Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
Mind Over Matter
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2011 5:33 pm

Re: Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Viesti Kirjoittaja Mind Over Matter »

Carelin kirjoitti: Ke Joulu 13, 2023 10:15 am No niin. Nyt sitten kauraukko hakee eroa. Ei kauan kestänyt romanssi.Mut kallis pillu joka tapauksessa.
On siinä varmaan Kukkonenkin kauhistunut, kun nuo taustat paljastuneet. Ihminen koko aikuiselämänsä (ja varmaan aiemminkin) rötöstellyt laidasta laitaan eikä mitään pikkujuttuja. Luulisi, että ihmisen pettävä pohja edes jossakin keskustelussa tulisi esiin..
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1393
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

No nyt voi Netta palata kaupan kassalle töihin. Ai niin mutta eihän se varmaan pääse kun vie rahat kassasta.
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1256
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Mind Over Matter kirjoitti: Ke Joulu 13, 2023 1:16 pm
Carelin kirjoitti: Ke Joulu 13, 2023 10:15 am No niin. Nyt sitten kauraukko hakee eroa. Ei kauan kestänyt romanssi.Mut kallis pillu joka tapauksessa.
On siinä varmaan Kukkonenkin kauhistunut, kun nuo taustat paljastuneet. Ihminen koko aikuiselämänsä (ja varmaan aiemminkin) rötöstellyt laidasta laitaan eikä mitään pikkujuttuja. Luulisi, että ihmisen pettävä pohja edes jossakin keskustelussa tulisi esiin..
Kyllä tuossa tulee varmaan helvetinmoinen pettymys, kun selviää, että muijahan on ollut ihan rosvo. Rakkauden huuma romuttui nopeasti.
On varmaan Netalla pikku pettymys jäädä tyhjän päälle tuollaisen glamour elämän jälkeen. Miljonääri kyllä löytää nopeasti uuden lohduttaja.
strömmingen
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ti Helmi 04, 2020 6:25 pm

Re: Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Viesti Kirjoittaja strömmingen »

holmesin haamu kirjoitti: Ke Joulu 13, 2023 10:14 am Maisa & Netta voisivat perustaa oman varasjengin, jonka toimialaa olisivat kauppojen kassojen tarkistukset ja liiketilojen puhdistukset liiallisesta roinasta.
Eihän sitä tiedä, vaikka alkavat tekemään yhdessä podcasteja ja kirjoja.
Maisalla ei kai mainittavaa rikostaustaa kuitenkaan ?
Eihän se rikos ole jos nätti nainen kohtaa kiimaisen ökyrikkaan miehen ja tienaa sillä. Silkkaa tyhmyyttä ellei ota omaa osuuttaan.
Viisaat seppelöidään rikkaudella, tyhmien otsaripana on tyhmyys. (Sananl.14)
Voimamies lahest
Harjunpää
Viestit: 297
Liittynyt: Ke Touko 04, 2022 6:53 pm

Re: Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Viesti Kirjoittaja Voimamies lahest »

Avioerosta ensimmäisenä uutisoineelle Iltalehdelle kauramiljonääri Kukkonen kertoi, että tiesi osittain vaimonsa taustoista, kun taas osa julkisuuteen nousseista asioista tuli hänelle yllätyksenä
Mäntyharjun ihmemies
sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1263
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Eiköhän JP:llä mahda jo olla lentoliput tilattuna uuden rakkaan kanssa, kun onhan vanhaa liittoa jo surtu kokonainen vuorokausi.
Toivottavasti vain budjetoi huomattavasti vähemmän rahhoo tälle keikalle ja antaakin vain lupauksia ylellisestä elämästä, saman asian ne ajaa lomailun aikana.
Keinonen666
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: To Heinä 06, 2023 5:50 am

Re: Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Viesti Kirjoittaja Keinonen666 »

Hyrrääköhän Netalla nyt äidinvaistot aivan täysillä, kun joutuu uutta ruokapöytää etsimään lapselleen? Vai olisiko selviytymisvietti jo kirjoittanut mielessään uuden kepposen - Hinnalla millä hyvänsä, tietenkin!
Odotetaan sotaa - Kuoleman edess kaikkien arvo selviää
B€st
Olivia Benson
Viestit: 721
Liittynyt: Ke Tammi 29, 2020 9:58 am

