Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

PL on aivan oikeassa. Yhteistyö ja aineistojen antaminen PL ja SL oli pahasta.mutta minä jaan aina kaiken haltuun saamani materialin. SL ja PL kohdalla siitä asiasta tuli palkaksi vuosia kestänyt vainoaminen.

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sisotalo kirjoitti:PL on aivan oikeassa. Yhteistyö ja aineistojen antaminen PL ja SL oli pahasta.mutta minä jaan aina kaiken haltuun saamani materialin. SL ja PL kohdalla siitä asiasta tuli palkaksi vuosia kestänyt vainoaminen.
Kuka sinua vainoaa? Minä en ole enää pariin vuoteen viitsinyt viestitellä kanssasi yksityisesti, koska olet kohdellut muutamia henkilöitä todella ala-arvoisesti. Jos sinä haluat tehdä syyttäjäpuolen kanssa yhteistyötä, niin olet vapaa sitä tekemään. Pyydän sinua kuitenkin lopettamaan perättömien valheiden levittämisen esimerkiksi minun tekemisistäni.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
sisotalo
Jessica Fletcher
Viestit: 3375
Liittynyt: Su Helmi 26, 2012 12:10 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Täsmennetään hieman.
SL aloitti vainoamisen kesällä 2012 kun autoin häntä pääsemään KKOn arkistoon, myöhemmin toimitin hänelle ainakin Hätäpuhelun. Koko ajan on tullut tulta tupaan, aluksi s-postilla ja nyt jokaiseen kirjoitukseeni

PL lähti mukaani samaan arkistoon, monta vuotta sitten ja osti sieltä Mannerin vastauksen syyttäjän valituspyyntöön. Se merkitsi, että Mannerin paperia ei olisi voinut levittää, jos en olisi samalla käynnillä kuvannut sitä omaan kameraani. Heti sen jälkeen PL kielsi minua käyttämästä hänen s-postiaan ja alkoi kirjoittaa pahaa minusta. Tein aloitteen kirjallisuuspalkinnosta Annelin muistelmille, jota PL kannatti, mutta ei rahoittanut aloitetta kun se olisi pitänyt tehdä minun kanssani.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Naurattaa Alidan tulipalon voimasta irtoavat vetokoukut :lol:

Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Naurattaa se kun Ulvila-osiossa fiksut ovat vetäytyneet keskustelusta ja annelinhalaajilla ei ole enää muita solvattavia kuin toisensa.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

poepporoo
Theo Kojak
Viestit: 1121
Liittynyt: Su Touko 05, 2013 10:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

damfin kirjoitti:Naurattaa Alidan tulipalon voimasta irtoavat vetokoukut :lol:
:D Juu, ennemmin vaikka "vetokoukut häviävät räjähdyksessä", kuin kadonneen viimeksi nähnyt voisi puhua paskåa.
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Officer Crabtree kirjoitti:Naurattaa se kun Ulvila-osiossa fiksut ovat vetäytyneet keskustelusta ja annelinhalaajilla ei ole enää muita solvattavia kuin toisensa.
Veit sanat suustani.Naurattaa(vaikka itku on joskus lähempänä) se,että aikuiset ihmiset, jotka vieläpä kuuluvat samaan leiriin, jaksavat tapella toistensa kanssa.Luulisi muutakin tekemistä löytyvän.

Mutta asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sisotalo kirjoitti:Täsmennetään hieman.
SL aloitti vainoamisen kesällä 2012 kun autoin häntä pääsemään KKOn arkistoon, myöhemmin toimitin hänelle ainakin Hätäpuhelun. Koko ajan on tullut tulta tupaan, aluksi s-postilla ja nyt jokaiseen kirjoitukseeni

PL lähti mukaani samaan arkistoon, monta vuotta sitten ja osti sieltä Mannerin vastauksen syyttäjän valituspyyntöön. Se merkitsi, että Mannerin paperia ei olisi voinut levittää, jos en olisi samalla käynnillä kuvannut sitä omaan kameraani. Heti sen jälkeen PL kielsi minua käyttämästä hänen s-postiaan ja alkoi kirjoittaa pahaa minusta. Tein aloitteen kirjallisuuspalkinnosta Annelin muistelmille, jota PL kannatti, mutta ei rahoittanut aloitetta kun se olisi pitänyt tehdä minun kanssani.
Ole hyvä ja mene tekemään rikosilmoitus, jos sinusta tuntuu siltä, että sinua vainotaan. Perättömien juttujen/valheiden levittämisestäkin voi saada syytteen. Minä olen tehnyt omalta osaltani rikosilmoituksen niistä muutamasta nettikirjoittelijasta, jotka ovat käsitykseni mukaan rikkoneet räikeästi rikoslakia omilla kirjoituksillaan julkisilla palstoilla.

