Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Pedofiili Jammu haaveilee taas lasten pahoinpitelystä. :evil:
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Mustasurma

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mustasurma »

Ja häkkiä heilahti perseilijälle. Kohta nähdään taas palokirveen paluu? :mrgreen:

Dirty Cop
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Loka 12, 2018 6:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dirty Cop »

Tämä palsta on muuttunut aivan hirveäksi öyhötykseksi. Jokainen ajankohtaista - osion mielenkiintoinen aihe menee neekerihuuteluksi viimeistään kolmannessa viestissä ja sitten sivukaupalla asenteellisia arvauksia.

Kyllä minuakin vituttaa rikastuttajien nykymeno, mutta ennen hain täältä tietoa jota välttämättä muualta ei saa. Nyt saa vain nettinatsien vinkunaa. Edellisellä lauseella ilmoittaudun oikealle tasolle.

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5032
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Öyhötys puolin ja toisin ärsyttää minuakin. Hyvänä esimerkki vaikka viestiketju Jätkäsaaren tapon yrityksistä. Voi hohhoijaa tarviiko oikeasti melkein joka viestissä viljellä N-alkuista sanaa. Modeja hyvin löyhästi lainaten asiayhteys selviää vähemmälläkin.

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1434
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Vituttaa,kun politiikka,vasemmisto,oikeisto, vedetään joka ikiseenketjuun, jää koko asia pääsääntöisesti käsittelemättä.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Idiootit ympärilläni. :D
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Mustasurma

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mustasurma »

putsari kirjoitti:
To Syys 16, 2021 3:12 am
Idiootit ympärilläni. :D
Ihme epeli, ensin aukoo päätään ja kun joku sanoo takaisin ja kertoo totuuksia, niin itkupotkuraivarit ja ärsyttää. No, se vahvistaa diagnoosia. :mrgreen:

JammuSetä

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Mustasurma kirjoitti:
To Syys 16, 2021 8:49 am
putsari kirjoitti:
To Syys 16, 2021 3:12 am
Idiootit ympärilläni. :D
Ihme epeli, ensin aukoo päätään ja kun joku sanoo takaisin ja kertoo totuuksia, niin itkupotkuraivarit ja ärsyttää. No, se vahvistaa diagnoosia. :mrgreen:
Narsisti

Mustasurma

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mustasurma »

hutkivajournalisti kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 9:50 pm
Monster kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 9:46 pm

Tarkoitatko siis ettet tiedosta koko ongelmaa ennen kuin sinua jokin neekeri panee, vai että olet harmissasi siitä, ettei näin ole vielä tapahtunut?
Minä vain totesin, että Mustasurmalla on kokemusta asiasta, eli häntä on yritetty panna matujen toimesta. Itsellä ei ole sellaisia kokemuksia. Enkä halua, koska olen hetero.a
Sinä olet mielisairas paska, kun kehittelet tuollaisia fantasioita. Vain homopojan mielessä tuollainen itää, sinä et ole naista nähnytkään sekakäyttäjä äitisi lisäksi. Miehen karvainen persereikä on tutumpi, ja näköjään ujosti ulkomainen vivahde sinua kiinnostaisi.

Mikä olikaan päivän pilleri tänään, kun nimimerkiksi valikoituikin hutkiva kaikkien muiden joukosta? Ei ainakaan oikea lääke, kun psykoosisi jatkuu noin vahvana.

Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

ktaina kirjoitti:
To Syys 23, 2021 11:16 am
damfin kirjoitti:
To Syys 23, 2021 6:40 am
John Kimble kirjoitti:
Ke Syys 22, 2021 11:45 pm
Kysyn sitä sinulta koska kirjoitit tässä ketjussa ensimmäisenä "On kerrottu myöskin että kun poliisi soitti hätäpuhelun soittajalle kysyäkseen tarkennusta sille mitä hän näki, ei hätäpuhelun soittaja ollutkaan enää varma siitä että olisi nähnyt Brianin lyöneen tai lapsineen Gabbya." Missä näin on kerrottu? On se kumma jos lähteen laittaminen on niin perkeleen vaikeaa. Ei se nyt vain mene niin, että käytte täällä väittämässä jotain ja sitten käskette muiden etsiä lähteet ja todisteet.
No perkele tässä ketjussa on kerrottu noin, lähdekin on kerrottu tässä ketjussa, on se kumma että pitää jankata yksinkertaista asiaa.
Ei kannata edes jatkaa tuon kanssa aina jankkaamassa joka paikassa kun ei muutakaan tekemistä ole!
Joo lähteen laittaminen kertomuksilleen on niin helvetin vaikeaa. Itse asiassa on epäselvää, ymmärtääkö patoevä mitä se edes tarkoittaa.

