Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Pieni liekki kirjoitti: Eikö ylläpidon muuten käy yhtään sääliksi poispotkittua luxetveritasta? Häntä haukutaan jo yksinkertaiseksi ja ymmärtämättömäksi, kun kirjoittaa liian pitkiä asiapitoisia viestejä Hejacissa. On muuten ainoa kirjoittaja siellä, joka perustelee kestävästi viestinsä.
En tiedä, naurattaako tämä enää. Enemmän ehkä itkettää, kun tämä nikki ties kuinka monennen kerran inisee "kysy mitä vain ylläpidolta" -ketjussa tämän toisen Annelistin perään.
Miksi ylläpidon (tai kenenkään) pitäisi sääliä tuplanikkeilyä harrastavia? Ja voin kertoa, että tämä anelija itse kirjoittaa Ulvilan osiossa pelkkää skeidaa.
härkä
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 6:34 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja härkä »

Näitä kaikkia ei kannata niin vakavasti ottaa.

Ajan päälle se voi aiheuttaa vahinkoa omassa itsessään.
Ota rennosti Pieni Liekki , vai Pieni Siuluko se oli ? Sisocasan mukaan. ? :D

Meittiä on monex täällä.
Kyllä siinä aina yksi totuus ja valokin mennee. :D
Oishan siellä Turussa se Veritas stadionkin. Sehän ois oiva saarnapaikka.

https://www.youtube.com/watch?v=sHr00aJpvSo

Kuuntele tuo ja pärjäile.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

WalkingDisaster kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti: Eikö ylläpidon muuten käy yhtään sääliksi poispotkittua luxetveritasta? Häntä haukutaan jo yksinkertaiseksi ja ymmärtämättömäksi, kun kirjoittaa liian pitkiä asiapitoisia viestejä Hejacissa. On muuten ainoa kirjoittaja siellä, joka perustelee kestävästi viestinsä.
En tiedä, naurattaako tämä enää. Enemmän ehkä itkettää, kun tämä nikki ties kuinka monennen kerran inisee "kysy mitä vain ylläpidolta" -ketjussa tämän toisen Annelistin perään.
Miksi ylläpidon (tai kenenkään) pitäisi sääliä tuplanikkeilyä harrastavia? Ja voin kertoa, että tämä anelija itse kirjoittaa Ulvilan osiossa pelkkää skeidaa.
Olen esittänyt ylläpidolle saman kysymyksen pariin otteeseen, koska he eivät ole vaivautuneet vastaamaan minulle. Edelleen olen sitä mieltä, että olisi hienoa, jos luxetveritas saataisiin takaisin Ulvila-osion keskustelijoiden joukkoon. Ainakin minulla olisi paljon keskusteltavaa hänen kanssaan, koska meillä on sama päämäärä. Haluamme saada selville, miksi Jukka S. Lahti murhattiin ja kuka on tekijä. Minulla on toki omat epäilyni tekijästä, joten oikeastaan haluaisin vaan saada varmuuden siihen asiaan.

Mukava, että olet seurannut kirjoitteluani Ulvila-osiossa. Oikeastaan otan palautteesi kohteliaisuutena, koska todennäköisesti mitä enemmän sataa lokaa niskaan sitä painavampaa asiaa viesteissä lukee. Ehkä sinäkin nuori mies koet vielä jossain vaiheessa valaistuksen. Ja muuten, jos eivät juttuni kiinnosta, niin ei niitä ole mikään pakko lukea. Voit hyvin merkitä minut vihamieheksesi, niin säästyt viesteiltäni.
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Mutta voithan sinä keskutella älykkäästi siellä Hejacissa luxetveritasin kanssa joten mitäpä merkitystä sillä on, ettei hän ole enää täällä?

Muuten, tämä tulee ehkä yllätyksenä mutta teidän päämääränne saattaa olla mielestänne kovinkin ylevä ja järkevä muttei sillä ole mitään painoarvoa tapauksen virallisen tutkinnan kannalta. Kunhan nyt leikitte etsiviä ja poliisin apureita, mutta ette te valitettavasti niitä ole. Poliisi suorittaa omat tutkintansa ja perustaa väittämänsä niihin, ei siihen mitä te keksitte esittää.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9173
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

irmuska kirjoitti:Mutta voithan sinä keskutella älykkäästi siellä Hejacissa luxetveritasin kanssa joten mitäpä merkitystä sillä on, ettei hän ole enää täällä?

Muuten, tämä tulee ehkä yllätyksenä mutta teidän päämääränne saattaa olla mielestänne kovinkin ylevä ja järkevä muttei sillä ole mitään painoarvoa tapauksen virallisen tutkinnan kannalta. Kunhan nyt leikitte etsiviä ja poliisin apureita, mutta ette te valitettavasti niitä ole. Poliisi suorittaa omat tutkintansa ja perustaa väittämänsä niihin, ei siihen mitä te keksitte esittää.
Irmuska hyvä,

En ole menossa Hejaciin luxetveritaksen kanssa keskustelemaan, koska koen, ettei minulla ole Hejaciin mitään annettavaa. Siellä on Ulvilan tapauksesta niin paljon suoranaisesti väärää tietoa, että väärien tietojen oikaisemiseen kuluisivat omat voimavarat lopullisesti. Riittää, että täällä saa ajoittain rapaa niskaan.

