Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Abckissa
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Su Tammi 16, 2022 12:34 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Abckissa »

Zorro7 kirjoitti: Su Marras 12, 2023 8:36 pm Taasko näitä ketjuja 8)

Ketjun päähenkilö oli jokseenkin erinäköinen kun ensin ajattelin.

Kovasti yrittää joko Krista tai joku muu asiaan liittyvä keskustelua vaientaa, mikä syy jos ei mitään väärää ole tapahtunut?
Juu, erinäköinen oli mitä mäkin ajattelin.

Krista tai kaveri vaan sen verran nosteli tätä ketjua kommenteillaan, että mäkin sitten uteliaana tulin lukemaan. Googlasin ja kaikkea. Seurataan tilannetta.
canis lupus
Javier Pena
Viestit: 1889
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 11:35 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Ai suatana, tästähän on muodostunut jokin 7päivää-livelähetys!

Ny on kiire lähikauppaan, 20:49 kello ja oluet ja popparit uupuu!
Mens malus in corpore sano
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja dazu »

Ihan mielenkiintoinen tuo ketjun avauksen teksti. Olen tavannut itse lukuisia vastaavia naisia ja tiedän myös samanlaisia miehiä. Olen täällä foorumillakin kirjoittanut minulle läheisestä entisestä kaveristani, "vauvanhakkaajavoittajasta".
Kyseinen nainen, josta tässä ketjussa keskustellaan, on klassinen sosiopaatti. Sosiopaatti pyrkii kertomaan keksittyä nyyhkytarinaa ja saamaan sääliä, jolla hän screenaa uhriansa niin, että uhri ei säälittelyltään tajua, että häntä kusetetaan. Minua on muutama tällainen muija kusettanut putkeen tuossa 2009-2010 ja tajusin sen jälkeen, miten tämä homma menee. Koin siinä kuitenkin jotain vähän kovempaa, eli seurustelin vuoden verran myöskin tällaisen naimisissa olevan naisen kanssa, joka esitti olevansa sinkku. Tämä nainen asui eri paikkakunnalla, kuin aviomies ja oli kertonut miehelleen syyksi poismuuttoon saamansa työpaikan. Nainen oli oikeasti ks. työpaikassa, mutta hän oli hankkinut tämän työpaikan toiselta paikkakunnalta sen takia, että voisi pyörittää useampaa miestä. Myös tässä minun ja naisen suhteessa oli kaiken aikaa esillä kihloihin meno.
Paska osui tuulettimeen sen jälkeen, kun nainen aloitti suhteen virolaisen miehen kanssa ja nämä alkoivat vittuilemaan minulle sosiaalisessa mediassa. Samaan aikaan nainen uhriutui muille miesystävilleen ja valehteli heille, että olen "psykopaattisella tavalla mustasukkainen". Tämän jälkeen noin kymmenen pohjalaisen kyrvän armeija veti vuoden päivät minulle sellaisesta "KYRPÄÄ JA PERSEMULKKUAKTAKTAKTAKTAKTAKTAK TAPPAMISTAA TAPPAMISTAA TAPPAMISTAA, HULLUA JA HULLUN MULKKUAAKTAKTAKTAKTAKTAK! HAKATAANKO SINUN SAATANA PÄÄ AA-NELOSEKSI VITTU!".

Naisystäväni ja tämän virolaisen ihannemiehen suhde päättyi siihen, että mies raiskasi naisen suomalaisen kaverinsa kanssa. Tämän jälkeen mies alkoi uhkailemaan raiskaavansa seuraavaksi siskoni, joka oli tuolloin vielä teini-ikäinen ja tämä virolainen mies niin kuin kaappasi tämän naisen harjoittaman uhriutumisen ja säälipelin itselleen ja valjasti nämä pohjalaisapinat omaan käyttöönsä. Nyt ne tulivat opastamaan minua psykopaattia, jos puolustin siskoani näiltä uhkauksilta "RAATELEMME, HAKKAAMME HAKKAAMME HAKKAAMME PÄÄHÄN, SAATANAA JA HULLUN MULKKUA AKTAKTAKTAKTAKTAK TAPPAMISTAA, TAPPAMISTAA, TAPPAMISTAA!".

