Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatessa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatessa

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Kolme ihmistä kuoli tänään alkuiltapäivästä Mäntyharjulla liikenneonnettomuudessa, Itä-Suomen poliisi kertoo. Komisario Jari Uusitalo sanoo poliisin saaneen rattijuopumustehtävän, joka kärjistyi takaa-ajoksi. Pakoauto törmäsi ensin edellä kulkevaan autoon, ajautui sitten vastaantulevien kaistalle ja syttyi tuleen. Tämän jälkeen pakoauto törmäsi vastaan ajaneeseen autoon.
Onnettomuudessa kuolivat sekä pakoauton kuski että kaksi vastaan tulleessa autossa matkustanutta.
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/402450 ... een+autoon

Siinä meni kaksi syytöntä, kun joku idiootti taas ollut asialla.
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

missfahrenheit
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Su Heinä 15, 2018 10:48 pm

Re: Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatess

Viesti Kirjoittaja missfahrenheit »

No nyt on alkanut sitten Mävissä tapahtua. Eikös siellä joku aika sitten ammuskeltu?

Vieläkään ihmiset ei tajua että jos ottaa niin ei ajeta...

Osanotot uhrien perheille.

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17033
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatess

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Kolme ihmistä kuollut liikenneonnettomuudessa Mäntyharjussa, tilannetta edelsi takaa-ajo — Varpasentie on suljettu liikenteeltä

Tarkka onnettomuuspaikka on Kallalahden ylikulkusillalta kaksi kilometriä Tainan suuntaan.

Onnettomuudessa oli osallisena yhteensä kolme autoa.
Onnettomuudessa oli osallisena yhteensä kolme autoa.
Mäntyharjun_kolari.jpg (86.04 KiB) Katsottu 22815 kertaa
Mäntyharjussa Varpasentiellä on tapahtunut liikenneonnettomuus, jossa on mukana useita ajoneuvoja. Poliisi kertoo Twitterissä, että onnettomuudessa on kuollut kolme ihmistä.

Varpasentie on suljettu liikenteeltä. Tarkka onnettomuuspaikka on Haapajärventien ja Petterinpolun välissä.

Poliisin tilannekeskuksen mukaan tapahtumat saivat alkunsa takaa-ajotilanteesta. Poliisi ajoi autoa takaa, koska siitä oli tullut ilmoitus epäillystä rattijuopumuksesta. Poliisi lähti ajamaan takaa henkilöautoa, mutta menetti siihen näköyhteyden.

Kun partio seuraavan kerran näki auton, se paloi Varpasentiellä. Lisäksi tiellä oli kaksi muuta autoa.

Poliisia paennut auto törmäsi edellä kulkeneeseen autoon ja siitä edelleen vastaan tulleeseen autoon. Vastaan tulleessa autossa kuoli kaksi ihmistä, joiden henkilöllisyydestä ei ole vielä tietoa. Myös epäilty rattijuoppo kuoli.

Poliisin tilannekeskuksesta ei vielä osattu sanoa, kuinka monta ihmistä kolmessa autossa on yhteensä ollut.

Poliisi ja liikenneonnettomuuksien tutkijalautakunta tutkivat onnettomuutta.
Pelastustyöt ovat käynnissä onnettomuuspaikalla.
Pelastustyöt ovat käynnissä onnettomuuspaikalla.
Mäntyharju_kolari.jpg (64.58 KiB) Katsottu 22815 kertaa
Tarkka onnettomuuspaikka on Kallahden ylikulkusillalta kaksi kilometriä Tainan suuntaan. Paikalla on useita pelastuslaitoksen yksiköitä sekä poliiseja.

Pelastuslaitos sai hälytyksen paikalle kello 12.47.

Paikalla on vapaaehtoisten järjestämää liikenteenohjausta. Mäntyharjun suunnasta tulevat pääsevät ohittamaan onnettomuuspaikan Mämmijärventien kautta ja etelän suunnasta tulevat Piirantie—Mouhuntie kautta.

