Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Likeavirgin kirjoitti: La Marras 14, 2020 2:42 pmviewtopic.php?f=20&t=31235

Täältä ketjusta voi katsoa näiden rasistien mielenlaatua
Miksi minä haluaisin katsoa millaista mielenlaatua tarjoilee silakat, kainalontuulettelijat tai islamistit? Samaa paskasakkia, ja samaa paskaa
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Keskitien Kulkija kirjoitti: La Marras 14, 2020 5:59 pm
Likeavirgin kirjoitti: La Marras 14, 2020 2:44 pm
damfin kirjoitti: Pe Marras 13, 2020 12:44 pm Jospa se on ollut Trumpin kannattaja etsimässä niitä piilotettuja ääniä... demokraatit on saattaneet piilotella ne Trumpin äänet noihin viemärikaivoihin :shock:

*tällä viestillä pääsi putkaan viikonlopuksi*t:mode
Tuohan oli ihan hauska kevennys muuten vakavaan ketjuun. Hyvä damfin, osui ja upposi selkeästi arkaan paikkaan modeja.
Kuvastaa hyvin alkeellista suhtautumista ketjujen paskomista kohtaan. Ylilauta olisi monelle parempi alusta toteuttaa itseään. Ja vielä olet vaatimassa äo-testiä tänne kirjoittaville. :roll:
Miksei myös huumorintajutestiä älykkyystestin lisäksi. Tuo damfinin heittohan oli ihan hulvaton! :lol: Mutta ilmeisesti Dumpin tukikaartia osui liian arkaan paikkaan, tai sitten liian pian vaaleista, liian aikaisin :mrgreen:
Keskitien Kulkija

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Keskitien Kulkija »

Likeavirgin kirjoitti: La Marras 14, 2020 8:25 pm
Keskitien Kulkija kirjoitti: La Marras 14, 2020 5:59 pm
Likeavirgin kirjoitti: La Marras 14, 2020 2:44 pm

Tuohan oli ihan hauska kevennys muuten vakavaan ketjuun. Hyvä damfin, osui ja upposi selkeästi arkaan paikkaan modeja.
Kuvastaa hyvin alkeellista suhtautumista ketjujen paskomista kohtaan. Ylilauta olisi monelle parempi alusta toteuttaa itseään. Ja vielä olet vaatimassa äo-testiä tänne kirjoittaville. :roll:
Miksei myös huumorintajutestiä älykkyystestin lisäksi. Tuo damfinin heittohan oli ihan hulvaton! :lol: Mutta ilmeisesti Dumpin tukikaartia osui liian arkaan paikkaan, tai sitten liian pian vaaleista, liian aikaisin :mrgreen:
Ei ole kyse jutun huumoriarvosta (se kai pitäisi olla fiksulle ihmiselle selvä ilman rautalangasta vääntämistäkin), tähänkin ketjuun voi postailla omasta ja muiden mielestä hauskoja juttuja. Niissä ketjuissa, missä keskustellaan nimetyistä aiheista, hauskakin juttu ohi aiheen on ketjun turhaa paskomista. Itse ainakin pidän sellaista lapsellisena ja epäkunnioittavana niitä kohtaan, jotka haluavat asiallisesti keskustella.

