Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Ke Loka 06, 2021 12:50 pm
On Anoi Kaa kirjoitti:
Ti Loka 05, 2021 11:51 am
Multi-rutsari ei nykyään enää muuta teekkään kuin paniikissa lurkkaa covid-ketjua ja mitä me sinne mm. hänen pelottelemisekseen ikinä keksimme! Ja kuvittelee vieläpä meidän olevan tosissamme...

Multi-rutsari lainailee sieltä (ainakin minulta) monta viestiä päivässä, eikä vieläkään tajua ettei kukaan halua tätä kaikkien läskipäiden äitiä ja isää edes mainita. Muutakin elämää on kuin korona, voisi joku takoa multi-rutsarin lihavaan päähän!
Sama meno jatkuu, uuhhahhaahhaaa! ÄÄÄHHHÄHHÄÄÄHHÄÄ - läski pelkää kuolemaa ja tulevaa NWO-vallankaappausta!!! :D :D :D
Minäkö siitä NWO-vallankaappauksesta kirjoittelen sivu toisensa jälkeen koronavirusketjuun? Ottipa se koville, kun joku sanoi totuuden teistä lampaista. ÄÄÄHÄÄÄÄH paha Bill Gates tulee ja asentaa onanoijaan mikrosirun ja kaappaa valtaansa. :mrgreen:

Yhteistä noille kolmelle on, että he roikkuvat Jumalansa perässä, kuin eksyneet lampaat. Kerjäten Jumalaltaan huomiota.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10563
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Telkkarissa juuri menossa Penkinlämmittäjät... käsikirjoittaja takuulla lukenut minfoa, m-anon sketsin jutut oli ihan suoraan täältä poimittu :lol: :lol: :lol:

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja putsari »

JepulisMustaSurma. Reppanalla pyörii nonstoppina vain Putsari mielessä. :mrgreen:
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

putsari kirjoitti:
To Loka 07, 2021 8:38 am
JepulisMustaSurma. Reppanalla pyörii nonstoppina vain Putsari mielessä. :mrgreen:
Sanoo henkilö joka jankuttaa jatkuvasti Sebun neekeristä. :lol: :lol:

JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Likeavirgin kirjoitti:
Ma Loka 04, 2021 11:37 pm
Miksi moderaattori siirsi Valtosta käsittelevän ketjun Pandora-ketjuun, vaikka sillä ei ole mitään tekemistä Pandora-asiakirjojen paljastumisen kanssa? Eikö moderaattori osaa lukea, onko tyhmä vai mistä mahtaa olla kyse?

No sehän on eri ketjussa.
-NILS-
Korsossa ei osata lukea.

Mustasurma

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mustasurma »

putsari kirjoitti:
To Loka 07, 2021 8:38 am
JepulisMustaSurma. Reppanalla pyörii nonstoppina vain Putsari mielessä. :mrgreen:
Helvetti mikä ulisija :mrgreen: Kyllä sinä olet sitten vitun tyhmä pelle.

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja viinitty »

entr0pia kirjoitti:
Pe Loka 08, 2021 12:51 am
Ärlighet är det som vi behöver här i Finland.

Minut on savustettu ulos lääkiksestä ja sosiaalityöstä, kun olen rehellinen. Suomen kansa ansaitsee TOTUUDEN.

Lestapoliisilla on korruptiota erityisesti Oulussa ja Lapissa. Kaikki sossut myös lestoja, jotka vihaa homoja. Eivät tutki rikosilmoituksia. Siksi vaihtuvuus suurta. Lapin yliopistossa dekaani Merja Laitinen väärentää asiakirjoja. Tekevät bisnestä näillä huostaanotto nuorilla esim. Pohjolakodissa. Minulle sopii, että Helsingistä joku ateisti poliisi ja sossu tulee kylään, niin kerron totuuden. Esim. Breivik on kans homo. Sen kaverit kerto mulle Norjassa. =)
En mä edes tiedä, mitä tähän sanoisi. :D Alkuillan vähän jännistä viboista ollaan nyt muutamaa tuntia myöhemmin menty tutkiksen seuraksi altaan syvään päähän. :D

