Nuorta naista kidutettiin Raumalla - kevät 2009

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Damien »

susse kirjoitti:ja MIKSI puhutaan vaan Villen osuudesta???Ensinäkään Ville ei edes ollut asunnossa kun tämä väitetty tapahtuma sai alkunsa!!
Koska käräjäoikeus oli toista mieltä? :wink:
Länsi-Suomen sanomista muuten löytyi uutinen:
27-vuotias mies kiisti syytteet kokonaan. 26-vuotias myönsi vain käyneensä käsiksi ja olleensa kovakourainen sekä pitäneensä naista lyhyen aikaa huoneessa. Nuori nainen myönsi leikanneensa tukun hiuksia, muttei pitänyt sitä edes lievänä pahoinpitelynä.
27-vuotiaalle mies saa viikon kuluttua Rauman käräjäoikeudessa lisää väkivallalla uhkailuun liittyviä syytteitä.
http://www.ls24.fi/raumajaalue/kolmelle ... 87004.html
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Chopper »

susse kirjoitti:lähestymiskiellosta sen verran että kyllähän noita todistajia löytyy...(kaverit..todistavat kuulleensa vierestä vihaista miehen ääntä puhelimesta)jos haluaa. varsinkin jos toisella on taustaa.
Eli aika hepposin perustein saa siis Suomessa hankittua lähestymiskiellon jos tahtoo :roll:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Damien »

Chopper kirjoitti:Eli aika hepposin perustein saa siis Suomessa hankittua lähestymiskiellon jos tahtoo :roll:
Jos ihmisiä tuomitaan vankilaankin pelkkien väärien todistuksien perusteella, ei siinä sivussa paljoa
lähestymiskiellot paina. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

susse
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:04 pm
Paikkakunta: turku

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja susse »

Ei edes oikeudessa niiin väitetty. Tässä suora lainaus "uhrilta": kun saavuin asunnolle,******* (ASUNNON HALTIJA)tuli avaamaan oven ja lähti kävelemään sisälle asuntoonsa. Ehdin astumaan eteiseen kun oven takaa tuli entuudestaan tuntemani ******* "(eurajokilaismes) ja kävi käsiksi minuun ja alkoi teipata teipppiä pääni ympäri, sain käteni eteen jolloin hän ei pässyt teippaaman suutani kiinni. Samalla ******* otti minua kurkustA kiinni rutistaen siitä rajusti, samalla hän otti puhelimeni pois. ***** ilmoitti minlle että ville tulee kohta ja hänellä on minulle asiaa. Hän piti minua siellä kunnes ville tuli paikalle. myös ****** oli paikalla (mieshenkilö josta ei missääm lehdissä mainintaa) mutta ei tehnyt minulle mitään.
VILLE TULI PAIKALLE NOIN PUOLEN TUNNIN PÄÄSTÄ.
joten ville EI ollut paikalla kun VÄITETTY tapahtuma sai alkunsa.
Papereita myös käy ilmi että ville kielsi toisia tekemästä pahaa "uhrille" eikä siksi että itse halusi niin tehdä. Itse syytetty nainen sanoo että:
K:olitko villen kanssa samaan aikaan kylpyhuoneessa?
V:olin, silloin kun ville kielsi minua leikkaamasta uhrin hiuksia
myös kaikki sanovat että kylpyhuoneesta kuului ensin riitelyä, sen jälkeen he tulivat ulos, ja halailivat toisiaan pitkään ja juttelivat noin tunnin ajan.
"Uhri" myös muutti veljeni asuntoon huhtikuussa josta käsin he molemmat kävivät töissä.
joten mistään pakosta ei ole ollut kysymys.
muistan myös monet kerrat kun ville on ollut luonani, ja yrittänyt erota suskista(niinkuin hän itse asian ilmaisi) joka on päättynyt siihen aina että suski on alkanut soitella villelle ja ville on lähtenyt kun suski on soittanut.
se seurustelu oli alusta asti tuhoon tuomittu, enkä koskaan tykännyt tytöstä siksi koska hän käytti veljeni kiintymystä hyväkseen, ja tuhosi tätä. ja tässä nyt on lopputulos.
lääkärinlausunnossa myös puhutaan pigmentaatoista, ei arvista.
ja pisteet poskiin voi tehdä kuka vaan vaikka itse.
tässä lekuritod.tiivitettynä
kävelee ontumatta vastanotolle.kallo siisti, ei mustelmia, ei vanhoja murtumia,vasemmalla ohimolla 4 cm arpi. poskissa mm pistemäiset arvet. vasemmassa kyynärvarressa 3 cm viivamainen pigmentaatio,(!!!!!!!!!!!!)vastaavanlainen kuin kyynärvarren muutos.ei varsinainen arpi(!!!) mutta ihovamma.
... yhteenveto..poskien pistemäisten arpien kohdalta (YM, yllämainitut) syy on mielestäni
JOKSEENKIN TODENNÄKÖINEN

on myös jokseenkin todennäkoistä että marsissa on elämää tai että lehmät lentää.(tämä oli sussen oma lisäys 8) )

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Damien »

susse kirjoitti:mitähän saan rangaistusta jos postaan ne tänne?sakkoa?siitä ilosta voisin maksaa sakkojakin.
Et tietääkseni mitään jos papereista poistetaan mm. sotu-tunnukset, tarkat osoitteet yms...
Vai?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Susse, tuli vaan mieleen, että ilmeisesti Villellä on rikosrekisteri, mutta onko suskilla myös?

