Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

palokirves kirjoitti: La Elo 15, 2020 3:48 am
taavetti kirjoitti: La Elo 15, 2020 3:26 am Oleksä jotenkin...krhm...rajoittunut?
Oletko sä neekerin kyrpää lutkuttava suvakki?
Tällaset moderaattorien lempilapset, jotka saavat haukkua muita käyttäjiä miten vaan ilman seurauksia.
JammuSetä

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Hyvä että tunnustit käyttäytymisesi. Siitä se paraneminen alkaa.
Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1434
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Likeavirgin kirjoitti: Su Elo 16, 2020 12:29 pm
palokirves kirjoitti: La Elo 15, 2020 3:48 am
taavetti kirjoitti: La Elo 15, 2020 3:26 am Oleksä jotenkin...krhm...rajoittunut?
Oletko sä neekerin kyrpää lutkuttava suvakki?
Tällaset moderaattorien lempilapset, jotka saavat haukkua muita käyttäjiä miten vaan ilman seurauksia.
Johtuukohan siitä että osa osaa kirjoittaa haukut oikealle aihealueelle. Sinä et osaa. Eikä isovesipääsikään osannut ja hänet ammuttiin alas.
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Imguriin laitetut kuvat, joita ei näe kuin sovelluksella tai Chromella.
Taavi
Harjunpää
Viestit: 330
Liittynyt: Pe Kesä 12, 2020 10:21 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Taavi »

Nimimerkki Monster joka aukoo päätään kaikille Jami-ketjussa.

Outoa käytöstä. :?
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5040
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hermione »

:?:
Taavi kirjoitti: La Elo 29, 2020 9:46 pm Nimimerkki Monster joka aukoo päätään kaikille Jami-ketjussa.

Outoa käytöstä. :?
Kaikki ei vaan käy täysillä ja valitettavasti asia korostuu internetissä.

Ainoa keino on vaan ignoorata. Sitä auttaa merkkaamalla tietyt nimimerkit vihamiehiksi. Trollit hiipuu kun niille ei anna polttoainetta, eli kukaan ei reagoi heidän provoistaan.
PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Ketjujen otsikoissa voitaisiin puhua oikeasta rikosnimikkeestä, aika vähän on surmasta tuomittuja..
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

PoliisimestariSisu kirjoitti: To Syys 03, 2020 9:15 am Ketjujen otsikoissa voitaisiin puhua oikeasta rikosnimikkeestä, aika vähän on surmasta tuomittuja..
Jos sä viittaat Iisalmen tapaukseen, niin otsikko on ihan oikein.

https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 6#p1029426
poikani kirjoitti: Ke Syys 02, 2020 1:37 pm
Yle kirjoitti:25-vuotias iisalmelaismies tuomittiin isänsä surmasta 4 vuoden vankeuteen – taustalla perheväkivaltaa ja pelkoa
Henkirikokset
Syyttäjä vaati pojalle rangaistusta taposta. Oikeus totesi pojan syyllistyneen surmaan, koska rikoksessa oli lieventäviä asianhaaroja.
https://yle.fi/uutiset/3-11523476
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja dazu »

Luen Sini Ruohosen ketjua läpi ja olen noin puolessavälissä tän hetkistä ketjua. Tuolla vituttaa nyt kohtalaisesti nimimerkki VastarannanKiiski, jolta on ilmestynyt ketjuun 10-20 minuutin välein pitkä sepustus ihan täyttä liirumlaarum-paskaa, missä informaatioarvo on täysi nolla. Lisäksi kirjoittaja syyttää uhria henkirikoksesta, vaikkei ole mitään tietoa siitä, että mitä on tapahtunut.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10648
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Minäkin olen koittanut lukea tuota Sini Ruohosen ketjua muutamaan otteeseen, ja minua siellä ärsyttää nämä väkisinväärinymmärtäjät. Siellä on tosiaan muutama kirjoittaja pohtinut ihan asiallisesti teon taustoja ja sitä mikä on mahdollisesti saanut miehen ratkeamaan tuollaiseen vihon viimeiseen tuomittavaan ja peruuttamattomaan tekoon, itse tekoa yhtään puolustelematta, ja aina tuollaisen pohdinnan jälkeen siellä on joku älykääpiö vaahtoamassa uhrin syyllistämisestä ja haukkumassa "tekijän puolustelijoita" vaikka kukaan ei ole missään vaiheessa puolustellut tekoa vaan ainoastaan tuonut esille asioita jotka avaavat teon taustoja.