Kiittelen sitä, että murhainfon Ulvila-osioon on löytänyt moni sellainen, joka todellakin haluaa löytää vastauksia Ulvilan murhamysteeriin. Kyllä minä pidän tärkeänä sitä, että Suomessa toteutuu yksilön oikeusturva ja että vankilarangaistuksia tuomitaan perustellun näytön perusteella. Toivon todella, että poliisi tekee työnsä ja ottaa niin Jukka S. Lahden surmaajan kuin myös Tesoman puukottajan kiinni, muista karkureista puhumattakaan.

Mm. Officer Crabtree on muuten todennut viestieni olevan naurettavia, joten naurakoon nyt tällekin viestille ihan rauhassa, että pysytään ketjun aiheessa.
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Naurettavana pidän mielistelyäsi, valehteluasi ja sekopäistä harhaisuuttasi sen suhteen, että Ulvilan murhan ratkaisu on kiinni Sinusta ja luxetveritaan kirjoitusoikeuden palauttamisesta.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Pienelle sielulle (sisotalon mukaan näin)

Valehtelija, olet pelkkä pelle. Jonkun annelistin apuri, virtuaalia tekele.

Onpa otsaa, tässä yksi herjoistasi:
Pieni liekki:
.. En ole menossa Hejaciin luxetveritaksen kanssa keskustelemaan, koska koen, ettei minulla ole Hejaciin mitään annettavaa. Siellä on Ulvilan tapauksesta niin paljon suoranaisesti väärää tietoa, että väärien tietojen oikaisemiseen kuluisivat omat voimavarat lopullisesti. Riittää, että täällä saa ajoittain rapaa niskaan.
Etkö taistelekaan väsymättä totuuden puolesta ?

Teit minfoon tullessasi selväksi, että olet uskis. Allekirjoituksessasi oli raamatunlause ja linkki johonkin uskovaisten videoon.

Valehtelet sekä anot ylläpidolta armoa luxetveritasille, joka jo kerran on jäänyt vilpistä kiinni.

Miksi häntä pitäisi kohdella toisin kuin muitakaan tuplanikkeilijöitä?

Keillä on väärää tietoa, vääriä käsityksiä sekä tahallista vääristelyä upotettuna maratonpostausten sekaan.

Vain yksi esimerkki:
http://hejac.com/forum/viewtopic.php?p=11303#p11303

Olet myös väittänyt että hejacissa ei perustella väitteitä millään tavalla.

Haista.. :lol: pikkusielu
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Pieni liekki. Jos tuntuu liian pimeältä, niin mieti olisiko paikallaan hankkia lisää tehoa.
Miten olisi suurempi sydän lyhtyysi sekä parempi ilmanvaihto?
Kuva


olet pelkkä 'putki', ja tässä ulotulos
Kuva
tuli mieleen tuo tuplan härskeistä postauksista,
bullshit kärpäsineen :lol:
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
inner circle
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Joulu 28, 2014 5:13 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja inner circle »

Tara kirjoitti:Pieni liekki. Jos tuntuu liian pimeältä, niin mieti olisiko paikallaan hankkia lisää tehoa.
Miten olisi suurempi sydän lyhtyysi sekä parempi ilmanvaihto?
Kuva


olet pelkkä 'putki', ja tässä ulotulos
Kuva
tuli mieleen tuo tuplan härskeistä postauksista,
bullshit kärpäsineen :lol:
Mikä on tämän nimimerkin henkinen ikä? Riittääkö viisi vuotta? Hyvin sivistynyt "aikuinen" ihminen.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Miten vastaisit tyypille, joka katsoo että hänellä on varaa heittää pokkana suoria herjoja nimeltä mainiten täysin asiallisesta foorumista, hejacista, valehdella aivan pokkana?

Jo tupla ***kasan käyttämä Kivittäjät ry on ihmeellinen. Ei siellä ole mitään 'hejac ry:n' kantaa mihinkään asioihin. Sen koko foorumin luonne on erilainen kuin minfon, jossa on tämä sonnanheitto-osasto.

Siellä ei ole koskaan ollut mitään vastaavaa, ei ennen sinne nyt ilmaantunutta kaksinaamaista kahdella tuolilla istuvaa manipulaattoria ja megajankkaajaa. Tyyppihän tuntee etp:n ym, mutta silti esittää poskettomia väitteitä. Jotkut hiki hatussa, tai hauskaa pitääkseen jaksavat silti hänelle vastailla, ja oikaista sillon kun se on aiheellista. Kyselee muka, muodollisesti, mutta vastaukset ovat jo hänellä tiedossa. Toisten ajan haaskaaja, vai pitäisiokö jättää sinne yksin touhuamaan???