Raskas liikenne pyritään ohjaamaan Piirantien kautta.

Uutinen päivittyy.[/i]

LänsiSavo
Julkaistu 19.7.2018 13:01 Muokattu 19.7.2018 15:24
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Avatar
AutumnForever
Martin Beck
Viestit: 755
Liittynyt: Su Touko 09, 2010 5:14 pm
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatess

Viesti Kirjoittaja AutumnForever »

Rattijuopon vika tietysti. Mutta tulee myös mieleen että onko poliisin pakko jatkaa takaa-ajoa jos menee ihan holtittomaksi. Toisaalta, jos ei ajaisi takaa, kuskia ei ehkä saataisi kiinni.. Vaikeita juttuja.

Osanotot. Rattijuopot on syvältä.
On päiviä, joina ei huomaa, että
vuoret ovat yhä pystyssä.
On tunteja joina kaikki on pelkkää mustien
rantojen roskaa.
Hetkiä joina ei tunne ketään.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatess

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Poliisi luopuu omien tietojensa mukaan joka viidennestä takaa-ajosta. Tämä oli varmaan sellainen joka viides, mutta lopputulemaa ei toki poliisi voi ennustaa ellei ole jotain tietoa kuljettajasta. Lisäksi tilanteet tulevat nopeasti, mutta joskus poliisit ajattavat täysin turhaan, nyt jutussa vähätellään poliisin osuutta eli se on voinut olla alussa merkittävä.

Kolme kuoli Män­ty­har­jul­la, kun rat­ti­juo­pu­muk­ses­ta epäilty kaahasi poliisia pakoon
KOTIMAA 19.7.2018 14:40 | PÄIVITETTY 19.7.2018 16:28 STT

Kolme ihmistä kuoli tänään Mäntyharjulla Etelä-Savossa, kun rattijuopumuksesta epäilty ajoi poliisia pakoon, Itä-Suomen poliisi kertoo. Turmassa kuolivat sekä pakoauton kuljettaja että kaksi vastaan tulleessa autossa matkustanutta. Kaikki kuolleet olivat aikuisia.

Onnettomuus tapahtui Varpasentiellä ennen yhtä iltapäivällä.

Rikoskomisario Harri Kääpä kertoo, että poliisi sai puolenpäivän aikaan tiedon mahdollisesta liikkeelle lähtevästä rattijuoposta Mäntyharjulla. Kun partio saapui Mikkelistä paikalle noin puolen tunnin kuluttua, ajaja oli ehtinyt lähteä ilmoitetusta paikasta.

Poliisipartio jäi alueelle ja etsi epäiltyä rattijuoppoa Mäntyharjun keskusta-alueelta, kunnes havaitsi tämän autossa kaupan pihalla. Käävän mukaan epäilty ilmeisesti huomasi poliisin ja lähti ajamaan pakoon. Auto pyrki karistamaan poliisin kintereiltään ensin Mäntyharjun keskustassa muun muassa pyöräteitä pitkin, minkä jälkeen siirtyi maantielle 80 kilometrin rajoitusalueelle.

Poliisi kadotti auton näkyvistään pian.

- Se kiihdytti niin kovaan vauhtiin välittömästi, että poliisilta katosi näköyhteys muutamassa kymmenessä sekunnissa, Kääpä kuvaa.

Varpasentiellä noin neljä kilometriä Mäntyharjun keskustasta etelään pakoauto törmäsi ensin edellään kulkeneeseen autoon, ajautui sitten vastaantulevien kaistalle ja syttyi tuleen. Tämän jälkeen se törmäsi vastaan ajaneeseen autoon.

Onnettomuudessa kuolivat pakoauton kuski ja kaksi vastaan tulleessa autossa ollutta.