Jottei ihan pelkäksi kitinäksi mene, niin jos miinustetaan ketjujen jatkuva paskominen, onhan se aika huvittavaa, että oletettavasti aikuiset ihmiset tekevät jatkuvasti itsestään täyden pellen. :lol:
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Keskitien Kulkija kirjoitti: La Marras 14, 2020 8:44 pmEi ole kyse jutun huumoriarvosta (se kai pitäisi olla fiksulle ihmiselle selvä ilman rautalangasta vääntämistäkin), tähänkin ketjuun voi postailla omasta ja muiden mielestä hauskoja juttuja. Niissä ketjuissa, missä keskustellaan nimetyistä aiheista, hauskakin juttu ohi aiheen on ketjun turhaa paskomista. Itse ainakin pidän sellaista lapsellisena ja epäkunnioittavana niitä kohtaan, jotka haluavat asiallisesti keskustella.
Ajankohtainen kevennys ei vienyt sekuntiakaan ketjun joukossa, toisin kuin joku lähdetälle, lähdetälle, lähdetälle, lähdetälle, suomalaisetkin, suomalaisethan, lähdetälle, syyrilaisetkinovatlääkäreitä, etnistävärinää, selkeitäpersupaskeita, puikulatvauhdissa ja mitä muuta paskaa täällä nyt katsokaankin läpi sormien varmaan sadan viestin verran päivässä. Päälle, joku lausehymiöillä keskustelijan ja jonkun muun tilannetajuttoman usean sivun lässytys jostain psykologian suuntauksista veden roiskutteluissa ja vaikka mitä muuta.

Älkööt ymmärrettäkö silti väärin. Jos toi oli moderaatioportaan ryhtiliikkeen ensimmäinen vetäisy, ja kaikenlaiset keskustelun teeskentelijät saavat samaa huutia, niin täältä ainakin tosi iso peukku ja hurraata.

Jos taas ketjut saa yhä edelleen paskoa täyteen lähdetälletolle, whataboutismia, selkääntaputtelevia värinäilmoituksia ja sen sellaista, niin taisi vaan jollain modella osua kipeään pisteeseen ja toivottavasit se korvataan jollain hieman vähemmän arkojen kipupisteiden modella. Tosin sellainen pitäisi sitten vielä löytää...
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

meitzi kirjoitti: La Marras 14, 2020 9:02 pm
Keskitien Kulkija kirjoitti: La Marras 14, 2020 8:44 pmEi ole kyse jutun huumoriarvosta (se kai pitäisi olla fiksulle ihmiselle selvä ilman rautalangasta vääntämistäkin), tähänkin ketjuun voi postailla omasta ja muiden mielestä hauskoja juttuja. Niissä ketjuissa, missä keskustellaan nimetyistä aiheista, hauskakin juttu ohi aiheen on ketjun turhaa paskomista. Itse ainakin pidän sellaista lapsellisena ja epäkunnioittavana niitä kohtaan, jotka haluavat asiallisesti keskustella.
Ajankohtainen kevennys ei vienyt sekuntiakaan ketjun joukossa, toisin kuin joku lähdetälle, lähdetälle, lähdetälle, lähdetälle, suomalaisetkin, suomalaisethan, lähdetälle, syyrilaisetkinovatlääkäreitä, etnistävärinää, selkeitäpersupaskeita, puikulatvauhdissa ja mitä muuta paskaa täällä nyt katsokaankin läpi sormien varmaan sadan viestin verran päivässä. Päälle, joku lausehymiöillä keskustelijan ja jonkun muun tilannetajuttoman usean sivun lässytys jostain psykologian suuntauksista veden roiskutteluissa ja vaikka mitä muuta.

Älkööt ymmärrettäkö silti väärin. Jos toi oli moderaatioportaan ryhtiliikkeen ensimmäinen vetäisy, ja kaikenlaiset keskustelun teeskentelijät saavat samaa huutia, niin täältä ainakin tosi iso peukku ja hurraata.

Jos taas ketjut saa yhä edelleen paskoa täyteen lähdetälletolle, whataboutismia, selkääntaputtelevia värinäilmoituksia ja sen sellaista, niin taisi vaan jollain modella osua kipeään pisteeseen ja toivottavasit se korvataan jollain hieman vähemmän arkojen kipupisteiden modella. Tosin sellainen pitäisi sitten vielä löytää...
Ilmoittaudun vapaaehtoisena vähemmän kipuherkäksi modeksi. :?:
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Siitä sitten vaan, erittäin epäkiitollista ja tylsää puuhaa.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5187
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Palstan aktiivisin ja tuotteliain öyhö, olkaa hyvä:
Likeavirgin kirjoitti: Su Marras 15, 2020 5:38 pmolen yrittänyt tuoda ilmi palstan rasisteille kuinka öyhöttäminen pilaa ketjut
Tosin samassa viestissä mainittakoon taas kerran, että sivulauseestaan olen samaa mieltä. Öyhöttämiset pilaavat ketjut ja saavat varsinaisen keskustelun hiipumaan. Likeavirginiä lukuunottomatta se lienee sivuvaikutus, eikä itse tarkoitus.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