Paljon myöhemmin tutustuin samalta sivustolta toiseen naiseen, mutta tämä nainen osoittautui myös virolaismiehen tyttöystäväksi. Nainen antoi virolaismiehelle minun henkilötiedot, jonka jälkeen mies antoi henkilöllisyyteni tälle naimisissa olleen huijarinaisen aviomiehelle ja aloitti netissä mustamaalauskamppanjan, jossa minua herjattiin nimellä ja kuvalla pedofiiliksi neljän ja puolen vuoden ajan. Tämä huijarinaisen aviomies myös paljastui oikeasti täysin mielipuoleksi ja jouduin selvittelemään perhemurhan yritystä. Lisäksi virolaismies raiskasi/joukkoraiskautti myös kaksi muuta minuun yhdistettävää naista.

Tämä virolainen mies toimii suomi24 sivustolla ylläpitäjänä ja olen yhdistänyt mieheen noin kymmenen selvittämätöntä raiskausta. Mies oli myös Tampereella silloin, kun Raisa Räisänen katosi. Tekijätyypiltään mies on itsevarma voima -ja hallinta -tyypin sarjaraiskaaja. Hänen ympärillään pyörii noin kahdenkymmenen naisen haaremi, jotka mies on uudelleen nimennyt Charles Manson tyyliin musiikkikappaleiden mukaan.

Tämä nimeni kalastanut oululainen Vihreän Liiton aktiivi on yksi näistä käskyläisnaisista. Tämän ämmän mukaan hän antoi nimeni virolaiselle, koska olen kuulemma liian nössö, koska en ole koskaan käyttänyt huumeita, enkä "uskaltanut" ajaa yli nopeusrajoitusten Tampereen keskustassa lauantai-iltana, silloin siis Hämeenkadulla sai vielä ajaa ja juopuneita ihmisiä hoiperteli koko ajan tiellä ja jouduin varomaan heitä.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Avatar
Ifigeneia
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: La Helmi 18, 2023 7:16 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Luin aloituksen.

Koska itse on jonkin verran autistinen, minulle kumppanissa riittäisi hän itse, enkä olisi järin kiinnostunut hänen suvustaan tai kavereistaan. Näin ollen minua olisi voinut uunottaa hyvinkin helposti, kun en olisi alkanut vaatimaan että minun on tavattava kumppanin läheiset. Ennemminkin en halua heitä tavata, koska inhoan jännittää ja kokea itseni kiusaantuneeksi tutustumisessa, kun kyse on ihmisistä joita en elämääni tarvitse.

Näin ollen en voi ilkkua keissin miestä, jos tarina on tosi.
Ettämitenoli
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Marras 03, 2023 7:55 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Ettämitenoli »

Tunteeton55 kirjoitti: Su Marras 12, 2023 8:45 pm Oiettämiten oli niin sinustakin nousee hyvin äkkiä syyte väärän tiedon levittämisestä koska Krista ei ole sinulta vienyt saatana senttiäkään!
Miten se on väärää tietoa? En ole myöskään sinun nimeä täällä itse kertonut joten en voi olla varma että onko sama ihminen kyseessä.

Mutta koitahan Krista nyt sitten ryhdistäytyä
Ettämitenoli
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Marras 03, 2023 7:55 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Ettämitenoli »

_roadtrip_ kirjoitti: Su Marras 12, 2023 8:55 pm Sen verran minäkin asiasta tiedän, että Toni on tähän uuteen puolisoon ollut alusta asti yhteydessä ja yrittänyt saada romutettua uutta suhdetta. Sen lisäksi on jatkuvasti laittanut lisää näitä hänen ”todisteitaan” uudelle puolisolle, jotka ei kuitenkaan todellisuudessa ole todistanut mitään vaan on vain yksittäisien ihmisien näkökulmia asioihin, eikä missään näissä ”todisteissa” ei ole muistettu mainita mitä he ovat itse tehneet 😁 Tonista itsestään minulle on tullut se kuva, että hän on erittäin katkera ja samalla jollain tapaa jäänyt sellainen pakkomielle, tai vainoaminen toista ihmistä kohtaan, mikä tekee sen että hän ei pysty näkemään mitään muuta asiaa kun tämä pakkomielteisen asioiden puimisen ja tiedon kaivamisen. Se osaltaan näyttäytyy myös niin, että se on kuin merkkiuskollisuutta, että on aivan sama mitä joku sanoo, niin Toni sen uskoo heti jos asia vain liittyy mitenkään tähän jutun naiseen, oli se totta tai ei.

Hieman erikoista myös, että Toni väittää, että tämä uusi puoliso olisi uhkaillut, kun olen itse nähnyt kaikki keskustelut heidän välillään ja en ole löytänyt minkäänlaista uhkailua asiasta. Tämä puoliso on kyllä pyytänyt Tonia lopettamaan tämän vainoamisen ja asioiden puimisen julkisesti, koska nyt se kaikki vaikuttaa myös häneen, mutta silti Toni vain jatkaa.

