Nuorta naista kidutettiin Raumalla - kevät 2009

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2409
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

susse kirjoitti: "Tyttö on varsinainen nutcase.." "..jos tuollaisen pirihuoran.." " ..hän on keksinyt jutun kostaakseen ex-miehelleen ja saadakseen rahaa ja sääliä ja huomiota..." ".. akka on kiero kuin korkkiruuvi.." ".. kuulemma polttanut puolen raumaa jos mistä.." ".. suhtaudun tuohon lehmään kylmästi.." ".. sietäis kuolla koko akka..." ".. tällä lumpulla ei ole mitään tekemistä minun mieheni kanssa.." ".. tyttö tässä pahin narkkari on jos joku, luihu pirihuora..."
Tuossa poimintoja sussen kommenteista. Hämmästyttävän kylmä suhtautuminen, eikä missään nimessä ainakaan henkilökohtaisuuksiin menevä :lol:
susse kirjoitti: Selvää on se että tyttö valehtelee ja siksi olen vihainen. hän mm. oli miehensä ,eli nyt syytetyn, kanssa american car showssa huhtikuussa ja hyvinkin onnellisena.ei siis pelosta.Hän väitti oikeudessa seurustelun loppuneen 08 vuoden loppuun mutta todellisuudessa se jatkui pitkään kevääseen 09,siihen saakka jolloin hän päätti nostaa tälläisen syytteen,saadakseen rahaa ja tehdäkseen kiusaa. tyttö oli myös kihloissa kahden miehen kanssa samaan aikaan ja ilmeisesti keksi tämän olevan helppo konsti päästä kakkosmiehestä eroon. ja kun mies oli vangittu, varasti tämä nainen vielä hänen omaisuuttaan, koska hänellä oli avaimet miehen asuntoon,ja myi hänen tavaransa.Hän myös käytti miehen sähköpostia kun mies oli vangittuna, ja lähetteli postia miehen sukulaisille miehen nimissä.Todella omituista käytöstä.
Enkä minä ollut henk.koht. osallisena mitenkään.
Melko henkilökohtaisia "tietoja" ja melko henkilökohtaista asenteellisuutta sinulla kyllä on ollaksesi ihan vain sivullinen.

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Damien »

Juliet Jones kirjoitti:Tuossa poimintoja sussen kommenteista. Hämmästyttävän kylmä suhtautuminen, eikä missään nimessä ainakaan henkilökohtaisuuksiin menevä :lol:
Älkäämme unohtako että yksi nainen tuosta muilutuksesta tuomittiinkin. :wink:
Chopper kirjoitti:Jos asianajaja sinulle laittanut sähköpostia niin olet ilmeisesti sekaantunut itsekkin jotenkin juttuun :shock:
ja tuskin todistaja eli olet jollain tavalla ollut muuten asianomainen kyseisessä keississä.
Tuon lisäksi Susse myös väittää olleensa oikeudessa paikalla. *wink* jälleen.
susse kirjoitti:Enkä minä ollut henk.koht. osallisena mitenkään.
Aika huttua on juu. :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

susse kirjoitti:Enkä minä ollut henk.koht. osallisena mitenkään. Enkä edelleenkään ole kriminaali enkä nisti, elän taviselämää. mutta aina ei läheisiään voi valita.
Oikeassa olet, läheisiään ei voi valita. Arvaan tekstisi perusteella miten liityt juttuun, mutta koska olen hieman vainoharhainen palstan säännöistä, en sitä julkituo tähän keskusteluun.

JJ tsekkaa tämä triidi En halua kertoa sitä suoraan, mutta arvaat varmaan mitä haen takaa, kun mietit ...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...

susse
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:04 pm
Paikkakunta: turku

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja susse »

Olin seuraamassa oikeudenkäyntiä koska eräs syytetyistä on minulle läheinen henkilö, samasta syystä myös hänen asianajajansa postitti minulle tuomiolauselman. Naishenkilö joka on yhtenä syytettynä jutussa, on minua 10 vuotta nuorempi.että se siittä..he he.. melkoisia johtopäätöksiä vedätte.oikeudenkäyntiä saa muuten olla seuraamassa kuka vaan.suosittelen teillekin, tietäisitte paremmin mitä puhutte täällä :lol: ettekä spekuloisi ja syyttelisi viattomia ihmisiä ihan mutu tuntumalla, ja pelkkien lehtijuttujen perusteella..

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Damien »

Eiköhän spekuloiminen asiasta ole ihan sallittua, itse Susse on tuonut julki liittyvänsä tuohon piiriin.
lonelinesshan jo asiasta esittikin hyviä mietteitä joita itsekin pidän erittäin todennäköisinä. 8)
Selvää kolmio(neliö?) draamaa, tai joku on vasikoitu.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Damien »

susse kirjoitti:.suosittelen teillekin, tietäisitte paremmin mitä puhutte täällä :lol: ettekä spekuloisi ja syyttelisi viattomia ihmisiä ihan mutu tuntumalla, ja pelkkien lehtijuttujen perusteella..
Mehän tiedämme.Kolme henkilöä tuomittiin rikoksista joihin heidän todettiin syyllsityneen.
Valitettavasti sinä tunnut tällä palstalla olevan ainoa jolle asian sisäistäminen on "hieman" hankalaa.
On se netti ihmeellinen.Ei tarvitse edes oikeuteen mennä.. 8)
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

*poistettu henkilöspekulointia*tm

En epäile hetkeäkään, etteikö Susse olisi ollut paikan päällä oikeudessa ja tietäisi jotain sellaista, mitä muut eivät. Eihän se nyt ennenkuulumatonta olisi.

