävelee hissin jälkeen alhaalla, niin onhan se hoipertelevaa. Hissikuva Kaiuksestahan on oikeastaan kuin eri kaverista. Sitä edeltävissä videoissa miltei narkkarin näköinen ja yht äkkiä siistitty versio. Mia sitä vastoin pysyi samana "nyt mennään - vähän matkaileen" tyyppinä.

Kumpikin toisaalta niin nuoria, ettei autolla ajoa osattu kunnioittaa mitenkään. Se on muutakin kuin popit täysille ja sätkä huuleen.
Moona
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2010 12:34 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja Moona »

Tuota juuri meinasin alkaen niistä "laita takki päälle, niin mennään" ja sit hissiin mennessä - en saannu selvää videon laadusta johtuen, mutta ihan kuin ois kovin jotenkin haikeesti sanonu "niin monesti ollaan täl hissillä" . Ihan selkee puhe verrattuna aiempaan mölöön ja siisti olemus. Herättää surullisia kysymyksiä edelleen. Ja loppuiko ne röökit oikeesti vai ikäänku alunperin oli jo aie jossain kohti lähteä ajelemaan "röökin ostoon".
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
MissMurderer
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: To Joulu 18, 2014 7:41 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja MissMurderer »

Mä mietin olisko kuski nukahtanut rattiin. Aluksi puhuivat suht paljon ja sitten yhtäkkiä "pitkä" hiljaisuus molemmilta ennen ulosajoa. Selittäisi myös miksi niin suoraan ajettu tieltä pois... vai oliko tietoa onko korjausliikettä yritetty tehdä? Kuski varmasti espoolaisena kyllä ton mutkan tietää. Tulikohan se vaan liian nopeasti kännissä vastaan
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

Moona kirjoitti:Tuota juuri meinasin alkaen niistä "laita takki päälle, niin mennään" ja sit hissiin mennessä - en saannu selvää videon laadusta johtuen, mutta ihan kuin ois kovin jotenkin haikeesti sanonu "niin monesti ollaan täl hissillä" . Ihan selkee puhe verrattuna aiempaan mölöön ja siisti olemus. Herättää surullisia kysymyksiä edelleen. Ja loppuiko ne röökit oikeesti vai ikäänku alunperin oli jo aie jossain kohti lähteä ajelemaan "röökin ostoon".
Olen kans yrittänyt keksiä, että mitä se Kaius oikein sanoo. Mä taas olen kuulevinani jotain "Niin mont kertaa ollaan oltu ihan fiiliksissä." Miia: "Aa-a". Kaius: "Siis niin ku oikeesti". Mutta en ole ollenkaan varma.

Mä tota kohtaa erityisesti halusin saada selville ja editoin sitä musasoftalla matalat, humisevat taajuudet pois. Mut en silti pysty olemaan sata varma.
Viimeksi muokannut hankati64, Su Kesä 18, 2017 11:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

MissMurderer kirjoitti:Mä mietin olisko kuski nukahtanut rattiin. Aluksi puhuivat suht paljon ja sitten yhtäkkiä "pitkä" hiljaisuus molemmilta ennen ulosajoa. Selittäisi myös miksi niin suoraan ajettu tieltä pois... vai oliko tietoa onko korjausliikettä yritetty tehdä? Kuski varmasti espoolaisena kyllä ton mutkan tietää. Tulikohan se vaan liian nopeasti kännissä vastaan
Tuokin on totta ja mahdollista. Katso se mun hidastettu video viimeisistä sekunneista. Youtube-linkki löytyy pari sivua taakse päin. Joku voimakas heilahdus siinä tulee, koska Mian kännykkä kuvaa pienen hetken Kaiusta. Vai olisiko joku lääkeaine, joka jäädytti kaverin. Jotain outoa tossa on. Toki, kun minä en ole koskaan vetänyt muuta kuin bissee, punkkuu ja vähemmän edes väkeviä, niin mulla ei oo mitään käsitystä mistään bentsoista tms., mitä Kaiuksen instassa joku nainen sanoi niiden vetäneenki. Sanoi, että ihan selvästi huomasi.