Ehkä Tonille voisi tehdä hyvää lähteä vaikka treffeille jonkun kanssa, jotta saisi elämäänsä jotain muutakin sisältöä kun puida tätä asiaa 👍
Montako tunnusta yksi ihminen tarvitsee
Avatar
thonder_wavemastor
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Marras 11, 2023 12:36 am
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja thonder_wavemastor »

_roadtrip_ kirjoitti: Su Marras 12, 2023 8:55 pm Sen verran minäkin asiasta tiedän, että Toni on tähän uuteen puolisoon ollut alusta asti yhteydessä ja yrittänyt saada romutettua uutta suhdetta. Sen lisäksi on jatkuvasti laittanut lisää näitä hänen ”todisteitaan” uudelle puolisolle, jotka ei kuitenkaan todellisuudessa ole todistanut mitään vaan on vain yksittäisien ihmisien näkökulmia asioihin, eikä missään näissä ”todisteissa” ei ole muistettu mainita mitä he ovat itse tehneet 😁 Tonista itsestään minulle on tullut se kuva, että hän on erittäin katkera ja samalla jollain tapaa jäänyt sellainen pakkomielle, tai vainoaminen toista ihmistä kohtaan, mikä tekee sen että hän ei pysty näkemään mitään muuta asiaa kun tämä pakkomielteisen asioiden puimisen ja tiedon kaivamisen. Se osaltaan näyttäytyy myös niin, että se on kuin merkkiuskollisuutta, että on aivan sama mitä joku sanoo, niin Toni sen uskoo heti jos asia vain liittyy mitenkään tähän jutun naiseen, oli se totta tai ei.

Hieman erikoista myös, että Toni väittää, että tämä uusi puoliso olisi uhkaillut, kun olen itse nähnyt kaikki keskustelut heidän välillään ja en ole löytänyt minkäänlaista uhkailua asiasta. Tämä puoliso on kyllä pyytänyt Tonia lopettamaan tämän vainoamisen ja asioiden puimisen julkisesti, koska nyt se kaikki vaikuttaa myös häneen, mutta silti Toni vain jatkaa.

Ehkä Tonille voisi tehdä hyvää lähteä vaikka treffeille jonkun kanssa, jotta saisi elämäänsä jotain muutakin sisältöä kun puida tätä asiaa 👍
Tervehdys! 👋 Olin yhteyksissä puolisoon, koska halusin vilpittömästi varoittaa: Kristan käytös viittaa narsismiin ja psykopatiaan. Ei kukaan “normaali” ihminen kykene tuollaiseen kusetukseen, että pyöritetään koko ajan montaa miestä (minun lisäkseni on ollut useita muitakin), luodaan kokonaan uusi identiteetti, leikitään tunteilla, ja käytetään omaa lastaankin pelinappulana jossain sairaassa tosielämän Sims-kuviossa. Mä olisin ainakin itse ollut todella kiitollinen, jos joku olisi varoittanut mua Kristasta kesällä 2022 🙂

Ja mähän olen sitä paitsi laittanut puolisonkin estoihin, joten mikä ihme tässä on ongelma? Ja puoliso olisi voinut estää minut koska vain. Mä kuitenkin kunnioitan sitä, jos joku estää mut.

Krista sen sijaan on ottanut minuun yhteyttä 3 kertaa uudella profiililla Facebookissa, sen jälkeen, kun olen hänet estänyt. Miettikää, jos minä miehenä tekisin vastaavan jollekin naiselle, että nainen olisi estänyt mut ja sitten luon 3 uutta profiilia, ja jatkan häiriköintiä. Minuthan poltettaisiin roviolla! 🔥 Ja nää Kristan yhteydenotot ovat olleet vieläpä sisällöltään jopa tappouhkauksia. Itse en ole mielestäni uhkaillut ketään.

Hienosti Krista on kyllä onnistunut mustamaalaamaan kaikki sen eksät hulluiksi. Aivan kuten narsistiset ihmiset aina tekee. Eikö sun mielestä ole muka yhtään epäilyttävää, että kaikki Kristan eksät ovat hulluja (minä ilmeisesti mukaanlukien 😅)? Mun kokemuksen mukaan suurin osa ihmisistä on kuitenkin hyviä tyyppejä, mutta Kristan kaikki eksät ovat hulluja. Se on jännä.

Julkisesti olen käsitellyt tätä asiaa siten, että tein kesäkuussa yhden (1) Facebook-päivityksen. Elokuussa muhun oli yhteyksissä ensin toimittaja Karjalaisesta ja sitten Iltalehdestä. That’s it.

