Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Olen ollut viime aikoina havainnoivinani, että muutama nimimerkki oli pitkään hiljaa ja nyttemmin alkanut taas kiihtyä. Ollaan niin kovasti tyrkyttämässä ideologioita joka väliin tai sitten muuten vaan eri mieltä - riitaa haastamassa.

Kyseessä ovat ihan laadukkaat - etten sanoisi kaikkein laadukkaimmasta päästä jopa - kirjoittajat. Hyvin ansioituneet asiatietämyksellä ja panostuksella avauksiin ja vastineisiin.

Epäilisin hiljaiseloon syyksi jonkinlaista syysmasennusta ja tuossa vuodenvaihteen tienoilla on alkanut lääkitys taas purra (hieman liikaakin?) ja olo helpottanut, kun on taas tietoa päivien pitenemisestä valoisuuden suhteen.

Hyvä juttu, ilostuttaa. Ja samalla jopa siis naurattaa.

P.S. Itseltäni varmaan tasaisen epävarmaa jorinaa tulee keskimääräisesti tauotta. Vaikka ehkä elämäni pahimmin pimeydestä "masennuinkin" ja jopa vittuunnuin.

Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

No ehhehe hehhhehe. Minä en ainakaan ole mitään comebackkia tekemässä, ihan vierailevana tähtenä vain olen paikalla ja häipynen yhtä nopeasti kuin palasinkin.

huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Vakava aihe, mutta tästä kymmenen pointsia :lol: (ko. toimittaja siis Mika Lahtonen)
Mariacka kirjoitti: Toisaalta kyseisen toimittajan voisi olla aika haasteellista hakeutua potilaaksi naistentautien osastolle.

Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Bias »

Kackelsbergiä Ulvilassa-ketju. Se on kuin astuisi rinnakkaistodellisuuteen :lol:

Mää ihmettelen oikke kauhiast tämmöst ja ole niinkun klavul päähä lyöty että miten kellään riittää aika lukea noita kaikkia Ulvilan ketjuja? Minä luulin, että minulla ei ole elämää...
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin

Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Mua huvittaa tässä sivustossa erityisesti se että ilmeisesti aikuiset ihmiset tappelee jostain iänikuisesta Bodomista. Ja Ulvilan tapauksesta. Ja ja ja... No Ulvila on sentään tuore tapaus ja syyllinen on todennäköisesti elossa, mut aika saatanan kauas on teoriat lentäneet.
Viimeinen naurattanut juttu oli ku tajusin et Lännen valkoinen tiikeri alias fuTuristi taitaa olla palstalla. No ei kauaa, siitä olen varma.
Everything in the world is either a potato or not a potato

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Siru83 kirjoitti:No ehhehe hehhhehe. Minä en ainakaan ole mitään comebackkia tekemässä, ihan vierailevana tähtenä vain olen paikalla ja häipynen yhtä nopeasti kuin palasinkin.
Katos vaan. Toinen tapaus tunnistautunut. Se toinen ei vaahtoamiseltaan kerkeä. Ei siis ole tarvettakaan.

Joko Siru on häipynyt?

Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Bias »

Palstan oma survivalisti Sirpa varautuu maailmanloppuun :-)
Kuulkaa mä lähden nyt tankkaan auton ja otan passin mukaan, ja ostan huoltsikalta litran pullon vettä.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

Bias kirjoitti:Kackelsbergiä Ulvilassa-ketju. Se on kuin astuisi rinnakkaistodellisuuteen :lol:

Mää ihmettelen oikke kauhiast tämmöst ja ole niinkun klavul päähä lyöty että miten kellään riittää aika lukea noita kaikkia Ulvilan ketjuja? Minä luulin, että minulla ei ole elämää...

Veikkaan, että Auer-Media maksaa palkkaa ainakin Sirpalle ja luultavasti myös Turrelle Ulvila-ketjupäivystämisestä. Ei niillä ainakaan mitään palkkatyötä tämän ohella voi olla...tuskin muutakaan elämää.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Bias »

Eräät, jotka kuvittelevat hieman kirjoitusasuaan muuttamalla ja normaalisti vierailemistaan ketjuista pois pysymällä saavansa ihmiset uskomaan, että pysyvät bannin aikana täältä oikeasti poissa...
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Mitäs iloa tuosta Biasin epäilemästä ilon aiheesta on noille feikkinimimerkeille? Kun voivat nimettömänäkin pysyä poissa sieltä, mistä vissiin bannitkin aiheutuneet? Vai mellastavatko sitten aihetta sivuavissa ketjuissa?

Vois perustaa ketjun Mitä sanoisit ketjussa X, jos olisit nimerkki Y, erityisesti nimimerkki Z:n valheellisiin väittämiin, kun täytyyhän sen olla vähän vajaa/sairas/kaksoisnikki?

Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Bias »

INES7:n positiivinen asenne Kysy mitä vaan ylläpidolta-ketjussa numero 2. Miten uusin silmin sitä tarkkaileekaan nyt kevään merkkejä!
INES 7 kirjoitti:Tittelit pois!

Tuolla Ulvilassa olisi kyllä syytä palata perusasioiden äärelle. Mutta arvaahan sen, millainen vääntö saataisiin hetkessä aikaiseksi "Perustietoa aloittelijoille"-osastolla... Kakclesqerberiä-osioita ja muuta hevonvitunpaskaa olisi aktiiviset viestiketjut puolillaan.

Mutta jos ahistaa jokin, niin nyt olisi hyvä aika irrottautua koneelta ja lähteä luontoon; ties mitä ruumiita hangen alta alkaa kukkia.
Tummennus allekirjoittaneen.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

Naurattaa niin pirusti kun Sirpa on vielä pytyssä 3+ viikkoa. Ulvilan Kakkelinvuorikin on tilapäisesti lakannut kasvamasta sontaa kun pahin sonnantuottaja on poissa...merkillistä.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

kiusausko
Harjunpää
Viestit: 303
Liittynyt: Su Syys 12, 2010 7:32 am
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

Ei naurata mikään kaikki on kuolemanvakavaa. Paitsi jos joku ei kuollutkaan vaan olikin elossa. Paitsi jos se olikin sen sisko tai mikä pahempaa, naapuri tai sen naapurin täti ja sitäpaitsi joku oli kuvannutkin sitä tai ainakin tunsi jonkun joka oli. Tai niin kuulin. Tai jotain.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

reimareipas:
"Myös oikeudenkäynnit ja ennenkaikkea tuomioiden täytäntöön panot voisi hoitaa täällä. Samoin tietysti lakiuudistukset koska kuolemanrangaistus ja kidutuskin haluttaneen uudestaan käyttöön. Ja sanomattakin on selvää, että myös lastensuojelun voisi ulkoistaa minfoon.

Avohoitohan tänne onkin jo ulkoistettu"

:lol:
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

lcifr
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ti Maalis 19, 2013 3:05 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja lcifr »

Naurattaa se, kuinka jotkut vaahtoavat täällä niin tosissaan. Vaikka aiheet ovatkin vakavia, tuntuu että jotkut ovat ottaneet sydämenasiakseen päivystää täällä ja haukkua lyttyyn kaikki jotka eivät ole samaa mieltä...

Vastaa Viestiin