Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1163
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Kilomies kirjoitti: Ti Tammi 14, 2020 10:13 pm
MEG kirjoitti: Ti Tammi 14, 2020 8:00 pm Minulla on sama ongelma. Tekstin joutuu naputtelemaan useita kertoja, ennen kuin menee läpi.
Laita nyt ihmeessä johonkin notepadille tms talteen ensin.
Tai kopioi leikepöydälle.
Kiitos neuvosta!
On tosiaan outo ongelma, koska minulla "herjaa" yleensä kaikkia muita osiota paitsi vapaata keskustelua... :o
Eikä ole kyse siitä, kuinka pitkän viestin kirjoitan ja kuinka kauan siihen menee aikaa; eli "istunto" ns. "vanhentuisi".

Ja kone/yhteydet toimii muuten normaalisti; s-posti, FB...
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Maalari
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Joulu 13, 2013 2:33 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Maalari »

Olisko tuohon joku ratkaisu, ettei tarvitsisi keskustelujen lomassa törmätä vähän väliä kylpevän ruumiin kuvaan, joka pompsahtelee jostain topikista ns. mainoksena. Kaikkia ei tällaiset kuvat kiinnostele ja olisi kiva saada itse päättää, haluaako näitä nähdä.
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Maalari kirjoitti: Ke Tammi 15, 2020 7:45 pm Olisko tuohon joku ratkaisu, ettei tarvitsisi keskustelujen lomassa törmätä vähän väliä kylpevän ruumiin kuvaan, joka pompsahtelee jostain topikista ns. mainoksena. Kaikkia ei tällaiset kuvat kiinnostele ja olisi kiva saada itse päättää, haluaako näitä nähdä.
Jos ylläpito ei suutu ja varsinkaan mustaks muutu?

Velhot vaan voi tietää, mutta itsellä ei ainakaan näy mainoksia kun on ad blockeri käytössä. Mulla uBlock-niminen, osaavammat voi suositella mikä on hyvä ja mikä ei.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Maalari
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Joulu 13, 2013 2:33 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Maalari »

L'amourha kirjoitti: To Tammi 16, 2020 4:45 pm
Maalari kirjoitti: Ke Tammi 15, 2020 7:45 pm Olisko tuohon joku ratkaisu, ettei tarvitsisi keskustelujen lomassa törmätä vähän väliä kylpevän ruumiin kuvaan, joka pompsahtelee jostain topikista ns. mainoksena. Kaikkia ei tällaiset kuvat kiinnostele ja olisi kiva saada itse päättää, haluaako näitä nähdä.
Jos ylläpito ei suutu ja varsinkaan mustaks muutu?

Velhot vaan voi tietää, mutta itsellä ei ainakaan näy mainoksia kun on ad blockeri käytössä. Mulla uBlock-niminen, osaavammat voi suositella mikä on hyvä ja mikä ei.
Jes, kiitti!! Heti auttoi eli ongelma ratkaistu.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5150
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Mulla on ublock ja se on näppärä vehjes, mutta ainakin toistaiseksi vain murha.info tippuu silloin tällöin pois listalta, jossa sitä ei käytetä. Tänään taas huomasin ettei ole ärsyttäviä mainoksia keskellä viestiketjua, mutta poistin taas käytöstä, koska en keksi muitakaan keinoja antaa kontribuutiota ylläpitoon.

Tosiaan kummallista että vain murha.info tipahtelee whitelistalta. Vahtuiskohan ip-numero joskus, vai mikä tekee. Jos ens kerralla niin käydessä muistan, niin pitääkin tarkistaa viekö domain numeroon 104.18.58.132
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Mainokset voi toteuttaa joko fiksusti tai päin helvettiä, ja täällä se on tuo jälkimmäinen.

Vituttaa aivan suunnattomasti puhelimella selata foorumia, kun tulee juurikin noita random-ketjuja postausten väliin, mainoksia kesken postauksia ja ketjun sivua vaihtaessa välillä mainos. Tarvinnee luuriin asennella joku selain jossa mainosesto.
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

PoliisimestariSisu kirjoitti: To Tammi 23, 2020 11:07 am Mainokset voi toteuttaa joko fiksusti tai päin helvettiä, ja täällä se on tuo jälkimmäinen.

Vituttaa aivan suunnattomasti puhelimella selata foorumia, kun tulee juurikin noita random-ketjuja postausten väliin, mainoksia kesken postauksia ja ketjun sivua vaihtaessa välillä mainos. Tarvinnee luuriin asennella joku selain jossa mainosesto.
Mulla on selaimena Opera Mobile ja mainosten esto on päällä, niin näkyy vain kommentit, ei yhtäkään mainosta. Se ei siis tarvitse erillisiä adblock-sovelluksia vaan on selaimessa vaihtoehtona.
PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Cassandra kirjoitti: To Tammi 23, 2020 12:28 pm
PoliisimestariSisu kirjoitti: To Tammi 23, 2020 11:07 am Mainokset voi toteuttaa joko fiksusti tai päin helvettiä, ja täällä se on tuo jälkimmäinen.

