Kackelsbergia Kaksi nuorta löydetty kuolleena...-ketjussa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Kaseva
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Tammi 12, 2011 1:17 am

Re: Kackelsbergia Kaksi nuorta löydetty kuolleena...-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Kaseva »

elisa_day kirjoitti: Kyse ei ole Nooruskaan kohdistuvasta vainosta.

Loppukaneettina haluaisin sanoa, että Nooruska voi olla taas tyytyväinen itseensä, kun on saanut näin paljon huomiota. Onneksi olkoon! :wink:
Hätäisemmän lukijan silmissä kirjoituksessasi saattaa olla pieni ristiriita.
MissHolmes kirjoitti: ...Keskustelu, mihin ymmärtääkseni tämä on luotu, kuolee täsmälleen siinä vaiheessa, kun villiys loppuu.
Ja se ''villiys'' loppuu juurikin tällaisiin avauksiin kuten tämä; murjotaan hyvä, utelias vanhusten voimin maan rakoon. Tässä loppuu happi jo vanhukseltakin ;)
Kiteytit MissHolmes hyvin nuo seuraukset tuosta liian tiukasta linjasta. En tiedä, eikö seurauksia tiedosteta, vai halutaanko foorumin menevän tosiaan siihen suuntaan, että tänne voi sitten linkittää lopulliset tuomiot ja toivoa, ettei ne enää myöhemmin muutu, koska siinä vaiheessa ruoskalla olisi taas lupa viuhua.

Kyllä lukijalla pitää joku vastuu olla kuitenkin. Sillä ei minusta ole suurtakaan merkitystä, jos asiat tarkentuvat myöhemmin ja jotkin yksityiskohdat muuttuvat. -Sehän on ihan luonnollista, eikä sitä pidä mennä liikaa rajoittamaan.
Nimien kohdalla on toki syytä olla todella tarkkana.
elisa_day
Jack Bauer
Viestit: 923
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 3:11 pm

Re: Kackelsbergia Kaksi nuorta löydetty kuolleena...-ketjussa

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Kaseva kirjoitti:Hätäisemmän lukijan silmissä kirjoituksessasi saattaa olla pieni ristiriita.
Ihan totta. Senpä tähden ei kannatakaan lukea kirjoituksia kovin hätäisesti. Eikä niihin varsinkaan pidä kommentoida kovin hätäisesti, ettei tule väärinkäsityksiä. :wink:
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Kackelsbergia Kaksi nuorta löydetty kuolleena...-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:Ongelmat alkoi siitä, kun paikalle säntäsi Marski väittämään, että Nooruska kertoo tietoa faktana ja hups jo hyvin äkkiä kaikki kääntyivät osoittamaan pikku-nooraa sormella valehtelusta.
Itse asiassa sinä valehtelet kirjoittaessasi noin. En ole tehnyt kuten kuvailit. Kysyin onko tietystä asiasta faktaa sen jälkeen kun pari keskustelijaa alkoi kirjoittaa tästä tietystä asiasta faktanomaisesti. Miksi valehtelet?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kackelsbergia Kaksi nuorta löydetty kuolleena...-ketjussa

Viesti Kirjoittaja awa »

Marsalkka kirjoitti:Itse asiassa sinä valehtelet kirjoittaessasi noin. En ole tehnyt kuten kuvailit.
Perustele väitteesi Piste

Tai muuten olet huojuva valehtelija tahmaisessa paperissa. Sanasi leijuvat valehtelijan nauramana läpi tosiasioiden sielun.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Kackelsbergia Kaksi nuorta löydetty kuolleena...-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Haluat, että todistan, etten ole kirjoittanut tiettyä asiaa? Tämä onkin helppoa. Menee vain tuolta ketjusta etsimään neiti Holmesin kuvailemaa tapahtumaa ja huomaa, että sitä ei löydy. Neiti Holmes voi toki kuvailemansa kohdan tekstistä meille näyttää, jos haluaa todistaa, että ei ole valehtelija.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Kackelsbergia Kaksi nuorta löydetty kuolleena...-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Marsalkka kirjoitti: Menee vain tuolta ketjusta etsimään neiti Holmesin kuvailemaa tapahtumaa ja huomaa, että sitä ei löydy.
Se tässä onkin se suurin järkäle kaiken välissä, kun ihmiset sokeina puolustelee näkemättä sitä pointtia mistä kaikki lähti.
Siinä vaiheessa kaikki meni snadisti vinoon kun porukka heittäytyi raiteiltaan totaalisesti puolustamaan sitä mitä kokivat oikeaksi,tai lähinnä puolustamaan sitä muka "kiusattua" vastaan, unohtaen sen pointin mikä koko hommassa oli.
Ihraponnari
Frank Drebin
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:09 pm

Re: Kackelsbergia Kaksi nuorta löydetty kuolleena...-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

Marsalkka kirjoitti:Haluat, että todistan, etten ole kirjoittanut tiettyä asiaa? Tämä onkin helppoa. Menee vain tuolta ketjusta etsimään neiti Holmesin kuvailemaa tapahtumaa ja huomaa, että sitä ei löydy. Neiti Holmes voi toki kuvailemansa kohdan tekstistä meille näyttää, jos haluaa todistaa, että ei ole valehtelija.
:mrgreen:
debbie

Re: Kackelsbergia Kaksi nuorta löydetty kuolleena...-ketjussa

Viesti Kirjoittaja debbie »

Yritin tässä juuri lukea ko. keskustelua, mutta se oli niin täynnä tätä kackelsbergiä, erityisesti vänkäämistä jonkun termin ympärillä ja jostain kuultuja huhuja, nokittelua yms, ettei itse asia oikein enää hahmottunut sen alta. Jos siitä keskustelusta poistettaisiin kaikki kackelsberg, ei jäisi paljon jäljelle.
Kukkakaali
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Ma Syys 01, 2008 1:31 pm

Re: Kackelsbergia Kaksi nuorta löydetty kuolleena...-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Kukkakaali »

Moderaattorit kirjoitti:*8 §* Huhuja käsiteltäessä on syytä tehdä selväksi onko kyse omista
arvailuista ja toiveista vai todellisista tiedoista. -Jermo
Näin. Mä en ymmärrä mitä tässä nyt on niin vaikea ymmärtää. Huhut tulee ilmoittaa huhuiksi, that´s it. Ei varmaksi tiedoksi, tai edes tiedoksi. Jos Nooruska, tai kuka tahansa muukaan, ei niin tee, on se kackelsbergia. Piste.
Ihraponnari
Frank Drebin
Viestit: 399
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 8:09 pm

Re: Kackelsbergia Kaksi nuorta löydetty kuolleena...-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Ihraponnari »

Mutta Awalla on parrempaa tietoja.
Vastaa Viestiin