Ole hyvä ja lainaa tänne suoraan esimerkkejä, joissa olen muka sinusta kirjoittanut pahaa Ulvila-osiossa. Se on totta, että olen kieltänyt sinua käyttämästä sähköpostiani, koska minulla ei ole tarvetta kirjoitella kanssasi mitään yksityisesti. Olet pettänyt luottamukseni enkä voi luottaa siihen, että toimisit Annelin, Jensin ja heidän perheidensä parasta ajatellen.

Voiko olla, että muistisi tekee sinulle tepposia, koska et muista oheista viestiäni, jonka olen myös Ulvila-osioon laittanut sen jälkeen, kun viimeksi soitit tuota samaista levyä etten olisi ollut valmis rahoittamaan kirjapalkintoehdokkuutta:
Hei,

Murhalesken muistelmat on Tieto-Finlandiaehdokkaana.

t. Timo Kalevi Forss / Into

26. syyskuuta 2016 klo 19.29 X. X. kirjoitti:
Hei!

Haluan aivan ensiksi kiittää Teitä kaikkia siitä rohkeudesta, mitä olette osoittaneet julkaisemalla Anneli Auerin kirjoittaman kirjan "Murhalesken muistelmat". Kirja on todella ainutlaatuinen, sillä se valottaa vakavia puutteita suomalaisessa oikeusjärjestelmässä. Se paljastaa oikeusvaltiosta sellaisia toimintatapoja, joita ei pidä hyväksyä ja joita on välttämätöntä muuttaa oikeusjärjestelmämme uskottavuuden säilyttämiseksi.

Olen seurannut Ulvilan murhatapausta sen alkuhetkiltä lähtien, mutta vasta vuonna 2011 aloin perehtyä tapaukseen tarkemmin, kun tajusin lehtien kirjoittavan paikkansa pitämättömiä valheita. Vuodesta 2013 olen ollut mukana taistelemassa oikeutta kahdelle oikeusmurhatulle henkilölle, eli Anneli Auerille ja Jens Kukalle. Totuuden puolella on ollut helppoa seistä, vaikka Anneli Auerin ja Jens Kukan puolustaminen on jostain syystä osoittautunut äärimmäisen vaikeaksi.

Olen perehtynyt hyvin Ulvilan murhaoikeudenkäyntien asiakirjoihin ja todistajalausuntoihin sekä muuhun asiasta saatavilla olevaan materiaaliin mahdollisimman kattavasti. Anneli Auerin kirjan olen lukenut tarkalla kammalla läpi, enkä ole havainnut siellä yhtään asiavirhettä. Kirja on mielestäni hienosti ja asiallisesti kirjoitettu, minkä uskoisin herättävän lukijoissaan mielenkiinnon tutustua tapaukseen syvällisemmin ja lähteä lukemaan esimerkiksi vääristä todistuksista ja valemuistoista kertovaa kirjallisuutta. On uskomatonta, että Anneli Auer on kaiken kokemansa jälkeen pystynyt kirjoittamaan tietokirjan omista kokemuksistaan murhan ja oikeusmurhan uhrina.

Minusta tämän kirjan oikea paikka olisi olla Suomen Kirjasäätiön tietokirjallisuuden Finlandia-palkintoehdokkaana, mistä asiasta useampi asiaa läheltä seurannut korkeakoulutettu henkilö on kanssani samaa mieltä. Voisitteko kustantajana harkita tämän julkaisemanne tietokirjan ilmoittamista ehdolle Tieto-Finlandia-palkinnon saajaksi? Olen mielelläni valmis maksamaan osallistumismaksun, jos kisaan lähtö on siitä kiinni. En tiedä, voivatko yksityishenkilöt ilmoittaa tietokirjoja ehdolle, mutta tämän kirjan kyllä ilmoittaisin, jos voisin.

