Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Kelaamaton
Sofia Karppi
Viestit: 407
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2019 12:15 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kelaamaton »

Sama kaava jatkuu minfossa. Kolme NWO:n edustajaa ovat 24/7 päivystyksessä koronaketjussa. Mainitsin viimeksi että he trollaavat (kuten tekevätkin) ja sain tästä viestistä viikon bannin :D Huomaa miten sensuuri on saapunut tännekin. Uskomatonta. Tälläkin hetkelle kolme viestiä jotka ovat huomattavasti pahempia kuin minun mainintani trolleista, mutta eipä tule banaania eikä edes viestin poistoa. Tiedättekö syyn? minä tiedän. LAMPAAT TARVITSEE MODERAATTORIEN APUA
Valitettavasti COVID-19 Pandemia on todiste siitä, että ihmiskunta on ajautumassa kohti tuhoa äärettömällä tyhmyydellään. Sairas maailma.

Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Viikon tyhmimmän kommentin palkinto menee nimimerkki Angela Lansburylle:
Angela Lansbury kirjoitti:
Pe Joulu 31, 2021 5:32 pm
Mietin vaan, että mitähän 14-vuotias tyttö on tehnyt 13.12 aamuyöstä pimeässä metsässä, silloin oli maanantai? Meillä ainakin oltiin nukkumassa, koska koulupäivä edessä 🤷‍♀️
Radiopuhelin kirjoitti:
Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Rinnastuskonjunktion käyttö täytesanana on vähän kuin kuuntelisi helvetin tyhmän esiteinin ulinaa, kuka on juuri oppinut sanan "vittu" ja työntää sen joka toisen ulos ulisemansa sanan eteen - tai vastaavasti käyttäisi sanaa "niinku" samalla tapaa, jauhaen suu auki hubbabubbaa.

Perkele, että tämä asia ärsyttää.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

Angela Lansbury
Lauri Hanhivaara
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Kesä 07, 2021 1:56 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Angela Lansbury »

John Kimble kirjoitti:
Pe Joulu 31, 2021 11:15 pm
Viikon tyhmimmän kommentin palkinto menee nimimerkki Angela Lansburylle:
Angela Lansbury kirjoitti:
Pe Joulu 31, 2021 5:32 pm
Mietin vaan, että mitähän 14-vuotias tyttö on tehnyt 13.12 aamuyöstä pimeässä metsässä, silloin oli maanantai? Meillä ainakin oltiin nukkumassa, koska koulupäivä edessä 🤷‍♀️
Ah, voi kiitos 😂 se kun on meillä kotiintulo klo 20-20.30 ja nukkumassa ollaan viimeistään klo 22 niin eipä tommosta toivottavasti pääse koskaan tapahtumaan 🤷‍♀️

Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Angela Lansbury kirjoitti:
La Tammi 01, 2022 8:39 pm
John Kimble kirjoitti:
Pe Joulu 31, 2021 11:15 pm
Viikon tyhmimmän kommentin palkinto menee nimimerkki Angela Lansburylle:
Angela Lansbury kirjoitti:
Pe Joulu 31, 2021 5:32 pm
Mietin vaan, että mitähän 14-vuotias tyttö on tehnyt 13.12 aamuyöstä pimeässä metsässä, silloin oli maanantai? Meillä ainakin oltiin nukkumassa, koska koulupäivä edessä 🤷‍♀️
Ah, voi kiitos 😂 se kun on meillä kotiintulo klo 20-20.30 ja nukkumassa ollaan viimeistään klo 22 niin eipä tommosta toivottavasti pääse koskaan tapahtumaan 🤷‍♀️
Olet niin vitun tyhmä idiootti ettet edes viitsinyt lukea ketjua mihin kirjoitit typeriä kommenttejasi saati käyttää aivojasi jos niitä edes on. Kotiintulo- tai nukkumaanmenoajoilla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
Radiopuhelin kirjoitti:
Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.

