Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Naurattaa iha sikana tuo silakka ilmarinen.

Kaiffari käräytettiin postimyyntimorsiamesta, hybridi-volvosta ja kivitalosta. Ja nyt sitten valheiden paljastuttua alkanut remmi pahasti luistaa. Kaikki viestit ln pelkkää sekopäistä lautamiestekstiä. Mahtava nähdä kun kulussit sortuu
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Silakka Ilmarista ei käräytetty mistään väittämästäsi. Mutta idioottina, jota äänekkäät idiootit peesaavat luulet olevasi oikeassa.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Julperi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 10:21 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Naurattaa kun sekopää poliisiopistopelle taas sekoilee palstalla. Ja joku vitun taavetti kaivaitunut ulos jostain rotankolostaan uhoamaan.
Haukkuu palstan menneen pilalle, itse jauhaa samaa paskaa. Vielä pahemmin.
Olisko aika käydä tutkituttamassa päänne?
JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

taavetti kirjoitti: Ma Kesä 22, 2020 7:50 pm Silakka Ilmarista ei käräytetty mistään väittämästäsi. Mutta idioottina, jota äänekkäät idiootit peesaavat luulet olevasi oikeassa.
Mitä paskaa sä jauhat. Onhan se käräytetty.
Julperi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 10:21 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Eikö noi vitun ilmaiset, tuplapaskat, neitsythomot, asehullu poliisi (vaikkakin kuvitteellinen hahmo) tajua kuinka niitä vedätetään ja nauretaan niille?
Ja muuten lisäksi tohon takun nimimerkkiin, eikös se sodi takun ajatusmaailmaa vastaan? Aika herkässä on roolihahmon liipaisinsormi.
Ai niin, he saavat tehdä ja sanoa mitä haluavat.
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja palokirves »

MohammedMohamedin tunnistaa aina tuosta pakkomielteisestä persuantipatiasta. :mrgreen:
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
Porin

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Porin »

taavetti kirjoitti: Ma Kesä 22, 2020 7:50 pm Silakka Ilmarista ei käräytetty mistään väittämästäsi. Mutta idioottina, jota äänekkäät idiootit peesaavat luulet olevasi oikeassa.
No on.
*poistettu spekulointia nimimerkin henkilöllisyydestä*t:mode
Tuttu mies muilta palstoilta tuo Ilmarinen. Hullu ja mielenvikainen samaan aikaan.
PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Huvittaa että minua pidetään jonain megarasistina, kuuntelen paraikaa Tupacia ja 'Pac ei kauhean vaalea kaveri ollut.... :D
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

PoliisimestariSisu kirjoitti: Pe Kesä 26, 2020 7:52 pm Huvittaa että minua pidetään jonain megarasistina, kuuntelen paraikaa Tupacia ja 'Pac ei kauhean vaalea kaveri ollut.... :D
Samat on naurun aiheet täälläkin :DD

Juuri äsken tulin pellolta John Deerellä päristelemästä.
Jos John Deere ei olisi keksinyt puuvillankeruulaitetta, niin vielä tänäkin päivänä neekerit olisivat pakotettuja työelämään.
it's my car !
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5170
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Se että hyödyntää ja kuluttaa ei tarkoita mitään.

Mua pitää möykkääväistö (kieltäydyn käyttämästä termiä suvaitsevaiset, koska ovat kaukana siitä. Ovat täsmälleen samaa paskaa porukkaa kuin rajakit, mutta eri sävyisin linssein) rajakkina, koska mielipiteet ja ehdotukset. Toisaalta rajakit pitävät suvakkina (eli möykkääväistönä), koska olen läheisissä tekemisissä maahanmuuttajien kanssa, ja olen toiminut vapaaehtoisena.

