Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

inka
Jane Marple
Viestit: 1035
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja inka »

Älä vain harkitse kokonaan poistumista tältä foorumilta, vaan TEE SE!!
Helvetti kun ei jaksa sun lapsellista vikinää joka v***n ketjussa.
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1164
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Siru83 kirjoitti: ...
Ja nyt siirryn tauolle (toistaiseksi vapaaehtoiselle, kenties myöhemmin pakotetulle, mutta tauolle joka tapauksessa).
Olen jo kuulevinani skumppapullojen poksahtelua. En tosin ole varma oletko pitänyt lupaustasi...
Siru83 kirjoitti:Nyt näyttää kyllä yhä enemmän siltä, että tämä foorumi ei oikeasti sovi minulle. Grafiikka on kyllä hyvä, ja siksi olen toistaiseksi kirjoitellut tänne vielä aloituksiakin, MUTTA viesteistäni ehkä 10/100 koskee varsinaisia rikoksia. Tätä saittia ei moderoida rasististen kommenttien suhteen ym. ja siksi tänne voi kirjoitella mitä tahansa paskaa.
...
Mutta vakavasti (ilman sarvia ja hampaita): suosittelen, että lopetat palstan seuraamisen, mikäli koet, ettei tämä foorumi sovi sinulle. Jos palsta tai sen kirjoittelijat/aiheet ahdistavat (tai aiheuttavat muita ikäviä mielenterveydellisiä ongelmia), kannattaa ehkä siirtyä toisaalle. Tänne "osallistuminen" on kuitenkin tietääkseni täysin vapaaehtoista.

Mistään yksittäisistä itkupotkuraivareista ei varmastikaan ole hyötyä.
Mitenkäs se sanonta kuuluukaan, ei sota yhtä miestä kaipaa...?
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Pirhonen
Olivia Benson
Viestit: 734
Liittynyt: Su Joulu 14, 2008 5:52 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pirhonen »

Siru83 kirjoitti: Kyllä tosiaan nyt olette osuneet asian ytimeen. Pitää jo mennä, yötäkin mustempi somalimieheni kun minua jo odottaa. Onneksi hän on vähän sellainen liberaalimpi, että saan keikkua koneella näin puolen yön jälkeen.
Vaikka yritätkin verhota asian huumorilla, otan tämän myöntävänä vastauksena. No edes hieman se selittää kummallista käytöstäsi foorumilla.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Pirhonen kirjoitti:Vaikka yritätkin verhota asian huumorilla, otan tämän myöntävänä vastauksena. No edes hieman se selittää kummallista käytöstäsi foorumilla.
Täällä puhutaan somalien äo:sta, mutta mikä on perussuomalaisten kannattajan keskimääräinen äo? Onko se jotain lievän ja vaikea-asteisen kehitysvamman väliltä?
Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3851
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Luupää »

Siru83 kirjoitti:Nyt näyttää kyllä yhä enemmän siltä, että tämä foorumi ei oikeasti sovi minulle. Grafiikka on kyllä hyvä, ja siksi olen toistaiseksi kirjoitellut tänne vielä aloituksiakin, MUTTA viesteistäni ehkä 10/100 koskee varsinaisia rikoksia. Tätä saittia ei moderoida rasististen kommenttien suhteen ym. ja siksi tänne voi kirjoitella mitä tahansa paskaa. Tämä on sivusto, johon pakenevat ne, jotka on kaikilta muilta sivustoilta heitetty ulos, ja niitä ei tosiaan rikokset kiinnosta, PAITSI, jos tekijä on ulkomaalainen. Toki ulkomaalaisiin konservatiivisesti suhtautuvissa on joitakin, esim. Hessu52, Doctor ja muutama muu nimimerkki, kenen primaari-intressinä on rikokset, mutta enemmän on näitä muualta pihalle potkittuja, jotka tulevat tänne pelkästään jauhamaan paskaa.

Edelleen harkitsen kokonaan poistumista ihan siksi, että vaikka tarkoitus on hyvä, niin paskanjauhamiseksi tämä yleensä aina menee, koska täällä ei ole kunnollista moderointia. Mielipiteitä pitää sallia, mutta ei niin, että mitä tahansa paskaa saa kirjoitella.

