Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Ei vittu mikä dorka .

Kysy ylläpidolta :lol:
OnyxPhoenix kirjoitti:
Onko tämän ylläolevan ryssätrollin pakko antaa olla trollaamassa ja levittämässä paskaa ja valetta Ukraina-ketjussa?
Menee hermo. Kuitenkaan en haluaisi että tyyppi saa vastauksetta trollata rysssäpaskaa suomalaiselle foorumille, niin ketju menee älyttömäksi inttämiseksi.
Yyyy yyyy loppuu argumentit :lol: :lol: :lol:

Voi näitä lapsukaisia
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5380
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

sikakoira kirjoitti: Su Elo 21, 2022 8:00 am Ei vittu mikä dorka .

Kysy ylläpidolta :lol:
OnyxPhoenix kirjoitti:
Onko tämän ylläolevan ryssätrollin pakko antaa olla trollaamassa ja levittämässä paskaa ja valetta Ukraina-ketjussa?
Menee hermo. Kuitenkaan en haluaisi että tyyppi saa vastauksetta trollata rysssäpaskaa suomalaiselle foorumille, niin ketju menee älyttömäksi inttämiseksi.
Yyyy yyyy loppuu argumentit :lol: :lol: :lol:

Voi näitä lapsukaisia
Ei argumentit lopu. Helppohan sinun valheet on kumota. Energia loppuu..
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Teen pienen tunnustuksen. Kyselin tuossa aikaisemmin kirjoittajilta
Terve. Olen Yle Perjantain toimittaja. Haluaisin mahdollisesti tehdä lyhyt-dokkarin rikosten selvittelystä/puimisesta keskustelupalstoilla. Kiinnostava ilmiö. Etsin nyt aktiivisia murha.info:n käyttäjiä, jotka voisivat kertoa minulle lisää aiheesta. "Käyttäjät"-sivulta löytyvän listauksen perusteella olet täällä aktiivinen. Olisitko kiinnostunut kertomaan minulle lisää toiminnasta? Todettakoon jo tässä kohtaa, että ymmärrän periaatteen anonymiteetistä, joka alustan käyttöön liittyy.
Kysely liittyi sosiaaliseen kokeeseen kuinka paljon trolleja sosiaalisessa mediassa liikkuu. Olen saanut huikeita vastauksia ja paljon materiaalia graduuni. Haluan kiittää kaikkia osallistujia. :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5380
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

sikakoira kirjoitti: Su Elo 21, 2022 8:18 am Teen pienen tunnustuksen. Kyselin tuossa aikaisemmin kirjoittajilta
Terve. Olen Yle Perjantain toimittaja. Haluaisin mahdollisesti tehdä lyhyt-dokkarin rikosten selvittelystä/puimisesta keskustelupalstoilla. Kiinnostava ilmiö. Etsin nyt aktiivisia murha.info:n käyttäjiä, jotka voisivat kertoa minulle lisää aiheesta. "Käyttäjät"-sivulta löytyvän listauksen perusteella olet täällä aktiivinen. Olisitko kiinnostunut kertomaan minulle lisää toiminnasta? Todettakoon jo tässä kohtaa, että ymmärrän periaatteen anonymiteetistä, joka alustan käyttöön liittyy.
Kysely liittyi sosiaaliseen kokeeseen kuinka paljon trolleja sosiaalisessa mediassa liikkuu. Olen saanut huikeita vastauksia ja paljon materiaalia graduuni. Haluan kiittää kaikkia osallistujia. :lol:
Trolli tekee sosiaalista koetta trolleista ja lähestyy aihetta valheella. Noniin. :lol: :lol: :lol:

No todennäköisesti koko ylläoleva viestisi ainakin gradua koskien on myös pelkkää paskaa niinkuin kaikki muukin sinun suoltama. :mrgreen:

Jos tuollaista kyselyä teit ja vielä ilman ylläpidon lupaa ja vieläpä feikkasit jotain Yle Perjantain toimittajaa, niin toivottavasti se on insta permat. Toivottavasti kukaan ei ainakaan antanut henkilötietojaan.
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, Su Elo 21, 2022 8:30 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Tuotahan sinun sopii nyt miettiä seuraava vuorokausi. Olen huomioinut että täällä muutamat nimimerkit valvovat toistuvasti ympäri vuorokauden päivystämässä kuten viimeyönäkin nimimerkit Virdon ja OnyxPhoenix :mrgreen:

Samankaltaista toimintaa olen havainnut myös muutamilla muillakin nimimerkeillä. Taitavat olla lepäämässä tällähetkellä pariviikkoa suurin osa. :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5380
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

sikakoira kirjoitti: Su Elo 21, 2022 8:30 am ^
Tuotahan sinun sopii nyt miettiä seuraava vuorokausi. Olen huomioinut että täällä muutamat nimimerkit valvovat toistuvasti ympäri vuorokauden päivystämässä kuten viimeyönäkin nimimerkit Virdon ja OnyxPhoenix :mrgreen:
Ai olet huomannut, mites nimimerkki sikakoira? Unissaanko täällä ryssätrollailet yökaudet? :mrgreen:
Vai montako teitä on nimimerkin takana? Paljasta nyt ennenkuin saat insta permat tuosta käyttäjien petoksestasi jolle et taatusti kysynyt ylläpidon lupaa. :wink:
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Hyvää yötä tai aamua miten sen nyt ottaa :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10722
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

sikakoira kirjoitti: Su Elo 21, 2022 8:30 am ^
Tuotahan sinun sopii nyt miettiä seuraava vuorokausi. Olen huomioinut että täällä muutamat nimimerkit valvovat toistuvasti ympäri vuorokauden päivystämässä kuten viimeyönäkin nimimerkit Virdon ja OnyxPhoenix :mrgreen:

Samankaltaista toimintaa olen havainnut myös muutamilla muillakin nimimerkeillä. Taitavat olla lepäämässä tällähetkellä pariviikkoa suurin osa. :lol:
Kenen kanssa nuo mainitsemasi nimimerkit väittelivät läpi yön, keskenäänkö, vai olitko sittenkin kenties itse pääosassa? :lol:

Sinulla kun näyttää sitä "gradua" (ryssän propagandaa) tehdessäsi olevan ylimääräistä aikaa, niin voisitkin tehdä jonkin excel taulukon aktiivisimpien palstalaisten kirjoitusten viikonpäivistä ja kellon ajoista, eli kuinka monta viestiä kukin on minäkin viikonpäivänä ja minäkin kellon aikana palstalle lähettänyt, siitä selviäisi paljon mielenkiintoisia asioita, muun muassa sekin mitkä kaikki nimimerkit ovat samoina päivinä samaan aikaan aktiivisia eli ovat todennäköisesti saman henkilön multinikkejä :lol:
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Kuten kerroin teen sosiaalista koetta ns trollejen olemassaolosta sosiaalisessa mediassa. Olen saanut huikeasti materiaalia ja siitä kiitän osaan ottajia. :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9188
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sikakoira kirjoitti: Su Elo 21, 2022 8:42 am Kuten kerroin teen sosiaalista koetta ns trollejen olemassaolosta sosiaalisessa mediassa. Olen saanut huikeasti materiaalia ja siitä kiitän osaan ottajia. :wink:
Itsellänikin oli jossain vaiheessa täällä murhainfossa oma koekaniini ja mielenkiintoinen tieteellinen koe menossa, mutta valitettavasti taisi koekaniinini joutua leijonien ruuaksi Korkeasaaressa, kun häntä ei ole pariin vuoteen enää näkynyt.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9188
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Ai niin, sikakoira, joku väitti, että olit oppinut taivuttamaan oikein natsi-sanaa. Nyt sinun pitäisi ilmeisesti harjoitella samaa trollien osalta.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Totta turiset,tarkempi pitää olla. Rupeaa vain hahmotuskyky kärsimään kun joutuu kaikki yöt valvomassa valvomaan :lol:

Kiitos edelleen kaikille,pahoittelen kirjoitusvirheitä.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Saamari kun yhteydet pätkii. :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9188
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sikakoira kirjoitti: Su Elo 21, 2022 9:04 am ^
Totta turiset,tarkempi pitää olla. Rupeaa vain hahmotuskyky kärsimään kun joutuu kaikki yöt valvomassa valvomaan :lol:

Kiitos edelleen kaikille,pahoittelen kirjoitusvirheitä.
Menes nyt vaan, sikakoira, välillä lepäilemään. Minä lähden tästä myös hoitelemaan sosiaalisia suhteita jonnekin muualle kuin täällä murhainfossa. Palataan virkistäytyneinä paikalle myöhemmin. Kyllä murhainfo pysyy hengissä sillä välin.
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Heh ja toinen nimimerkki
Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)
Viesti Kirjoittaja Don MC » Su Elo 21, 2022 2:05 pm

Nimimerkki OnyxPhoenix ei ole ainoa joka ihmettelee ryssätrollien paapomista tällä foorumilla. Sananvapauden harjoittaminen on yksi asia, mutta vieraan valtion disinformaation levittäminen on aivan toinen juttu.
:D :D :D

Varsinaisia informaatiosodan veteraaneja joilta alkaa ilmeisesti kunto hiipumaan :mrgreen:

Hybridikeskus äkkiä tuoretta verta kehiin.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Vastaa Viestiin