Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Bettyboo
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: To Tammi 10, 2019 9:48 pm

Re: Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Viesti Kirjoittaja Bettyboo »

Btw, uhrin kihlattu käynyt eilen muuttamassa tiktok-tilinsä yksityiseksi. Olispa kyllä kiva kuulla miten uhri voi. Toivottavasti selviää.
Älä koskaan sano 'en koskaan', sillä mikään ei ole varmempaa kuin epävarmuus.
Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Re: Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Käräjäoikeus vangitsi 1996 syntyneen miehen epäiltynä Kurikan ammuskelusta

https://ilkkapohjalainen.fi/rikokset-ja ... muskelusta

Sellasta sitten . Miksi salattu osin?

Tuotu esiin uutisen otsikko linkin takaa
-NILS-
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
Raymond
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: La Tammi 01, 2022 7:00 pm

Re: Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Viesti Kirjoittaja Raymond »

Sterling kirjoitti: Ti Kesä 27, 2023 12:59 pm Käräjäoikeus vangitsi 1996 syntyneen miehen epäiltynä Kurikan ammuskelusta
https://ilkkapohjalainen.fi/rikokset-ja ... muskelusta

Sellasta sitten . Miksi salattu osin?
Tämä kiinnostaisi myös. Ei taida kuitenkaan olla aivan tavanomaista, että tapon yrityksessä vangitsemispäätökset olisi salattuja?
Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Re: Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Raymond kirjoitti: Ti Kesä 27, 2023 4:08 pm
Sterling kirjoitti: Ti Kesä 27, 2023 12:59 pm Käräjäoikeus vangitsi 1996 syntyneen miehen epäiltynä Kurikan ammuskelusta
https://ilkkapohjalainen.fi/rikokset-ja ... muskelusta

Sellasta sitten . Miksi salattu osin?
Tämä kiinnostaisi myös. Ei taida kuitenkaan olla aivan tavanomaista, että tapon yrityksessä vangitsemispäätökset olisi salattuja?
Ei ole ei. Aika usein jos on lapsia paikalla tms. Mutta ei kai tuolla ala-ikäisiä ole ollut.

Kiinnostaisi myös motiivi. Vai onko vaan liikaa aineita tai viinaa päässä. On nämä niin helvetin surullisia juttuja, nuorehko ihminen kuitenkin kyseessä. (Uhria tarkoitin)
Tämä nainen ilmeisesti vapautettu kun kerran TikTok muokannut. :roll:
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
Roadkill666
Remington Steele
Viestit: 217
Liittynyt: Ma Marras 17, 2014 11:06 pm
Paikkakunta: There's no more room in hell, then the dead will walk the earth

Re: Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Viesti Kirjoittaja Roadkill666 »

Ei kenelläkään ole IP:n tunnuksia että saisi koko uutisen tänne?
Solttuetsivä
Axel Foley
Viestit: 2472
Liittynyt: La Maalis 19, 2016 1:22 pm

Re: Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Roadkill666 kirjoitti: Ti Kesä 27, 2023 8:50 pm Ei kenelläkäön ole IP:n tunnuksia että saisi koko uutisen tänne?
Melkein koko juttu on tuossakin näkyvillä-
Ei ole kuin muutama rivi tekstiä tuossa Ilkka-Pohjalaisen jutussa.

Tämä siinä vain on tuon alun lisäksi:
Ammuskelussa loukkaantui vakavasti yksi henkilö. Hän oli tutkinnanjohtajan mukaan maanantaina kriittisessä tilassa.

Poliisi sai tiedon kurikkalaisessa pihassa tapahtuneesta ammuskelusta perjantaina iltapäivällä.
Tapaus aiheutti näyttävän poliisioperaation Kurikassa. Poliisi otti kiinni kolme henkilöä.