Vituttaa aivan suunnattomasti puhelimella selata foorumia, kun tulee juurikin noita random-ketjuja postausten väliin, mainoksia kesken postauksia ja ketjun sivua vaihtaessa välillä mainos. Tarvinnee luuriin asennella joku selain jossa mainosesto.
Mulla on selaimena Opera Mobile ja mainosten esto on päällä, niin näkyy vain kommentit, ei yhtäkään mainosta. Se ei siis tarvitse erillisiä adblock-sovelluksia vaan on selaimessa vaihtoehtona.
Täytyypä asentaa ihan vain murhainfon lukukelpoisena pitämisen vuoksi, kiitti vinkistä. :)
Tovi
Neuvoja-Jack
Viestit: 516
Liittynyt: Su Marras 22, 2015 12:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tovi »

Nyt palstan sivunäkymää on muutettu siten, että ruumiit ja mainokset ovat aivan alalaidassa, eivätkä pompi ainakaan itselle enään silmille. Banninkin uhalla jätän kysymyksen esittämättä, mutta esitän kuitenkin isot kiitokset tästä muutoksesta ylläpidolle.
Avatar
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher
Viestit: 3484
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Moderaattorit kirjoitti: To Tammi 10, 2019 7:49 am
Tuomion Pasuuna kirjoitti:Onko sellainen keskustelutaktiikka sallittu, että postataan joku keskustelun aiheeseen liittyvä uutinen ja ehkä kommentoidaankin sitä. Sitten viestin loppuun laitetaan erillinen kappale, jossa on maahanmuuttokritiikkiä, joka ei liity tapaukseen mitenkään?
Tässä kohtaa tämä pykälä: *2 §* Kaikki viestit on kirjoitettava oikealle, niille tarkoitetulle alueelle.

Jos kirjoittajan aihe kuitenkin sivuaa käsiteltävää aihetta jollain tapaa, niin sen voi kirjoittaa. Mutta aiheesta poikkeaminen ei ole suotavaa. Jos tälläinen kirjoitus jossain on, niin se pitää vasikoida. Ylläpito katsoo onko aihetta jatkotoimepiteisiin.
-NILS-
Onko tämä tällainen menettely nyttemmin muutettu sallituksi? Jos on niin onko minun sallittua harjoittaa poliittista propagandaa samalla tavoin vaikkapa niitä puolueita kohtaan, joiden politiikasta en pidä?
viewtopic.php?f=6&t=9994&p=995231#p995231
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Onko joku mennyt taas vähän säätämään kun murhis potkii vähän väliä pihalle?
Välillä saattaa mennä puolikin tuntia, välillä muutama minuutti.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

L'amourha kirjoitti: Ti Helmi 04, 2020 7:47 pm Onko joku mennyt taas vähän säätämään kun murhis potkii vähän väliä pihalle?
Välillä saattaa mennä puolikin tuntia, välillä muutama minuutti.
Palsta toimii todella surkeasti VPN yhteyksillä. Sama TOR verkkoa käyttäessä, lainaustoiminnot ym. toimivat ehkä joka neljännellä kerralla. Vois tehdä jotain.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
aga
Adrian Monk
Viestit: 2754
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja aga »

Miksi äärioikeiston Israelin suurlähetystöä vastaan kohdistettua ilkivaltaa koskeva ketju poistettiin?
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Ei poistettu, vaan se yhdistettiin jo olemassa olevaan ketjuun alueelle Muut rikokset: Äärioikeisto vandalisoi Israelin H:gin lähetystöä
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Avatar
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher
Viestit: 3484
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Tuomion Pasuuna kirjoitti: Su Tammi 26, 2020 7:15 pm
Moderaattorit kirjoitti: To Tammi 10, 2019 7:49 am
Tuomion Pasuuna kirjoitti:Onko sellainen keskustelutaktiikka sallittu, että postataan joku keskustelun aiheeseen liittyvä uutinen ja ehkä kommentoidaankin sitä. Sitten viestin loppuun laitetaan erillinen kappale, jossa on maahanmuuttokritiikkiä, joka ei liity tapaukseen mitenkään?
Tässä kohtaa tämä pykälä: *2 §* Kaikki viestit on kirjoitettava oikealle, niille tarkoitetulle alueelle.

Jos kirjoittajan aihe kuitenkin sivuaa käsiteltävää aihetta jollain tapaa, niin sen voi kirjoittaa. Mutta aiheesta poikkeaminen ei ole suotavaa. Jos tälläinen kirjoitus jossain on, niin se pitää vasikoida. Ylläpito katsoo onko aihetta jatkotoimepiteisiin.
-NILS-
Onko tämä tällainen menettely nyttemmin muutettu sallituksi? Jos on niin onko minun sallittua harjoittaa poliittista propagandaa samalla tavoin vaikkapa niitä puolueita kohtaan, joiden politiikasta en pidä?
viewtopic.php?f=6&t=9994&p=995231#p995231
Voisiko ylläpito vastata, että onko sääntöjä nyt muutettu niin, että tällainen on sallittua? Ja jos on, niin voinko minäkin nyt alkaa käyttää tätä taktiikkaa omaan poliittiseen propagandaani ilman että viestejä poistetaan tai minua sanktioidaan?
Vastaa Viestiin