Käävän mukaan edellä ajaneessa autossa olleet kaksi ihmistä on viety sairaalahoitoon, mutta ensitietojen mukaan he eivät olisi loukkaantuneet vakavasti.

Tie on toistaiseksi suljettu onnettomuuspaikalla.

Takaa-ajotapauksia vuosittain vähän yli 200

Poliisin takaa-ajot lisääntyvät kesäisin ja yleisin syy on rattijuopumus, kertoo poliisiylitarkastaja Samppa Holopainen Poliisihallituksesta.

Vuosittain poliisilla on takaa-ajotapauksia noin 250. Holopaisen mukaan pakkopysäyttäminen on osa poliisin voimankäyttöohjeistusta. Käytännössä tilanteet ovat kuitenkin poliisin kokonaisharkinnan varassa. Poliisi toimii virkamiesvastuulla.

- Eihän poliisilla ole aseenkaan käytöstä sellaista ohjetta, että kun joku tekee näin, poliisi tekee näin. Sitä on mahdoton laatia, elävä elämä on monimuotoista. Tilanteessa täytyy käyttää kokonaisharkintaa.

Poliisilla on toimivaltuudet eri tilanteissa useiden lakienkin mukaan kulkuneuvojen pysäyttämiseksi.

- Se, että poliisi lähtee seuraamaan jotakuta, ei ole harvinaista. Mutta jos ajoneuvo alkaa vaarantaa liikennettä törkeämmin, siinä toimitaan poliisin normaalin johtamisjärjestelmän mukaan. Kenttäjohtaja ja yleisjohtaja ovat mukana tilanteen arvioinnissa.

Poliisilain mukaan kulkuneuvon pysäyttämisessä on otettava huomioon muun muassa liikenneolosuhteet, pysäytettävän kulkuneuvon kuljettajan ajotapa sekä kulkuneuvon paino ja nopeus. Erityistä huomiota on kiinnitettävä sivullisten turvallisuuteen.

Ei aika- tai kilometrirajaa


Pakoon lähtijöistä valtaosa on nuoria miehiä. Yleensä he ovat yksin liikkeellä henkilöautolla.

Takaa-ajotilanteet vaihtelevat runsaasti. Ne voivat joskus olla vain kymmenen metriä, joskus kymmeniä kilometrejä.

Takaa-ajon jatkamisesta ja keskeyttämisestä päätetään tilannekohtaisesti, Holopainen sanoo. Partiomiehellä ja kenttä- ja yleisjohtajalla on oma roolinsa, ja esimies voi tarvittaessa keskeyttää takaa-ajon.

- Poliisilla on toimintavelvollisuus. Tilanteessa ei voida asettaa mitään aika- tai kilometrirajaa. Kohdehenkilön oma käytös on keskeinen tekijä, eli vaarantaako muita ihmisiä tai itseään, Holopainen sanoo.

Poliisi luopuu noin viidenneksessä tapauksista seuraamisesta riskien tai muun seuraamista estävän seikan takia, arvioidaan Poliisin tiedotteessa.

Poliisilla on erilaisia keinoja pysäyttää ihminen. Niitä ovat esimerkiksi piikkimatto, ajoneuvolla kiilaaminen tai kiinniajo.

Linkki juttuun <Finlex>

Kaleva

Harvoin tulee yhtä vihaiseksi kuin tätä lukiessa, kun uhrit ovat täysin satunnaisia ja yhteensä enemmän kuolleita kuin Turun terrori-iskussa, mutta tämä tulee unohtumaan muutamassa päivässä. Ei ole myöskään ketään, jolle jakaa kaikenmaailman mitalit. On hyvä, ettei tappaja onnistunut saamaan hengiltä hänen kuljettamansa auton suuntaan ajaneita.

