Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

meitzi kirjoitti:
Tackleberry kirjoitti:Tehdään siis Suomesta parempi maa, lähetetään suomalaiset vittuun täältä
No ei ehkä ihan kaikkia. Sanoisin että vajakit peliverkon molemmin puolin, jotka ovat lähellä hyökkäysaluetta omilla alueillaan, eli suvakit ja rajakit.

Sitten kun jäljelle jää ne, joita kiinnostaa enemmän tehdä jotain paremmin huomenna kuin olla vihollistensa kurkussa kiinni, niin saattaa tapahtua jopa hyviä asioita.
Ja tämän kertoili meille Takku, joka on jäänyt eläkkeelle 35-vuotiaana.. Olisit siis sitä porukkaa joka lähtee, kun muut tekevät huomisesta parempaa..
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5231
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Ja taas kaikki yksityiskohdat pieleen
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Tackleberry kirjoitti: Tehdään siis Suomesta parempi maa, lähetetään suomalaiset vittuun täältä.
Suomalaisvihaa. Miksi vihaat itseäsi?
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

meitzi kirjoitti:Ja taas kaikki yksityiskohdat pieleen
Työtön hullu ja eläkeläinen Takku
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5231
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

et sitten osaa lukea yhdyssanoja.

Olen kyllä eläkkeellä, mutten jäänyt eläkkeelle 35-vuotiaana. Takuksi kaikenlaiset riemuidiootit kutsuvat, ja natsiksi päinvastaisen kerhon vastaavat.

(työtön hullu ja eläkeläinen tulee tuosta
https://www.youtube.com/watch?v=c9e4a2iCZbg )
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

meitzi kirjoitti:et sitten osaa lukea yhdyssanoja.

Olen kyllä eläkkeellä, mutten jäänyt eläkkeelle 35-vuotiaana. Takuksi kaikenlaiset riemuidiootit kutsuvat, ja natsiksi päinvastaisen kerhon vastaavat.

(työtön hullu ja eläkeläinen tulee tuosta
https://www.youtube.com/watch?v=c9e4a2iCZbg )
Yllätys, että kutsutaan Takuksi, kun hengailet piffiläisten kanssa, joista yksi muunsukupuolinenkin. Sitähän se takkuilu on. Ja sen lisäksi eläkkeellä. Anna, kun arvaan masennus ja epätoivo vei varhaiseläkkeelle päihdehuuruisen piffiläisyyden seurauksena?
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5231
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Marokonsoturi kirjoitti:Yllätys, että kutsutaan Takuksi, kun hengailet piffiläisten kanssa, joista yksi muunsukupuolinenkin. Sitähän se takkuilu on. Ja sen lisäksi eläkkeellä. Anna, kun arvaan masennus ja epätoivo vei varhaiseläkkeelle päihdehuuruisen piffiläisyyden seurauksena?
tuttavapiiriini kuuluu montakin muunsukupuolista, mutta piffiläisyys on mulle vähän vielä mysteeri, että mikä se on, mutta varmaan olen sellainenkin sitten.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
JammuSetä

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

PIF=Punk In Finland -keskustelupalsta. On sitte viimesenpäälle pillerinistien ja Takkulaisten foorumi.
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

meitzi kirjoitti: tuttavapiiriini kuuluu montakin muunsukupuolista, mutta piffiläisyys on mulle vähän vielä mysteeri, että mikä se on, mutta varmaan olen sellainenkin sitten.

Onko tälläinen muunsukupuolinen sellainen, jolla on päässä nenän paikalla penis ja alapäässä emätin?
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5231
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

putsari kirjoitti:
meitzi kirjoitti: tuttavapiiriini kuuluu montakin muunsukupuolista, mutta piffiläisyys on mulle vähän vielä mysteeri, että mikä se on, mutta varmaan olen sellainenkin sitten.

Onko tälläinen muunsukupuolinen sellainen, jolla on päässä nenän paikalla penis ja alapäässä emätin?
ei
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

meitzi kirjoitti: ei
Mikäs se on? Kysyn, koska biologia tuntee ihmisellä vain kaksi sukupuolta.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5231
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

mä olen väärä ihminen yrittämään valistusta asiaan
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

JammuSetä kirjoitti:PIF=Punk In Finland -keskustelupalsta. On sitte viimesenpäälle pillerinistien ja Takkulaisten foorumi.
30-vuotias eläkeläinen hengailee piffiläisten kanssa samassa kuvassa ja sitten leikkii, ettei tiedä ketä piffiläiset ovat. Tämä piffiläinen on foorumilla myyrä. Tekeytyy muka oikealle ja välittää tietoa vasemmalle. Yrittää saada luottamustanne.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5231
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

en vain yhdistänyt. Juu, mulla taitaa olla tunnuksetkin tuonne. Pitäiskin varmaan testata vieläkö toimii.

Mä olen kyllä aivan varmasti kuvassa ainut, jolla on tunnukset sinne. Kuvan täti ei osaa suomea ja välissämme oleva kaveri ei juurikaan käytä tietokonetta, kuin ostaakseen levyjä huutonetistä ja torista.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

meitzi kirjoitti:en vain yhdistänyt. Juu, mulla taitaa olla tunnuksetkin tuonne. Pitäiskin varmaan testata vieläkö toimii.

Mä olen kyllä aivan varmasti kuvassa ainut, jolla on tunnukset sinne. Kuvan täti ei osaa suomea ja välissämme oleva kaveri ei juurikaan käytä tietokonetta, kuin ostaakseen levyjä huutonetistä ja torista.
Ja piffipaidankin varmaan saanut kaverilta, tai löytänyt roskalavalta. Tosi uskottavaa hei.
Vastaa Viestiin