Aika suloista kyllä, että Breivikin seksuaalisuutta pidetään jonain maailmaa mullistavana sisäpiirisalaisuutena. :D

Ihan vaan tälleen mutuna heittelen ilmoille, että ehkä fudut noilta aloilta johtuu jostain ihan muusta ku savustuksesta. :D

Mikä tätä palstaa tänään vaivaa, porukka on käyttäytyny ihan ku viikonloppuyönä ilmasen viinan bileissä. :D
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja viinitty »

entr0pia kirjoitti:
Pe Loka 08, 2021 1:30 am
Täällä varmasti on paljon suomalaisia puutteessa eläviä heteromiehiä. Surullista. Ruotsi on sikäli liberaalimpi että siellä näitä komeita homomiehiä riittää. Kova pala mamuille ja Suomi-miehille. ;)
Voisitko nyt ihan ratakiskosta vääntää, että miten tämä liittyy otsikon aiheeseen? Kertoiko isot pojat, että Vilks oli homo ja oli yhdessä Breivikin kanssa?

Mikä on mamuille ja suomalaisille miehille kova pala? Ruotsalaisten liberaali homous? Oletko sä edes katsonut tätä palstaa päin? Tämähän on toksisen maskuliinisuuden kokooontumisajot. :D


Lautamiehissä ihan vaan siksi, etten koe viestissäni olevan sääntöjen vaatimaa määrää(eli ollenkaan) ketjun aihetta. Vilks voi olla tai olla olematta homo, mutta entr0pia on sentään nähnyt Nåbel-luennoitsijoita, senkin rahvaat!
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

entr0pia

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja entr0pia »

Hänellä oli tätä homotaidetta myös Ruotsissa. Mamut provosoitui siellä luennolla.

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja viinitty »

entr0pia kirjoitti:
Pe Loka 08, 2021 1:49 am
Hänellä oli tätä homotaidetta myös Ruotsissa. Mamut provosoitui siellä luennolla.
Miksi helvetissä et voinut mainita itse ketjussa sitä, vaan suollat helvetin sekavaa settiä nobel-luennoista ja siitä, miten Suomessakin pitäisi olla laadukkaita luennoitsijoita(mitä nämä sitten ovatkaan, mielestäni täällä on laadukasta luennointia, mutta jos kaipaa korona=juutalaisten salaliitto- tyyppista tuotantoa, käsityksemme laadusta eroavat todennäköisesti suurestikin). Myös jokaisen muun suoltamasi lauseen konteksti jäi uupumaan.

Anywhore, kognitiivinen dissonanssi on vahvana ja tarpeesi nähdä sekä homoja, että homofoobikkoja jokaisessa yhteydessä on älytöntä.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja viinitty »

entr0pia kirjoitti:
Pe Loka 08, 2021 1:47 am
Tällä pilakuvapiirtäjällä oli myös homotaidetta ja maahanmuuttajat provosoitui heti.

Olen opiskellut lääketiedettä ja sosiaalityötä. Monet asiakkaat on heikossa asemassa olevia homoja. Ei pidä provosoitua vaan tutki tunteitasi. Komea homomies saattaa herättää heterossa defenssejä. Parisuhdemarkkinat on myös heteroille surulliset Suomessakin. Ala homoksi. XD
Jos minulle puhut, niin olen edelleen sitä mieltä, ettei homoaktivistisuudellasi ole mitään tekemistä sen kanssa, että olet mielenterveydellisistä syistä "vapautettu" opiskelupaikoistasi. Juridisista syistä, puheeni mielenterveydellisistä syistä ovat spekulointia, eivätkä kuvaa todellisia ihmisiä tai tapahtumia.