Syksyisin terveisin
X. X.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1781
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Pieni liekki kirjoitti:

Ole hyvä ja lainaa tänne suoraan esimerkkejä, joissa olen muka sinusta kirjoittanut pahaa Ulvila-osiossa. Se on totta, että olen kieltänyt sinua käyttämästä sähköpostiani, koska minulla ei ole tarvetta kirjoitella kanssasi mitään yksityisesti. Olet pettänyt luottamukseni enkä voi luottaa siihen, että toimisit Annelin, Jensin ja heidän perheidensä parasta ajatellen.
Noita esimerkkejä on viimeajoilta niin paljon, että löydät niitä varmasti itsekin. Viimeksi tältä päivältä.

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3642
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

alilääkäri/paratiisisaari/lentis pitää tuota bussikuskia venäläisenä, ja samaan aikaan selittää suu vaahdossa kuinka tuo on jo aiemmin potkittu pois maakuntajoukoista vaikka sitoumuksen oli allekirjoittanut.

Ainut vain, että maakuntajoukkoihin päästäkseen ja sitoumuksen kirjoittaakseen pitää olla Suomen kansalainen ja suorittanut Suomessa varusmiespalveluksen. Toki tuollaista voi olla hieman vaikea (multi)nimimerkin käsittää, jos itse on kutsunnoista saanut D:n paperit psyykkisten syiden takia.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Ulvilaporukka, sykkii välillä jännästi. Syyttäisin siitä hellettä, mutta tuskin nuo kaikki asuvat Keski- tai Etelä-Euroopassa.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3090
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

lentis kirjoitti: Mahtaisi Putinille tulla mahahaava jos tietäisivät minkälaisten ihmisten käsissä on Suomessa Venäjän kunnian puolustus. :D
En ymmärrä tätä lausetta.

Voisitko tarkentaa.
it's my car !

ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ktaina »

Onkohan Mupella taas joku puute jostain..raivoa jätkä taas täynnä :mrgreen:

Eazy
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ti Heinä 09, 2013 5:27 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Eazy »

Naurattaa Pimeän Tetran kirjoittelut, mikähän miehen lääkitys. Valitettavasti nyt on taas porttikiellossa. Niin ja toinen kuka tulee mieleen, taisi saada pysyvän porttikiellon PR-67. Oli niin häiriintynyttä läppää, että pisti huvittamaan. Se myös noh, hämmästyttää, että kun tätä foorumia lukenut ainakin sen 7v. niin silti tulee "uusia" nikkejä esiin kenellä on tuhansia viestejä, johon en ole koskaan törmännyt. Esim. pieni liekki ja sisotalo :D No ehkä se johtuu siitä että en lue Ulvila ja Bodom -osioita, enkä tätäkään. kun ne eivät niin naurata=ole mieleeni.
Bein me is so neat!

mielikki
Martin Beck
Viestit: 760
Liittynyt: To Helmi 07, 2013 10:55 pm
Paikkakunta: mars

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mielikki »

lentis kirjoitti:
On Anoi Kaa kirjoitti:
J.Maybrick kirjoitti:Kouluunhan saa Suomessa tulla seuraamaan opetusta kuka tahansa. Se on kyllä omituista, ja nykyään vaarallistakin.
Meinasinkin kirjoittaa tuosta aiemmin, kun täällä oli puhe kuinka pääsivät sisään. Muistan ihmetelleeni, kun ope-tuttu kertoi pari v sitten, että sinäkinhän voisit mennä "tarkastamaan" lähikoulun opetuksen tasoa istumalla ääneti tunnilla(kun manasin joskus ettei ole oikein tekemistä päivisin, kun oli vapaata enemmän arjesta).
Auts! Meinaspa mennä kahvit väärään kurkkuun!Ettei vaan olis On Anoi Kaa käynnyt tuota "keskustelua" umpi kännissä itsensä kanssa lähi juottolassa. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vastaa Viestiin