Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Tässä nyt esimerkki aloittajasta, joka yrittää muita keskustelijoita mielistelemällä saada itseään kartalle. Sekin on yksi tapa yrittää päästä esille, että mielistellen muita käyttäjiä alkaa kritisoida näiden kritisoimaa foorumilaista. Niin läpinäkyvää ja niin säälittävää.
lepajoki kirjoitti:No eiköhän ole sanomattakin selvää, että nuo sirun kommentit kannattaa jättää omaan arvoonsa! Oikeasti nuo tyypin kirjoittelut alkaa olla jo rasistisia valtaväestöä kohtaan, tai sitten jollain on hyvin sairas mielikuvitus?!
irmuska kirjoitti:Saatatpa olla lepajoki varsin oikeassa nyt kun muutaman sirun kommentin kahlasin läpi. Voi voi. Pitänee mennä kirjoittamaan tuo rasismivetoomus lautamiehiin mutta lähinnä siksi että alkaa kyllästyttää moinen rasismi valtaväestöä kohtaan.
Ja mielistelijälle tyypillisesti hän myös meni.
irmuska kirjoitti:Allekirjoitan. Ihan jokaiseen rotuun liittyen, myös valtaväestöön.
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Siru83 kirjoitti: Ja mielistelijälle tyypillisesti hän myös meni.
irmuska kirjoitti:Allekirjoitan. Ihan jokaiseen rotuun liittyen, myös valtaväestöön.
Ja sinun takapuoltasi tämä painelee ? Niin kerro ihmeessä miten?
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Siru83 kirjoitti:Ja sitten vielä aloittelijoille eli uusille ja vähän kirjoittaneille:

Jos teillä ei ole ollut minuun mitään kontaktia tuolla rikoskeskusteluiden puolella (yksipuolinen omiin kommentteihini vastaaminen ei ole kontakti), niin olkaa hiljaa täälläkin. Se on niin säälittävän näköistä, kun yritätte päästä kartalle ja saada suosiota mielistelemällä näitä muutamaa vainoajaani.

Tällä en nyt kritisoi aloittajia sinänsä vaan näitä nimimerkkien NtiFortuna, Irmuska ja Reservoir dogin tapaisia, jotka yrittävät saada itseään esille ja mielistellä joitakin käyttäjiä arvostelemalla nimimerkkiäni.
Huutonaurua!!! Taitaa olla vuoden huvittavin postaus? Olet jopa sekavampi kuin luulin.
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Ai niin, joku joskus sanoi tälle aloittelijalle että pitää olla tarkka nimien kirjoitusasusta. Eli irmuska, EI Irmuska. Kiitos Siru83.
Siru83 kirjoitti:Ja sitten vielä aloittelijoille eli uusille ja vähän kirjoittaneille:
Tällä en nyt kritisoi aloittajia sinänsä vaan näitä nimimerkkien NtiFortuna, Irmuska ja Reservoir dogin tapaisia, jotka yrittävät saada itseään esille ja mielistellä joitakin käyttäjiä arvostelemalla nimimerkkiäni.
Tarkastathan oikeinkirjoitusasun myös muiden osalta jotka mainitsit. :wink:
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Siru83 kirjoitti:Minä puhun idiooteille heidän omalla kielellään. Tuollaiset juntit, joilla ei ole yhtään mitään sanottavaa aloituksiini, tulevat ruikuttamaan siitä, kun niitä ei saa kommentoida.

Keksikää tollot ensin jotain sanottavaa niihin aloituksiin, tulkaa sitten sanomaan, mitä sanottavaa teillä olisi ja sitten voitte yrittää uudestaan ruikuttaa jollekin, jota kiinnostaa. Minä se en ole eikä selvästi myöskään ylläpito, joka ei teidän valituksiinne ole millään tavalla reagoinut.

Ja tokihan nyt Reservoir Dog myös ansaitsee päästä arvoiseensa seuraan vihalistalleni. Sinne mahtuu hyvin vielä. Ketään muita halukkaita?

Lupaan, että jokainen, joka vielä ruikuttaa siitä, ettei joitakin kirjoituksiani voi kommentoida, pääsee sinne ihan automaattisesti ilman erillistä ilmoitusta!
Kiviäkin kiinnostaa?
Minä ainakin kommentoin minne huvittaa...

Sirulla on hyviä RIKOSaiheisia juttuja, mutta tää muu sekoilu alkaa jo syödä koko palstan tarkoitusta mielestäni.