Siksi allekirjoituksessakin on toi mitä on
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

meitzi kirjoitti: Pe Kesä 26, 2020 11:13 pm Toisaalta rajakit pitävät suvakkina (eli möykkääväistönä), koska olen läheisissä tekemisissä maahanmuuttajien kanssa, ja olen toiminut vapaaehtoisena.
Maahanmuuttajien,vai maahantunkeutujien parissa olet ollut "läheisissä" tekemisissä? Mitä vapaaehtoisvoimin järjestettävää palvelua Suomeen muuttava maahanmuuttaja tarvitsee, jos hänellä on täällä työpaikka ja asunto valmiina?
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5170
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

putsari kirjoitti: Pe Kesä 26, 2020 11:35 pm
meitzi kirjoitti: Pe Kesä 26, 2020 11:13 pm Toisaalta rajakit pitävät suvakkina (eli möykkääväistönä), koska olen läheisissä tekemisissä maahanmuuttajien kanssa, ja olen toiminut vapaaehtoisena.
Maahanmuuttajien,vai maahantunkeutujien parissa olet ollut "läheisissä" tekemisissä? Mitä vapaaehtoisvoimin järjestettävää palvelua Suomeen muuttava maahanmuuttaja tarvitsee, jos hänellä on täällä työpaikka ja asunto valmiina?
Mä en tasan jaksa avata ties monennettako kierrosta samoista aiheista, ja kaikkein vähiten trollin kanssa.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

meitzi kirjoitti: La Kesä 27, 2020 12:32 am
putsari kirjoitti: Pe Kesä 26, 2020 11:35 pm
meitzi kirjoitti: Pe Kesä 26, 2020 11:13 pm Toisaalta rajakit pitävät suvakkina (eli möykkääväistönä), koska olen läheisissä tekemisissä maahanmuuttajien kanssa, ja olen toiminut vapaaehtoisena.
Maahanmuuttajien,vai maahantunkeutujien parissa olet ollut "läheisissä" tekemisissä? Mitä vapaaehtoisvoimin järjestettävää palvelua Suomeen muuttava maahanmuuttaja tarvitsee, jos hänellä on täällä työpaikka ja asunto valmiina?
Mä en tasan jaksa avata ties monennettako kierrosta samoista aiheista, ja kaikkein vähiten trollin kanssa.
Trolli yhyy. Sano vielä vitun läski homo, niin saat vajakkibingon täyteen.

Oletko niin suuruudenhullu, että luulet, että kaikki lukeavat kaikki sinun kirjoittamasi viestisi? No, jos ei ole miestä vastaamaan ihan yksinkertaisiin kysymyksiin, niin ei sitten.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5170
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

putsari kirjoitti: La Kesä 27, 2020 1:57 pmOletko niin suuruudenhullu, että luulet, että kaikki lukeavat kaikki sinun kirjoittamasi viestisi? No, jos ei ole miestä vastaamaan ihan yksinkertaisiin kysymyksiin, niin ei sitten.
En ole suuruudenhullu, ja ryhdyn mielekkäisiin sananvaihtoihin aika helposti. Mutta sun kirjoituksesi eivät ole täällä vielä antaneet sellaista mielikuvaa, että mitään hedelmällistä olisi vastassa.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

meitzi kirjoitti: La Kesä 27, 2020 6:35 pm
putsari kirjoitti: La Kesä 27, 2020 1:57 pmOletko niin suuruudenhullu, että luulet, että kaikki lukeavat kaikki sinun kirjoittamasi viestisi? No, jos ei ole miestä vastaamaan ihan yksinkertaisiin kysymyksiin, niin ei sitten.
En ole suuruudenhullu, ja ryhdyn mielekkäisiin sananvaihtoihin aika helposti. Mutta sun kirjoituksesi eivät ole täällä vielä antaneet sellaista mielikuvaa, että mitään hedelmällistä olisi vastassa.
Ehkä sinun on tosiaan parempi pysyä mopoinesi siellä kevyen liikenteen väylällä, eikä lähteä seikkailemaan moottoritielle. Arkuutesi on ihan ymmärrettävää.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Vastaa Viestiin