Niin ja auto näyttäisi liikkuneen viimeisen sillan alta surmapaikalle 21 sekunnissa. Matka muistaakseni noin 800 metria, eli nopeutta jopa 137 km/h. Siinä alkaa tie "kapenemaan" näkökentässä. Siinä olisi selvinkin päin Matti Meikäläisellä tekemistä.
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

Yks mitä oon mietiny, niin olisko auto voinut kulkea viimeisen pätkän siellä pyörätiellä? Ja sieltä pienellä tempulla yritetty palata takaisin maantielle. Audin etupäässä ei kyllä näkynyt mitään merkittäviä vahinkoja spoilerissa.
aga
Adrian Monk
Viestit: 2754
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja aga »

En usko mihinkään itsemurhasuunnitelmiin (olisi kaiketi tullut selvemmin ilmi varsinkin tuolta muijalta, viiltely nyt vaan on monille varsinkin muijille normaalia toimintaa vaikkei just heti haluiskaan oikeesti kuolla, kyllähän se tuossa videollakin käski hiljentää ja tuntu pelkäävän kuoseissakin että mitä käy), vaikka itsetuhoista meininkiä olikin ja tuskin veti nappeja just ennen Kaius kun lähti rattiin tai että nukahti vain parin minuutin ajon jälkeen. Oli varmaan ryynikännit kyllä päällä eikä tajunnut yhtään mitä teki. Siinä sitten ikävä seuraus, olisi kyllä kuolema voinut kohdata ennemmin tai myöhemmin molempia muutaman vuoden sisällä tolla ajatusmaailmalla ja toiminnalla. Hyvä että eivät vieneet ylimääräisiä mukanaan. En sure pahemmin mutta en koe aihetta suuremmin näitä kahta ihmistä pilkatakaan. Varmasti molemmat voivat huonosti, vaikka olikin hieno kultakoru superlekurin pojalla ja sellaista.
jaaa-a
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Su Kesä 18, 2017 11:12 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja jaaa-a »

Tuohon suunnitelmallisuuteen liittyen olen ihmetellyt, ettei jonkin poliisilausunnon perusteella henkilötietoja ollut mukana kuin Miialla. Samoin ihmetyttää täysi hiljaisuus loppumatkasta. Jospa olivat joskus tällaisesta jutelleet ja K päätti että se hetki on nyt, mutta M ymmärsi tilanteen vasta loppumetreillä.

Joku perusteli onnettomuutta sattumana, koska K oli päässyt kouluun-tammikuussa tuo koulu oli kait alkanut ja helmikuussa oman kertomansa mukaan oli narahtanut huumeista. Jos näin, oliko tuolla alalla tulevaisuutta. Mikä on totta ja mikä tarua?
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

jaaa-a kirjoitti:Tuohon suunnitelmallisuuteen liittyen olen ihmetellyt, ettei jonkin poliisilausunnon perusteella henkilötietoja ollut mukana kuin Miialla. Samoin ihmetyttää täysi hiljaisuus loppumatkasta. Jospa olivat joskus tällaisesta jutelleet ja K päätti että se hetki on nyt, mutta M ymmärsi tilanteen vasta loppumetreillä.

Joku perusteli onnettomuutta sattumana, koska K oli päässyt kouluun-tammikuussa tuo koulu oli kait alkanut ja helmikuussa oman kertomansa mukaan oli narahtanut huumeista. Jos näin, oliko tuolla alalla tulevaisuutta. Mikä on totta ja mikä tarua?
Pitääkin kurkata MV-lehteen. Olisi nimittäin mielenkiintoista tietää totuus Kaiuksen tuomioista; oliko sellaisia ensinkään? En löytänyt mitään. Mistähän sitä tietoa voisi hakea? Julkista se kai on, jos on tuomion saanut?
Viimeksi muokannut hankati64, Ma Kesä 19, 2017 6:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Koosteen katsottuani eipä voi muuta sanoa, kuin että kaksi white trashia vähemmän. Ei ollut näemmä kumpaakaan järjellä siunattu. Saatan olla kyyninen paska, mutta huomasin jokusen samantapaisen kommentin myöskin aiemmin.
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

