Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10654
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Olisihan se marokonhosurikin voinut wiledana jatkaa tuolla luumäki ketjussa vaikka banninsa loppuikin, hieman sekavaa kun nimimerkki vaihtuu kesken ketjun :lol:
putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4716
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

Henkisesti lapsen tasolla oleva Kaikkiookoo. Noin tyhmä ei palstalla ole kuin poliisimestari sisu, joka myös käyttää nokkelaa nimittelyä Pultsari. :mrgreen:

Sinne tuo vajakki jäi ulisemaan tyhjälle asemalle. :lol:

Apukoulussa opittuja iskulauseita.
Näyttelevät itseään kovempia ja aikuisia ihmisiä nettipalstoilla.
Kaivavat nenää äitin peräkammarissa.
Ajelevat bussilla.
No vittu, sehän onkin putsaripelle
+mummon peräkammarissa.

Huvittavinta on, että minä voisin olla iältäni tuon debiilin isä. Minun siittiöistäni ei toki sikiä kehitysvammaisia, mutta iältäni varmasti voisin.
Karvasvarvas kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:43 am Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.
Kardemumma

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kardemumma »

putsari kirjoitti:Minun siittiöistäni ei toki sikiä kehitysvammaisia
Ei tietenkään, Rutsari, koska olet tuhkamuna sisäsiittoisuutesi ansiosta. Muutenkin mikrofalloksesi voisi aivan hyvin heittää sairaalajätteisiin ruhosi kanssa. Järkevintä ja taloudellisinta olisi ollut heti syntymäsi jälkeen hyppää tasajalkaa sekasikiösi päälle heti synnytysosastolla. Olet täysin epänormaali. Sinun ruumiisi on nk. siiamilainen kaksonen. Siksi sinulla on kaksi nimimerkkiä.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tällä kertaa Minfossa naurattaa, että putsari puhui itsensä putkaan alta aikayksikön.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5153
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

taisi soramonttuketjussa pärähtää pahasti fantasiat päälle
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Yllättävän kauan putsari oli suht asiallinen ja vänkäsi vain asiasta. Ilmeisesti maaninen vaihe lähti taas käyntiin tms.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10654
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Siirrän tämän vastaukseni marokonwiledalle tuolta eno-ketjusta tänne, on taas niin naurettavaa kommentointia :lol:
Marokonsoturi kirjoitti:
damfin kirjoitti: ziksakille turha enää muuta kommentoida, kun edelleen jatkat selitystäsi ihan samalla linjalla kuin minäkin mutta eri sanoilla, dokataan junnuina ja etsitään päihteitä sieltä mistä saadaan.
Se miksi minä mieluummin käytän tuosta termiä hyväksikäyttö kuin raiskaus ei johdu siitä ettenkö minäkin pitäisi sammuneen nuoren nussimista raiskauksena, vaan siitä että hyväksikäyttö kuvaa paremmin tuota kokonaisuutta jossa ei ole käytetty fyysistä väkivaltaa, ja se nuoren seksuaalinen hyväksikäyttöhän on lopulta raiskaus.
Väkivaltaa se on lasten pään sekoittaminen kemiallisilla aineilla, joita on lisätty tarjottuihin juomisiinkin on. Mutta enpä sinua fiksuna ole ennenkään pitänyt, joten mikään ei muuttunut tänäänkään.

