Äiti yritti tappaa 5-vuotiaan lapsensa Porvoossa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Äiti yritti tappaa 5-vuotiaan lapsensa Porvoossa

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Kumma kun asioiden ihmettely ja todella tapahtuneet asiat ovat "rasistista paskaa".
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Äiti yritti tappaa 5-vuotiaan lapsensa Porvoossa

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Okei. Olen nähnyt Facessa sponssattuja ilmoituksia joissa on puhuttu jonkin afrikkalaisen maan nälänhädästä. Ilmoituksen alle kertyy tietty aina kommentteja. Yksikin kommentti meni niin, että miten siellä nyt taas on nälänhätä - miksei mikään muutu, vaikka rahaa työnnetään miten paljon maahan.

Mutta mielenkiintoisempia olivat parin afrikkalaiseksi ilmoittautuvan ihmisen kommentit. He kokivat loukkaavana että Afrikka nähdään aina vaan nälkää näkevien ihmisten mantereena, että on siellä muutakin.

Herää kysymys täyttävätkö jotkut tahot taskujaan ylläpitämällä voi voi -valitusvirsiä kurjuudesta?

Itse kun olen erikoistunut uskontojen ällöttävyyksiin, panen tietysti erityisesti merkille jos sekoillaan uskonnon tai taikauskon nimissä. Kuten että Afrikassa yhä poltetaan ihmisiä noitina, silvotaan lapsia (edellyttäen että siveä nainen on umpeenkursittu) ja paloitellaan albiinoja taikakaluiksi.

Joten pitäisi välillä kuulla jotain hyvääkin tästä mantereesta, jottei tule yksipuolinen kuva.

Ja psykoottisia lapsenmurhaajia löytyy toki joka kansasta. Tällaisen yksilöiden pitäisi pysyä uskonnoista loitolla.
Vastaa Viestiin