Kelaamaton
Sofia Karppi
Viestit: 407
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2019 12:15 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kelaamaton »

Niin kauan kun DON MC, Kitarisa, Sahkotuoli, ReissuLasse, Jhou jne. (Ette pysty keskustelemaan mistään ) Jatkaa disinformaation levitystä, spammia, henkilökohtaisuuksia ja muuta turhaa paskaa aion postata uutisia koronarokotteiden haitoista ja tästä maailman suurimmasta puhalluksesta sitten jeesuksen.
Valitettavasti COVID-19 Pandemia on todiste siitä, että ihmiskunta on ajautumassa kohti tuhoa äärettömällä tyhmyydellään. Sairas maailma.

tosiReiska
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: To Syys 17, 2020 5:07 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja tosiReiska »

Kelaamaton kirjoitti:
Ma Tammi 03, 2022 2:56 pm
Niin kauan kun DON MC, Kitarisa, Sahkotuoli, ReissuLasse, Jhou jne. (Ette pysty keskustelemaan mistään ) Jatkaa disinformaation levitystä, spammia, henkilökohtaisuuksia ja muuta turhaa paskaa aion postata uutisia koronarokotteiden haitoista ja tästä maailman suurimmasta puhalluksesta sitten jeesuksen.
Ihan sama ärsyttää - koronaketjussa ei voi keskustella mistään järkevästi. Ja juurikin tämä yksi, joka vetää kahdella nikillä vuorovedolla 50 viestiä/päivä on yksi pahimmista syyllisistä. Ilman mitään perusteluja/todisteita täysin älyvapaita väitteitä samalla haukkuen muita veteleepi väärinmeni aka kelaamaton.

Kelaamaton
Sofia Karppi
Viestit: 407
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2019 12:15 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kelaamaton »

tosiReiska kirjoitti:
Su Tammi 09, 2022 9:36 pm
Kelaamaton kirjoitti:
Ma Tammi 03, 2022 2:56 pm
Niin kauan kun DON MC, Kitarisa, Sahkotuoli, ReissuLasse, Jhou jne. (Ette pysty keskustelemaan mistään ) Jatkaa disinformaation levitystä, spammia, henkilökohtaisuuksia ja muuta turhaa paskaa aion postata uutisia koronarokotteiden haitoista ja tästä maailman suurimmasta puhalluksesta sitten jeesuksen.
Ihan sama ärsyttää - koronaketjussa ei voi keskustella mistään järkevästi. Ja juurikin tämä yksi, joka vetää kahdella nikillä vuorovedolla 50 viestiä/päivä on yksi pahimmista syyllisistä. Ilman mitään perusteluja/todisteita täysin älyvapaita väitteitä samalla haukkuen muita veteleepi väärinmeni aka kelaamaton.
Jaahas lisää psykoosipotilaita. Minä olen kyllä häipymäasä foorumilta heti kun Modet antaa banaania ettei tarvitse minusta murehtia. Eipä tähän voi tosiaan muuta sanoa kuin, että väärin meni. Voitte jatkaa peruskoulutason keskustelua määkyen samalla lisää piikkejä. Minulla on vain yksi toive. Älkää levittäkö disinformaatiota piikkien hyödyistä SEKÄ ÄLKÄÄ KEHOTTAKO LAPSIA PIIKILLE. KYSEESSÄ ON IHMISKOE, SE EI OLE VITSI VAAN FAKTA. Minä en ole sentään alistunut disinformaation tahalliseen levitykseen. Rotat. Pthyi.
Viimeksi muokannut Kelaamaton, Su Tammi 09, 2022 9:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valitettavasti COVID-19 Pandemia on todiste siitä, että ihmiskunta on ajautumassa kohti tuhoa äärettömällä tyhmyydellään. Sairas maailma.

Taavi
Harjunpää
Viestit: 328
Liittynyt: Pe Kesä 12, 2020 10:21 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Taavi »

John Kimble kirjoitti:
Su Tammi 02, 2022 12:43 am
[
Olet niin vitun tyhmä idiootti ettet edes viitsinyt lukea ketjua mihin kirjoitit typeriä kommenttejasi saati käyttää aivojasi jos niitä edes on. Kotiintulo- tai nukkumaanmenoajoilla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
Ärsyttää John Kimblen arvostelu ja tapansa vastata oletetulle äiti-ihmiselle hänen ihan hyvään kommenttiinsa.

