Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

aumari
Vic Mackey
Viestit: 1995
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja aumari »

Minut vietiin lapsena väkisin pioneereihin, enkä ikinä ole v-umaisempia enkä rääväsuisempia pentuja nähnyt. Olen muutenkin työelämässä tavannut vasureita, oikeita riidanhaastajia enemmistö. Enpä sitten ihmettele jonkun neitsytmäisen tai antajan ulosantia. Taavetti vai mikä se yks kans on ja ilmarinen.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Sitä vaan kysyn, että jos teitä ärsyttää jonkun kirjoittajan kirjoitukset, niin miksi ette laita häntä vihamieheksi?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Avatar
Kalle-Ville
Adrian Monk
Viestit: 2503
Liittynyt: To Tammi 17, 2008 5:48 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kalle-Ville »

Tuolla Milla Arosta koskevassa henkirikosketjussa varmaan puolet, (jos ei paljon ylikin), ketjusta on enemmän tai vähemmän asiankuulumatonta sönkötystä. Tämän lisäksi viime aikoina siellä ei ole muusta kirjoitettukaan, kuin käräjäoikeudesta vapaalta jalalta vastaamaan päässeen, Jyri Niemiseen liittyvistä asioista (joilla ei ole tekemistä itse henkirikoksen kanssa). Tällaisia ovat mm. hänen mp- ja autokaupat jne. sekä mahdollisesti tekemät nettipetokset (nekin kirjoittajien ko. henkilön netti-ilmoituksia seuraten nyt vasta epäillyiksi saatuja), joilla ei henkirikoksen kanssa ole mitään tekemistä. Ne kuuluisivat kyllä osioon Muut rikokset, ko. ketjulla on mittaa nyt jo 152 sivua eikä ole edes hovissa ollut vielä. Eivät ole sisältöön puuttuneet modet siellä mitenkään, (vain kirjoittajien keskinäiseen nokitteluun).
Suomen kansalaiset ovat muka tasa-arvoisia ja yhdenvertaisia lain edessä, mutta toisilla meistä tätä tasa-arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta on jostakin syystä kuitenkin enemmän kuin muilla.
VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2439
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Ärsyttää taas moderointi. Miksi se "bikinikuvan julkaissut sai tuomion"-ketju on siirretty muihin rikoksiin ja silti paskanjauhanta Aatin neekerihoureista on edelleen ajankohtaisissa? Epäilen salaliittoa, jossa tietyt aiheet( ja ehkä jopa kirjoittajatkin) pyritään vaientamaan ja keskustelu tyrehtymään jemmaamalla ketjut jonnekin takanurkkaan. Tämä on todella salakavalaa ja kieroa manipulaatiota ja ohjailua..
Aati-ketjukin siirrettäköön siis jonnekin piiloon.

Saattaa olla, että esimerkiksi NILS multinikkeilee ja siirsi ko. ketjun pois ajankohtaisista siksi, että sai jollain muulla nimimerkillä keskustellessaan juuri siinä ketjussa jauhot suuhunsa.
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja taavetti »

aumari kirjoitti: Ma Heinä 27, 2020 11:04 pm Minut vietiin lapsena väkisin pioneereihin, enkä ikinä ole v-umaisempia enkä rääväsuisempia pentuja nähnyt. Olen muutenkin työelämässä tavannut vasureita, oikeita riidanhaastajia enemmistö. Enpä sitten ihmettele jonkun neitsytmäisen tai antajan ulosantia. Taavetti vai mikä se yks kans on ja ilmarinen.
Jee jee. Kivaa kuulla. Nyt rasismisaitilla on mukava kuulla ulosantiasi. Piis.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1995
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja aumari »

taavetti kirjoitti: Pe Elo 14, 2020 11:53 pm
aumari kirjoitti: Ma Heinä 27, 2020 11:04 pm Minut vietiin lapsena väkisin pioneereihin, enkä ikinä ole v-umaisempia enkä rääväsuisempia pentuja nähnyt. Olen muutenkin työelämässä tavannut vasureita, oikeita riidanhaastajia enemmistö. Enpä sitten ihmettele jonkun neitsytmäisen tai antajan ulosantia. Taavetti vai mikä se yks kans on ja ilmarinen.
Jee jee. Kivaa kuulla. Nyt rasismisaitilla on mukava kuulla ulosantiasi. Piis.
Piisiä vaan itelles.
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Ja, tack. Nyt varmaan voidaan kiihkotta keskustella osiossa kuin osiossa.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja palokirves »

taavetti kirjoitti: La Elo 15, 2020 12:56 am Ja, tack. Nyt varmaan voidaan kiihkotta keskustella osiossa kuin osiossa.
Miten tämä sinulta muka onnistuisi nyt, kun se ei ole aiemminkaan onnistunut?
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja taavetti »

palokirves kirjoitti: La Elo 15, 2020 1:32 am
taavetti kirjoitti: La Elo 15, 2020 12:56 am Ja, tack. Nyt varmaan voidaan kiihkotta keskustella osiossa kuin osiossa.
Miten tämä sinulta muka onnistuisi nyt, kun se ei ole aiemminkaan onnistunut?
Oletsä aumari? Ja ollaanko me koskaan keskusteltu?
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja taavetti »

quote=palokirves post_id=1054807 time=1597444523 user_id=48667]
Sompanssi kyseessä.
[/quote]

Jahah joo. No ei sitten mitenkään ihme, ettei syvempää keskustelua väillämme ole syntynyt. Myötähäpeää kyllä tunnen, menköön se vaikka empatian piikkiin tällä kertaa. Kun ei vaan, niin ei voi vaan.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja palokirves »

taavetti kirjoitti: La Elo 15, 2020 2:20 am quote=palokirves post_id=1054807 time=1597444523 user_id=48667]
Sompanssi kyseessä.
Jahah joo. No ei sitten mitenkään ihme, ettei syvempää keskustelua väillämme ole syntynyt. Myötähäpeää kyllä tunnen, menköön se vaikka empatian piikkiin tällä kertaa. Kun ei vaan, niin ei voi vaan.
[/quote]

Ihan hyvä, että itsekkin toit esiin, ettei se asiallinen keskustelu sinulta onnistu edelleenkään. Toki kaikki palstalaiset sen tiesivät jo muutenkin.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja palokirves »

taavetti kirjoitti: La Elo 15, 2020 1:47 am
Oletsä aumari? Ja ollaanko me koskaan keskusteltu?
Pitäisikö minun olla? Öyhötyksesi on kyllä ihan tuttua.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Oleksä jotenkin...krhm...rajoittunut?
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja palokirves »

taavetti kirjoitti: La Elo 15, 2020 3:26 am Oleksä jotenkin...krhm...rajoittunut?
Oletko sä neekerin kyrpää lutkuttava suvakki?
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja taavetti »

palokirves kirjoitti: La Elo 15, 2020 3:48 am
taavetti kirjoitti: La Elo 15, 2020 3:26 am Oleksä jotenkin...krhm...rajoittunut?
Oletko sä neekerin kyrpää lutkuttava suvakki?
Olen.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Vastaa Viestiin