Kauanko nimeni saa olla näkyvissä?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Kauanko nimeni saa olla näkyvissä?

Viesti Kirjoittaja Setä »

Ilmoitin ylläpidolle noin viikko sitten, että eräässä topicissa on nimeni. Annatteko sen olla pitkäänkin siellä? Eipähän tunnu kovin älykkäältä kirjoittaa mitään oikeita tietoja(kaan) jos identiteettisuoja on näin heikko.
What's up, fuckers?
pekkaeric
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 10:04 pm

Re: Kauanko nimeni saa olla näkyvissä?

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Jep, olen tuloksetta yrittänyt poistaa nimimerkkiäni, joka voi loukata asianosaisia...ei näy onnistuvan.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Kauanko nimeni saa olla näkyvissä?

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Setä kirjoitti:Ilmoitin ylläpidolle noin viikko sitten, että eräässä topicissa on nimeni. Annatteko sen olla pitkäänkin siellä? Eipähän tunnu kovin älykkäältä kirjoittaa mitään oikeita tietoja(kaan) jos identiteettisuoja on näin heikko.

Se voi olla että yp:lle tulee sen verran noita yhteydenottoja että eivät heti ehdi reagoida, ainakin välillä kestää kauan ennen kuin reagoivat.
Modeja on minun käsittääkseni vain Raid, Jermo ja Dante (en tiedä onko enemmän ja voiko Kyöpeli niitä hommia myös hoitaa) tämä ei tietenkään riitä salamannopeaan reagointiin kun viestejä ja ilmiantoja saavat koko ajan.
Ehdotankin yp:lle ystävällisesti modejen lisäämistä.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Kauanko nimeni saa olla näkyvissä?

Viesti Kirjoittaja awa »

pekkaeric kirjoitti:Jep, olen tuloksetta yrittänyt poistaa nimimerkkiäni, joka voi loukata asianosaisia...ei näy onnistuvan.
Olisi luullut, että ehdotus nimimerkkisi vaihtoon, tai uudelleen valintaan, olisi tullut ylläpidolta.

- awa -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Kauanko nimeni saa olla näkyvissä?

Viesti Kirjoittaja matlockb »

awa kirjoitti:
pekkaeric kirjoitti:Jep, olen tuloksetta yrittänyt poistaa nimimerkkiäni, joka voi loukata asianosaisia...ei näy onnistuvan.
Olisi luullut, että ehdotus nimimerkkisi vaihtoon, tai uudelleen valintaan, olisi tullut ylläpidolta.

- awa -
Tässä olen kyllä awan kanssa täysin samaa mieltä, kannattaa aina hetki miettiä kun nimimerkkiä miettii.
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Kauanko nimeni saa olla näkyvissä?

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Sedän ilmoitus otettiin huomioon tänään kun ilmoitettuja viestejä selvittelin. Nimesi poistettiin ko. viestistä. On todella harmillista, että se joutui olemaan esillä näinkin pitkään, siitä pahoittelut. Joku jo mainitsikin että yp:lle tulee paljon viestejä ja vasikointeja, mikä on totta. Välillä myös tietyt tahot aiheuttavat runsaasti päänvaivaa ja turhaa työtä isossa mittakaavassa, minkä vuoksi muiden viestit jäävät välillä vähän jalkoihin sitten. Tänään nähtiin foorumilla myös huomattavasti räikeämpi henkilöspekulaatio-toiminta, jonka johdosta moderaattoripuolella tuli ainakin allekirjoittaneelle kiire. Tällä hetkellä nuo henkilöspekuloijat ovat modejakin korkeamman ylläpidon käsittelyssä ja viime peleissä kyöpeli on se, joka päättää heidän kohtalostaan. Missään nimessä hyväksyttäväähän tälläinen käytös ei ole.

Pekkaericille annan vihjeeksi, että mikäli haluat foorumilla vielä olla, kannattaa ylläpidolta anoa erikoislupaa nikin vaihtamiseen. Mikään ei tällä hetkellä estä sinua olemasta myöskään tuolla nikillä, mutta kuten itsekin sanoit, se saattaa loukata asianomaisia ja kenties tuntuu omastakin mielestäsi jossain määrin sopimattomalta nyt vuosien jälkeen. Tässä asiassa kannattaa ehkä olla yhteydessä Raidiin (ja olla kärsivällinen, nämä asiat eivät tapahdu aina hetkessä.) Siihen asti kannattanee käyttää tuota nykyistä nimimerkkiäsi kirjoitteluun, sillä joudut luomaan uuden nimimerkin luvan saatuasi ja aloittamaan ns. nollasta. Nimimerkkejä emme voi poistaa foorumilta kokonaisuudessaan, mutta näissä vaihtotapauksissa jonkinlainen jäädyttäminen onnistuu.

-Dante
Ne tietää, jotka tietää...
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kauanko nimeni saa olla näkyvissä?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Moderaattorit kirjoitti:Tänään nähtiin foorumilla myös huomattavasti räikeämpi henkilöspekulaatio-toiminta, jonka johdosta moderaattoripuolella tuli ainakin allekirjoittaneelle kiire.
Tällä hetkellä nuo henkilöspekuloijat ovat modejakin korkeamman ylläpidon käsittelyssä ja viime peleissä kyöpeli on se, joka päättää heidän kohtalostaan.
Missään nimessä hyväksyttäväähän tälläinen käytös ei ole.
Tänään ? Kyllähän henkilöspekulaatiota henkilöstäni käytiin jo viikolla, minkä minfolle ilmoitinkin.

Hessu on itse aktiivisesti tuonut kaikki itseensä liittyvät tiedot aiemmissa keskusteluissa esiin, joten mistään henkilöspekulaatiosta ei kohdallaan ole ollut kysymys: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=18&t=5421
On toki täysin oma asiansa, liittääkö markkinointiinsa oman vai puutarhatontun kuvan.

Kadonneet-palstalla eri henkilöt tarkoittivat kai lähinnä sääntöjen noudattamisesta jättämistä Hessua,
joten on hassua, että poistat yksipuolisesti asiallisia kirjoitelmiani ja vastauksiani Hessun törkeyksiin.
Marja Turakan viestissä oli linkki http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... start=1905
perusteluksi sääntörikkomuksista. Se kannattaa katsoa ensin ennen kuin mietitään, kuka häiriköi.

Lue Dante enmmän, luulet vähemmän: käy kurkistamassa, minkälaista sontaa Hessu YV:nä minulle on uhkausviesteinäkin lähettänyt, sillä kai palstan säännöt pätevät osiltaan myös yksityisviestienkin osalta.

8)
Vastaa Viestiin