Rasistinen välikohtaus Pasilan poliisitalolla: mukana vartija, mustalainen ja Vihreiden kuntavaaliehdokas

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8171
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Rasistinen välikohtaus Pasilan poliisitalolla: mukana vartija, mustalainen ja Vihreiden kuntavaaliehdokas

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Kyllä edelleen on erittäin outoa että Miranda ei tunnu ymmärtävän kuinka toimia jos kohtaa itseensä kohdistuvan laittomuuden.
Silloin tehdään rikosilmoitus siitä henkilöstä joka on rikokseen syyllistynyt.
Ei sitä suinkaan noin hoideta miten Miranda luulee, että valitetaan ja marmatetaan sinne ja tänne, mutta ei sitä rikosilmoitusta tehdä. Nythän olisi Mirandalla mahdollisuus osoittaa rasimia Pasilan poliisitalon vartijassa ihan oikeussalissa, kun on luotettava todistajakin, vai oliko niitä peräti kaksi kappaletta.

Vai eikö Miranda luota todistajiensa luotettavuuteen, ja muutenkin pelko perseessä, että totuus tulee vääjämättä päin näköä, niin meuhkaa somessa kun ei uskalla.

Ja Miranda, älä laske minua siihen teidän onnelliseen kansaan, sillä olen maksajan roolissa jotta teillä onni säilyy eikä työt paina mieltä.
Piilohomot on in.

mindekt
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Loka 22, 2014 11:54 am

Re: Rasistinen välikohtaus Pasilan poliisitalolla: mukana vartija, mustalainen ja Vihreiden kuntavaaliehdokas

Viesti Kirjoittaja mindekt »

Ja Miranda, älä laske minua siihen teidän onnelliseen kansaan, sillä olen maksajan roolissa jotta teillä onni säilyy eikä työt paina mieltä.
On Mirandalla joskus ihan verotettavaa tuloa ollut. Sakot ei normi 6 euroa/päivä:

Helsingin käräjäoikeus tuomitsi 6. marraskuuta 2008 Vuolasrannan kunnianloukkauksesta 30 päiväsakkoon (1 350 euroa) sekä lisäksi maksamaan Lumbergille 2 500 euroa.[4] Hovioikeus alensi rangaistusta 20 päiväsakkoon ja 2 000 euron korvaukseen maaliskuussa 2010.[

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Rasistinen välikohtaus Pasilan poliisitalolla: mukana vartija, mustalainen ja Vihreiden kuntavaaliehdokas

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

kakkosurpo kirjoitti:
Pe Huhti 02, 2021 6:41 pm
Kyllä edelleen on erittäin outoa että Miranda ei tunnu ymmärtävän kuinka toimia jos kohtaa itseensä kohdistuvan laittomuuden.
Silloin tehdään rikosilmoitus siitä henkilöstä joka on rikokseen syyllistynyt.
Ei sitä suinkaan noin hoideta miten Miranda luulee, että valitetaan ja marmatetaan sinne ja tänne, mutta ei sitä rikosilmoitusta tehdä. Nythän olisi Mirandalla mahdollisuus osoittaa rasimia Pasilan poliisitalon vartijassa ihan oikeussalissa, kun on luotettava todistajakin, vai oliko niitä peräti kaksi kappaletta.

Vai eikö Miranda luota todistajiensa luotettavuuteen, ja muutenkin pelko perseessä, että totuus tulee vääjämättä päin näköä, niin meuhkaa somessa kun ei uskalla.

