Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5153
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Mulle on kuule ihan yksi vitun hailee mitä uskot ja olet uskomatta. Se onkin tosi ihmeellistä ja kummallista, että punkkikonserteissa ja -festareilla hengailevilla on asiaan kuuluvia vaatteita... Mä en hämmästyisi jos olisi ostanut juuri tuolta.

Siis tilaisuus oli puntala-rock, joten mä ja toi täti erotuttiin joukosta alipukeutuneina :D
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

meitzi kirjoitti:Mulle on kuule ihan yksi vitun hailee mitä uskot ja olet uskomatta. Se onkin tosi ihmeellistä ja kummallista, että punkkikonserteissa ja -festareilla hengailevilla on asiaan kuuluvia vaatteita... Mä en hämmästyisi jos olisi ostanut juuri tuolta.

Siis tilaisuus oli puntala-rock, joten mä ja toi täti erotuttiin joukosta alipukeutuneina :D
Piffipaitoja ei myydä festareilla, mutta tämänhän sinä toki tiesitkin piffimyyränä. Piffipaitoja myydään vain keskitetysti piffifoorumilla. Mikset pysyisi vaan siellä piffifoorumillasi suvakoimassa..
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5153
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Mä en tunnista paitaa piffipaidaksi, mutta kaverini tunnen.

Eikä mulla ole mitään piffiä tai piffiläisiä vastaan ylipäänsä, joten minulla ei olisi mitään ongelmaa sen kanssa, että paras kaverini ostaisi paitansa sieltä ja olisi miten aktiivinen tahansa. Maailmassa ei ole koskaan liikaa punkkia, aatteena, musiikkina tai aktiviteetteina.

Kuten esimerkiksi maailman suurin punk-festivaali puntala-rock, josta en vieläkään olisi kovin yllättynyt, että pif olisi ollut siellä aktiivinen myyden esimerkiksi paitoja.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

meitzi kirjoitti:Mä en tunnista piffipaitaa piffipaidaksi, mutta kaverini tunnen.
Joo eiköhän tämä ollut tässä..
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Punk in Finland/Pif, en ole perehtynyt, mutta kyllähän tänne saa kirjoitella ihmiset sieltäkin. Lisäksi en nyt käsitä, miten punkista pitäminen automaattisesti määrittelisi jokaisen piffiläisen taikka Punk in Finlandiin yhteyksiä omaavan olevan myös esim. avointen ovien maahanmuuttopolitiikan kannalla, vaikka varmaan yleistyksen tasolla taipumusta siihen päin on Piffissä. Mutta yksilöiden tasolla on erilaisuutta. Ja sehän on ihan avartavaa, että kriittisyyttä äärisuvakismia/avointen ovien edesvastuuttomuutta kohtaan ilmenee myös äärivasemmiston paikoissa. Niin että tällainen ulossavustaminen erilaisten mielipiteiden/erilaisuuden takia loppumaan.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5153
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Tässä on jo niin tottunut olemaan natsipaska äärivasureiden silmissä ja takkupaska rajakkien silmissä, että eipä ole huolta, että kaikenlaiset naurettavuuden ruumiillistumat savustaisi minua ainakaan yhtään mihinkään.

Jos arvon soturi kuuluu johonkin mystiseen radikaalitiimiin ja pelkää muka myyriä, niin miten ihmeessä tunnistaa yksittäisen punkkarin bilebaidan lähteen, vaikken minäkään sitä tunnista vaikka vietän tosi paljon aikaa noissa alhaisimmista alhaisimmissa menoissa viikonloppuja joka kesä.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

meitzi kirjoitti:Tässä on jo niin tottunut olemaan natsipaska äärivasureiden silmissä ja takkupaska rajakkien silmissä, että eipä ole huolta, että kaikenlaiset naurettavuuden ruumiillistumat savustaisi minua ainakaan yhtään mihinkään.

Jos arvon soturi kuuluu johonkin mystiseen radikaalitiimiin ja pelkää muka myyriä, niin miten ihmeessä tunnistaa yksittäisen punkkarin bilebaidan lähteen, vaikken minäkään sitä tunnista vaikka vietän tosi paljon aikaa noissa alhaisimmista alhaisimmissa menoissa viikonloppuja joka kesä.
Noita bändipaitoja, vaikkapa juuri Exploitedin, saa tuhansista ja tuhansista puodeista ja verkkokaupoista ympäri maailmaa.
Jos jossain näkee sanan "punk", tai tyypin joka pitää em. genren musiikista ja menosta ylipäänsä, sillä ei ole mitään tekemistä jonkun pif-porukan kanssa.
Näin siis valtaosassa tapauksia, piffiläiset ovat oma marginaalinen ryhmänsä. Ja sen ryhmän sisällä on oma, vielä pienempi porukkansa, joka ylipäänsä tekee jotain älyttömyyksiä joista vaahtoaa. Sielläkin suurin osa on samanlaisia lässyttäjiä kuin millä tahansa palstalla.

Tuo Puntala-köörikin on ihan harmitonta joukkoa. Jotkut paikalliset sanovat että sen porukan määrittämiseen tarvitaan jos jonkinlaisia lintu- ynnä muita lajioppaita, mutta samaan ääneen sanovat ettei heistä ole koskaan ollut mitään haittaa.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

L'amourha kirjoitti:
meitzi kirjoitti:Tässä on jo niin tottunut olemaan natsipaska äärivasureiden silmissä ja takkupaska rajakkien silmissä, että eipä ole huolta, että kaikenlaiset naurettavuuden ruumiillistumat savustaisi minua ainakaan yhtään mihinkään.