Tietysti sun on vaikeaa sitä käsittää, että ihan sama käyttääkö raiskauksessa kemiallista väkivaltaa vai lyökö nyrkillä tajun pois, väkivaltaa se on silti. Toisesta väkivallasta ei vaan jää jälkiä raiskattuihin lapsiin.
No et sinä itsekkään edelleenkään millään järjen määrällä pääse loistamaan kun et joko huomannut tai ymmärtänyt että kirjoitin "ei ole käytetty fyysistä väkivaltaa" (yritin korostaa tuota merkityksellistä sanaa niin että jopa sinäkin saattaisit sen huomata)
Ilmeisesti sinulle tuottaa vaikeuksia ymmärtää tämäkin käyttämäni lause "Se miksi minä mieluummin käytän tuosta termiä hyväksikäyttö kuin raiskaus ei johdu siitä ettenkö minäkin pitäisi sammuneen nuoren nussimista raiskauksena" mutta toisaalta jos aivojen tilalla on jokin wileda-tiskirätti niin eihän silloin voi vaatiakaan että ymmärtäisi mitään kovin monimutkaisia lauserakenteita. :mrgreen:
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10654
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Tässäkin naurattaa eräs seikka, varsinainen asia ei naurata vaan eräs mieleen tuleva ristiriita :lol:
ReissuLasse kirjoitti:Sillä ei ole mitään merkitystä mitä lapset ovat luulleet, ymmärtäneet tai tienneet. Ne ovat silti lapsia. Sillä ei ole mitään väliä miten he ovat tilanteeseen reagoineet ja miten he ovat sen jälkeen käyttäytyneet, ovatko meneet uudestaan tai ei. He ovat silti lapsia. Lapset eivät käy kauppaa tai tee sopimuksia, ne ovat lapsia ja heidän suostumuksellaan tai päätöksillään ei ole merkitystä. Vastuu on vain ja kokonaan aikuisella.
Lapsi tai nuori ei ole mikään miniaikuinen, jonka kokemuksia tai tekemistä voidaan tarkastella aikuisten näkökulmasta.
Vaikka rajakki mielestäni olenkin, niin tuohon liittyen on ihan pakko kysyä, koskeeko tuo mielipide myös niitä Vuosaaressa häiriköiviä 10 - 15 vuotiaita hieman tummempihipiäisiä lapsia, lapsiahan hekin kai ovat, vai ovatko sittenkään? :mrgreen:
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5153
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

damfin kirjoitti:ihan pakko kysyä, koskeeko tuo mielipide myös niitä Vuosaaressa häiriköiviä 10 - 15 vuotiaita hieman tummempihipiäisiä lapsia, lapsiahan hekin kai ovat, vai ovatko sittenkään? :mrgreen:
Et kysy minulta, mutta vastaan kuitenkin,

Kyllä, koskee myös vuosaaressa häiriköiviä, ja siksi olisikin ensisijaisen tärkeää tunnistaa ja huostaanottaa sellaisen kasvatettavaksi, joka välittää tenavista.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Sofia Belörffin valinnoista kertovassa ketjussa:
Rubiskreebeli kirjoitti:
Svimba kirjoitti:Onko kenelläkään rikkaalla miehellä rumaa ja läskiä kumppania?
Onko Pentti Arajärvi tarpeeksi rikas?
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2734
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

Naurattaa palokirves, jolla keittää pahasti yli El Paso -ketjussa, kun kaikki eivät kunnioita omaa rotuaan samalla tavalla kuin hän. Tällä hetkellä kolme peräkkäistä viestiä ja lisää varmasti tulossa. :lol:

Toivottavasti ei pian tämä rotuintoilija ole uutisissa. :?
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Tackleberry kirjoitti: Toivottavasti ei pian tämä rotuintoilija ole uutisissa. :?
Minä olen tylsän kiihkoton, tosiasioilla keskusteleva. Sinulla sen sijaan rotukiihkoilet. Ilmiselvästi merkit olemassa muslimikäännynnäiseksi ja ryhtymään pyhään sotaan valkoihoisia länsimaalaisia kohtaan.Missä vaiheessa mennyt pieleen sinun kohdallasi, jo kohdussa? Käyttikö äitisi huumeita raskausaikana? Paneskeliko hän raskausaikana neekereiden kanssa?
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Aarnion pelipuhelimet -keskustelussa meinaa repeillä, kun Anneli-uskovaiset ovat siirtyneet tähän caseen ja täyspäiset yrittävät vastailla parhaansa mukaan kuten tässäkin:
teppo kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti: Olen vain ihmetellyt tätä väitettyä useina päivinä tapahtuvaa tuntikausien pyörimistä Helsingissä ja lähialueilla eestaas, ilman todistajia Aarnion liikkeistä...
Mikä tässä on vaikeaa käsittää? Jos itse pyörittäisit huumekauppaa, kuljettaisitko mukana todistajia? Jos olisit sekaantunut kuvioon, ilmoittautuisitko oikeuteen todistamaan liikkeistä?
Kuolemannaakka kirjoitti:...ja sitä, että miksi niitä puhelimia piti raahata koko ajan mukana ja pitää päällä silloinkin kun niitä ei tarvittu.
Millä perusteella sanot, että joku puhelin oli jonain päivänä huumekaupan tai muun rikolllisen toiminnan kannalta tarpeeton?
Kuolemannaakka kirjoitti: Sekä olen ihmetellyt alaisten valheita näihin liikkumisiin liittyen, kun en ymmärrä niiden motiivia.
Valehteleminen on ymmärrettävää, jos samalla peitellään omia tekemisiä, jos on pelko tai tieto että Aarniolla on tiedossa jotain jolla uhata tai jos Aarnio on onnistunut aikanaan värväämään porukkaansa alttiita mieliä, jotka alamaisuuttaan, katkeruuttaan KRPtä tai jotain muuta kohtaan tai muusta syystä puhuvat mieluummin palturia kuin tunnustavavat, että oma pomo oli Suomen törkein huumerikollinen ja hei itse toiminnan välikappaleita. Mitä sinä veikkaat?
Kuolemannaakka kirjoitti:Ja olen kysellyt tärkeimmän yksittäisen todisteen perään, joka osoittaa Aarnion olevan huumekauppias.
Katsotaanpas: Huumeita tuodaan maahan, niistä jäädään kiinni, huumetynnyri jossa on sata kiloa huumeita jää todisteeksi. Olet yhteyksissä huumekauppiaiden ja huumekauppaa järjestävien, toimittavien ja hommasta tuomittujen kanssa ja välittäjien kanssa, neuvottelusi saadaan televalvonnalla talteen, tiimi on sama jonka toimintatapaan olet saanut opastuksen itse edelliseltä pomolta, et kykene uskottavasti esittämään, että yhteydenpito tyyppeihin liittyisi johonkin muuhun, selityksesi että joku muu piti yhteyttä osoittautuu palturiksi, käytät bisneksiisi rikollisen ostamaa puhelinta ja samalla ostokerralla hankittuun puhelimeen pannaan kortti, jonka numero on huumetynnyrin yhteystieto, yrityksesi lavastaa joku muu yhteysmieheksi epäonnistuu ja jäät siitä kiinni, jäät kiinni järjettömästä määrästä käteistä, jonka joudut tunnustamaan ja jolle et edes yritä esittää järjellisen kuuloista selitystä, vaikka tarjoatkin useita keskenään ristiriitaisia hätävalheita ja joka omaisuus sinulta tuomitaan menetettäväksi rikoshyötynä, aiheeseen liittyvä materiaali löytyy sinun vuokraamastasi autotallista, johon se on päätynyt tavalla, jota et kykene selittämään, puhelimien käyttötapasi on järkevää vain jos on ollut tarkoitus salata toimintasi poliisilta, edes alaisesi eivät suostu ottamaan piikkiinsä kaikkia valheitasi eivätkä tue tarinaasi vaikka ovatkin valmiit menemään aika pitkälle peittelyssä. Ja sinä kysyt, että niin niin kyllä kyllä mutta mikä nyt on "tärkein yksittäinen todiste".
annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Jammusetä alkoi "käymään töissä" :D melkein kesken lauseen, kun oli niin jauhopöllyssä Tackleberryn jäljiltä.

Seurataan "töissäkäyntiä" :D
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Jauhottiko Tackleberry ??? :lol: :lol: :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Vastaa Viestiin