Mies löi kirveellä nukkuvaa miestä

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Retku
Poliisikoira Rex
Viestit: 259
Liittynyt: Su Marras 30, 2008 2:02 am

Mies löi kirveellä nukkuvaa miestä

Viesti Kirjoittaja Retku »

Kyläisemässä ollut keski-ikäinen mies yritti tappaa nukkumassa olleen isännän. Etelä-Savon Joroisissa tapahtuneessa välikohtauksessa kylässä ollut meis oli löytänyt kirveen ja lyönyt tällä kolme kertaa nukkuvaa uhriaan päähän. Tämän jälkeen kirveen varsi oli katkennut, ja tekijä oli poistunut paikalta omaan kotiinsa.

Nukkumassa ollut uhri havahtui kipuihin vasta aamuyöstä. Hän soitti hätäkeskukseen, ja hänet kuljetettiin tarkastettavaksi Varkauden sairaalaan. Päävammojen lisäksi miehen käsi oli poikki. Poliisin tietojen mukaan vammat eivät kuitenkaan ole vakavia.

Poliisi on saanut epäillyn miehen kiinni. Mies on kuulusteluissa myöntänyt syyllisyytensä tekoon. Poliisi tutkii asiaa tapon yrityksenä.

(MTV3-STT)

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... /01/787300

Kaikkia hörhöjä sitä kans maa päällään kantaa.

Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies löi kirveellä nukkuvaa miestä

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

Retku kirjoitti:Poliisin tietojen mukaan vammat eivät kuitenkaan ole vakavia.
Taitaa olla hieman keskimääräistä kovempi pää.

K.E Miesmann
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 9:54 pm
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja K.E Miesmann »

Joko on ollu todella runsaasti alkoholia veressä tai sitten uhrilla on aivan uskomattomat unenlahjat. Tietysti semmonenkin vaihtoehto, että sillä on lähteny taju siitä ekasta lyönnistä.

Mut on se nyt säälittävää jos ei saa kirveellä nukkuvaa miestä hengiltä.
Ei pidä liikoja kikkailla...

Retku
Poliisikoira Rex
Viestit: 259
Liittynyt: Su Marras 30, 2008 2:02 am

Viesti Kirjoittaja Retku »

^...Ja jättää vielä homman kesken kun varsi katkeaa.

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Vituttaahan se jo varsi katkeaa.

On tainnut uhrilta mennä taju, tai sitten on ollut promilleja todella runsaasti.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Anteeksi jo etukäteen. On ihan pakko ihmetellä: Kuinka joku voi olla niin pieni, että mahtuu nukkumaan kirveellä? :shock:

Edit:Korjattu tästä jutusta kirjoitusvirheitä, vaikka ei se sitä juuri parantanut.
Viimeksi muokannut MotiivitOn, Su Tammi 25, 2009 12:05 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-

Retku
Poliisikoira Rex
Viestit: 259
Liittynyt: Su Marras 30, 2008 2:02 am

Viesti Kirjoittaja Retku »

Tossa jutussa on muuten helkutisti kirjoitusvirheitä.

Neiti Etsivä
Frank Drebin
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Elo 15, 2008 2:02 pm
Paikkakunta: Ihmemaassa

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

Mikähän mahtaa olla kirveen kunto, jos varsi katkeaa kolmesta iskusta päähän, josta ei edes henki lähde :shock: Lyöjä varmaan sen verran hyvin maistissa, että lyöty säilyi hengissä.

Kyllähän noita kännissä itsensä pahastikin teloneita aika usein päivystykseen tulee; siinä vaiheessa kun promillet laskee. :D

Mun pikkuveli löi mua ala-aste ikäisenä kirveellä sormille. Onneksi oli tylsä kirves ja kynnet vaan lähti 8)
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.

Vastaa Viestiin