Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
ChingShih
Lauri Hanhivaara
Viestit: 141
Liittynyt: Ke Syys 07, 2022 6:38 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja ChingShih »

Sarjahurmaaja kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 2:27 pm En ollut tästäkään turhakejulkkiksesta kuullut varmaan kertaakaan ennen tätä kohua. Voiko ketjun jo sulkea.
Ei kato kun tää ripulitornado vaan jatkuu.
Bess ärähtää jälleen ahdisteluasiansa tiimoilta: "Ei tarvii enää paljoo ärsyttää"

Bess julkaisi Instagram-tarinoissaan kuvan, jossa on ottamassa tatuointia. Julkaisu on poikinut kommentteja yksityisviestillä, ja tuohtunut Bess on jakanut yhden saamistaan viesteistä.

- Syytetäänkö tota tatuoijaa huomenna kenties ahdistelusta? Se on aika iholla kuitenkin, lähettäjä tiedustelee.

Seuraavassa tarinajulkaisussaan Bess ärähtää kaikille, joilla on häirintäasiaan liittyvää kritiikkiä.

- Näit kiukkupylleröitä löytyy mun screenshoteista aiiiiiika hyvin monta täst viikon ajalta. Saivartelijat just hit me ei tarvii enää paljoo ärsyttää ni pääsette ihan kaikki menneet ja tulevat mun stooreihin saamaan kaipaamaanne huomioo, kiukustunut laulaja lupaa kirjoituksessaan.
https://www.seiska.fi/kotimaa/bess-arah ... aa/1219221

Hmm, kuulostaa uhkaukselta. Kukahan se kiukkupyllerö nyt onkaan....Eiköhän nyt olis hyvä hankkia suodatin tai joku pr-henkilö vahtimaan ulostuloja tai olla hiljaa. Nämä kiukut ei auta asiaa, pahemmaksi vaan menee ja tekee itsestään ja asiasta, josta halusi puhua ihan aiheestakin, naurettavan. Bess kusi nyt viimeistään kaikkien seksuaalisesta ahdistelusta puhuvien muroihin. Kuka enää ottaa aihetta vakavasti tämän jälkeen?
Laulaja Bess teki ulostulon: ”Monien ajatusmaailma todella kipeä ja tulehtunut”

Bess otti kantaa somen kommenttiviidakkoon

-Ootteko koskaan arvioinu kriittisesti, et millaset omat tunnetaidot ja erottelukyky on ja miten pysyä tarkasti faktoissa ilman et käyttää energiaa esim. mun tai muiden ihmisten ulkonäön arvosteluun ja vihapuheeseen? Ja mitä tälle käytökselle pitää aikuisten ihmisten osata tehdä?

Bessin mielestä netin kommenttikentät osoittavat, että huolestuttavan monien ajatusmaailma on todella kipeä ja tulehtunut

Se oireilee tarpeena uhkailla, huoritella, liioitella, hyökätä, mennä epäasiallisuuksiin ja syvälle piiloon valheellisen kovan kuoren alle.

-Kommenttivyöry selvästi osoittaa, et pinnalla olleet asiat heijastaa monille jotain, joka on henkilökohtaisesti vaikeaa ja tekee vihaseks. Vihan alta yleensä paljastuu suru ja muita vaikeita tunteita. Ymmärrän, Bess jatkaa.
https://www.como.fi/uutiset/laulaja-bes ... ulehtunut/

No tuossa olen samaa mieltä, että ulkonäkö ei kuulu tähän asiaan. Eikä myöskään vihapuhe ahdistelun uhreja kohtaan. Mutta mitä tuo faktoissa pysyminen on? Oliko se faktaa, että ääniteknikko käpälöi? Ei tainnut olla. Tässä ketjussa tuosta työstä tietävät ovat tuoneet esille, ettei siinä kerkeä kenenkään tissien kourintaa suunnitella. Työ tehdään ja joissain ammateissa täytyy koskea toiseen ihmiseen. Ei ole huono idea peräänkuuluttaa hienovaraisuutta siinä, jos täytyy koskea sensitiivisille alueille, se on ihan asiallinen viesti. Tämä koko kohu vaan on täysi junakolari ja haitallinen seksuaalisen häirinnän uhreille.