Re: Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Viesti Kirjoittaja B€st »

Voimamies lahest kirjoitti: Ke Joulu 13, 2023 6:19 pm Avioerosta ensimmäisenä uutisoineelle Iltalehdelle kauramiljonääri Kukkonen kertoi, että tiesi osittain vaimonsa taustoista, kun taas osa julkisuuteen nousseista asioista tuli hänelle yllätyksenä
asia taisi olla hänelle ongelma vasta, kun asia tuli laajaan julkisuuteen.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2227
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Nain ihanasti olivat asiat viela tuossa Me Naiset -lehden haastattelussa:

----

"– Olen sanonut Netalle, että valitse kolme läheistä ihmistä, joista minä olen mielelläni yksi. Vain heidän mielipiteillään on väliä ja muut voi jättää omaan arvoonsa. Rakennamme yhdessä yhteistä tulevaisuutta, Juha-Petteri kertoo.

– Suhteemme liima on uskollisuus, joka on molemmille itsestäänselvyys. Luotamme toisiimme ja rakastamme toisiamme, eikä luottamus ole horjunut pienistä kinoista huolimatta."
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
jasso
Neuvoja-Jack
Viestit: 575
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2020 7:29 am

Re: Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Viesti Kirjoittaja jasso »

Pari tapasi viime helmikuussa Tinder-deittisovelluksessa ja jo toukokuussa he menivät naimisiin.
Ei edes vuottakaan tunteneet, kun ehtivät jo naimisiin ja ero.
Kantsii Zeipiin katsoa vähän ens kerralla, että kenen kanssa menee naimisiin.
Onneksi oli avioehto, ettei myymälävaras vienyt puolta omaisuudesta.
Yrjö Yrjönsuuri
Rico Tubbs
Viestit: 1213
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönsuuri »

• Miten helvetissä voi olla niin, että valtaosa ihmisistä ei koskaan opi sitä tosiasiaa, että rahalla et voi saada oikeaa rakkautta. Et milloinkaan, jos toinen ei ole vähintään samaa sosioekonomista tasoluokkaa.

Ainoa hypoteettinen keino olisi näytellä köyhää ja etsiä toista "yhtä köyhää". Mutta jos ja kun olet äveriäs, niin kaikkihan sinut jo rikkaaksi tietävät. Joten puolisoa pitäisi sellaisen köyhää larppaavan etsiä jostain kaukomailta. Työlästä sekin.
Oppenheimer
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1360
Liittynyt: To Syys 26, 2013 5:27 pm

Re: Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Viesti Kirjoittaja Oppenheimer »

Mind Over Matter kirjoitti: Ke Joulu 13, 2023 1:16 pm
Carelin kirjoitti: Ke Joulu 13, 2023 10:15 am No niin. Nyt sitten kauraukko hakee eroa. Ei kauan kestänyt romanssi.Mut kallis pillu joka tapauksessa.
On siinä varmaan Kukkonenkin kauhistunut, kun nuo taustat paljastuneet. Ihminen koko aikuiselämänsä (ja varmaan aiemminkin) rötöstellyt laidasta laitaan eikä mitään pikkujuttuja.
Messevä lista tosiaan hänellä. Pitää kuitenkin muistaa, että kaikesta rikollisuudesta paljastuu vain pieni osa valtaosan jäädessä pimentoon. Tämä pätee myös yksilötasolla varsinkin omaisuusrikoksissa. Melkoisella varmuudella Netankin CV olisi vähintäänkin 70 % - 80 % hulppeampi, mikäli eukko olisi narahtanut kaikista kepposistaan.
Random
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ma Marras 06, 2023 3:11 pm

Re: Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Viesti Kirjoittaja Random »

aivoriihi kirjoitti: To Joulu 14, 2023 1:53 pm Nain ihanasti olivat asiat viela tuossa Me Naiset -lehden haastattelussa:

----

"– Olen sanonut Netalle, että valitse kolme läheistä ihmistä, joista minä olen mielelläni yksi. Vain heidän mielipiteillään on väliä ja muut voi jättää omaan arvoonsa. Rakennamme yhdessä yhteistä tulevaisuutta, Juha-Petteri kertoo.