Nopeus lienee ollut suuri, kun tappajan auto syttynyt tuleen jo ensimmäisestä törmäyksestä. Kuolonuhreja vaatinut toinen törmäys ei antanut kuulemma mitään mahdollisuuksia selvitä. Sitä ei ole kerrottu olisiko tappajalla ollut mahdollisuutta välttää toinen kolari vai oliko se ensimmäisen jälkeen väistämätön?

Kalevan jutussa on linkki myös seuraavaan tiedotteeseen 5/2017:
Poliisi kirjoitti:Kohtuuton pakeneminen mitättömästä syystä

11.05.2017 klo 13.01
Itä-Suomi

Poliisi on huolestunut liikenteessä vuosittain kesäkuukausina lisääntyvistä pakenemisyrityksistä poliisin pysäytystilanteissa. Niin sanottuja takaa-ajoja sattuu päivittäin jossain päin Suomea ja Itä-Suomessakin muutama viikoittain. Eniten yrityksiä on viikonlopun ilta- ja yötunteina.

Pakoon lähtijät aiheuttavat hyvin usein vaaratilanteita paetessaan tarkastustilannetta aivan mitättömästä syystä. Pakoon lähtijän ottama riski on järjetöntä, sillä taustalla on rike, josta selviäisi pienellä rangaistuksella. Puhallutuksen välttäminen tai ajokortittomuus on yleisin pakoon lähdön syy. Yhtä usein kuolemaa uhmaavan rallin taustalla saattaa olla turvavyön käyttämättömyys, jokin varustepuute tai kolmannen sakon välttäminen.

Riskin otto on turha, sillä pysäytysmerkin noudattamatta jättämisestä ja sen jälkeen tapahtuvasta ajossa aiheutuvista liikennerikoksista seuraa usein huomattavasti suurempi rangaistus kuin esimerkiksi turvavyön käyttämättömyydestä tai jostain varustepuutteesta.

Pakoon lähtijöistä valtaosa on nuoria miehiä. Yleensä he ovat yksin liikkeellä henkilöautolla. Hieman yli puolet heistä on päihteiden vaikutuksen alaisina.

Pakenemisilmiö ei ole lukumääräisesti kovin merkittävä kun sitä verrataan siihen kuinka paljon poliisi tekee tarkastuksia maanteillä. Mutta suurin osa jokaisista pakenemisista ja niitä seuranneista takaa-ajoista aiheuttaa huomattavaa vaaraa pakenevalle itselleen, seuraamisessa mukana oleville poliiseille sekä muille tienkäyttäjille.

Onneksi yleensä pakeneminen päättyy ilman onnettomuuksia. Suurin osa pakenevan ajoneuvon seuraamisista päättyy poliisin tekemään pakenijan hallittuun kiinniottoon. Kun pakeneminen on johtanut onnettomuuteen, on siinä loukkaantunut useimmin pakeneva itse - harvemmin poliisi tai sivullinen.

Poliisin tehtävänä on lain mukaan mm. rikosten ennalta estäminen, selvittäminen ja syyteharkintaan saattaminen. Poliisilla on toimivaltuudet eritilanteissa useiden lakienkin mukaan kulkuneuvojen pysäyttämiseksi. Poliisin pysäyttämisvaltuudet ulottuvat eräissä tapauksissa myös voimakeinoin tehtävään pysäyttämiseen - piikkimatolla, ajoneuvolla kiilaamalla ja ajoneuvon kiinniajamalla.

Poliisi voi myös luopua kiinniottamisesta, seuraamisesta tai takaa-ajosta. Luopumisharkinnan yhteydessä punnitaan yleensä pakenijan ottamien riskien suuruutta pakenijaa itseään ja mahdollisia sivullisia kohtaan jo tehtyyn rikokseen nähden.

Poliisi luopuu noin viidenneksessä tapauksista seuraamisesta riskien tai muun seuraamista estävän seikan takia.