En kopsannut koko artikkeleita, linkeistä löytyy enemmän avautumisista kiinnostuneille.
Staff Meeting
Hetty Wainthropp
Viestit: 480
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2021 8:51 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Staff Meeting »

Sarjahurmaaja kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 2:27 pm En ollut tästäkään turhakejulkkiksesta kuullut varmaan kertaakaan ennen tätä kohua. Voiko ketjun jo sulkea.
Sehän kertoo vain siitä ettet seuraa viihdettä. Ei silti tarvitse muilta ketjua sulkea. Sulje netti,.
Avatar
K.O
Frank Drebin
Viestit: 394
Liittynyt: To Heinä 30, 2020 9:49 am

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja K.O »

Yhdenkään hierojan ei ainakaan kannata tuota naista ottaa asiakkaakseen. Varma syyte.
Kräki
Olivia Benson
Viestit: 732
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Katsoo tuota hänen viimesintä instajulkaisua,niin siinä olisi taas äänimiehellä tekemistä mikin kanssa.
Avatar
Villeri
Jessica Fletcher
Viestit: 3037
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Tällaiset elämäntapaloukkaantuvat Bessit ovat tämän päivän taistolaisia. Heidän maailmankatsomuksensa on niin oikea, että toisen ihmisen elannon tuhoaminen voi olla vain välttämätön paha. Ja jos mikin laittaminen on niin suuri rikos omaa yksityisyyttä kohtaan, niin miten saatanan vaikeaa voi olla hoitaa homma itse?

Miten kukaan kieltä ammatissaan käyttävä kykenee tällaiseen tekstiin:"- Näit kiukkupylleröitä löytyy mun screenshoteista aiiiiiika hyvin monta täst viikon ajalta. Saivartelijat just hit me ei tarvii enää paljoo ärsyttää ni pääsette ihan kaikki menneet ja tulevat mun stooreihin saamaan kaipaamaanne huomioo, kiukustunut laulaja lupaa kirjoituksessaan"?
URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11412
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja URSA »

Tuo on yleisemminkin ajan henki woke-ajattelussa, ettei faktoilla ole väliä vaan sillä miten asiat tuntee. Jos sattuu vaikka ahdistamaan jokin tilanne, saa raivota ja syytellä ainakin miehiä ihan niin paljon kuin huvittaa kuvitelluista syistä, vaikka ahdistus johtuisi vaikka siitä, että on joskus nuorena toteltu poikkista joka asiassa sanomatta ääneen mitä itse haluaa. On ikään kuin siirrytty objektiivisuudesta subjektiivisuuteen ja ihanne on olla täysin tunteiden heiteltävänä ja "triggeröityä" ihan mistä tahansa.
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3066
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

URSA kirjoitti: Ma Joulu 18, 2023 10:25 am Tuo on yleisemminkin ajan henki woke-ajattelussa, ettei faktoilla ole väliä vaan sillä miten asiat tuntee. Jos sattuu vaikka ahdistamaan jokin tilanne, saa raivota ja syytellä ainakin miehiä ihan niin paljon kuin huvittaa kuvitelluista syistä, vaikka ahdistus johtuisi vaikka siitä, että on joskus nuorena toteltu poikkista joka asiassa sanomatta ääneen mitä itse haluaa. On ikään kuin siirrytty objektiivisuudesta subjektiivisuuteen ja ihanne on olla täysin tunteiden heiteltävänä ja "triggeröityä" ihan mistä tahansa.
Näin on valitettavasti näppylät. Oikeansuuntainen käänne olisi se, että tämä mikittäjä haastaisi artistin oikeuteen kunnianloukkauksesta.

Voi tietty olla, että tämä julkinen häpeä on jo soviteltu rahalla estraadin toisella puolella.
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

JanitaSlim kirjoitti: Ma Joulu 18, 2023 1:26 pm
URSA kirjoitti: Ma Joulu 18, 2023 10:25 am
Näin on valitettavasti näppylät. Oikeansuuntainen käänne olisi se, että tämä mikittäjä haastaisi artistin oikeuteen kunnianloukkauksesta.
Tuskin menis läpi koska ei ole nimeä maininnut.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
weisses fleisch
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Loka 20, 2016 5:53 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja weisses fleisch »

tuplat veks
Viimeksi muokannut weisses fleisch, Ma Joulu 18, 2023 9:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
weisses fleisch
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Loka 20, 2016 5:53 pm

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja weisses fleisch »

Villeri kirjoitti: Ma Joulu 18, 2023 10:16 amMiten kukaan kieltä ammatissaan käyttävä kykenee tällaiseen tekstiin:"- Näit kiukkupylleröitä löytyy mun screenshoteista aiiiiiika hyvin monta täst viikon ajalta. Saivartelijat just hit me ei tarvii enää paljoo ärsyttää ni pääsette ihan kaikki menneet ja tulevat mun stooreihin saamaan kaipaamaanne huomioo, kiukustunut laulaja lupaa kirjoituksessaan"?
Tän Bessin ulosanti on kuin suoraan vantaalaisen apukoulun pihalta kaikkialla, missä ikinä onkaan esiintynyt, esim. euroviisukarsinnoissa kiroilua kiroilun perään. Ongelmateinin tasolle jäänyt tyhjäpää.
Viimeksi muokannut weisses fleisch, Ma Joulu 18, 2023 9:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Huutaja Jaana
Vic Mackey
Viestit: 1968
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Bess esittää rajuja väitteitä tv-sarjan kuvauksista; "mikittäjä hiplasi"

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

^^sorry tuo mun lainaus on mennyt pahan kerran metsään.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Vastaa Viestiin