Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Onhan tuo nyt niin LSD pöllyssä kirjotettua paskaa kuin olla voi. Tietysti omat fantasiathan tuntuu aina fiksuilta.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2218
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

No nainhan se on :lol:
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

Osa porukasta on kovasti hädissään ja harhojen vallassa, kun ovat ruvenneet näkemään joka puolella tupla- ja jopa multinikkejä.. Onko teillä tunne, että nyt ne jyrää meitin!

Harhat alkoivat voimistua, kun palstalle ilmestyi uusi nikki, ja heti kohta alkoivat arvailut, että kenenkähän tuplanikki se onkaan?

Teillä tuleekin olemaan tosi hauskaa keskenänne sitten, kun olette bannanneet kaikki kanssanne eri mieltä olevat (=annelistit)!

Ja kyllähän tämä tosiaan naurattaa kaikkia muita.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10631
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Naurattaa saamani pika-bannit, ja nyt minulla olisikin pieni pyyntö...
Voisiko joku osoittaa minulle viime aikojen viesteistäni viestin jossa on selkeästi "lautamiestekstiä väärässä paikassa" ?
Nauraisin niin mielelläni lisää tuollaiselle viestille jos sen joku täältä onnistuu kaivamaan :lol:
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

Meri-Mari kirjoitti:Osa porukasta on kovasti hädissään ja harhojen vallassa, kun ovat ruvenneet näkemään joka puolella tupla- ja jopa multinikkejä.. Onko teillä tunne, että nyt ne jyrää meitin!

Harhat alkoivat voimistua, kun palstalle ilmestyi uusi nikki, ja heti kohta alkoivat arvailut, että kenenkähän tuplanikki se onkaan?

Teillä tuleekin olemaan tosi hauskaa keskenänne sitten, kun olette bannanneet kaikki kanssanne eri mieltä olevat (=annelistit)!

Ja kyllähän tämä tosiaan naurattaa kaikkia muita.
Se on hauskaa PiLi että sinulla on hauskaa siellä kaikkien sivupersooniesi kanssa keskenäsi.

Käytä jatkossa kuninkaallista minä muotoa eli "Me, PiLi ja alter egot, olemme tänään...jne"
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja khl »

damfin kirjoitti:Naurattaa saamani pika-bannit, ja nyt minulla olisikin pieni pyyntö...
Voisiko joku osoittaa minulle viime aikojen viesteistäni viestin jossa on selkeästi "lautamiestekstiä väärässä paikassa" ?
Nauraisin niin mielelläni lisää tuollaiselle viestille jos sen joku täältä onnistuu kaivamaan :lol:
Tuskin pystyy kaivamaan kun se on todennäköisesti poistettu samalla kun joku sut vasikoi?
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10631
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

khl kirjoitti:
damfin kirjoitti:Naurattaa saamani pika-bannit, ja nyt minulla olisikin pieni pyyntö...
Voisiko joku osoittaa minulle viime aikojen viesteistäni viestin jossa on selkeästi "lautamiestekstiä väärässä paikassa" ?
Nauraisin niin mielelläni lisää tuollaiselle viestille jos sen joku täältä onnistuu kaivamaan :lol:
Tuskin pystyy kaivamaan kun se on todennäköisesti poistettu samalla kun joku sut vasikoi?
Ei ole poistettu yhtään viimeisimmistä viesteistäni.
Meri-Mari
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: Ke Elo 14, 2019 11:44 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Meri-Mari »

Mikä on pika-bannin pituus? Itse sain viikon bannin yhdestä viestistä juurikin tuolla "lautamiestekstiä väärässä paikassa" perusteella. Kovasti ylireagoinnilta se vaikutti. Nuo kuvailusi tuolla toisaalla bannien (=ilmiantajien) syistä osuvat nappiin, juuri noinhan se oli omallakin kohdallani.

Ilmiantokulttuuri kukoistaa täällä, ja sitä vahvistetaan muutenkin joka taholla maassamme.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10833
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Meri-Mari kirjoitti:Mikä on pika-bannin pituus? Itse sain viikon bannin yhdestä viestistä juurikin tuolla "lautamiestekstiä väärässä paikassa" perusteella. Kovasti ylireagoinnilta se vaikutti. Nuo kuvailusi tuolla toisaalla bannien (=ilmiantajien) syistä osuvat nappiin, juuri noinhan se oli omallakin kohdallani.

Ilmiantokulttuuri kukoistaa täällä, ja sitä vahvistetaan muutenkin joka taholla maassamme.
Ei noista banneista kannata välittää, vaikka ne tietysti päähän ottaakin. Itse olen saanut kaksi kuukautta ihan putkeen joskus, ja se oli vähän ärsyttävää kieltämättä. Pitää vain ajatella, että bannien vaatiminen on tavallaan tältä kantelijalta imartelun merkki. Kun argumentit loppuu, eikä osaa vastata, huudetaan äitiä apuun. Ei kannata alentua vastaavalle tasolle.
Pääasia on, että omatunto on puhdas, niin sen antamalla ylpeydellä kyllä kestää jonkun kirjoitustauon.