Jos arvon soturi kuuluu johonkin mystiseen radikaalitiimiin ja pelkää muka myyriä, niin miten ihmeessä tunnistaa yksittäisen punkkarin bilebaidan lähteen, vaikken minäkään sitä tunnista vaikka vietän tosi paljon aikaa noissa alhaisimmista alhaisimmissa menoissa viikonloppuja joka kesä.
Noita bändipaitoja, vaikkapa juuri Exploitedin, saa tuhansista ja tuhansista puodeista ja verkkokaupoista ympäri maailmaa.
Jos jossain näkee sanan "punk", tai tyypin joka pitää em. genren musiikista ja menosta ylipäänsä, sillä ei ole mitään tekemistä jonkun pif-porukan kanssa.
Näin siis valtaosassa tapauksia, piffiläiset ovat oma marginaalinen ryhmänsä. Ja sen ryhmän sisällä on oma, vielä pienempi porukkansa, joka ylipäänsä tekee jotain älyttömyyksiä joista vaahtoaa. Sielläkin suurin osa on samanlaisia lässyttäjiä kuin millä tahansa palstalla.

Tuo Puntala-köörikin on ihan harmitonta joukkoa. Jotkut paikalliset sanovat että sen porukan määrittämiseen tarvitaan jos jonkinlaisia lintu- ynnä muita lajioppaita, mutta samaan ääneen sanovat ettei heistä ole koskaan ollut mitään haittaa.
Ei bändipaidoilla ole mitään tekemistä piffipaitojen kanssa. Punk in finland paita ei ole bändipaita, se on samanlainen järjestötunnus kuin soo-huppari. Ja piffiläisissä joukkokurilla kyllä taltutetaan yksilöllisyys, jos se on vääränlaista ei niin suvaitsevaa yksilöllisyyttä. Aivan kuten varmasti tehdään soo-porukoissa myös. Piffiläiset ja soo-soturit ovat toisiaan täydentävät vastavoimat, jotka eivät pyrikkään harmoniseen ja yhteisymmärrykselliseen kanssakäymiseen.

Se jotenkin vaan niin huvittaa, kun piffiläinen kutsuu itseään natsiksi. Hirveä selittely :roll: Myös varhaiseläkkeelle jääminen mielenterveydellisten vikojen vuoksi kuvastaa hyvin piffiläisten maailmaa ja tapaa elää.
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

^ Niin, kerro toki missä kohtaa tuossa nimim. meitzin profiilikuvassa on piffipaita.
Itse kun näen vain bändipaidan.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5153
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

L'amourha kirjoitti:
meitzi kirjoitti:Tuo Puntala-köörikin on ihan harmitonta joukkoa. Jotkut paikalliset sanovat että sen porukan määrittämiseen tarvitaan jos jonkinlaisia lintu- ynnä muita lajioppaita, mutta samaan ääneen sanovat ettei heistä ole koskaan ollut mitään haittaa.
Puntala on ehkä maailman hyväntuulisin festivaali. Tänä vuonna en ole menossa, terveydellisiä haittoja, mutta suvun edustus säilyy, se on pojan vuoro pitää perheen lippu korkealla.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

L'amourha kirjoitti:^ Niin, kerro toki missä kohtaa tuossa nimim. meitzin profiilikuvassa on piffipaita.
Itse kun näen vain bändipaidan.
Ota ihan rauhassa henkeä ja katso se kokonainen kuva, jossa on kaksi muutakin henkilöä. Se, jonka meitzi ihan itse lisäsi. Ja kertoi, ettei tunnista piffipaitaa piffipaidaksi.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5153
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Marokonsoturi kirjoitti:Ota ihan rauhassa henkeä ja katso se kokonainen kuva, jossa on kaksi muutakin henkilöä. Se, jonka meitzi ihan itse lisäsi. Ja kertoi, ettei tunnista piffipaitaa piffipaidaksi.
Otetaan nyt mukaan vaikka kaikki kolme henkilöä, minä jolla ei ole paitaa, skottilainen naispuolinen ystäväni ja välissämme oleva kaverini.

Kenen piffipaita minun pitäisi tunnistaa?
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

meitzi kirjoitti:
Marokonsoturi kirjoitti:Ota ihan rauhassa henkeä ja katso se kokonainen kuva, jossa on kaksi muutakin henkilöä. Se, jonka meitzi ihan itse lisäsi. Ja kertoi, ettei tunnista piffipaitaa piffipaidaksi.
Otetaan nyt mukaan vaikka kaikki kolme henkilöä, minä jolla ei ole paitaa, skottilainen naispuolinen ystäväni ja välissämme oleva kaverini.

Kenen piffipaita minun pitäisi tunnistaa?
Sinulla ei ole paitaa ollenkaan, joten jää kaksi ystävääsi jäljelle. Voit arvata nyt kahdesti, että kummalla heistä on piffipaita, jota sinä et piffiläisenä omien sanojesi mukaan tunnista piffipaidaksi.
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Marokonsoturi kirjoitti:
Ei bändipaidoilla ole mitään tekemistä piffipaitojen kanssa.
Exploited-yhtyeen Punks Not Dead- bändipaita.

Nyt alan ymmärtää kupletin juonta. Luulin sua vaan tyhmäksi, mutta oletkin vammainen, näkövammainen.
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5153
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

L'amourha kirjoitti:Nyt alan ymmärtää kupletin juonta. Luulin sua vaan tyhmäksi, mutta oletkin vammainen, näkövammainen.
Mä luulen että tässä on käynyt niin, kuin jostain luin kuvauksen.

Jos havaitset olevasi vasara, niin alat nähdä nauloja kaikkialla, sielläkin missä niitä ei ole.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Vastaa Viestiin