Ja onhan kaikilla oikeus täällä(kin) mielipiteeseen, varsinkin, jos on vieläpä sisäpiiritietoa. Olen heti alusta saakka jo huomannut sussen viesteistä, että ei turhaan kertoile tietoja, vaan varmasti tietää tapauksesta.

Siihen en ota kantaa, kuka on syyllinen mihin, koska en tunne henkilöitä, mutta seuraamisen arvoinen case kuitenkin. Olisi mukava, jos on mukana jutussa vieläpä sellainen henkilö, joka tietää oikeasti tapauksesta, tiedon voi aina kyseenalaistaa, mutta keskustelua ainakin syntyy?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...

susse
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:04 pm
Paikkakunta: turku

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja susse »

Sehän nähdään hovissa uudelleen..uusien todisteiden valossa asia ei olekaan enää lainkaan niin uskottava =)) Ja tämäkin keissi saattaa saada yllättäviä piirteitä..
ja kyllä rosamarine, olet oikeassa.

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Damien »

susse kirjoitti:Sehän nähdään hovissa uudelleen..uusien todisteiden valossa asia ei olekaan enää lainkaan niin uskottava =)) Ja tämäkin keissi saattaa saada yllättäviä piirteitä..
Jos niitä nyt onkaan.Eipä löytynyt käräjäoikeudessa paukkuja.Ettei vaan hovissakin kävisi näin:
susse kirjoitti:Ihmettelen vaan jos tuollaisen pirihuoran todistuksilla on mitään painoarvoa. MITÄÄN näyttöä ei asiasta ole.Naurettavaa touhua.
Mutta Tuomiot tuli

Kerrotko muuten Susse vielä miksi yhden "tuollaisen pirihuoran" todistusta pidettiin uskottavampana
kuin kolmen muun ihmisen, ilman minkään näköistä teknistä näyttöä?
Se on kirjoitettu siis sinne tuomiolauselmaan.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

susse
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:04 pm
Paikkakunta: turku

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja susse »

Koska näihin käräjiin ei osattu valmistautua, eikä asianajaja (jostain syystä :shock: )pitänyt oleellisena kutsua todistajia, vaikka selvästikin olisi pitänyt. Ne oli täysin yksipuoliset käräjät.Ja esim tämä heidän yhteinen huhtikuinen helsingin reissunsa tuli esiin vasta tänään, siitä etsimme nyt valokuvia todisteeksi. niissähän näkyy ettei kenenkään naamassa ole mitään vikaa. myös muita uusia todisteita hoviin on.joita luonnollisestikaan en tässä paljasta.
Moni näki tuota tyttöä koko kevään,eikä mitään vikaa ollut missään.(paitsi päässä)ja kyläillessä vaikutti erittäinkin iloiselta..(niiden luona kenellä kyläili, minä en ole häntä koskaan sietänyt)
mutta nyt olen tätä asiaa surrut ja vatvonut tälle päivälle ihan tarpeeksi, nyt alan miettimään normijuttuja ja valkkaamaan tapetteja keittiöön
:lol: hauskoja sherlock hetkiä itse kullekin <3

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Damien »

Oliko nyt tuomituilla kovia väkivaltarikos tuomioita taustalla?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Chopper »

susse kirjoitti:Olin seuraamassa oikeudenkäyntiä koska eräs syytetyistä on minulle läheinen henkilö, samasta syystä myös hänen asianajajansa postitti minulle tuomiolauselman.
Ihan mielenkiinnosta,jos joku osaisi vastata,onko jotenkin normaalia että asianajajat postittelevat tuomiolauselmia ystäville ja rikkooko moinen käytäntö jotain pykälää?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Chopper kirjoitti:
susse kirjoitti:Olin seuraamassa oikeudenkäyntiä koska eräs syytetyistä on minulle läheinen henkilö, samasta syystä myös hänen asianajajansa postitti minulle tuomiolauselman.
Ihan mielenkiinnosta,jos joku osaisi vastata,onko jotenkin normaalia että asianajajat postittelevat tuomiolauselmia ystäville ja rikkooko moinen käytäntö jotain pykälää?
Susse sanoi olevansa sisko, en tiedä onko normien mukaista päätekijän siskolle sendiä kaikkee settii.
Paavo Arhinmäki on äijä!

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Chopper »

loneliness kirjoitti:
Chopper kirjoitti:
susse kirjoitti:Olin seuraamassa oikeudenkäyntiä koska eräs syytetyistä on minulle läheinen henkilö, samasta syystä myös hänen asianajajansa postitti minulle tuomiolauselman.
Ihan mielenkiinnosta,jos joku osaisi vastata,onko jotenkin normaalia että asianajajat postittelevat tuomiolauselmia ystäville ja rikkooko moinen käytäntö jotain pykälää?
Susse sanoi olevansa sisko, en tiedä onko normien mukaista päätekijän siskolle sendiä kaikkee settii.
Ok,olen puusilmä sillä en huomannut missään mainintaa että sisko olisi kyseessä.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Nuorta naista kidutettiin Raumalla

Viesti Kirjoittaja Damien »

Ja hieman kiinnostaisi tietää kuultiinko uhrin puolelta todistajia oikeudessa?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Vastaa Viestiin