Voihan se tietty antaa katkeran vaikutelman, että suostuin haastateltavaksi noihin lehtijuttuhin, mutta mistään katkeruudesta ei ollut kyse, vaan mielestäni minulla oli hyvä tarina kerrottavana, ja kertomalla tarinani olen pystynyt auttamaan muita. Olenkin saanut valtavan paljon positiivista palautetta. Negatiivista palautetta on tullut ainoastaan Kristalta itseltään sekä hänen puolisoltaan. Ei keneltäkään muulta, paitsi vasta nyt, kun joku oli keksinyt postata Face-päivitykseni tänne murha.infoon, niin nyt on tullut melko ankaraakin vittuilua, mutta kestän sen kyllä! 😅

Minä en aio olla Kristan puolisoon enkä varsinkaan Kristaan enää yhteyksissä (Kristahan on siis ollut estoissa 17.6 lähtien, huom.). Ja puoliso olisi tosiaan voinut sanoa sen minulle, ettei halunnut olla yhteyksissä tai laittaa vaikka estoihin (kuten minä tein). Ikävä kuulla jälkikäteen, että ei olekaan halunnut olla yhteyksissä 🫤

Toivottavasti Krista saa apua ongelmiinsa: usein nämä ongelmat eskaloituvat, kun lapsi kasvaa, ja narsistinen vanhempi voi olla todella traumaattinen kokemus. Mutta se on tietenkin lapsen huoltajien ja lähipiirin ongelma, ei minun 🙏❤️
Avatar
thonder_wavemastor
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Marras 11, 2023 12:36 am
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja thonder_wavemastor »

Ettämitenoli kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 12:12 am
Tunteeton55 kirjoitti: Su Marras 12, 2023 8:45 pm Oiettämiten oli niin sinustakin nousee hyvin äkkiä syyte väärän tiedon levittämisestä koska Krista ei ole sinulta vienyt saatana senttiäkään!
Miten se on väärää tietoa? En ole myöskään sinun nimeä täällä itse kertonut joten en voi olla varma että onko sama ihminen kyseessä.

Mutta koitahan Krista nyt sitten ryhdistäytyä
Tsemppiä vaan sulle, mä luulen, että voisin jatkaa matkaani :arrow:
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja dazu »

Onko niin, että aloituksen nainen on kirjotellut tässä ketjussa? En ole vielä ehtinyt lukemaan, mutta jos näin on, niin tästä tulee itselleni todellinen herkkupala. Jahkan ehdin, niin tulen vähän leikkimään kyseisen mimmin kanssa. Tehdään hänestä psykoanalyysit... Olen erikoistunut persoonallisuushäiriöihin ja rikollisten profilointiin.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
JohanPomppas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1378
Liittynyt: Su Loka 20, 2019 12:44 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja JohanPomppas »

Tunteeton55 kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 8:21 pm Nämä jutut eivät liity toisiinsa!
Krista ei vie rahaa tai muutakaan.
Krista vie vain sydämen... :mrgreen: :roll:
Avatar
swaghettiyolognese
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2019 3:47 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja swaghettiyolognese »

dazu kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 12:55 am Onko niin, että aloituksen nainen on kirjotellut tässä ketjussa? En ole vielä ehtinyt lukemaan, mutta jos näin on, niin tästä tulee itselleni todellinen herkkupala. Jahkan ehdin, niin tulen vähän leikkimään kyseisen mimmin kanssa. Tehdään hänestä psykoanalyysit... Olen erikoistunut persoonallisuushäiriöihin ja rikollisten profilointiin.
On tosiaan kaikesta päätellen molemmat asianosaiset tässä ketjussa sekoilemassa.

Jos ei ole tämä (oletan että nimi muutettu?) Krista tai hänen puolisonsa asialla, niin joku satunnainen sekopää, joka haluaa esittää olevansa joko tämä jutun nainen tai hänen puolisonsa. Eräs vaihtoehto on joku näiden lähipiiriin kuuluva. Joka tapauksessa joku kovasti tätä huijaria puolusteleva nimimerkki ilmestyi ketjuun.

Viestien kahlaaminen on itselläni vielä kesken, mutta monet hyvät naurut jo saatu näiden asianosaisten kiitokseksi.