Itse teko on todellakin iljettävä varsinkin kun se on kohdistunut raskaana olevaan naiseen ja tekoa on yritetty peitellä piilottamalla ruumis, mutta silti on erittäin ärsyttävää lukea kuinka pariskunnan elämää ja osapuolien taustoja esille tuovia arvostellaan tekijän puolustelijoiksi.
JammuSetä

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

damfin kirjoitti: Su Syys 27, 2020 10:25 am Minäkin olen koittanut lukea tuota Sini Ruohosen ketjua muutamaan otteeseen, ja minua siellä ärsyttää nämä väkisinväärinymmärtäjät. Siellä on tosiaan muutama kirjoittaja pohtinut ihan asiallisesti teon taustoja ja sitä mikä on mahdollisesti saanut miehen ratkeamaan tuollaiseen vihon viimeiseen tuomittavaan ja peruuttamattomaan tekoon, itse tekoa yhtään puolustelematta, ja aina tuollaisen pohdinnan jälkeen siellä on joku älykääpiö vaahtoamassa uhrin syyllistämisestä ja haukkumassa "tekijän puolustelijoita" vaikka kukaan ei ole missään vaiheessa puolustellut tekoa vaan ainoastaan tuonut esille asioita jotka avaavat teon taustoja.

Itse teko on todellakin iljettävä varsinkin kun se on kohdistunut raskaana olevaan naiseen ja tekoa on yritetty peitellä piilottamalla ruumis, mutta silti on erittäin ärsyttävää lukea kuinka pariskunnan elämää ja osapuolien taustoja esille tuovia arvostellaan tekijän puolustelijoiksi.
Sanoppas muuta. Ei jaksa enää edes lukea sitä kun sosionominaiset sekoilee siellä
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

damfin kirjoitti: Su Syys 27, 2020 10:25 am Minäkin olen koittanut lukea tuota Sini Ruohosen ketjua muutamaan otteeseen, ja minua siellä ärsyttää nämä väkisinväärinymmärtäjät. Siellä on tosiaan muutama kirjoittaja pohtinut ihan asiallisesti teon taustoja ja sitä mikä on mahdollisesti saanut miehen ratkeamaan tuollaiseen vihon viimeiseen tuomittavaan ja peruuttamattomaan tekoon, itse tekoa yhtään puolustelematta, ja aina tuollaisen pohdinnan jälkeen siellä on joku älykääpiö vaahtoamassa uhrin syyllistämisestä ja haukkumassa "tekijän puolustelijoita" vaikka kukaan ei ole missään vaiheessa puolustellut tekoa vaan ainoastaan tuonut esille asioita jotka avaavat teon taustoja.

Itse teko on todellakin iljettävä varsinkin kun se on kohdistunut raskaana olevaan naiseen ja tekoa on yritetty peitellä piilottamalla ruumis, mutta silti on erittäin ärsyttävää lukea kuinka pariskunnan elämää ja osapuolien taustoja esille tuovia arvostellaan tekijän puolustelijoiksi.
Kyllähän siellä useat kirjoittajat ovat uhria syyllistäneet.
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja dazu »

damfin kirjoitti: Su Syys 27, 2020 10:25 amMinäkin olen koittanut lukea tuota Sini Ruohosen ketjua muutamaan otteeseen, ja minua siellä ärsyttää nämä väkisinväärinymmärtäjät. Siellä on tosiaan muutama kirjoittaja pohtinut ihan asiallisesti teon taustoja ja sitä mikä on mahdollisesti saanut miehen ratkeamaan tuollaiseen vihon viimeiseen tuomittavaan ja peruuttamattomaan tekoon, itse tekoa yhtään puolustelematta, ja aina tuollaisen pohdinnan jälkeen siellä on joku älykääpiö vaahtoamassa uhrin syyllistämisestä ja haukkumassa "tekijän puolustelijoita" vaikka kukaan ei ole missään vaiheessa puolustellut tekoa vaan ainoastaan tuonut esille asioita jotka avaavat teon taustoja.