En tajua miten tuollainen jo ennakkoon epärehelliseksi osoittautunut tyyppi on hejaciin kirjoitusoikeudet edes saanut. No sehän ei kuulu minulle. Helkkarin kapulakielen kirjoittaja. Postaukset on kuin jostain 'itun virastosta.

Mikä mahtaa olla tuon itsensä herttaiseksi uskovaiseksi esitellyt pikkusielu??

Puhua 'ystävällisesti', tekopyhässä hengessä silkkaa paskaa, on joillekin niin tyypillistä.
'Maailman valon' satelliitit asialla, siitä irralleen lehahtaneet sontakärpäset. Justiinsa näin.

Typeryyksien viljelijöitten henkinen ikä?

Mitä helkkarin porukkaa mahdattekaan olla.

pistät vain jatkohaisua tähän perään, jätän sen tänne leijailemaan.

Tämä oli minun mielipiteeni, ei hejac ry:n

edit: yksi pilkkuvirhe! :evil:
Viimeksi muokannut Tara, Ke Tammi 14, 2015 5:20 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

^ mielisairauksien moninaiset muodot.

(entä Valkyrien moraali?, entä pimpan jumppaaminen?)

Ketähän tuo keskinäinen loanheittonne naurattaa? Siirtykää muualle.
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

annaanna, likaa syytävä lokatankki herjoineen on ja pysyy suu rullalla minun silmissä.
Kaada vain itsellesi.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Tämähän alkaa käydä mielenkiintoiseksi. Tähän tämä koko Ulvilakeskustelu kiteytyy. Parasta viihdettä.

Odottakaapas kun käyn laittamassa paukkumaissit tulemaan.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Marsii
Remington Steele
Viestit: 202
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2014 11:39 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Marsii »

Tara kirjoitti:En tajua miten tuollainen jo ennakkoon epärehelliseksi osoittautunut tyyppi on hejaciin kirjoitusoikeudet edes saanut. No sehän ei kuulu minulle. Helkkarin kapulakielen kirjoittaja. Postaukset on kuin jostain 'itun virastosta.
Tässä puhutaan ilmeisesti luxveritaksesta yhä.

Olen täysin eri mieltä. Ainakin täällä minfon puolella hänen postauksensa olivat kattavia ja hän ei oikeasti ollut lyönyt kantaansa lukkoon siitä, onko Auer syyllinen vai ei. Asiavirheitä varmaan tulee itse kullekin, kun aineistoa on kertynyt valtavasti. Voidaanko edes olettaa, että keskustelija olisi perehtynyt ihan kaikkeen? Toivoisin hänen palaavan, edes toisella tunnuksella, jos ei ole vielä sitä tehnyt.

Itse asiassa minäkin olen ihmetellyt jonkin aikaa, että miten luxveritas ei ole saanut banneja Hejacista. Hänhän ei ole lyönyt kantaansa lukkoon, ja foorumille pääsevät vain Aueria syyllisenä pitävät henkilöt. Muut bannataan, hyvänä esimerkkinä sisotalo.
Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Tara kirjoitti:Pienelle sielulle (sisotalon mukaan näin)

Valehtelija, olet pelkkä pelle. Jonkun annelistin apuri, virtuaalia tekele.

Onpa otsaa, tässä yksi herjoistasi:
Luin kaikki Hejac'isa kirjoitetut vastaukset Luxetverita'alle. Niissä on korkea kirjallinen taso, mutta sama lukkiutuminen Annelin syyllisyyteen kaikkiin rikoksiin. Tämä vaatii keskustelijoiden rajua karsimista. Siihen on Hejac sivuston pitäjällä Härällä tietysti täysi oikeus. Hän vastaa kaikesta.

Tein kesällä 2012 yrityksen yhteistyöstä, Härkä järjesti seminaarin Valkeakoskella. Minusta tuli siinä Hejac'in täysjäsen, joka siis saa kirjoittaa vapaasti. Tämä ei onnistunut vaan pyysin Härältä, että minun kirjoitukseni tarkastettaisiin enne julkaisemista kuten henkilökohtaisissa blogeissa yleensä tehdään. Sekään ei onnistunut, minulle annettiin lopullinen kirjoituskielto.

Vuosi jälkeenpäin kokeilin kerran josko Sisotalon annettaisiin kirjoittaa, mutta tuloksena oli vain, että Sisotaloa syytettiin tuplaniciksi vaikka mitään ei julkaistu. Siis kysymyksessä on antiannelistien ikioma hiekkalaatikko, jossa Luxetveritas hieman häiritsee kun hänellä on perusteltu lista tekijöistä jotka osoittavat Annein syyttömyyden. Muuten hän sopeutuu Hejac'iin. Käykää ihmeessä häntä siellä lukemassa.

Huolellinen Hejac-viestien tarkastelu ei anna mitään aihetta odottaa, että hovioikeus tuomitsee Annelin. Niihin olisi raskasta vastata kun saa samanlaista kuraa niskaansa kuin Pieli Liekki nyt
Vastaa Viestiin