Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1375
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

xxyy kirjoitti: Ke Loka 14, 2020 10:49 am No mitä jos kuvaan ottaa mukaan Suomalaiset miehet avioero tilanteessa vaimo,lapet ja jos on pelkkä tyttöystävä niin moni näistä pahoinpidellään ,viedään usein myös henki heiltä joten kumpi tekee enempi pahaa tässä avioero kategoriassa Suomainen mies vai ulkomaalainen,tämä on siis kokonaiskuvaa todellisuutta,en tietenkään puollusta ketään tai syytä vaan todellisuus.
Kumpien välillä tapahtuu avioeroja keskimääräisesti enemmän - afgaanien vai suomalaisten? Suomalaiset johtaa kirkkaasti noissa tilastoissa. Siihen nähden aika harvoin nainen tulee murhatuksi. Sen sijaan niissä muutamissa harvoissa tapauksissa, kun nämä "kunniakulttuureja" edustavat älykääpiöt eroaa, niin emännällä on henki aika löyhässä.
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Viesti Kirjoittaja dazu »

Tässä vois jotkut vankilan nohevimmat kaverit koittaa viedä tekijän kunnian lopullisesti, kun tämä tiputtaa saippuan suihkussa.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 462
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Viesti Kirjoittaja Jannes »

Minä olen aina elänyt sellaisessa käsityksessä, että kunnia pitäisi ensin ansaita, jotta semmoisen voi edes menettää.

Se, että alistuu jollekin huuhaa jutuille ei mielestäni täytä kriteerejä.

Tuokin tyyppi muutenkin tykkäisi suihkukohtauksesta, onhan hän tottunut alistumaan suurempien voimien edessä ja pyllistelemään jo siviilissä.
Avatar
Tarkastaja Levisi
Angus MacGyver
Viestit: 6676
Liittynyt: La Heinä 18, 2020 4:44 pm

Re: Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Mustahurma kirjoitti: Ke Loka 14, 2020 4:28 pm Ero kotimaiseen mieheen on se että kunnia tulee näillä aina ensimmäisenä, se menee kaiken muun edelle. Olen ollut töissä aikanaan useamman kanssa, vaikka tyyppi valehteli ja jäi siitä kiinni niin väitti kivenkovaan ettei ole tehnyt mitään. Sanat alkoivat aina " jumalan kautta tai allahin kautta ja perään en ole tehnyt näin. Kiinni jääminen jo pienestä asiasta olisi tavallaan kunnian menettämistä ja sen eteen oltiin valmiita möykkäämään, huutamaan ja solvaamaan toista osapuolta siihen asti kunnes asia joko unohdettiin tai pyydettiin anteeksi turhaa syytöstä. En siis ihmettele yhtään että nainen pitää tappaa kun tekee niin kunniattoman teon että haluaa eroon miehestä jonka omaisuutta käytännössä on ja joka joutuu kerta toisensa jälkeen pahoinpidellyksi kun katsoi toista miestä ja otetuksi aina kun miehellä tekee mieli.

Niin pitkään kun kunnia ja uskonto menee kaiken edelle on näille turha järjestää mitään valistusta tai kotouttamista. Ukilta isälle ja isältä pojalle periytynyt aivopesu on niin tiukassa ettei se lähde pois, kunnia puhdistetaan vaikka siitä olisi tiedossa kuoleman rangaistus. Kengän kuva perseeseen ja seuraavaan koneeseen, ei pitäisi olla mitään syytä miksi tämä ihmisjäte saisi jäädä tänne.
Hyvää ja loogista analysointia aiheesta ja kunniakulttuurista.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Tällä lailla analysoidaan arabimiesten käytöstä muualla, tulee ihan jotkut täkäläiset nimimerkit mieleen. Tämä kuitenkin ihan julkisesti näyttää analysoivan oman elämänsä hoomoilasena (ja analyysi saanut ansaittua näkyvyyttä), joten en vie kunniaa sotkimalla loppuun asti mietityn mielipiteen omistajanoikeuksia peittämällä kirjoittajan nimen.
Harmillista, todellakin!
Harmillista, todellakin!
Ämmä Moilanen ja arabien SERI-tilastot.png (106.02 KiB) Katsottu 2185 kertaa
Olen melko varma, että myöskin kunniamurhat ovat arabimaissa tilastojen valossa kovin harvinaisia, se tukisi tässäkin ketjussa heitettyä ehdotusta suomalaishöttömiehen suuresta pahuudesta vs. islamikurko.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
xxyy
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: Ma Heinä 20, 2020 10:26 am

Re: Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Viesti Kirjoittaja xxyy »

Monella Suomessa on se ulkomaalaisten viha joka antaa minulle minun omia kuvia,eli tuomitaan vihalla eikä välitä totuudesta
jos vaikka Suomimies tappaa 4 henkilöä tietyssä ajassa vaikka 6 kuukautta ja ulkomies samassa ajassa vaikka 2 niin minun viha tuomitsee
ulkomiehen pahemmaksi
Gagarin
Agentti Scully
Viestit: 695
Liittynyt: To Tammi 07, 2016 2:56 pm

