Kysy mitä vaan ylläpidolta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Kun te vaikutatte lähes poikkeuksetta välittävän minua koskevat vasikoinnit, jotka tulevat siis lähinnä pedofiilimielisten keskustelijoiden kritisoinnista, eteenpäin, niin mielenkiinnolla nyt seuraan, seuraako minun nimimerkkiini kohdistuvista asiattomuuksista minkäännäköistä rangaistusta. Yleensä kun te moderaattorit pysäytätte prosessin välittämättä minuun kohdistuva asiattomuuksia sisältäviä viestejä ylemmälle taholle saakka.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Ja kappas kappas. Taas kun nimimerkistäni kirjoitettiin asiattomuuksia rikosketjussa, moderaattori tuli sotkemaan punakynällä, eikä mitään rangaistusta tullut.
Poistettu täysin turhia, asiaankuulumattomia ja henkilökohtaisuuksiin meneviä kommentin osia.
Olen vissiin ainoa nimimerkki, joihin kohdistuvista asiattomuuksista tulee pelkkää punakynää. Jos ette jaa kunnon rangaistuksia, niin olkaa sitten vaikka tekemättä mitään. Tai vaihtelun vuoksi voisitte ensi kerralla vaikka vaihtaa väriä.
Nux vomica
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2010 6:55 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta

Viesti Kirjoittaja Nux vomica »

Höpö höpö. Vittu sä olet tyhmä. Oisko parempi että kommentit jäis paikoilleen mutta kirjoittajat poistettaisiin määräajaksi?! Värejä voit vaihdella värityskirjasi sivuilla. Tsiisus, miksei tätä ämmää saada kammettua täältä.

Ketju jatkuu: https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 14&t=12530 T: Mode
Lukittu