Ja nyt siirryn tauolle (toistaiseksi vapaaehtoiselle, kenties myöhemmin pakotetulle, mutta tauolle joka tapauksessa).
No niin. Perusteet on esitetty ja päätös on tehty. Tuleeko siitä tauolle jäämisestä mitään? Mitä pitemmälle tauolle sen parempi.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Homo-Marsalkka vainoaa minua. Luulen että seksuaalivähemmistöihin kuuluvat osaavat jotenkin intuitiivisesti tunnistaa vihollisensa. Siksi täällä ovat perässäni mm. Homo-Marsalkka ja Radiopuhelin.
Marskalkka
Sabrina Duncan
Viestit: 364
Liittynyt: Pe Maalis 23, 2012 9:12 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marskalkka »

Siru83 kirjoitti: Luulen että seksuaalivähemmistöihin kuuluvat osaavat jotenkin intuitiivisesti tunnistaa vihollisensa.
Koetko sinä seksuaalivähemmistöt itsellesi vihollisiksi? Traumasi on todella vakava! Ihan oikeasti sinun kannattaisi harkita rikosilmoituksen tekemistä hyväksikäyttäjästäsi. Sinulla voisi olla oikeudessakin mahdollisuuksia, koska olit heti kohta teon jälkeen kertonut siitä ystävällesi, joka varmasti voisi todistaa oikeudessa.
Siru83:n esittämä viidakkokusikoodi:Jos on somalin kanssa seurustellut, silloin tuntee ymmärtää, että jos somalipoika pyytää metsään, kun hän menee kuselle, niin kyseessä ei ole varmaan kusellakäynnin näytösesitys.
Avatar
Ahtojää
Lauri Hanhivaara
Viestit: 147
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 6:09 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ahtojää »

Siru83 kirjoitti:Somalinuorukaisten seksuaalirikosta käsittelevä ketju on täynnä pedofiiliäijiä, jotka vuolain sanoin puolustavat lapsiinsekaantumista niissä ketjuissa, joissa tekijä on suomalainen.
Tulihan se taas sieltä. Kiristääkö vanne päätä?
Thaimaaseen on myös muuttanut suomalaisia lämmön, eksotiikan ja halpojen asuntojen vuoksi. Ja koko ajan muuttaa lisää.
Kuinka paljon suomalaiset Thaimaaseen muuttajat käyttävät paikallisia sosiaalitukia tai ovat ongelmanaiheuttajia? Kimi Räikköselläkin kai Thaimaassa oli kämppä joskus, ja taitaa käyttää vähän eri malliin rahaa siellä kuin somalit täällä. Varmasti thaimaalaiset ovat aika mielissään että ulkomaalaiset jättävät valtavan määrän rahaa sinne. Se on ihan taloudesta kiinni siellä päässä, kun katsoo kuinka tärkeässä osassa turismi ja ulkomaalaiset investoinnit ovat. Miten turismia ja turvapaikkaturismia voi edes verrata? :)
Pidetään nyt kaikki vaan mielessä, että 81% EI äänestänyt vaaleissa junttipuolueita, ja vaikka juntit pitävät kovaa meteliä itsestään ja tietysti somalilasten tekemistä raiskauksista, niin he kuuluvat kuitenkin siihen pieneen vähemmistöön. Meuhkatkoon nyt, kun heillä on siihen vielä tilaisuus. Tulee sekin päivä, kun junttipuoluetta ei enää ole, ei ainakaan eduskunnassa.
Yleensä vastaavia fiksaatioita persuista on vihreillä. Voit varmaan viedä keskustelun puoluepolitiikasta politiikka-osioon ja jatkaa persut vs. viherpiiperöt -taistelua siellä. Se ei oikein kuulu näihin muihin osioihin.

Tuo pieni muna -argumenttikin on oikein "loistava". Viimeksi näytti olevan kuukauden banni kovennettuna, jokohan olisi aika koventaa vielä hieman?
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Oikeudenmukaine kirjoitti:Miten puoliapinoita voidaan päästa Afrikasta tänne pojoiseen on minulle
arvoitus.
Kaikki muut jotka eivät kuulu faunaan saa tappaa ympäri vuoden-
Miksi suomessa on niin paljon mustalaisia?
Ruotsissa ei niiden tappamisesta saadu tuomiota 1800 loppuun asti
Oikeudenmukaine kirjoitti:Miksi olla ultokullainen,vaan sanoa niin kuin useimmat ajattelvat?
Oikeudenmukaine kirjoitti:Eihän ole kuin 150 vuotta sitten kun orjuus kielettin Ameriikassa.
Eikö sitä votais taas soveltaa?
Talon maalaus,ruohon leikkaus,ja niin edelleen.