Ai niin, patoevän "lähde" olikin joku nimimerkki, kenties hänen oma tuplanikkinsä, joka ei sekään laittanut kysyttäessä lähdettä ketjuun. Kätevää.
Radiopuhelin kirjoitti:
Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10531
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

John Kimble kirjoitti:
To Syys 23, 2021 9:16 pm
ktaina kirjoitti:
To Syys 23, 2021 11:16 am
damfin kirjoitti:
To Syys 23, 2021 6:40 am


No perkele tässä ketjussa on kerrottu noin, lähdekin on kerrottu tässä ketjussa, on se kumma että pitää jankata yksinkertaista asiaa.
Ei kannata edes jatkaa tuon kanssa aina jankkaamassa joka paikassa kun ei muutakaan tekemistä ole!
Joo lähteen laittaminen kertomuksilleen on niin helvetin vaikeaa. Itse asiassa on epäselvää, ymmärtääkö patoevä mitä se edes tarkoittaa.

Ai niin, patoevän "lähde" olikin joku nimimerkki, kenties hänen oma tuplanikkinsä, joka ei sekään laittanut kysyttäessä lähdettä ketjuun. Kätevää.
Onko nyt taas pientä (tai suurta) henkilöön menevää kaunaa havaittavissa, ilmeisesti olet saanut liian monta kertaa nenillesi kun olet yrittänyt päteä ja väitellä kanssani, eiköhän nyt olisi taas jo aika alkaa syyttää minua jankkaamisesta kun itse jankkaat typerällä asialla :mrgreen:
Eikö tuo nyt ole melko läpinäkyvää, kun useampi kirjoittaja ketjussa sanoo että näin on sanottu, ja jopa tuo esille mistä tieto asiasta löytyy, ja minä ainoastaan totean että näinkin on kerrottu, niin sinä rupeat juuri minulta jankkaamaan sitä linkkiä mutta et keneltäkään muulta, vitun pelle.

Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

damfin kirjoitti:
To Syys 23, 2021 9:40 pm
Onko nyt taas pientä (tai suurta) henkilöön menevää kaunaa havaittavissa, ilmeisesti olet saanut liian monta kertaa nenillesi kun olet yrittänyt päteä ja väitellä kanssani, eiköhän nyt olisi taas jo aika alkaa syyttää minua jankkaamisesta kun itse jankkaat typerällä asialla :mrgreen:
Eikö tuo nyt ole melko läpinäkyvää, kun useampi kirjoittaja ketjussa sanoo että näin on sanottu, ja jopa tuo esille mistä tieto asiasta löytyy, ja minä ainoastaan totean että näinkin on kerrottu, niin sinä rupeat juuri minulta jankkaamaan sitä linkkiä mutta et keneltäkään muulta, vitun pelle.
"On myös kerrottu" olisi antanut olettaa kyseessä olevan uutissivuston lähde, mutta lähteesi olikin toisen kirjoittajan spekulointi. Tämä oli sinulle ilmeisen ylivoimainen este mainita, vaikka asiallisesti lähdettä kysyin ja sen jälkeen pillastuit. Sinuna en puhuisi "kaunasta" kun yritit ketjussa jankata samaa teoriaasi jossa Gabby oli se syyllinen vaikka oli alusta lähtien ilmiselvää, että Brian liittyy jotenkin asiaan. Podet mitä ilmeisemmin jonkinlaista naisvihaa jota jankkaat useassa ketjussa vuodesta toiseen.