– Suhteemme liima on uskollisuus, joka on molemmille itsestäänselvyys. Luotamme toisiimme ja rakastamme toisiamme, eikä luottamus ole horjunut pienistä kinoista huolimatta."
Olispa kauheaa kun puoliso alkaa komentelemaan kenen mielipiteillä on väliä jne. Eikä siihen mahdu kuin kaksi puolison lisäksi. "tee valintasi".

Luoja mitä kliseitä ukko latonu tuonne lehteen,vähän hävettäs itellä.
sörsse
Rico Tubbs
Viestit: 1263
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2017 1:30 am

Re: Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Random kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 2:49 am
aivoriihi kirjoitti: To Joulu 14, 2023 1:53 pm Nain ihanasti olivat asiat viela tuossa Me Naiset -lehden haastattelussa:

----

"– Olen sanonut Netalle, että valitse kolme läheistä ihmistä, joista minä olen mielelläni yksi. Vain heidän mielipiteillään on väliä ja muut voi jättää omaan arvoonsa. Rakennamme yhdessä yhteistä tulevaisuutta, Juha-Petteri kertoo.

– Suhteemme liima on uskollisuus, joka on molemmille itsestäänselvyys. Luotamme toisiimme ja rakastamme toisiamme, eikä luottamus ole horjunut pienistä kinoista huolimatta."
Olispa kauheaa kun puoliso alkaa komentelemaan kenen mielipiteillä on väliä jne. Eikä siihen mahdu kuin kaksi puolison lisäksi. "tee valintasi".

Luoja mitä kliseitä ukko latonu tuonne lehteen,vähän hävettäs itellä.
Ilmeisesti nämä haastattelut, mitkä tämä pariskunta on antanut ennen varsinaista käryä, ovat olleet Juha-Petterin kuningasideoita luulen mä, kun tuskin rouva mielellään olisi tuollaiseen lähtenyt, jos itsellä on meneillään vuosisadan puhallus?
Dopamiinituotanto on kaventanut Petteri-boyn huomiokykyä jo siinä määrin, ettei itse tuossa vaiheessa ollut tajunnut rouvan kusseen jo puolisen vuotta hänen muroihinsa ja siksi nuo puheet haastattelussa ovat olleet täynnä miehistä uhoa, minkä tarkoitus oli ainoastaan osoittaa kuinka "meillä mennään" ja kuka määrää?
No lopputulos on nähtävissä ja jokainen voi itse päätellä mitenkä tää juttu lopulta oikein menikään.
Mikäli Petteri ei olisi mennyt kuuluttamaan rakkaustarinaansa medialle saisi Netta vieläkin ihan rauhassa vakuuttaa Petterille maanläheisyyttään ja luonnonlapsen imagoaan. Toki on Netankin täytynyt koko ajan tiedostaa, että loppu tulee varmasti ennemmin tai myöhemmin, kun hänet tunnistetaan, siksi luulen, että alkuperäissuunnitelma onkin ollut toimia nopeasti ja syvälle lompakkoon molemmin käsin, kuten tapahtuikin, mutta virhe sattui tuossa haastattelussa liian aikaisessa tunnistamisessa. Ehkä se kuitenkin oli Petterin hyväksi kalkkiviivoilla, vaikka joutuukin rykimään jonkun aikaa omalle hyväuskoisuudelleen.
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3250
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Seiska: Miljonääri Juha-Petteri Kukkosen Netta-puolisolla rikostausta

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Random kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 2:49 am Olispa kauheaa kun puoliso alkaa komentelemaan kenen mielipiteillä on väliä jne. Eikä siihen mahdu kuin kaksi puolison lisäksi. "tee valintasi".

Luoja mitä kliseitä ukko latonu tuonne lehteen,vähän hävettäs itellä.
"Kenen siivellä loisit, sen lauluja laulat" on vanha viisaus joka pitää paikkansa edelleen -paitsi matujen kohdalla.
qurqo kirjoitti: To Loka 26, 2023 9:01 pm Ei renkaat mustaa piirrä, kuin lukkiutuneena.
:mrgreen:
Vastaa Viestiin