Bannitauolla voi kirjoitella vaikka wordiin, niin sitten on paljon postattavaa valmiina :D Saa rauhassa keskittyä johonkin asiaan.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

No PiLiähän tuskin banaanit paljon hidastaa. Ei tartte kirjoitella wöördiin mitään kun on nuo alter egot nickit täällä.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Julperi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 10:21 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Meri-Mari kirjoitti:Mikä on pika-bannin pituus? Itse sain viikon bannin yhdestä viestistä juurikin tuolla "lautamiestekstiä väärässä paikassa" perusteella. Kovasti ylireagoinnilta se vaikutti. Nuo kuvailusi tuolla toisaalla bannien (=ilmiantajien) syistä osuvat nappiin, juuri noinhan se oli omallakin kohdallani.

Ilmiantokulttuuri kukoistaa täällä, ja sitä vahvistetaan muutenkin joka taholla maassamme.
Ei noista banneista kannata välittää, vaikka ne tietysti päähän ottaakin. Itse olen saanut kaksi kuukautta ihan putkeen joskus, ja se oli vähän ärsyttävää kieltämättä. Pitää vain ajatella, että bannien vaatiminen on tavallaan tältä kantelijalta imartelun merkki. Kun argumentit loppuu, eikä osaa vastata, huudetaan äitiä apuun. Ei kannata alentua vastaavalle tasolle.
Pääasia on, että omatunto on puhdas, niin sen antamalla ylpeydellä kyllä kestää jonkun kirjoitustauon.

Bannitauolla voi kirjoitella vaikka wordiin, niin sitten on paljon postattavaa valmiina :D Saa rauhassa keskittyä johonkin asiaan.

Hahahahahahah!!! Nyt tuli niin hyvää settiä että nauran viikon!!!!!!!
Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6454
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Tuohan on vallan loistava logiikka, erästä loistavaa tube persoonaa lainaten; viduttaa mutta ei kuitenkaan viduta, päivä on pelastettu moneksi kuukaudeksi :mrgreen: :mrgreen:
Porin

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Porin »

SYLWAR kirjoitti:Netflixerin avautuminen ääntämisasioissa :lol:
Eipä sinullakaan taida tuota älyä turhan paljon olla. Oletan, että olet kuitenkin täysi-ikäinen ja siinä tapauksessa olet varmuudella kuullut esim Hondan automallista nimeltä Accord. Mitenköhän sen satut lausumaan? Askord? Aksord? Assord?
Entäpä saman merkin Civic? Sivis? Kivik? Kivis?
Kannattaisi sinunkin sen elämäm koulun lisäksi yrittää sivistää itseäsi. Minäkin teen niin jatkuvasti.
Ihan sivujuonteena voisit miettiä myös miten se Cannonball sitten lausutaan. Annan vihjeen, sitä ei lausuta sannonball
Ihan noin Netflixerille vastaukseksi, kun en tuota Kuulien ketjua viitsi offtopicina saastuttaa tämän komiikan kanssa, niin vaikka mulla onkin MB, niin Accordit, Civicit ja muut tuon vinosilmätehtaan autoiksi väitetyt romuraudat, jotka on samaa sontaa laadultaan kuin ranskalaiset kulkineet, äänetään kuitenkin sen kielen mukaan mitä puhutaan.
Tokihan sinä sivistyneenä suomen taitajana sanot sen varmaankin sivik.
Usein eri maissa saman tehtaan automalli onkin usein eri nimellä juuri siksi, että se ääntäminen aiheuttaa ongelmia sanan tarkoituksen kanssa, esimerkiksi WV Transportter tuskin suomessa tulisi myyntiin espanjanversiona, WV Perspano nimellä, mikä tosin kuvaa puolestaan VAG konsernin tuotteiden ostajien tuskaa, kun se kansanauto jättää matkamiehen kävelypuuhiin. Aikanaan Nissanin Cherry oli rapakon takana myynnissa mallimerkinnällä Pulsar, jenkeissä kun nuo sivistyneemmät ja sivistymättömätkin tulkitsee sen kirsikan johonkin muuhun yhteyteen.
Puolivuosisataa tätä aurinkoa kiertävää kusiaispesää tallailleena, sivistymättömänä elämänkoululaisena, en toki osaa kuin suomea, sujuvaa englantia kuin myös ruotsia, sekä jonkinverran saksaa ja hiukan venäjää. Sekä CW:tä eli sähkötystä ja muutamaa muuta eksootista kieltä, kuten C++:aa, Phytonia, Javaa sekä esmes Perlia. Elämäm koulu ja sen tuoma perskohtainen kokemus opettaa aika usein kaikenlaista, yleensä paljon enemmän kuin Netflixin tuijottelu tai muu vastaava toiminta sivistymistarkoituksessa. :mrgreen:
Olinkin unohtanut tämän helmen.
Netflixer taisi pakata Acceptin (lausutaan akkept) levyt Guccin (lausutaan kukki) laukkuun ja poistua palstalta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2941
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

quote="Tackleberry"]
Tässä vertailun vuoksi 180-senttinen ja 90-kiloinen kaveri.
Kuva[/quote]

Takkua se jaksaa kiinnostaa miesten ulkonäkö ja vähäpukeiset urheilijapojat.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Julperi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 10:21 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Nyt on "huippu"tyyppi laittamassa tarinaa. Pelleyks1. Aika häröö tavaraa. Hehhehehee.
Vastaa Viestiin