Re: Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Viesti Kirjoittaja Gagarin »

On Anoi Kaa kirjoitti: To Loka 15, 2020 10:53 am Tällä lailla analysoidaan arabimiesten käytöstä muualla, tulee ihan jotkut täkäläiset nimimerkit mieleen...
--- snip ---
OAK, tiedätkö onko tuon linkkaamasi kirjoituksen tarkoituksena olla satiiri? Vaikuttaa nimittäin kovasti sellaiselta, aivan kuin "satiirin alkeet" -oppikirjan mukaiselta asioiden ylösalaisin kääntämiseltä.

Eli kumpi on tosikkona kuutamolla, tekstin kirjoittaja vai tekstin lukija?
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Gagarin kirjoitti: To Loka 15, 2020 5:44 pm Eli kumpi on tosikkona kuutamolla, tekstin kirjoittaja vai tekstin lukija?
Voi olla kumpsin vaan. törmäsin irrotettuna asiayhteydestään. Ei poista sitä faktaa, että näin todellakin jotkut ajattelevat.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
SatuSetä
Harjunpää
Viestit: 336
Liittynyt: Ma Loka 29, 2018 6:35 pm

Re: Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Viesti Kirjoittaja SatuSetä »

xxyy kirjoitti: To Loka 15, 2020 11:07 am Monella Suomessa on se ulkomaalaisten viha joka antaa minulle minun omia kuvia,eli tuomitaan vihalla eikä välitä totuudesta
jos vaikka Suomimies tappaa 4 henkilöä tietyssä ajassa vaikka 6 kuukautta ja ulkomies samassa ajassa vaikka 2 niin minun viha tuomitsee
ulkomiehen pahemmaksi
Onko tuolla sun nimimerkillä jotain tekoa kehosi rakennuspalikoiden kanssa, vai miksi näistä viesteistä tulee aina näin mystisiä?
Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

Re: Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Viesti Kirjoittaja Iivis »

Kyllä huomaa, että Moilas ämmältä on jäänyt parit dokkarit katsomatta, vois aloittaa vaikka Yle Areenalta.
xxyy
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: Ma Heinä 20, 2020 10:26 am

Re: Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Viesti Kirjoittaja xxyy »

SatuSetä kirjoitti: To Loka 15, 2020 5:59 pm
xxyy kirjoitti: To Loka 15, 2020 11:07 am Monella Suomessa on se ulkomaalaisten viha joka antaa minulle minun omia kuvia,eli tuomitaan vihalla eikä välitä totuudesta
jos vaikka Suomimies tappaa 4 henkilöä tietyssä ajassa vaikka 6 kuukautta ja ulkomies samassa ajassa vaikka 2 niin minun viha tuomitsee
ulkomiehen pahemmaksi
Onko tuolla sun nimimerkillä jotain tekoa kehosi rakennuspalikoiden kanssa, vai miksi näistä viesteistä tulee aina näin mystisiä?
Viesti ei ole mielestäni mystinen aina pitää olla kuvassa todellisuus mukana ja nimimerkki on kaikille täysin vapaa,jos se ei ole jo varattu rekatessa joten mystinen kommentti nimimerkistä
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Keskustelu luisumassa yleiseksi "kunniamurha ja niiden yritys" -tasolle, mutta tästä eteenpäin edetään ketjun aiheella
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Avatar
Tarkastaja Levisi
Angus MacGyver
Viestit: 6676
Liittynyt: La Heinä 18, 2020 4:44 pm

Re: Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Jahas, 'yksi lapsista' oli siis jo 2016 ilmoittanut, että isä pahoinpitelee äitiä. Viittaan tähän linkin juttuun. Todennäköistä silloin, ettei ole ollut välttämättä kauheasti miestään nuorempi.

Lapsi todennäköisesti ollut vähintään 10 vuoden hujakoilla, kun on mennyt vartijalle kertomaan. Jälleen kerran erikoista, että henkilökunta/sosiaalitoimi ei ole huomannut / noteerannut jatkuvaa kotiväkivaltaa vokissa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ex- ... #gs.iesyhf
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3028
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Alibista rajattu kuva.
Liitteet
Ali Musa Rahimi, mies joka toi kulttuurin Kuopioon.
Ali Musa Rahimi, mies joka toi kulttuurin Kuopioon.
Screenshot_20201121-203307.jpg (157.53 KiB) Katsottu 1026 kertaa
Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

Re: Kunniamurhan yritys Kuopiossa - afgaanimies puukotti ex-vaimoaan

Viesti Kirjoittaja Iivis »

Mikä ihme siinä on kaikkien maahantulijoiden nimet on aina eri tavoilla kirjoitettu, tänkin hakkaajan nimi taitaa oikeasti olla Alimusa.
Vastaa Viestiin