Tapausta tutkittiin aluksi murhan yrityksenä. Marttala kertoi maanantaina, viikonlopun aikana rikosnimike muuttui tapon yritykseksi.
Poliisi ei ole muuten avannut tutkinnan etenemistä.
Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Re: Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Viesti Kirjoittaja Sterling »

IP Pohjalaisen maksumuurin takana, poliisi puhutti ammuskelussa loukkaantunutta.
Jos joku nyt pääsee tämän lukemaan , laittaisitko tänne.
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
nora
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Su Huhti 07, 2013 3:45 pm

Re: Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Viesti Kirjoittaja nora »

En osaa liittää kuvia joten tässä tekstinä tuo Ilkka-Pohjalaisen uusin uutinen.

29.6.2023 12.43
Poliisi on puhuttanut Kurikan ammuskelussa loukkaantunutta


Poliisi on kuullut Kurikassa juhannusaattona ammuskelussa loukkaantunutta.

Poliisi on puhuttanut uhria keskiviikkona, kertoo tapauksen tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Jari-Matti Marttala Pohjanmaan poliisista.

Marttala on yhä vaitonainen tapauksen yksityiskohdista.

– On asioita, joita joudumme vielä selvittelemään. Emme avaa asiaa tässä vaiheessa tarkemmin, hän toteaa.

Poliisi sai tiedon kurikkalaisessa pihassa tapahtuneesta ammuskelusta viime viikon perjantaina iltapäivällä. Tapaus aiheutti juhannuksena näyttävän poliisioperaation Kurikassa.

Tapauksen johdosta vangittiin yksi henkilö tiistaina. Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeus vangitsi vuonna 1996 syntyneen miehen todennäköisin syin tapon yrityksestä epäiltynä.
Mielisairas
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Marras 30, 2012 12:26 am

Re: Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Viesti Kirjoittaja Mielisairas »

Eikö teitä yhtään hävetä, julkasette toisen nimet ja some nikit ilman kenenkään lupaa ja Haukutte nisteiks tietämättä mitään totuudesta.
Mielisairas
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Marras 30, 2012 12:26 am

Re: Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Viesti Kirjoittaja Mielisairas »

metanoolimies kirjoitti: Su Kesä 25, 2023 11:46 pm Ampuja (Sami H.), ammuttu (Eetu A.) ja nainen (Mervi S.). Rikollisissa päihdeporukoissa pyörivät kaikki kolme. Tatuointeja ja taistelukoiria, pillereitä ja pulveria, hiphop-musiikkia ja tiktokkaamista -- 100% roskasakkilaisia. Facebook-profiilit löytyvät jokaiselta. Kuvien tykkääjisssä paikallisia nistejä, juoppoja, pikkurikollisia ja mustalaisia. Yksi Mervin entisistä (Niklas S.), jolta Mervi sai avioliiton kautta nykyisen sukunimensä, oli Kurikan kuuluisimpia narkomaaneja. Onnistui ampumaan itseään käsiaseella niin pahasti, että joutui loppuiäkseen pyörätuoliin. Sellaista porukkaa. Kannattaa välttää seuraa.
Mikäs mä sitten oon ku tunnen jokasen ja en oo nisti enkä rikollinen en juoppo enkä mustalainen? Millon tälläsen pikkusielusen ihmisen mieleen menee se että some ei kerro totuutta? Tai että näillä ihmisillä on edelleen ystäviä jotka on tuntenu yli 15v toisensa eikä tuomitte siltikään mihin elämä sitten viekään. Eniten mua ärsyttää että Niklas vedetään tähän ku jätkä on ollu haudas jo yli vuoden eikä liity asiaan millään lailla.
Niin joo mäki oon tatuoitu, kuuntelen hiphop-musiikkia ja tiktokkaan niin oonko mäki roskasakkia vaikka oon täys absolutisti?
Rockyfist
Sabrina Duncan
Viestit: 377
Liittynyt: To Kesä 08, 2023 2:13 am

Re: Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Viesti Kirjoittaja Rockyfist »