Poliisi ei automaattisesti luovu aina seuraamisesta, jos poliisin antamaa pysäytysmerkkiä ei noudateta, sillä perusteella, että siitä saattaa aiheutua "takaa-ajo", jossa vaarannetaan ihmishenkiä. Vaikka seuraamisesta luovuttaisiinkin, niin poliisi yrittää aina, joka tapauksessa tavoittaa ja selvittää pakenijan keinolla tai toisella.

On huomattava, että joissakin tapauksissa pakeneva autoilija on pysäytettävä, jotta hän ei juuri sillä hetkellä pääse vaarantamaan muiden tiellä liikkujien turvallisuutta tai jatkamaan muutoin vaarallista käyttäytymistään.
Holopaisen kertomasta ja takaa-ajoja käsittelevästä tiedotteesta, poliisiviestintää parhaimmillaan:
- "Takaa-ajotapauksia vuosittain vähän yli 200
- "Vuosittain poliisilla on takaa-ajotapauksia noin 250"

Poliisin tiedotteesta
- "Niin sanottuja takaa-ajoja sattuu päivittäin jossain päin Suomea ja Itä-Suomessakin muutama viikoittain"
-> Eli pelkästään Itä-Suomessa ±100 pakoa/vuosi, mikä taas on noin puolet koko Suomen takaa-ajoista, jos uskoo poliisiylitarkastaja Holopaista Kalevassa ja asiasta varta vasten tehtyä tiedotetta.
Poliisin kannattaisi pysyä faktoissa tai jättää tiedotus sellaiselle, jolla on harteilla muutakin kuin natsat, ei mitään ammattiylpeyttä taaskaan.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

DemlaMinfo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1460
Liittynyt: To Syys 24, 2015 5:20 pm

Re: Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatess

Viesti Kirjoittaja DemlaMinfo »

Mikä auto pakenijalla oli käytössään? Saisi vähän realismia uutisointiin, että olivatko poliisit tolkuttoman hitaita, vai auto vain reilusti parempi kuin poliiseilla?
Mielenterveys on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia. Omasta mielenterveydestään voi pitää huolta ja omia voimavarojaan vahvistaa. Psykologin kanssa keskustelu voi auttaa pääsemään eroon harhaluuloista ja kuuloharhoista.

missfahrenheit
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Su Heinä 15, 2018 10:48 pm

Re: Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatess

Viesti Kirjoittaja missfahrenheit »

Katsoin kartasta niin luultavasti kuski on ollut K Supermarketin pihalla, josta lähtenyt karkuun. Siinä kaupassahan on Alkokin...

Mävin keskusta on pieni, liikennettä joskus ihan mukavasti kuitenkin. Pyöräilijöitäkin liikkuu. Tällä tarkoitan että ylialettuja olisi voinut olla enemmänkin.

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatess

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

AutumnForever kirjoitti:Rattijuopon vika tietysti. Mutta tulee myös mieleen että onko poliisin pakko jatkaa takaa-ajoa jos menee ihan holtittomaksi. Toisaalta, jos ei ajaisi takaa, kuskia ei ehkä saataisi kiinni.. Vaikeita juttuja.

Osanotot. Rattijuopot on syvältä.
Tuskin tässä on ehditty edes miettiä takaa-ajosta luopumista.

Uutisessahan todetaan, että poliisi lähti takaa-ajoon, mutta menetti sitten näköyhteyden autoon. Ja myöhemmin tuli vastaan ruumiita. Eli eiköhän se idiootti lähtenyt menemään täysillä saman tien ja sille tielle jäi.
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

L. Ron Bumqvist

Re: Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatess

Viesti Kirjoittaja L. Ron Bumqvist »

DemlaMinfo kirjoitti:Mikä auto pakenijalla oli käytössään? Saisi vähän realismia uutisointiin, että olivatko poliisit tolkuttoman hitaita, vai auto vain reilusti parempi kuin poliiseilla?
Oletettavasti kuvassa näkyvä Opel Omega V6-koneella:

Kuva

Ainakin uutisoinnissa on käynyt ilmi, että rattijuopon auto oli syttynyt palamaan.