PoliisimestariSisu kirjoitti:Koosteen katsottuani eipä voi muuta sanoa, kuin että kaksi white trashia vähemmän. Ei ollut näemmä kumpaakaan järjellä siunattu. Saatan olla kyyninen paska, mutta huomasin jokusen samantapaisen kommentin myöskin aiemmin.
No joo, eipä meistä kukaan mikään järjen jättiläinen kännissä ole. Olen joskus nähnyt itsestäni videon vastaavassa kunnossa ja voin rehellisesti sanoa, että aikamoinen jankuttaja ja sönkkääjä. Viina on viisasten juoma pitää kyllä paikkansa!

Niin ja näitkö illan ensimmäistä videota. Silloin onnettomuuden jälkeisenä torstaina, kun olin vasta 1. videon nähnyt, pidin nuoria varsin sympaattisina henkilöitä. Tunsin empatiaa heidän kohtaloaan kohtaan.
PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

hankati64 kirjoitti:
PoliisimestariSisu kirjoitti:Koosteen katsottuani eipä voi muuta sanoa, kuin että kaksi white trashia vähemmän. Ei ollut näemmä kumpaakaan järjellä siunattu. Saatan olla kyyninen paska, mutta huomasin jokusen samantapaisen kommentin myöskin aiemmin.
No joo, eipä meistä kukaan mikään järjen jättiläinen kännissä ole. Olen joskus nähnyt itsestäni videon vastaavassa kunnossa ja voin rehellisesti sanoa, että aikamoinen jankuttaja ja sönkkääjä. Viina on viisasten juoma pitää kyllä paikkansa!

Niin ja näitkö illan ensimmäistä videota. Silloin onnettomuuden jälkeisenä torstaina, kun olin vasta 1. videon nähnyt, pidin nuoria varsin sympaattisina henkilöitä. Tunsin empatiaa heidän kohtaloaan kohtaan.
Joo, no en toki myöskään ole mikään ruudinkeksijä aivan kaatokunnossa, mutta jossain se raja on. Pidän jopa omaa änkyräkännikäytöstäni säälittävänä, saati sitten tuollaista jota näkyi kaksin kappalein.

Ja en tosiaan ole nähnyt muita videoita, pelkästään tuon koosteen.
hankati64
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Kesä 12, 2017 10:39 pm

Re: Mies ja nainen kuolivat ulosajossa Espoossa

Viesti Kirjoittaja hankati64 »

PoliisimestariSisu kirjoitti:
hankati64 kirjoitti:
PoliisimestariSisu kirjoitti:Koosteen katsottuani eipä voi muuta sanoa, kuin että kaksi white trashia vähemmän. Ei ollut näemmä kumpaakaan järjellä siunattu. Saatan olla kyyninen paska, mutta huomasin jokusen samantapaisen kommentin myöskin aiemmin.
No joo, eipä meistä kukaan mikään järjen jättiläinen kännissä ole. Olen joskus nähnyt itsestäni videon vastaavassa kunnossa ja voin rehellisesti sanoa, että aikamoinen jankuttaja ja sönkkääjä. Viina on viisasten juoma pitää kyllä paikkansa!

Niin ja näitkö illan ensimmäistä videota. Silloin onnettomuuden jälkeisenä torstaina, kun olin vasta 1. videon nähnyt, pidin nuoria varsin sympaattisina henkilöitä. Tunsin empatiaa heidän kohtaloaan kohtaan.
Joo, no en toki myöskään ole mikään ruudinkeksijä aivan kaatokunnossa, mutta jossain se raja on. Pidän jopa omaa änkyräkännikäytöstäni säälittävänä, saati sitten tuollaista jota näkyi kaksin kappalein.

Ja en tosiaan ole nähnyt muita videoita, pelkästään tuon koosteen.
Jees, ja onneksi itse on osannut pitää järjen päässä, että kännipäissään ei lähdetä liikenteeseen sähläämään.
Vastaa Viestiin