Sterling kirjoitti: Ti Kesä 27, 2023 5:41 pm
Raymond kirjoitti: Ti Kesä 27, 2023 4:08 pm
Sterling kirjoitti: Ti Kesä 27, 2023 12:59 pm Käräjäoikeus vangitsi 1996 syntyneen miehen epäiltynä Kurikan ammuskelusta
https://ilkkapohjalainen.fi/rikokset-ja ... muskelusta

Sellasta sitten . Miksi salattu osin?
Tämä kiinnostaisi myös. Ei taida kuitenkaan olla aivan tavanomaista, että tapon yrityksessä vangitsemispäätökset olisi salattuja?
Ei ole ei. Aika usein jos on lapsia paikalla tms. Mutta ei kai tuolla ala-ikäisiä ole ollut.

Kiinnostaisi myös motiivi. Vai onko vaan liikaa aineita tai viinaa päässä. On nämä niin helvetin surullisia juttuja, nuorehko ihminen kuitenkin kyseessä. (Uhria tarkoitin)
Tämä nainen ilmeisesti vapautettu kun kerran TikTok muokannut. :roll:
Mustasukkaisuus.
Luulin, että se on kuollut, mutta se onkin aloittanut koteloitumisen.
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3251
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Mielisairas kirjoitti: Pe Heinä 07, 2023 2:35 pm Eikö teitä yhtään hävetä, julkasette toisen nimet ja some nikit ilman kenenkään lupaa ja Haukutte nisteiks tietämättä mitään totuudesta.
No ei sitten yhtään.
qurqo kirjoitti: To Loka 26, 2023 9:01 pm Ei renkaat mustaa piirrä, kuin lukkiutuneena.
:mrgreen:
Avatar
meksi
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: Su Tammi 18, 2015 12:04 pm

Re: Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Viesti Kirjoittaja meksi »

Mielisairas kirjoitti: Pe Heinä 07, 2023 2:47 pm
Suosittelen vetämään henkeä ja pysymään poissa tältä foorumilta jos noin tunteisiin menee. Muutenkin jos on jotenkin omaan lähipiiriin osuvia tapauksia, ni on parempi olla lukematta tätä palstaa.
Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Re: Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Mielisairas kirjoitti: Pe Heinä 07, 2023 2:47 pm
metanoolimies kirjoitti: Su Kesä 25, 2023 11:46 pm Ampuja (Sami H.), ammuttu (Eetu A.) ja nainen (Mervi S.). Rikollisissa päihdeporukoissa pyörivät kaikki kolme. Tatuointeja ja taistelukoiria, pillereitä ja pulveria, hiphop-musiikkia ja tiktokkaamista -- 100% roskasakkilaisia. Facebook-profiilit löytyvät jokaiselta. Kuvien tykkääjisssä paikallisia nistejä, juoppoja, pikkurikollisia ja mustalaisia. Yksi Mervin entisistä (Niklas S.), jolta Mervi sai avioliiton kautta nykyisen sukunimensä, oli Kurikan kuuluisimpia narkomaaneja. Onnistui ampumaan itseään käsiaseella niin pahasti, että joutui loppuiäkseen pyörätuoliin. Sellaista porukkaa. Kannattaa välttää seuraa.
Mikäs mä sitten oon ku tunnen jokasen ja en oo nisti enkä rikollinen en juoppo enkä mustalainen? Millon tälläsen pikkusielusen ihmisen mieleen menee se että some ei kerro totuutta? Tai että näillä ihmisillä on edelleen ystäviä jotka on tuntenu yli 15v toisensa eikä tuomitte siltikään mihin elämä sitten viekään. Eniten mua ärsyttää että Niklas vedetään tähän ku jätkä on ollu haudas jo yli vuoden eikä liity asiaan millään lailla.
Niin joo mäki oon tatuoitu, kuuntelen hiphop-musiikkia ja tiktokkaan niin oonko mäki roskasakkia vaikka oon täys absolutisti?
Ei kannata provosoitua liikaa,
Ainut fakta on se, että me emme ole ampuneet yhtään ketään.
Uhri näköjää päässyt sairaalasta ja pitänyt liveä jos ylilautaa uskominen. Joten ei nyt hirveästi ole luodit tehneet tuhoa .
Tämä juttu painuu unholaan hyvin äkkiä . Näitä mahtuu Suomeen monta.
Tietenkin totta, että ampuu ne " kunnon " ihmiset myös . Ei niitä päihteitä nyt voi kaikesta syyttää.
Eikä kaikki nistit ammu toisiaan.
Ja ei hävetä yhtään. Nuo nimet on tiedossa kyllä Kurikassa ihan ilman minfoakin.
Olen ennenkin kirjoittanut että täällä ollaan kiinnostuneita rikoksista. Täällä stalkataan facet ja kaivetaab tuhkatkin pesästä koska me halutaan. Sillä sipuli.
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Re: Yksi henkilö loukkaantui vakavasti ampumavälikohtauksessa Kurikassa