Addressi Sirun poistamiseksi? :D
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
Avatar
ReservoirDog
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2011 4:02 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ReservoirDog »

Siru83 kirjoitti:Ja sitten vielä aloittelijoille eli uusille ja vähän kirjoittaneille:

Jos teillä ei ole ollut minuun mitään kontaktia tuolla rikoskeskusteluiden puolella (yksipuolinen omiin kommentteihini vastaaminen ei ole kontakti), niin olkaa hiljaa täälläkin. Se on niin säälittävän näköistä, kun yritätte päästä kartalle ja saada suosiota mielistelemällä näitä muutamaa vainoajaani.

Tällä en nyt kritisoi aloittajia sinänsä vaan näitä nimimerkkien NtiFortuna, Irmuska ja Reservoir dogin tapaisia, jotka yrittävät saada itseään esille ja mielistellä joitakin käyttäjiä arvostelemalla nimimerkkiäni.
Vaikka olenkin Sirun vihamieslistalla, eikä hän siis todennäköisesti näe tätä kommenttiani, niin... Lähinnä minulla oli omassa viestissäni ideana ihmetellä, miksei Siru samantien perustaisi blogia kirjoituksilleen, jossa voisi täysin yksinvaltiaana hallita ihan kaikkea - myös kommentteja. Täällä kun se kumminkaan ei ole mahdollista.
(Ja se, että kannatan joitain ehdotuksia ei ole minusta mielistelyä, vaan osa rakentavaa ja sivistynyttä keskustelua. Tietysti olisi minunkin pitänyt muistaa, että moinen on Sirulle aika vieraahko käsite.)
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Jos olisin Siru, laittaisin kaikki muut kirjoittajat vihamieslistalleni. Näin saisin kirjoitella ihan yksin ilman että kukaan kommentoisi tyhmästi nerokkaisiin ja itseriittoisiin aloituksiini/kommentteihini. Ehkä tekisin itselleni pari kolme tuplanikkiä kirjoituksiani ihailemaan ja peesailemaan.

Mutta näin ulkopuolisena olen tyytynyt lopettamaan Sirun provoihin vastailun jo aikoja sitten.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Mariacka kirjoitti:Mutta näin ulkopuolisena olen tyytynyt lopettamaan Sirun provoihin vastailun jo aikoja sitten.
Niin. Ottakaa oppia Mariackasta. Hän on hakenut apua ongelmaansa ja saanut sitä ja lopputulos on, että tämä entinen vainoajani on jättänyt minut rauhaan. Hienoa!
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Tässä murha.infon alokkaan tasokasta laatukeskustelua:
HammelmanN420 kirjoitti:Ikävä tosiasia on että moisten apinoiden touhuista ei aina edes kirjoiteta tietoa julkisuuteen..
Hyssyttelyä ja salailua ettei vaan raukka mahmutteja alettaisi syrjimään, vittu!!
Käyttäjä kirjoittanut 5 viestiä, jossa yhdessä kirjoittaa siitä, kuinka on polttanut kannabista 15 vuotta ja samalla kertoo, ettei siitä ole mitään haittaa.

Tätä se on, kun ylläpidolla ei ole minkäänlaista standardia sen suhteen, keitä tänne pääsee.

Koska tänne on ylipäänsä viimeksi tullut tasokas uusi foorumilainen... Viime vuonna on vielä tullut joitakin, mutta onko tänä vuonna tullut yhtäkään? Pahoittelen, jos olen unohtanut jonkun fiksun uuden keskustelijan.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Niin, ei todellakaan ole mitään tasoa kun tällainen narsistikin kun Siru83:n vielä omaa kirjoitusoikeudet tänne. Monessako sen kirjoittamassa viestissä on oikeasti jotain sisältöä mikä liittyisi ko. aihepiiriin? Harvassa ovat.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Inhorealisti

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Inhorealisti »

kakkosurpo kirjoitti:Niin, ei todellakaan ole mitään tasoa kun tällainen narsistikin kun Siru83:n vielä omaa kirjoitusoikeudet tänne. Monessako sen kirjoittamassa viestissä on oikeasti jotain sisältöä mikä liittyisi ko. aihepiiriin? Harvassa ovat.
Periaatteessa olen samaa mieltä. Muutaman asiallisen näköisen alustuksen hän on kirjoittanut ulkomaisista henkirikoksista, mutta jos samaan syssyyn kirjoittaa muille että "älkää kommentoiko", niin mikä on silloin kontribuutio keskusteluille? Viime aikoina tosiaan enimmäkseen vain vinkunut täällä Lautamiehissä muiden nimimerkkien rahvaanomaisuutta ja kehunut itseään maasta taivaisiin, uhonnut jollain vihamieslistoilla... :roll:
Minua ärsyttää kyseinen nimimerkki todella paljon ja olen päättänyt olla vastaamatta kyseisen narsistisen putkinäköisen pässin viesteihin. Pääsyni hänen vihamieslistalleen olisi joululahja etuajassa, ei tarvitsisi kuunnella sairaan ihmisen vattuilua. Mitä tulee adressiin hänen(kin) poistamiseksi, vastaan empimättä "allekirjoitukseni, olkaa hyvä".
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Inhorealisti kirjoitti:Muutaman asiallisen näköisen alustuksen hän on kirjoittanut ulkomaisista henkirikoksista, mutta jos samaan syssyyn kirjoittaa muille että "älkää kommentoiko", niin mikä on silloin kontribuutio keskusteluille?
Minä olen tänne kirjoittanut ulkomaalaisista rikoksista ainakin n. 1,5 vuotta, ja kirjoituksia on enemmän kuin "muutama".

