Orjatyötä lahtelaisessa ravintolassa 2016-2018 - syyte kumottiin

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Orjatyötä lahtelaisessa ravintolassa 2016-2018 - syyte kumottiin

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

viinitty kirjoitti: To Maalis 25, 2021 8:08 am Haiskahtaa setämieheltä ja setämiehen tuontivaimolta.
Et sä noin voi sanoa. Kaikkihan saa nykyään olla mitä haluavat. Ei ole miehiä eikä naisia. Kaikki on samanarvoisia. Ai niin mä unohdin jo, suomalaiset ovat alhaisinta paskaa ja meidän ainoana tehtävänä on tehdä töitä jotta voimme maksella mamuille tukia. :thumbsup:
"Those who want respect, give respect."
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Orjatyötä lahtelaisessa ravintolassa 2016-2018 - syyte kumottiin

Viesti Kirjoittaja viinitty »

jepulis82 kirjoitti: Pe Maalis 26, 2021 7:46 am

Et sä noin voi sanoa. Kaikkihan saa nykyään olla mitä haluavat. Ei ole miehiä eikä naisia. Kaikki on samanarvoisia. Ai niin mä unohdin jo, suomalaiset ovat alhaisinta paskaa ja meidän ainoana tehtävänä on tehdä töitä jotta voimme maksella mamuille tukia. :thumbsup:
Vähän ironinen ketju tuon sanomiseen, tässä kun kaikki _paitsi_ suomalaiset ovat tehneet töitä. :D Ihmetyttää kyllä tuo työmoraali, itse olisin tuon työrupeaman jälkeen niin alkoholisoitunut, että tekemiäni pizzoja saisi myydä vain alkossa.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Orjatyötä lahtelaisessa ravintolassa 2016-2018 - syyte kumottiin

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

viinitty kirjoitti: Pe Maalis 26, 2021 7:51 am
jepulis82 kirjoitti: Pe Maalis 26, 2021 7:46 am

Et sä noin voi sanoa. Kaikkihan saa nykyään olla mitä haluavat. Ei ole miehiä eikä naisia. Kaikki on samanarvoisia. Ai niin mä unohdin jo, suomalaiset ovat alhaisinta paskaa ja meidän ainoana tehtävänä on tehdä töitä jotta voimme maksella mamuille tukia. :thumbsup:
Vähän ironinen ketju tuon sanomiseen, tässä kun kaikki _paitsi_ suomalaiset ovat tehneet töitä. :D Ihmetyttää kyllä tuo työmoraali, itse olisin tuon työrupeaman jälkeen niin alkoholisoitunut, että tekemiäni pizzoja saisi myydä vain alkossa.
Kauheeta rasismia kyllä suollat. Kaikki on samanarvoisia. Työttömät sekä työlliset. Veronmaksajat sekä verojen kuppaajat.
"Those who want respect, give respect."
Oikeus ennen kaikkea
Sherlock Holmes
Viestit: 7426
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Re: Orjatyötä lahtelaisessa ravintolassa 2016-2018 - syyte kumottiin

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Itä-Suomen hovioikeus tuomitsi perjantaina viisikymppisen ravintoloitsijan ihmiskaupasta ja pahoinpitelystä vuoden ja kolmen kuukauden ehdolliseen vankeuteen.
Rikosten uhrit olivat kaksi Suomeen saapunutta miestä, jotka työskentelivät tuomitun omistamassa aasialaisessa ravintolassa Lahdessa. He myös asuivat tuomitun luona.
Rikokset tapahtuivat vuosina 2016–2018, jolloin toinen uhreista työskenteli ravintolassa kokkina ja toinen tämän apulaisena.
Päijät-Hämeen käräjäoikeus hylkäsi viime vuoden toukokuussa kaikki syytteet samassa jutussa. Käräjäoikeuden mukaan ravintoloitsijan syyllisyydestä ei ollut riittävää näyttöä.
Hovioikeus kuitenkin arvioi asiaa toisin.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ita ... #gs.aaoavp
Vastaa Viestiin