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Mielisairas kirjoitti: Pe Heinä 07, 2023 2:47 pm
metanoolimies kirjoitti: Su Kesä 25, 2023 11:46 pm Ampuja (Sami H.), ammuttu (Eetu A.) ja nainen (Mervi S.). Rikollisissa päihdeporukoissa pyörivät kaikki kolme. Tatuointeja ja taistelukoiria, pillereitä ja pulveria, hiphop-musiikkia ja tiktokkaamista -- 100% roskasakkilaisia. Facebook-profiilit löytyvät jokaiselta. Kuvien tykkääjisssä paikallisia nistejä, juoppoja, pikkurikollisia ja mustalaisia. Yksi Mervin entisistä (Niklas S.), jolta Mervi sai avioliiton kautta nykyisen sukunimensä, oli Kurikan kuuluisimpia narkomaaneja. Onnistui ampumaan itseään käsiaseella niin pahasti, että joutui loppuiäkseen pyörätuoliin. Sellaista porukkaa. Kannattaa välttää seuraa.
Mikäs mä sitten oon ku tunnen jokasen ja en oo nisti enkä rikollinen en juoppo enkä mustalainen? Millon tälläsen pikkusielusen ihmisen mieleen menee se että some ei kerro totuutta? Tai että näillä ihmisillä on edelleen ystäviä jotka on tuntenu yli 15v toisensa eikä tuomitte siltikään mihin elämä sitten viekään. Eniten mua ärsyttää että Niklas vedetään tähän ku jätkä on ollu haudas jo yli vuoden eikä liity asiaan millään lailla.
Niin joo mäki oon tatuoitu, kuuntelen hiphop-musiikkia ja tiktokkaan niin oonko mäki roskasakkia vaikka oon täys absolutisti?
Ei kannata provosoitua liikaa,
Ainut fakta on se, että me emme ole ampuneet yhtään ketään.
Uhri näköjää päässyt sairaalasta ja pitänyt liveä jos ylilautaa uskominen. Joten ei nyt hirveästi ole luodit tehneet tuhoa .
Tämä juttu painuu unholaan hyvin äkkiä . Näitä mahtuu Suomeen monta.
Tietenkin totta, että ampuu ne " kunnon " ihmiset myös . Ei niitä päihteitä nyt voi kaikesta syyttää.
Eikä kaikki nistit ammu toisiaan.
Ja ei hävetä yhtään. Nuo nimet on tiedossa kyllä Kurikassa ihan ilman minfoakin.
Olen ennenkin kirjoittanut että täällä ollaan kiinnostuneita rikoksista. Täällä stalkataan facet ja kaivetaab tuhkatkin pesästä koska me halutaan. Sillä sipuli.
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
Vastaa Viestiin