Toivon tälle jutun "Kristalle" paranemista ja eheytymistä. Uhreja tässä käy sääliksi, niitä kun on siellä syyllisen kotiväessä siinä missä huijauksien kohteissakin. Erityisesti Tonille toivoisin kireitä siimoja mamman pyynnissä. Aina kannattaa uskoa hyvään, mutta eiköhän tällaisen kokemuksen jälkeen ala nähdä saalistajan merkit.
RL11/6 kirjoitti: Ti Tammi 02, 2024 2:41 amKyllä me kaipaamme kovasti Adolf Hitleriä
Avatar
swaghettiyolognese
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: Pe Kesä 21, 2019 3:47 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja swaghettiyolognese »

_roadtrip_ kirjoitti: Su Marras 12, 2023 8:55 pm Sen verran minäkin asiasta tiedän, että Toni on tähän uuteen puolisoon ollut alusta asti yhteydessä ja yrittänyt saada romutettua uutta suhdetta. Sen lisäksi on jatkuvasti laittanut lisää näitä hänen ”todisteitaan” uudelle puolisolle, jotka ei kuitenkaan todellisuudessa ole todistanut mitään vaan on vain yksittäisien ihmisien näkökulmia asioihin, eikä missään näissä ”todisteissa” ei ole muistettu mainita mitä he ovat itse tehneet 😁 Tonista itsestään minulle on tullut se kuva, että hän on erittäin katkera ja samalla jollain tapaa jäänyt sellainen pakkomielle, tai vainoaminen toista ihmistä kohtaan, mikä tekee sen että hän ei pysty näkemään mitään muuta asiaa kun tämä pakkomielteisen asioiden puimisen ja tiedon kaivamisen. Se osaltaan näyttäytyy myös niin, että se on kuin merkkiuskollisuutta, että on aivan sama mitä joku sanoo, niin Toni sen uskoo heti jos asia vain liittyy mitenkään tähän jutun naiseen, oli se totta tai ei.

Hieman erikoista myös, että Toni väittää, että tämä uusi puoliso olisi uhkaillut, kun olen itse nähnyt kaikki keskustelut heidän välillään ja en ole löytänyt minkäänlaista uhkailua asiasta. Tämä puoliso on kyllä pyytänyt Tonia lopettamaan tämän vainoamisen ja asioiden puimisen julkisesti, koska nyt se kaikki vaikuttaa myös häneen, mutta silti Toni vain jatkaa.

Ehkä Tonille voisi tehdä hyvää lähteä vaikka treffeille jonkun kanssa, jotta saisi elämäänsä jotain muutakin sisältöä kun puida tätä asiaa 👍
Tässäkin on yksi tili joka on luotu vain tämän yhden viestin lähettämistä varten :D

Miten tämän asian julkinen käsittely tällä yleisellä tasolla muka vaikuttaisi "Kristan" lähipiiriin tai tuohon mieheen, kun heitä ei olla julkisesti nimetty eikä millään tavalla ole mahdollista tunnistaa, kenestä tässä voisi olla kyse.

Ainoastaan ne, jotka tietävät, tietävät. Tässä kirjoittelussa kaivatte kyllä omaa kuoppaanne syvemmäksi.
RL11/6 kirjoitti: Ti Tammi 02, 2024 2:41 amKyllä me kaipaamme kovasti Adolf Hitleriä
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1452
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

dazu kirjoitti: Su Marras 12, 2023 10:10 pm
Siis mitä vittua nyt taas.

Dazu taitaa olla Millavaan miespuolinen vastine

Lainaus näkyy nuolta klikatessa
-NILS-
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja dazu »

Tiinas kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 2:47 pmSiis mitä vittua nyt taas.

Dazu taitaa olla Millavaan miespuolinen vastine
Eikös Milla ole tieten tahtoen tutustunut rikollisiin miehiin? Minun huijariämmäni on ammatiltaan ala-asteen erityisopettaja ja täysin päihteetön. Vihreän Liiton aktiivi on toiminut myös seitsemän lapsen sijaisäitinä.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Paikalla
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3066
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

swaghettiyolognese kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 2:39 pm Tässäkin on yksi tili joka on luotu vain tämän yhden viestin lähettämistä varten :D

Miten tämän asian julkinen käsittely tällä yleisellä tasolla muka vaikuttaisi "Kristan" lähipiiriin tai tuohon mieheen, kun heitä ei olla julkisesti nimetty eikä millään tavalla ole mahdollista tunnistaa, kenestä tässä voisi olla kyse.

Ainoastaan ne, jotka tietävät, tietävät. Tässä kirjoittelussa kaivatte kyllä omaa kuoppaanne syvemmäksi.
Krista on oppikirjaesimerkki narsistista. Paljastuminen suututtaa ja asian läpikäynti. Asioita, joita narsisti vihaa eniten.
Vastaa Viestiin