En oikein ymmärrä tuota kehotusta homoksi ryhtymiselle. Miksi minun pitäisi provosoitua homotaiteesta? Taidat markkinoida ruotsalaisia liberaalihomomiehiä nyt aivan väärälle kohderyhmälle. :D
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

entr0pia

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja entr0pia »

Ei minulla ole mielenterveydellisiä syitä vaan nytkin sosiaalityöstä lestat savusti mut ulos. Sain teoriassa hyviä arvosanoja. Tosin Lapin yliopistossa oli muutenkin surkeaa, niin en käynyt siellä kuin 2 kertaa fyysisesti. Sossun koulutus myös turha. Eduskunta päättää tuon toimeentulotuen tasosta ja sitä ne myöntää joka kuukausi. Opintotuki pienempi. Siinä ei läskin uskovaisen sossun lässytykset auta

Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja viinitty »

entr0pia kirjoitti:
Pe Loka 08, 2021 2:11 am
Ei minulla ole mielenterveydellisiä syitä vaan nytkin sosiaalityöstä lestat savusti mut ulos. Sain teoriassa hyviä arvosanoja. Tosin Lapin yliopistossa oli muutenkin surkeaa, niin en käynyt siellä kuin 2 kertaa fyysisesti. Sossun koulutus myös turha. Eduskunta päättää tuon toimeentulotuen tasosta ja sitä ne myöntää joka kuukausi. Opintotuki pienempi. Siinä ei läskin uskovaisen sossun lässytykset auta
Koulussa ei kiinnosta käydä, näet sen muutenkin turhana ja sitten ihmettelet, miksi lestat savustivat sinut ulos. :DDDDD Ei siinä ole lestoilla mitään tekemistä, jos hoidat itse omat asiasi päin vittua. Teoriaopintojen arvosanoilla ei ole mitään merkitystä, ellei koulussa käy edes näön vuoksi kääntymässä. :D Yritä ihan huviksesi uudestaan niin, että otat vastaan sen lääkityksen, mitä psykiatrisi sinulle tarjoaa ja käyt oikeasti siellä koulussa.

Lestat on perseestä, I'll give u that.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!

entr0pia

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja entr0pia »

Kyllä mä olin siellä etänä mutta ei ne osaa edes ruotsia siellä ja opettaja ei osaa käyttää tietokonetta!

Tämä on kaksikielinen maa. Do not argue with stupid.

Lapin yliopisto Suomen surkein yliopisto. Älä mene. 1/5

Avatar
nipsunapsu
Vic Mackey
Viestit: 1965
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Ma Loka 04, 2021 11:25 am
EricBlair kirjoitti:
Ma Loka 04, 2021 10:35 am
damfin kirjoitti:
Su Loka 03, 2021 10:32 pm


Tämä kyllä kiteyttää melko kuvaavasti tyypillisen suomalaisen antivaccerin...
"minähän en mitään tuollaisia rokotteita ota, ne on jonkun bill gatesin salaliitto jolla meitä hallitaan... ai mitä saan ilmaisen ämpärin jos otan rokotteen, no siinä tapauksessa äkkiä jonoon ennen kuin ämpärit loppuu!" :lol:

Ei jumalauta, kyllä siihen asti on sitkeästi oltu ottamatta rokotetta, mutta kun ämpäreitä jaetaan niin äkkiä jonoon ja piikille :mrgreen:
En tiedä kuinka tulkitset lukemaasi. Minun on lähes mahdotonta saada selvää mistä puhut tai mitä tarkoitat. Kerta ei ole ensimmäinen.
Veit sanat suustani.

Oletan myös, että tämänkaltaisten takia nimimerkki nipsunapsu on päätynyt siihen johtopäätökseen, että joitakin palstalaisia on huiluteltu DDT-sammiossa lapsena.
Joo. Mä en vaan enää ole oikein varma onko riittänyt pelkkä huiluttelu. Väkisinkin on täytynyt pääkopan kopsahtaa ämpärin laitaan muutaman kerran siinnä tohinassa.
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐

Vastaa Viestiin