Vanhemmat.com-sivustoa koskeva keskustelu; syytteet, tuomiot yms

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
fbiagentti
Sofia Karppi
Viestit: 418
Liittynyt: Su Joulu 21, 2014 7:35 pm

Re: vanhemmat.comia ajetaan alas

Viesti Kirjoittaja fbiagentti »

Marnie kirjoitti: Eihän hän ole rikollinen eikä mistään syytettynä. Eikä siis tarvitse puolustelua.
Eikö ole? Jostain muistaisin lukeneeni, että olisi tuomittu rikoksista?

En ole nähnyt tätä kiistakumppanisi avaamaan tänne murha.infoon sinun mustanmaalamisketjuja, ehkä sinunkin olisi syytä avata oma keskustelupalstasi jossa voisit haukkua kiistakumppaniasi ja kaveerata lapsen murhaajien ja pedofiilien kanssa?
Marnie
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Heinä 14, 2015 2:38 pm

Re: vanhemmat.comia ajetaan alas

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Ei ole kovin vaikeaa arvata mistä olet "lukenut".... Sehän on selvää että ei tunnistettavasti kirjoita täällä, koska ei sen resurssit riitä avoimeen keskusteluun.

Tuon ylläpitäjän sielunmaisema ei ole kuitenkaan niin mielenkiintoinen, että siitä riittäisi juttua. Kopioin tähän vielä otteita yhdestä meilistä, että ei harhauduttaisi kokonaan aiheesta:

"Tutkijan sanoin: "kyllä me me nyt lopetetaan tämä savolaisen toiminta netissä!"
KAIKKI nyt poliisilla olevat rikosilmoitukset tullaan kuulemma tutkimaan.
Kaikkiin savolaista koskeviin rikosepäilyihin on määrätty sama syyttäjä - sjä KorXXXXXX."
tohis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2012 9:30 am

Re: vanhemmat.comia ajetaan alas

Viesti Kirjoittaja tohis »

Marnie kirjoitti:
kakkosurpo kirjoitti:Ei sulle tullut mieleen se että siellä voisi olla vaikkapa oikea huoltokatkos?
Ei koska olen saanut asiasta ns. sisäpiirin tietoa. Poliisi on estänyt foorumille kirjoittamisen. Välillä vanhat kirjoitukset on edelleen näkyvissä, välillä tuo "huoltokatkos".
Eipä ole estänyt. Alustaa oli vain päivitetty.
Marnie
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Heinä 14, 2015 2:38 pm

Re: vanhemmat.comia ajetaan alas

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Katsotaan nyt mitä tulee tapahtumaan.

Tässä vähän ylläpitäjän vanhempaa tuotantoa, rikollinenhan se on. Tässä ei ole viimeisimpiä mukana:

R 84/224, ratkaisu 6.11.1984, rattijuopumus ja ajokortitta ajo

R 89/1276, tuomio 5.12.1989, jatkettu petos

R 90/1960, tuomio 14.1.1991, rattijuopumus

R 91/237, tuomio 12.2.1991, ajo-oikeudetta ajo, liikenerikkomus, kulkuneuvon luovuttaminen juopuneelle

R 92/757, rattijuopumus

R 94/233, velkomus

R 94/374, törkeä varkaus

R 95/1442, luvaton käyttö

R 96/2425, vahingonkorvaus

R 96/4775, huoneenvuokrasaatava

R 98/153, varkaus

R 98/6370. velkomus

R 99/3072, lähestymiskielto määrättiin

R 01/294, laiton uhkaus, varkaus, petos

R 04/687, lähestymiskielto

R 04/747, laiton uhkaus, kunnianloukkaus

R 05/292, lähestymiskielto määrättiin

R 05/1586, pahoinpitely, varkaus

R 07/112, lähestymiskieltohakemus

R 07/180, yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen, salassapitorikos

R 07/430, törkeä kunnianloukkaus

R 09/915, kunnianloukkaus – käsittely 7.9.2010 – 100 pväsakkoa

R 09/1519, kunnianloukkaus – käsittely 7.9.2010 - 100 pväsakkoa

R 09/1540, kunnianloukkaus – käsittely 8.9.2010 - 100 pväsakkoa

R 09/2081, kunnianloukkaus – käsittely 8.9.2010 - 100 pväsakkoa

R 10/596, kunnianloukkaus, yksityisyyttä loukkaavan tiedon levittäminen

R 12/4748, törkeä kunnianloukkaus, törkeä yksityisyyttä loukkaavan tiedon levittäminen
fbiagentti
Sofia Karppi
Viestit: 418
Liittynyt: Su Joulu 21, 2014 7:35 pm

Re: vanhemmat.comia ajetaan alas

Viesti Kirjoittaja fbiagentti »