Minä taas ihmettelen, miten teitä virolaisia voidaan päästää tänne niin paljon. Hauskaa kun yritätte esittää suomalaista, ja aksenttinne on aina tunnistettavissa. Eikä Suomi tarvitse orjia Afrikasta, kun te olette jo sitä. Teette paskahommat ja myytte itseänne, kun ei teistä muuhunkaan ole. Eikä kannata hei yrittää huonolla aksentillanne manipuloida kantaväestöä afrikkalaisia vastaan, monesta Afrikan maasta kun tulee parempaa ainesta kuin teiltä.
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Siru83 kirjoitti:Homo-Marsalkka vainoaa minua. Luulen että seksuaalivähemmistöihin kuuluvat osaavat jotenkin intuitiivisesti tunnistaa vihollisensa. Siksi täällä ovat perässäni mm. Homo-Marsalkka ja Radiopuhelin.

Valitettavasti olet väärässä. Olen valkoihoinen lihaa syövä heteromies. Noita muita paskanjauhantojasi voisin tässävaiheessa kommentoida lyhyesti ennenkuin lähden yöhön kiitämään. Eli hotskatytöt ja autosuikkarijuttu ovat käteviä lyhenteitä, kun ei jaksa raapia kokjo ketjun nimiä aina tekstiin. Olen pahoillani jos tämä jotenkin loukkaa sinua. Sitten mielenkiintoinen kysymys, miksi valehtelit autosuikkaritytön kertoneen ikänsä syytetylle ennen teon tapahtumista? Siksikö, että se sopisi omaan agendaasi?

En myöskään missään nimessä puolustele lasten raiskauksia tai seksuaalisia hyväksikäyttöjä, kuten voit mamuraiskariketjusta lukea(onko tämäkin nyt paha lyhennys ketjun nimestä?) Se miksi olet kokenut että olen sinun perässäsi, johtuu aivan siitä että esität täysin älyttömiä tulkintoja ja suoranaisesti valehtelet asioista. Autosuikkariketjussa mies lopetti yhteydenpidon välittömästi kun tyttö paljasti ikänsä, eikö tämä nimnenomaan ole suoraselkäistä toimintaa. Hotskaketjussa ei ole mitään syytä epäillä miehen kertomusta. kerrotko vielä mikä tuomio olisi mielestäsi ollut oikea autosuikkariketjun miehelle?
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Siru83 kirjoitti:Somalinuorukaisten seksuaalirikosta käsittelevä ketju on täynnä pedofiiliäijiä, jotka vuolain sanoin puolustavat lapsiinsekaantumista niissä ketjuissa, joissa tekijä on suomalainen.

Esim.
...ja toinen murrosikäisiin sekaantumisen luonnollisuudesta useissakin ketjuissa paasaava Omega ja Radiopuhelin ovat kovin sanoin tuominneet somalialaistaustaiset seksuaalirikokseen syyllistyneet teinit. Omegaa jo lainasinkin ko. ketjussa, ja Radiopuhelimen melkeimpä kaikki viestit ovat lapsiinsekaantujien puolustamista.

Korreloivatko pedofilia ja rasismi keskenään?
Tämä on erittäin törkeää valehtelua ja mustamaalaamista. En ole yhdessäkään ketjussa puolustanut tuomittua lapsiinsekaantujaa. Nämä keissit molemmat ovat olleet sellaisia, joissa tytöt eivät ole kertoneet ikäänsä ja ovat olleet aktiivisia toimijoita asioissa. Toisessa ketjussa suoraselkäinen mies on vieläpä lopettanut kanssakäymisen tytön kanssa kun tämä on paljastanut ikänsä

Ainiin, se vielä. En ole myöskään rasisti millään mitta-asteikolla. Tai no sinun mitta-asteikollasi pahin mahdollinen, mutta normaaleiden mitta-asteikolla en