meitzi kirjoitti: Ma Marras 16, 2020 12:30 am Palstan aktiivisin ja tuotteliain öyhö, olkaa hyvä:
Likeavirgin kirjoitti: Su Marras 15, 2020 5:38 pmolen yrittänyt tuoda ilmi palstan rasisteille kuinka öyhöttäminen pilaa ketjut
Tosin samassa viestissä mainittakoon taas kerran, että sivulauseestaan olen samaa mieltä. Öyhöttämiset pilaavat ketjut ja saavat varsinaisen keskustelun hiipumaan. Likeavirginiä lukuunottomatta se lienee sivuvaikutus, eikä itse tarkoitus.
Rasismin hiipuminen palstalla win-win-win kaikille.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10717
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

ylläpito kirjoitti:Olkaa ihmisiksi. Pienestäkin rikkeestä voi nyt joutua viikonlopuksi putkaan.

Putkabileisiin osallistuvat nimimerkit:

damfin - asiaton ot
Slaikka - ltmtxt ot
tokkaukko - trollaus
Comance - ltmtxtvp
Nick-Nack - ltmtxtvp
penaalipena - ltmtxtvp
vägengara - ot
Sverdlov - ylipitkä lainaus ja turha chat
jepulis82 - trollaus
muk - ltmtxtvp
Bubi - ltmtxtvp
Kaikkiookoo - ltmtxtvp
strömmingen - ltmtxtvp
No nyt oli kova linja, sitähän jo toivottiinkin... onneksi sentään sikakoiraa kavereineen ei päästetty putkabileisiin, olisi mennyt bileet pilalle ja palstalta hiljentynyt kaikki lällättely :lol:

Hieman pisti hymyilyttämään tuo sikakoiran saama varoitus ja viestin sensuroiminen, kun muiden tapauksessa viestejä ei tarvinnut edes sensuroida mutta bannit tuli ilman varoitusta, yhdestä rikkeestä... mut hei, tottakai säännöt on samat kaikille. :mrgreen:
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

Patoumat kertyneet melkoisesti jollakulla viikonlopun aikana. Parisen uutta nimimerkkiäkin pyöräytetty persreiän kautta, että ei saatana voi olla vaikeaa. Seuraavan nimimerkin voi kertoa etukäteen :lol:
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Avatar
Penaalipena
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: La Kesä 06, 2020 9:28 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Penaalipena »

Likeavirgin kirjoitti: La Marras 14, 2020 8:25 pm
Keskitien Kulkija kirjoitti: La Marras 14, 2020 5:59 pm
Likeavirgin kirjoitti: La Marras 14, 2020 2:44 pm

Tuohan oli ihan hauska kevennys muuten vakavaan ketjuun. Hyvä damfin, osui ja upposi selkeästi arkaan paikkaan modeja.
Kuvastaa hyvin alkeellista suhtautumista ketjujen paskomista kohtaan. Ylilauta olisi monelle parempi alusta toteuttaa itseään. Ja vielä olet vaatimassa äo-testiä tänne kirjoittaville. :roll:
Miksei myös huumorintajutestiä älykkyystestin lisäksi. Tuo damfinin heittohan oli ihan hulvaton! :lol: Mutta ilmeisesti Dumpin tukikaartia osui liian arkaan paikkaan, tai sitten liian pian vaaleista, liian aikaisin :mrgreen:
Olihan se hulvaton, mutta samalla virheellinen. Olen erittäin luotettavista lähteistä saanut tietooni, että kyseisessä kaivossa oli Putinin Novitshok-kätkö, josta tämä salainen agentti tunnetuin seurauksin oli hakemassa myrkkyä. Tarkoitus oli lähteä myrkyttämään Bidenia.
Ryssätrolli on saastainen olento, jota siviilien kärsimys naurattaa.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10717
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