Marnie kirjoitti:Ei ole kovin vaikeaa arvata mistä olet "lukenut".... Sehän on selvää että ei tunnistettavasti kirjoita täällä, koska ei sen resurssit riitä avoimeen keskusteluun.
Etkös sinäkin käy tätä lokakamppanjaasi henkilöä kohtaan nimimerkin suojissa. Jos on tuomittu rikoksista, on rikollinen, olette siis molemmat rikollisia. Etkö voisi perustaa sen oman keskustelupalstasi, jossa voit jatkaa henkilökohtaista sotaasi häntä vastaan? Minun ja monen muunkin mielestä tämä on väärä foorumi käydä henkilökohtaista sotaa, käsittämätöntä, että palstan ylläpitäjät eivät puutu näihin sinun ja sniffaajan henkilökohtaisiin kostoretkiketjuihin!
Marnie
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Heinä 14, 2015 2:38 pm

Re: vanhemmat.comia ajetaan alas

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Ai. Mistä rikoksista minut on tuomittu?

Musta on täysin käsittämätöntä, että kyseisellä foorumilla julkaistaan jopa vuosia vanhoja tuomioita. Siis yksittäistapauksia, joissa ei ole edes kysymys rikosten uusimisesta. Ihmiset saattaa menettää työpaikkansa jonkun vanhan synnin takia. Mikä voi olla motiivi moiseen? Muuta kuin kiristys, tietysti.

Itse en keksi muuta toissijaista motiivia kuin ylikompensaatio. "Saatan olla vaimonhakkaaja ja pelkuri. Pahoinpitely- ja uhkailutuomiot olen ottanut naisista, mutta on olemassa pahempiakin rikollisia kuin mä. nimittäin pedofiilit. Ja jos joku on mulle tuhma, kirjoitan että se on pedofiili vaikkei oliskaan. Koska se on sille ihan oikein." Jotenkin noin sen on pakko mennä.

Kehotan katsomaan tämän keskustelun otsikkoa uudemman kerran. Poliisikin on - tosin vuosia liian myöhään - tajunnut, että kysymys on pelkästään loukkaamistarkoituksessa tehdystä sivustosta. Ja sieltä on luvattu, että sivusto lakkautetaan.

En tiedä voiko ylläpitäjä ostaa samannimisen osoitteen, jos oikeuden päätökselle ulkomainen palvelin lakkauttaa sivuston? Olisko tässä tapauksessa nyt jo käynyt niin sillä aikaa kun sivusto oli suljettuna?
Kedonkukka
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Su Elo 30, 2015 4:30 pm

Re: vanhemmat.comia ajetaan alas

Viesti Kirjoittaja Kedonkukka »

Olen asunut 80-luvulla Espoossa ja tuo nykyisin ylläpitäjänä toimiva mies perheineen tunnettiin Espoossa todella hyvinkin silloin. Ihmettelen täällä aiheesta käytävän kirjoittelun sävyä, sillä jokainenhan näkee että tuon miehen perustama ja ylläpitämä sivusto on 100 % vihasivusto.

En käy siellä kovin usein, mutta siellä käsitellään lähinnä vain: väkivaltarikoksia, insestiä ja syytellään eri viranomaisia ja yksityisiä ihmisä erilaisilla nimityksillä. Tyypillinen pitkäaikaistyöttömän ylläpitämä saitti. Aika kuluu nopeammin kun solvaa ja haukkuu kaikkia muita. Eikä oma lohduton tilanne vaikuta ehkä niin surkealta :D
Marnie
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Heinä 14, 2015 2:38 pm

Re: vanhemmat.comia ajetaan alas

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Tässä nyt viimeinkin nähdään välähdys siitä millainen tuo tyyppi todellisuudessa on. Se on suuttunut nähtävästi näistä kirjoituksista sen verran, että paljasti itsensä. Lähetti yhdelle kirjoittelunsa kohteista tämän tänään: http://aijaa.com/Mcv6pS

Anonyymiproxyltahan tuo on lähetetty, mutta hetkeäkään en epäile kenen käsialaa tämä on.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: vanhemmat.comia ajetaan alas

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Marnie Kedonkukka voisi keksiä itselleen parempaa tekemistä.
Mutta, jos haluat riepotella täällä viattomia ihmisiä itsekeksimilläsi syytöksillä, niin voisit myös avata hieman omaa mielenterveytesi hoitojaksoa, sekä niiden useiden tuomioittesi taustaa.
Marnie
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Heinä 14, 2015 2:38 pm

Re: vanhemmat.comia ajetaan alas

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Nyt taisit iskeä kirveesi kiveen kokeillessasi kepillä jäätä.

Tämä on nyt se mitä olen ajanut takaa. Viimein siitä saadaan välähdys ns. suurelle yleisöllekin:

http://aijaa.com/Mcv6pS

Mitä sä muuten pidät tuosta emailista? Keitähän nuo tyypit mahtaa olla, joista se kirjoittaa ja mitähän ne on tehneet?