Mieti oikeasti sitä omaehtoista taukoa palstalta, viikko taisi mennä bannien jälkeen ihan kivasti, mutta nyt on taas sellainen vauhti päällä että oikein pahaa tekee sivusta katsoa
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

No jopas jopas. Täällä on taas muutama turhake jauhanut nimimerkistäni. Muka pitäisi saada banni, koska olen ERI MIELTÄ MASSA-AJATTELIJOIDEN (massa-ajattelijathan harvoin ovat kovin fiksuja) kanssa. Painakaa sitä vasikointinappulaa kyllästymiseen saakka, mielipiteiden takia ei bannata!

Huvittavimpia ovat kaikenlaiset turhake-aloittelijat, jotka puhuvat täällä paskaa nimimerkistäni. Jos kuvittelette täällä saavanne jotain suosiota mielistelemällä muita puhumalla paskaa nimimerkistäni, niin olette kuule vitun väärässä.
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Siru83 kirjoitti:No jopas jopas. Täällä on taas muutama turhake jauhanut nimimerkistäni. Muka pitäisi saada banni, koska olen ERI MIELTÄ MASSA-AJATTELIJOIDEN (massa-ajattelijathan harvoin ovat kovin fiksuja) kanssa. Painakaa sitä vasikointinappulaa kyllästymiseen saakka, mielipiteiden takia ei bannata!

Huvittavimpia ovat kaikenlaiset turhake-aloittelijat, jotka puhuvat täällä paskaa nimimerkistäni. Jos kuvittelette täällä saavanne jotain suosiota mielistelemällä muita puhumalla paskaa nimimerkistäni, niin olette kuule vitun väärässä.

Itsekin puhut paskaa nimimerkeistä sen minkä kerkiät. Esim tuossa yllä vihjaat minun kuuluvan johonkin seksuaaliseen vähemmistöön. Vaikka minua ei haitta vaikkei tuosta banneja tule enkä ole vasikointinappulaakaan painanut, niin jos olisin keskustelun valvoja, napsauttaisin kyllä bannit moisesta tökeröstä käytöksestä. Yleensä olet leimannut minut vielä lapsiinsekaantujien kannattajaksikin, mutta toivottavasti asia on jo valjennut ettei näin ole. Ei kyllä kovin suurta fiksuutta osoiteta siellä suunnalla
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Ei, en tällä kertaa viitannut sinun nimimerkkiisi, vaan "NeitiPapuun", "Who murdered me" ja muihin turhakkeisiin, jotka eivät edes ansaitse saada turhia nimimerkkejään mainituiksi. Siksi en heitä erikseen maininnut. Nämä turhakkeet jauhavat paskaa nimimerkistäni, mikä on vähän sama juttu kuin muurahainen valittaisi leijonasta.
Jane T
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: To Heinä 14, 2011 4:26 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Siru83 kirjoitti:Homo-Marsalkka vainoaa minua. Luulen että seksuaalivähemmistöihin kuuluvat osaavat jotenkin intuitiivisesti tunnistaa vihollisensa. Siksi täällä ovat perässäni mm. Homo-Marsalkka ja Radiopuhelin.
Äkkiä foliohattu päähän, jos tuntuu siltä, että radiopuhelin (nimimerkki tai oikea sellainen) seuraa, tai jopa kuuntelee. Ja vielä Homo-Marsalkkakin vainoaa. Taidat tarkoittaa tässä yhteydessä erästä kuuluisaa edesmennyttä Suomen marsalkkaa, jonka seksuaalisesta suuntautumisesta on ollut liikkeellä jos jonkinlaista huhua.
Ja, seksuaalivähemmistöön kuuluvat, eivät tietenkään kaikki, tunnistavat kaltaisensa, ei suinkaan vihollisiaan, keitä ne sitten ikinä ovatkaan, koska mieluummin sitä ihmisiä positiivisessa mielessä tutkailee, ei vihollismielessä, joten luulosi on väärä.

Sitä paitsi homottelu on hyvin yleistä alakouluikäisten keskuudessa, josta voi vetää johtopäätöksiä Siru83 ikään.
Vastaa Viestiin