Onhan tämä aika henk. koht. kysymys, mutta auttaa hahmottamaan mm. sitä, miksi Villen kohdalla toimittiin näin, vaikka kiistää kaikki syytteet osaltaan. Hän ei saanut vastata "vapaalta jalalta".
Vai johtuiko se siitä lähestymiskiellon rikkomisesta?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Tuosta Damienin postaamasta uutisesta voisi päätellä että tämä Ville on taipuvainen uhkailuun ja väkivaltaan kun oli toinenkin oikeudenkäynti tiedossa,viikon päästä tämän kyseisen tapauksen jälkeen.
Syö aika lailla uskottavuutta.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

susse
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:04 pm
Paikkakunta: turku

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja susse »

En tiedä onko suskilla rikosrekisteriä,käsittäkseni sen saa vain jos on ehdottomia tai ehdollisia tuomioita? Noista mistä se nyt vastaa, huumausaine rikkomukset, laittomat uhkailut ym..niistähän ei saa kuin sakkoa.Joista tulee merkintä.Mutta en tod. tiedä onko hänellä rekisteriä.

karramurmur
Nikke Knakkertton
Viestit: 178
Liittynyt: Ma Joulu 29, 2008 12:50 am

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja karramurmur »

Mä sain tuosta Alibista sen käsityksen,et tää suski ois hakenu sitä lähestymiskieltoa sen kiduttamisen jälkeen!!

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Damien »

apollo kirjoitti:Lopulta nainen päästettiin asunnosta pois, kun hän lupasi olla puhumatta poliisille sekä purkaa lähestymiskiellon. Tapahtumat kesti asunnolla 5-6 tuntia. Ville lähti vielä naisen mukaan Uuteenkaupunkiin.
Eikös tuo nyt tarkoita sitä että lähestymiskielto oli jo määrätty?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1584
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja apollo »

karramurmur kirjoitti:Mä sain tuosta Alibista sen käsityksen,et tää suski ois hakenu sitä lähestymiskieltoa sen kiduttamisen jälkeen!!
Sanatarkasti Alibista 10/09 sivulla 23, toinen palsta oikealta, viimeinen kappale:

Koko tapahtuma kesti useita tunteja, ainakin 5-6 tuntia. Minut päästettiin lähtemään vasta aamulla kello 7 aikaan. Tuolloinkin Ville tuli mukaan Uuteenkaupunkiin. Pääsin asunnolta, koska lupasin purkaa Villeä kohtaan olevan lähestymiskiellon. Lupasin myös, etten puhu tapahtuneesta poliisille.

Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6651
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Satakunnan Kansa kirjoitti:http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... lalla.html

Päivitetty 4.6. 20:08, julkaistu 4.6. 18:17

Naista kidutettiin juustohöylällä

27- ja 28-vuotiaiden miesten pitkät tuomiot nuoren naisen kidutuksesta pysyivät ennallaan Turun hovioikeudessa. Rauman käräjäoikeus tuomitsi miehet syksyllä pitkiin vankeusrangaistuksiin.

Miehistä vanhempi tuomittiin raumalaisessa yksityisasunnossa keväällä 2009 tapahtuneen pahoinpitelyn päätekijänä. Hän sai kaksi vuotta kolme kuukautta vankeutta, nuorempi vuoden lyhyemmän rangaistuksen.

Törkeän pahoinpitelyn ja törkeän vapaudenriiston uhriksi joutunut oli 28-vuotiaan entinen naisystävä. Hänet otettiin vangiksi ja pahoinpideltiin raa'asti.

Hovioikeudessa uhri kertoi, että tekijät yrittivät lisäksi poistaa hänen reidessään olleen tatuoinnin juustohöylällä ja taittoveitsellä. Kesken jääneestä teosta jäi jalkaan pieni arpi.

Kolmantena tekijänä tuomittu 23-vuotias nainen selvisi ehdollisella vankeudella.

mokoma
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: La Loka 24, 2009 2:29 am

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja mokoma »

Ka, sillä lailla. Susse ei sitten vissiin löytänyt niitä todisteita, jotka olisivat kertoneet uhrin valehdelleen? Jaksamista joka tapauksessa.

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Damien »

Noh noh..Kyllä niitä tulee.Malttakaa mielenne. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

susse
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:04 pm
Paikkakunta: turku

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja susse »

itse asiassa olen. ja ne luettiin hovissa- tosin sitä en ymmärrä miksei ne asiaan vaikuttanut. jos saan asianajajalta kopiot niin postaan ne tänne.ps. tämä juustohöylä juttu tuli ihan uutena hovissa-siitä ei ollut mitään mainintaa aiemmin. eikä siitä kuulemma jäänyt mitään jälkeä. tähän hän ei väittänytkään villen osallistuneen vaan muiden. kumma kun siitä ei ollut mainintaa.mutta tosiaan postaan papereita kyllä teille kun ne saan. jokainen saa itse sitten ajatella mitä tykkää.

Vastaa Viestiin