"Aloitan erään psykopaatin lapsista hetimiten, työpaikat, fbprofiilit, naamakuvat, kuvat tatuoinneista jne. Lisäksi infoon heidän työnantajia, mikäli paskan kirjoittelu jatkuu. Seuraavaksi tulevat puliukon lapsen vastaavat tiedot ja info työpaikalle, kavereille ja nettiin. Sitten tappisilmän tabletkyttääjän lasten tiedot ja infot kouluun, tarhaan ja työpaikoille.
Aloitan heti tietojen nettiin paukuttamisen, mikäli paskan kirjoittelu jatkuu. Lisäksi jaan mainoksia tarpeelliseksi katsomani määrän eri osoitteisiin.
Lopuksi mietin mitä teen koirankakan kerääjän miesystävän tiedoilla, kai samat temput kuin teidän muidenkin kohdalla, eli kopiot työnantajille, naapureille, kavereille, nettiin jne. Plus tiedot vaimon nettikirjoitteluista ym."
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: vanhemmat.comia ajetaan alas

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Ei kinosta.
Mutta mitenkäs se sinun mielenterveys?
Marnie
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Heinä 14, 2015 2:38 pm

Re: vanhemmat.comia ajetaan alas

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Ai ei "kinosta", että suurena lasten ystävänä esiintynyt uhkailee jo näitäkin? Mitähän ylläpitäjä kuvittelee saavuttavansa lastentarhaan ilmoittamisella; että lapsi erotetaan tarhasta, vai? Sen sijaan lasten kavereihin yhteyden ottaminen kuulostaa aika pahaenteiseltä. Kuten tietysti myös yhteydenotot isompien lasten kouluihin ja työpaikoille. Mitähän aikoo muuten sanoa?
Koska ylläpitäjän lapset (joita hänen oman ilmoituksensa mukaan on 9) ovat takuulla joutuneet kärsimään isänsä takia, hän ajattelee panna vahingon kiertämään? Suostuvatkohan hänen lapsensa enää tapaamaan häntä? Onkohan heillä hänen sukunimensä? Epäilen, että ei.
- Hetkeäkään en epäile, että ei voisi toteuttaa uhkaustaan, tuohon on juuri hänen toimintatapa. Mutta miksi hän alkaa vainota koko tuota mainitsemansa neljän koplan lähipiiriä? Onko nämä kaikki: Psykopaatti, Puliukko, Tappisilmä ja Koirankakan Kerääjä, alkaneet kirjoittaa hänestä ns. paskaa? Vai epäileekö hän vain, että se on joku noista neljästä? Ja kun ei ole varma, uhkailee kaikkia varmuuden vuoksi?
Miksi sua kiinnostaa mun mielenterveys? Uskotko, että mä olen itse kirjoittanut tuon murhaavaa vihaa uhkuvan emailin? Miksi luulet, että Kedonkukka ja mä ollaan sama henkilö?
tohis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2012 9:30 am

Re: vanhemmat.comia ajetaan alas

Viesti Kirjoittaja tohis »

Kirjoitustyyli paljastaa :) Sitä kannattaa muuttaa sitä mukaa kun vaihtaa nimimerkkiä....
Marnie
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Heinä 14, 2015 2:38 pm

Re: vanhemmat.comia ajetaan alas

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Perustelee asiansa, kyllä. Sen sijaan, että heittäisi typeriä vihjeitä. Ja kirjoittaa aika sujuvaa kieltä. Ei silti tarkoita, että olisin mä. Eikä myöskään ole.

En mäkään epäile, että sä, reimareipas ja fbi-agentti ovat sama henkilö, vaikka saman tyylisesti kirjoitattekin.
fbiagentti
Sofia Karppi
Viestit: 418
Liittynyt: Su Joulu 21, 2014 7:35 pm

Re: vanhemmat.comia ajetaan alas

Viesti Kirjoittaja fbiagentti »

Marnie kirjoitti:Perustelee asiansa, kyllä. Sen sijaan, että heittäisi typeriä vihjeitä. Ja kirjoittaa aika sujuvaa kieltä. Ei silti tarkoita, että olisin mä. Eikä myöskään ole.

En mäkään epäile, että sä, reimareipas ja fbi-agentti ovat sama henkilö, vaikka saman tyylisesti kirjoitattekin.
Elisa Kissa :mrgreen: Perin ikävää, että palstan ylläpito sallii palstalla kirjoitettavan mitä tahansa omasta päästä keksittyä paskaa ja sallii tälläisiä sniffaavan kissan kaltaisia henkilökohtaisia ajojahtiketjuja. Jatka hourehtimistasi,ei kiinnosta, tosin palstaa lukevana toivoisin, että nämä kahelit avaisivat omat keskustelupalstansa missä mellastaisivat.
Vastaa Viestiin