Herrasmies? Not....

Don MC

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Don MC »

En tiedä, mutta nyt käyttäjä sikakoiralla meni yli ja pahasti. Rajansa kaikella. Modet vois ojentaa, vaikka eiväthän he lemmikkiään raaski ojentaa.

sikakoira kirjoitti:
Su Tammi 09, 2022 10:18 pm
Don MC kirjoitti:
Su Tammi 09, 2022 10:15 pm
sikakoira kirjoitti:
Su Tammi 09, 2022 9:55 pm
Noh kyllähän täältäkin pari (samaa) nimimerkkiä löytyy jotka tuntevat useita Covid vainajia lähipiirissään.
Tirsk :mrgreen:
Minä ainakin tunnen (tunsin) yhden, eikä se ole ollenkaan naurun asia! Vitun kusipää!
Kuoliko Covidiin vai Covidin kanssa ? :lol:

Kelaamaton
Sofia Karppi
Viestit: 407
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2019 12:15 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kelaamaton »

Don MC kirjoitti:
Su Tammi 09, 2022 10:33 pm
En tiedä, mutta nyt käyttäjä sikakoiralla meni yli ja pahasti. Rajansa kaikella. Modet vois ojentaa, vaikka eiväthän he lemmikkiään raaski ojentaa.

sikakoira kirjoitti:
Su Tammi 09, 2022 10:18 pm
Don MC kirjoitti:
Su Tammi 09, 2022 10:15 pm


Minä ainakin tunnen (tunsin) yhden, eikä se ole ollenkaan naurun asia! Vitun kusipää!
Kuoliko Covidiin vai Covidin kanssa ? :lol:
Äläpä nyt pienestä pillastu. Itse olen saanut tappouhkauksia, tappokehotuksia ja rokotteesta vammautuneellle läheiselleni on naurettu. Elämä on.
Valitettavasti COVID-19 Pandemia on todiste siitä, että ihmiskunta on ajautumassa kohti tuhoa äärettömällä tyhmyydellään. Sairas maailma.

jhou
Perry Mason
Viestit: 3810
Liittynyt: Ti Maalis 31, 2015 3:09 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jhou »

Kelaamaton kirjoitti:
Ma Tammi 03, 2022 2:56 pm
Niin kauan kun DON MC, Kitarisa, Sahkotuoli, ReissuLasse, Jhou jne. (Ette pysty keskustelemaan mistään ) Jatkaa disinformaation levitystä, spammia, henkilökohtaisuuksia ja muuta turhaa paskaa...
Kelaamaton kirjoitti:
Su Tammi 09, 2022 9:43 pm
Jaahas lisää psykoosipotilaita. Minä olen kyllä häipymäasä foorumilta heti kun Modet antaa banaania ettei tarvitse minusta murehtia. Eipä tähän voi tosiaan muuta sanoa kuin, että väärin meni. Voitte jatkaa peruskoulutason keskustelua määkyen samalla lisää piikkejä. Minulla on vain yksi toive. Älkää levittäkö disinformaatiota piikkien hyödyistä SEKÄ ÄLKÄÄ KEHOTTAKO LAPSIA PIIKILLE. KYSEESSÄ ON IHMISKOE, SE EI OLE VITSI VAAN FAKTA. Minä en ole sentään alistunut disinformaation tahalliseen levitykseen. Rotat. Pthyi.
Tätähän se on ollut Kelaamattoman "logiikka" covid-ketjussa koko hänen lyhyen minfo-historiansa ajan. "Vitun psykoosipotilaat, ette osaa keskustella asiallisesti." :mrgreen:
Hyvin suunniteltu on edelleenkin tekemättä.