Ja Miranda, älä laske minua siihen teidän onnelliseen kansaan, sillä olen maksajan roolissa jotta teillä onni säilyy eikä työt paina mieltä.
Ei nykyään tartte mitään laittomuuksia oikeudessa todistella. Riittää kun meuhkaa somessa, niin 90% kansasta uskoo siihen. Vartijalle potkut vaan ja Miranda-horolle ainakin miljoona vahingonkorvauksena.
"Those who want respect, give respect."

kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8171
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Rasistinen välikohtaus Pasilan poliisitalolla: mukana vartija, mustalainen ja Vihreiden kuntavaaliehdokas

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

mindekt kirjoitti:
Pe Huhti 02, 2021 7:06 pm
Ja Miranda, älä laske minua siihen teidän onnelliseen kansaan, sillä olen maksajan roolissa jotta teillä onni säilyy eikä työt paina mieltä.
On Mirandalla joskus ihan verotettavaa tuloa ollut. Sakot ei normi 6 euroa/päivä:
Helsingin käräjäoikeus tuomitsi 6. marraskuuta 2008 Vuolasrannan kunnianloukkauksesta 30 päiväsakkoon (1 350 euroa) sekä lisäksi maksamaan Lumbergille 2 500 euroa.[4] Hovioikeus alensi rangaistusta 20 päiväsakkoon ja 2 000 euron korvaukseen maaliskuussa 2010.
Siis, mitä mitä? Ei kai Mirandalla voi olla rekisteriä, eihän, olen järkyttynyt tästä tiedosta ja suunnattoman pettynyt. Tai ainakin esitän pettynyttä ja järkyttynyttä. Siis mustalainen jolla on rikosrekisteri. No jo on aikoihin eletty.
Mutta asiaan, tarkoitin että en kuulu siihen keskimäräiseen heidän onnelliseen kansaansa, ihan rotuni puolesta se ei ole mahdollista, vaan joudun tyytymään maksajan rooliin.
Piilohomot on in.

sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1258
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: Rasistinen välikohtaus Pasilan poliisitalolla: mukana vartija, mustalainen ja Vihreiden kuntavaaliehdokas

Viesti Kirjoittaja sörsse »

mindekt kirjoitti:
Pe Huhti 02, 2021 7:06 pm
Ja Miranda, älä laske minua siihen teidän onnelliseen kansaan, sillä olen maksajan roolissa jotta teillä onni säilyy eikä työt paina mieltä.

On Mirandalla joskus ihan verotettavaa tuloa ollut. Sakot ei normi 6 euroa/päivä:

Helsingin käräjäoikeus tuomitsi 6. marraskuuta 2008 Vuolasrannan kunnianloukkauksesta 30 päiväsakkoon (1 350 euroa) sekä lisäksi maksamaan Lumbergille 2 500 euroa.[4] Hovioikeus alensi rangaistusta 20 päiväsakkoon ja 2 000 euron korvaukseen maaliskuussa 2010.[
Eikö se tuossa Facessa kysellyt:
"Onko Suomessa anti-gypsyismiä ja rikotaanko täällä yhdenvertaisuuslakia jopa viranhaltijoiden toimesta. Entisenä valtion virkaa pitkään hoitaneena vastaan, valitettavasti KYLLÄ..."
Eli minkälaista valtion virkaa Miranda on hoidellut joskus?

Avatar
Säde-Sisko
Axel Foley
Viestit: 2221
Liittynyt: Ke Kesä 03, 2020 4:50 pm

Re: Rasistinen välikohtaus Pasilan poliisitalolla: mukana vartija, mustalainen ja Vihreiden kuntavaaliehdokas

Viesti Kirjoittaja Säde-Sisko »

Kyllähän mammalle ainakin viraksi luettavia toimia mahtuu listalle yllättävän paljon.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Miranda_Vuolasranta

Eniten meriiteissä kaivelee kuitenkin integroitumattomuus mikä lienee normaalia.
Muun muassa taiteilija Kiba Lumberg, iskelmälaulaja Rainer Friman ja kirjailija Veijo Baltzar, jotka kaikki ovat romaneja, kertovat, että Vuolasranta johtaa lähes yksinvaltiaana konservatiiviromaneja, jotka pyrkivät vähättelemään ongelmia ja sulkemaan kriittiset äänet yhteisön ulkopuolelle.[6] Lumberg pitää Vuolasrantaa jopa fundamentalistina.[7]
”En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin”

Vastaa Viestiin