Itse teko on todellakin iljettävä varsinkin kun se on kohdistunut raskaana olevaan naiseen ja tekoa on yritetty peitellä piilottamalla ruumis, mutta silti on erittäin ärsyttävää lukea kuinka pariskunnan elämää ja osapuolien taustoja esille tuovia arvostellaan tekijän puolustelijoiksi.
Sua ärsyttää väärinymmärtäjät, mutta päätit sitten itse ryhtyä sellaiseksi. Mainitsemani nimimerkki VastarannanKiiski ei ole ainakaan vielä sivulle 21 tultaessa kertonut ketjussa yhtään mitään, mikä avaisi teon taustoja. Hän on kirjoittanut pelkkää vitun tylsää jaarittelua ja ihme mussuttamista täysin toisarvoisista asioista. Pahimmillaan häneltä ilmestyi ketjuun useiden tuntien ajanjaksolla 10-20 minuutin välein pitkä viesti pelkkää paskanjauhantaa. Tämä tapahtui viime sunnuntaina ja maanantaina. Siis oikeasti... kyllä näissä kirjoituksissa pitäis nyt jotain sisältöä olla. Täällä on ennen valitettu onelinereista, mut kun tää yks nikki julkaisi sarjatulella pitkän lehtiartikkelin mittaisia onelinereita. Ihan ton yhden nikin takia ketjun luettavuus kärsi ihan pirusti...

Nyt tossa tiistai-keskiviikko-yönä oli joku nikki tullut kertomaan vähän tän Sinin varjopuolia... Tälläsiä viestejä luen ihan mielelläni, kun tulee sisäpiiritietoa, mut tuolla VastarannanKiiskellä ei mitään sisäpiiritietoa asioista ollut. Silti hän hakkasi tuolla ketjussa sarjatulella toisiaan toistavia pitkiä viestejä, joissa monissa hän syytti uhria tästä henkirikoksesta. Jokaisessa hänen viestissään tuli aina vaan samat paranoidit väitteet, eikä koskaan mitään uutta ja tosiaan pitkä viesti 10-20 minuutin välein. Ite olisin moden asemassa varmaankin laittanut ks. nikin viikon jäähylle.

Olen nyt sivulla 21 ja keskiviikon aikana on näemmä tullut 6 sivua tekstiä. Toivon todella, että keskustelu muuttuu asiapitoisemmaksi ja, että tuo ihan silkka paskanjauhanta jää vähemmälle.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10648
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

^
No nyt taitaa olla tuota väärinymmärrystä liikkeellä, minä en tuossa kirjoituksessani kyllä sinua nimennyt vaan yleisesti ne jotka siellä hyökkäävät näitä osapuolten luonteita avaavia vastaan syyttäen heitä tekijän puolustelusta.
Juuri tuosta syystä en ketjua ole jaksanut tarkasti seurata joten minulla ei ole mitään muistikuvaa siitä mitä juuri sinä tai vastarannankiiski siellä olette kirjoitelleet.
Minun ärsytykseni kohdistui tosiaankin näihin mainitsemiini väärinymmärtäjiin ja jos et kuulu heihin niin sinulla ei ole mitään syytä ajatella ärsytykseni kohdistuneen juuri sinuun.
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja dazu »

^Mä en ole vielä kirjoittanut ketjuun ollenkaan, pyrin lukemaan sitä läpi ennen, kuin kommentoin... Nyt just luen keskiviikkoaamun viestejä ja ei saatana, taas on VastarannanKiiski postannut 10 minuutin välein pitkää viestiä. Mut ilmeisesti sitä ihminen pystyy siis kirjoittamaan nopeeta, kun ei ajattele yhtään, mitä kirjoittaa...

JammuSetä kirjoitti: Su Syys 27, 2020 11:07 amSanoppas muuta. Ei jaksa enää edes lukea sitä kun sosionominaiset sekoilee siellä
JammuSetä on Sinin ketjuun kirjoittanut, että näkee ihmisistä läpi ja, että on heti nähnyt, että parisuhteen ongelmaihminen oli juurikin Sini. Et kuitenkaan kykene näkemään tästä raskaana olevan vaimonsa tappaneesta ja hänen ruumiin piilottaneesta miehestä läpi? Jos Sini todella oli persoonallisuushäiriöinen, niin sellaiselle naisellehan ei yleensä kelpaa mieheksi, kuin puhdas sosiopaatti ja sellaiseltahan tuo "sydän kultaa" perheenisä nyt juuri näyttää.

Ja mä näin kyllä noissa Antin kuvissa heti eka vilkaisusta lähtien väsyneen miehen, joka on venynyt äärirajoille. Silti tuo teko ei kieli vain uupumuksesta, vaan myös persoonallisuushäiriöstä. Veikkaan, että mielentilatutkimuksessa todetaan sosiopaatiksi.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Vastaa Viestiin