Asiasta toiseen. Se, mikä tekee amerikkalaisista rikosfoorumeista paljon paremman kuin tämän, on rasistien ym. negatiivisten elämäänsä katkeroituneiden junttien poissulkemisen lisäksi se, että niihin kirjoittavat ennen kaikkea tavalliset ja usein keskiluokkaiset ihmiset, joilla ei ole kosketuspintaa rikollisiin. Tänne taas tulee nimenomaan kriminaaleja, huumepiireissä ja järjestäytyneessä rikollisuudessa mukana olleita ihan kuin tämä olisi joku kriminaalichatti.

Okei, Dollarilla on ihan asiallisiakin viestejä ja joskus on todella kiva kuulla esim. henkirikoksesta tuomitun oma kanta asiaan, mutta muuten itse vähän oudoksun noita tyyppejä, etenkin noita erilaisiin jengeihin kuuluvia, ja minun mielestäni rikosfoorumin tarkoitus ei ole, että kriminaalit tulevat sinne pullistelemaan.
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Molemmat keskustelut, jossa kerrotaan, että maahanmuuttanuoret raiskasivat 15-vuotiaan tytön Siellä on Sirulta kommentteja, joita en olisi koskaan halunnut lukea, mutta on muiltakin. Ja miksi niitä raiskaajien taustoja pitää korostaa, vaikka varmaan kaikki minfolaiset tietävät, ettei islaminusko mitenkään hyväksy raiskauksia. Ei ole mitenkään rakentavaa kenenkään kannalta luultavasti mikään, mitä siellä on sanottu.
hannu2hanhi
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: La Huhti 07, 2012 1:01 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hannu2hanhi »

Valoviikate kirjoitti:Molemmat keskustelut, jossa kerrotaan, että maahanmuuttanuoret raiskasivat 15-vuotiaan tytön Siellä on Sirulta kommentteja, joita en olisi koskaan halunnut lukea, mutta on muiltakin. Ja miksi niitä raiskaajien taustoja pitää korostaa, vaikka varmaan kaikki minfolaiset tietävät, ettei islaminusko mitenkään hyväksy raiskauksia. Ei ole mitenkään rakentavaa kenenkään kannalta luultavasti mikään, mitä siellä on sanottu.
Täällä on monta keskustelijaa, jotka tuntuvat kieli pitkällä odottavan uutista ulkomaalaisesta ja mielellään islamitaustaisesta raiskaajasta. Ajatuksenjuoksu on siinä kohdin kumman kieroutunut. Jokaisen raiskausuutisen kohdalla veikataan tekijäksi ählämsählämiä ja pettymys on kova silloin, kun asialla onkin kotikutoinen suomalainen.
-hannu hanhen apunikki (aika näyttää, onko lopullinen)
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja skoone »

Inhorealisti kirjoitti:Minua ärsyttää minfossa se, että joidenkin pitää tunkeutua Lautamiesosioon "Ärsyttää Murha.infossa"-ketjuun ja jatkaa siellä keskinäistä riitaansa TÄYSIN aiheen ohitse. Käyttäkää yksityisviestejä tai ao. keskustelua.
Tästä olen täysin samaa mieltä!

Lisäksi minua ärsyttää nikit, jotka luulevat olevansa asian kuin asian spesialisteja, kun osaavat hakea googlella tietoa eri asioista. Usein kuitenkin kielitaito ja sisälukutaito ja tekstin- ja asianymmärtäminen on vähän niin ja näin. Kuitenkin näiden nikkien pitää olla sanomassa mielipiteensä asiassa kuin asiassa.

Lisäksi harmittaa se, että monilla nikeillä on huono muisti. He eivät muista, että jostain asiasta on laajastikin keskusteltu aiemminkin.

Tämä tekee sen, että en paljon viitsi osallistuja näihin keskusteluihin, joissa ruuti keksitään uudelleen ja uudelleen :D
Muista lähdekritiikki!
Vastaa Viestiin