nipsunapsu kirjoitti: Ma Marras 16, 2020 9:04 am Patoumat kertyneet melkoisesti jollakulla viikonlopun aikana. Parisen uutta nimimerkkiäkin pyöräytetty persreiän kautta, että ei saatana voi olla vaikeaa. Seuraavan nimimerkin voi kertoa etukäteen :lol:
Minä olin aikeeni ilmoittanut jo aikoja sitten, tässä lainaus viestistäni vuosien takaa:
damfin kirjoitti: La Marras 07, 2015 10:45 pm Joka tapauksessa, koska palstan ylläpito toimii tavalla jolla se toimii, eli omavaltaisesti minkäänlaisia järkeviä sääntöjä tai perusteita noudattamatta, ja banneja jaetaan ilmeisesti pelkästään palstan käyttäjien vasikoinnin perusteella tarkistamatta lainkaan onko vasikoinnin kohteeksi joutunut palstalainen oikeasti syyllistynyt siihen josta vasikoija häntä syyttää, niin en sitten tästä eteenpäin viitsi itsekkään sääntöjä noudattaa.. eli tästä eteenpäin jos nyt täällä vielä kirjoitella viitsin, niin bannit saadessani luon yksinkertaisesti uuden nikin jos koen että minulla on edelleen jotain sanottavaa, en välitä paskaakaan siitä olenko sitten uusilla nikeilläni jatkuvasti alokas vai onko tittelini jotain muuta, jos tämä päätökseni ylläpitoa suuresti järkyttää, niin siitä vaan pysyvää bannia yrittämään, kyllähän noita käyttämättömiä sähköpostiosoitteita vielä maailmassa riittää, ja kun tuo pahuksen mokkula antaa uuden ip-osoitteenkin jokaisella käynnistyksellä niin voi voi... ja jos nyt sitten jollain keinolla se iki-banni onnistuukin, niin en tuossa koe suuresti mitään menettäväni kun sivuston moderointi tätä tasoa tuntuu olevan, pitäkää tunkkinne :mrgreen:

p.s tästä saakin joku hyvän postauksen tuonne "naurattaa murhainfossa" ketjuun, kun bannin saanut veti herneen nenäänsä :lol: minua itseäni naurattaa ylläpito ja vasikointinappulan "olen erimieltä" nappulaksi sekoittaneet :mrgreen:
Eli tällä mennään edelleen
Avatar
nipsunapsu
Axel Foley
Viestit: 2054
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 3:29 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

damfin kirjoitti: Ma Marras 16, 2020 9:40 am
nipsunapsu kirjoitti: Ma Marras 16, 2020 9:04 am Patoumat kertyneet melkoisesti jollakulla viikonlopun aikana. Parisen uutta nimimerkkiäkin pyöräytetty persreiän kautta, että ei saatana voi olla vaikeaa. Seuraavan nimimerkin voi kertoa etukäteen :lol:
Minä olin aikeeni ilmoittanut jo aikoja sitten, tässä lainaus viestistäni vuosien takaa:
damfin kirjoitti: La Marras 07, 2015 10:45 pm Joka tapauksessa, koska palstan ylläpito toimii tavalla jolla se toimii, eli omavaltaisesti minkäänlaisia järkeviä sääntöjä tai perusteita noudattamatta, ja banneja jaetaan ilmeisesti pelkästään palstan käyttäjien vasikoinnin perusteella tarkistamatta lainkaan onko vasikoinnin kohteeksi joutunut palstalainen oikeasti syyllistynyt siihen josta vasikoija häntä syyttää, niin en sitten tästä eteenpäin viitsi itsekkään sääntöjä noudattaa.. eli tästä eteenpäin jos nyt täällä vielä kirjoitella viitsin, niin bannit saadessani luon yksinkertaisesti uuden nikin jos koen että minulla on edelleen jotain sanottavaa, en välitä paskaakaan siitä olenko sitten uusilla nikeilläni jatkuvasti alokas vai onko tittelini jotain muuta, jos tämä päätökseni ylläpitoa suuresti järkyttää, niin siitä vaan pysyvää bannia yrittämään, kyllähän noita käyttämättömiä sähköpostiosoitteita vielä maailmassa riittää, ja kun tuo pahuksen mokkula antaa uuden ip-osoitteenkin jokaisella käynnistyksellä niin voi voi... ja jos nyt sitten jollain keinolla se iki-banni onnistuukin, niin en tuossa koe suuresti mitään menettäväni kun sivuston moderointi tätä tasoa tuntuu olevan, pitäkää tunkkinne :mrgreen:

p.s tästä saakin joku hyvän postauksen tuonne "naurattaa murhainfossa" ketjuun, kun bannin saanut veti herneen nenäänsä :lol: minua itseäni naurattaa ylläpito ja vasikointinappulan "olen erimieltä" nappulaksi sekoittaneet :mrgreen:
Eli tällä mennään edelleen
Jepulis joo, mahtaa se katkeruus kaivaa syvällä, kun 5 vuotta olet jatkanut tuota linjaa ja pitänyt sitä kahta fiidiä :roll: No, ei se minun asiani ole, mutta ihan vinkkinä ettei tuo ip-bannaus suinkaan ole se ainoa tapa niiden kirjautumisten tunnistukselle...ylläpidolle siis...toki kaikkein kivuttomin olisi et vaan jaksaisi tuota ripulia, tuskin sillä mitään saavutat...
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
🧐
Keskitien Kulkija

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Keskitien Kulkija »

Penaalipena kirjoitti: Ma Marras 16, 2020 9:24 am
Likeavirgin kirjoitti: La Marras 14, 2020 8:25 pm
Keskitien Kulkija kirjoitti: La Marras 14, 2020 5:59 pm

Kuvastaa hyvin alkeellista suhtautumista ketjujen paskomista kohtaan. Ylilauta olisi monelle parempi alusta toteuttaa itseään. Ja vielä olet vaatimassa äo-testiä tänne kirjoittaville. :roll:
Miksei myös huumorintajutestiä älykkyystestin lisäksi. Tuo damfinin heittohan oli ihan hulvaton! :lol: Mutta ilmeisesti Dumpin tukikaartia osui liian arkaan paikkaan, tai sitten liian pian vaaleista, liian aikaisin :mrgreen:
Olihan se hulvaton, mutta samalla virheellinen. Olen erittäin luotettavista lähteistä saanut tietooni, että kyseisessä kaivossa oli Putinin Novitshok-kätkö, josta tämä salainen agentti tunnetuin seurauksin oli hakemassa myrkkyä. Tarkoitus oli lähteä myrkyttämään Bidenia.
Se oli iltiksen vahvistetun tiedon mukaan Putte itse, myrkytti ensin Navalnyin ja oli lentämässä tutkassa näkymättömällä tervatulla joutsenella kohti Bidenin vaalitilaisuutta. Onneksi tilaisuuden 4 osanottajasta 2 oli turvamiehiä, jotka saivat väännettyä Puten asfalttiin. Mokoma oli öljynnyt itsensä Trumpilta saamallaan itseruskettavalla voiteella, niin pääsi luikahtamaan, mutta kyllä se vielä kiinni saadaan :lol: :lol:
muk

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja muk »

Osallistun talkoisiin ja pyydän poistamaan tunnukseni lisäksi viestit. Sillä tavalla taso ainakin nousee. Hyviä keskusteluja rikoksista ja rangaistuksista täällä on käyty. :)
Vastaa Viestiin