Kelaamaton
Sofia Karppi
Viestit: 407
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2019 12:15 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kelaamaton »

jhou kirjoitti:
Su Tammi 09, 2022 11:44 pm
Kelaamaton kirjoitti:
Ma Tammi 03, 2022 2:56 pm
Niin kauan kun DON MC, Kitarisa, Sahkotuoli, ReissuLasse, Jhou jne. (Ette pysty keskustelemaan mistään ) Jatkaa disinformaation levitystä, spammia, henkilökohtaisuuksia ja muuta turhaa paskaa...
Kelaamaton kirjoitti:
Su Tammi 09, 2022 9:43 pm
Jaahas lisää psykoosipotilaita. Minä olen kyllä häipymäasä foorumilta heti kun Modet antaa banaania ettei tarvitse minusta murehtia. Eipä tähän voi tosiaan muuta sanoa kuin, että väärin meni. Voitte jatkaa peruskoulutason keskustelua määkyen samalla lisää piikkejä. Minulla on vain yksi toive. Älkää levittäkö disinformaatiota piikkien hyödyistä SEKÄ ÄLKÄÄ KEHOTTAKO LAPSIA PIIKILLE. KYSEESSÄ ON IHMISKOE, SE EI OLE VITSI VAAN FAKTA. Minä en ole sentään alistunut disinformaation tahalliseen levitykseen. Rotat. Pthyi.
Tätähän se on ollut Kelaamattoman "logiikka" covid-ketjussa koko hänen lyhyen minfo-historiansa ajan. "Vitun psykoosipotilaat, ette osaa keskustella asiallisesti." :mrgreen:
Niin? Tälläkin hetkellä koronaketjussa keskustellaan minun nettiyhteydestä, se kertoo eräänlaisesta psykoosista, ymmärryksen puutteesta ja lukutaidottomuudesta
Valitettavasti COVID-19 Pandemia on todiste siitä, että ihmiskunta on ajautumassa kohti tuhoa äärettömällä tyhmyydellään. Sairas maailma.

tosiReiska
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: To Syys 17, 2020 5:07 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja tosiReiska »

Kelaamaton kirjoitti:
Su Tammi 09, 2022 9:43 pm
tosiReiska kirjoitti:
Su Tammi 09, 2022 9:36 pm
Kelaamaton kirjoitti:
Ma Tammi 03, 2022 2:56 pm
Niin kauan kun DON MC, Kitarisa, Sahkotuoli, ReissuLasse, Jhou jne. (Ette pysty keskustelemaan mistään ) Jatkaa disinformaation levitystä, spammia, henkilökohtaisuuksia ja muuta turhaa paskaa aion postata uutisia koronarokotteiden haitoista ja tästä maailman suurimmasta puhalluksesta sitten jeesuksen.
Ihan sama ärsyttää - koronaketjussa ei voi keskustella mistään järkevästi. Ja juurikin tämä yksi, joka vetää kahdella nikillä vuorovedolla 50 viestiä/päivä on yksi pahimmista syyllisistä. Ilman mitään perusteluja/todisteita täysin älyvapaita väitteitä samalla haukkuen muita veteleepi väärinmeni aka kelaamaton.
Jaahas lisää psykoosipotilaita...
MOT

Kelaamaton
Sofia Karppi
Viestit: 407
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2019 12:15 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kelaamaton »

tosiReiska kirjoitti:
Ma Tammi 10, 2022 7:49 am
Kelaamaton kirjoitti:
Su Tammi 09, 2022 9:43 pm
tosiReiska kirjoitti:
Su Tammi 09, 2022 9:36 pm


Ihan sama ärsyttää - koronaketjussa ei voi keskustella mistään järkevästi. Ja juurikin tämä yksi, joka vetää kahdella nikillä vuorovedolla 50 viestiä/päivä on yksi pahimmista syyllisistä. Ilman mitään perusteluja/todisteita täysin älyvapaita väitteitä samalla haukkuen muita veteleepi väärinmeni aka kelaamaton.
Jaahas lisää psykoosipotilaita...
MOT
https://fi.wikipedia.org/wiki/MOT mikä näistä?
Valitettavasti COVID-19 Pandemia on todiste siitä, että ihmiskunta on ajautumassa kohti tuhoa äärettömällä tyhmyydellään. Sairas maailma.

Vastaa Viestiin