En kyllä muista milloin olisin patoevältä (damfin) saanut "nenilleni", ethän osaa edes nimimerkkiäsi kirjoittaa oikein. :lol:
Radiopuhelin kirjoitti:
Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10531
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

John Kimble kirjoitti:
To Syys 23, 2021 11:25 pm
damfin kirjoitti:
To Syys 23, 2021 9:40 pm
Onko nyt taas pientä (tai suurta) henkilöön menevää kaunaa havaittavissa, ilmeisesti olet saanut liian monta kertaa nenillesi kun olet yrittänyt päteä ja väitellä kanssani, eiköhän nyt olisi taas jo aika alkaa syyttää minua jankkaamisesta kun itse jankkaat typerällä asialla :mrgreen:
Eikö tuo nyt ole melko läpinäkyvää, kun useampi kirjoittaja ketjussa sanoo että näin on sanottu, ja jopa tuo esille mistä tieto asiasta löytyy, ja minä ainoastaan totean että näinkin on kerrottu, niin sinä rupeat juuri minulta jankkaamaan sitä linkkiä mutta et keneltäkään muulta, vitun pelle.
"On myös kerrottu" olisi antanut olettaa kyseessä olevan uutissivuston lähde, mutta lähteesi olikin toisen kirjoittajan spekulointi. Tämä oli sinulle ilmeisen ylivoimainen este mainita, vaikka asiallisesti lähdettä kysyin ja sen jälkeen pillastuit. Sinuna en puhuisi "kaunasta" kun yritit ketjussa jankata samaa teoriaasi jossa Gabby oli se syyllinen vaikka oli alusta lähtien ilmiselvää, että Brian liittyy jotenkin asiaan. Podet mitä ilmeisemmin jonkinlaista naisvihaa jota jankkaat useassa ketjussa vuodesta toiseen.

En kyllä muista milloin olisin patoevältä (damfin) saanut "nenilleni", ethän osaa edes nimimerkkiäsi kirjoittaa oikein. :lol:
Kyllä sinulle tuottaa vaikeuksia ymmärtää lukemaasi, todennäköisesti et vain halua ymmärtää...
damfin kirjoitti:On kerrottu myöskin että kun poliisi soitti hätäpuhelun soittajalle kysyäkseen tarkennusta sille mitä hän näki, ei hätäpuhelun soittaja ollutkaan enää varma siitä että olisi nähnyt Brianin lyöneen tai lapsineen Gabbya.

Minä nyt en väitä että Brian ei olisi lyönyt Gabbya, en vain tähänastisilla tiedoilla voi olla varma siitäkään että olisi lyönyt.
Se että minä en laittanut linkkiä siihen "on myös kerrottu" väitteeni perään tarkoitti juuri siitä että viittaan siihen että niin on kerrottu, eikä sitä että asiasta on uutisoitu, pitää olla melko tunnelinäköinen puusilmä jos tuota ei ymmärrä vaan jatkaa jankkaamista linkin perään, varsinkin kun asian alkuperäisenä kertojana oli joku muu kuin minä, mutta linkkiä aloit jankkaamaan minulta.

Minä olen yhden kerran kirjoittanut sen vaihtoehtoisen teorian tapahtumille liittyen siihen että lesboparin murhaa alettiin liittämään Gabbyn katoamiseen, mutta jo alunperin mainitsin että kyllähän tämä hyvin vahvastihan siltä vaikuttaisi että poikaystävällä on jotain tekemistä katoamisen kanssa,
minä vain en yleensä halua alkaa varmana asiana väittämään mitään sellaista mihin ei ole varmoja todisteita, tyyliin "varmasti on Brian hakannut ja pahoinpidellyt Gabbyn kaupan pihalla" mutta minkäänlaista naisvihaa se ei ole.
En kyllä muista milloin olisin patoevältä (damfin) saanut "nenilleni"
Miten meni mielestäsi tuo tulevaisuuteen näkeminen ja viestien kellonaikojen kanssa päteminen?

Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1421
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Finnellä menee tunteisiin kun vaippanaaman pelkäämä korona lässähti noin 1000 kuolleseen kahden vuoden aikana. Aikaisemmin influenssaan on kuollut 500-2000 vuodessa.

Voimia, pakko nyt mennä katsomaan sukulaisia vanhainkotiin kun ei voi enää olla "vastuullinen" ja panikoida. Mitähän nyt tekee kaiket päivät? Vetää paperivaipan naamaan ja elää edelleen muka-todellisuudessa.

Hävettäisi minuakin jos olisin finne ja katselisin vanhoja paniicciviestejä.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10531
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

^
Unohditko millä nimimerkillä piti kirjautua...? 🤔 :lol:

Vastaa Viestiin