Kuvan perusteella näyttäisi nokkakolarin toinen osapuoli olleen melko uusi VW Passat. Outoa sinänsä, että molemmat vastaantulleessa autossa kuolivat. Toisaalta törmäys on saattanut olla todella raju.

Lisäys: Näemmä kuva ei näy kokonaan, jos sitä ei avaa uuteen välilehteen.

Lisäys2: Vanteista yritin tuon vastaantulijan merkkiä päätellä, mutta nyt kun keskiötä katsoo tarkemmin, niin oisko tuo sittenkin Toyotan logo. Tuollaisia vanteita on näkynyt pääasiassa uusissa Passateissa, mutta varmaan myös muissakin. Jätän siis auton mallin arvailun suosiolla osaavammille.
Viimeksi muokannut L. Ron Bumqvist, To Heinä 19, 2018 7:37 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

L. Ron Bumqvist

Re: Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatess

Viesti Kirjoittaja L. Ron Bumqvist »

L. Ron Bumqvist kirjoitti:Oletettavasti kuvassa näkyvä Opel Omega V6-koneella:
Kun vertaa tuota aiempaa kuvaa tähän:

Kuva

Niin eiköhän se tuo Omega mahda olla.

Haarahaukka
Javier Pena
Viestit: 1814
Liittynyt: Ma Elo 25, 2008 11:53 pm

Re: Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatess

Viesti Kirjoittaja Haarahaukka »

Kuvan perusteella pakenijan auto on Venäjän kilvissä. Vai näenkö väärin?
Buy the ticket, take the ride!

Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatess

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

AutumnForever kirjoitti:Rattijuopon vika tietysti. Mutta tulee myös mieleen että onko poliisin pakko jatkaa takaa-ajoa jos menee ihan holtittomaksi. Toisaalta, jos ei ajaisi takaa, kuskia ei ehkä saataisi kiinni.. Vaikeita juttuja.
Niin, kumpi on tärkeämpää, saada rikollinen kiinni vai säästää ihmishenkiä? Aivan ääliömäistä toimintaa poliisilta.

Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2733
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatess

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Pizzaman kirjoitti:
AutumnForever kirjoitti:Rattijuopon vika tietysti. Mutta tulee myös mieleen että onko poliisin pakko jatkaa takaa-ajoa jos menee ihan holtittomaksi. Toisaalta, jos ei ajaisi takaa, kuskia ei ehkä saataisi kiinni.. Vaikeita juttuja.
Niin, kumpi on tärkeämpää, saada rikollinen kiinni vai säästää ihmishenkiä? Aivan ääliömäistä toimintaa poliisilta.
Ja taas kerran poliisi saa kuraa niskaan, vaikka kommentoijalla ei ole mitään tietoa takaa-ajon kestosta.

Ääliömäistä toimintaa, toden totta.
Sverdlov kirjoitti:Katsoin juuri Trumpin puheen.Sangen viileästi suhtautui voittoon kaiken sen paskan jälkeen mitä on niskaan kaadettu.Nyt sitten tälläkin areenalla hiljenee
sikakoira kirjoitti:..ei jää epäselväksi tuleeko Trump viemään rökäle voiton jälleen kerran. Kyllä tulee ja helposti

L. Ron Bumqvist

Re: Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatess

Viesti Kirjoittaja L. Ron Bumqvist »

Haarahaukka kirjoitti:Kuvan perusteella pakenijan auto on Venäjän kilvissä. Vai näenkö väärin
Ennemminkin näyttäisi siltä, että autosta on jo otettu kilvet pois.

Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 937
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Kolme kuoli Mäntyharjulla epäillyn rattijuopon kaahatess

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Kyllä noi näyttää ihan kilviltä jotka ovat palaneet.
Eiköhän toikin asia tule vielä selviämään.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "

Vastaa Viestiin