Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

:D Viikonlopun pikkutunneilla palstalle ilmestyvä elitisti, misogyyni ja rasisti, joka lääke- ja viinatokkurassaan kirjoittelee Kallion ulkopuolella asuvista ”metsäpersuina” ja eurooppalaistaustaisista naisista ”valkoisina lehminä”.

On kuin eräs toinen nimimerkki olisi saanut sivupersoonan, mutta tilansa takia rajoitetummalla ulosannilla.

Likeaherring.
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.

JammuSetä

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

annaanna kirjoitti:
To Touko 28, 2020 9:08 pm
Porin kirjoitti:
To Touko 28, 2020 5:23 pm
...

Ja tilastoista näkee miten yleistä se on että peräkammarin pojat hakkaa ostovaimojaan.
Tuo on niin totta. Onkohan joku rotuun ja geeneihin liittyvä ominaisuus tuo ulkomaalaisten naisten pahoinpitely suomalaismiehillä, vai liittyykö sittenkin rasistiseen kulttuuriin?

Uskonnolla ei tällä kertaa pysty ratsastamaan, kun ei Jeesus keltään tempaissut silmää mustaksi.
(Tai sitten solidaariset miesseuraajat eivät vaan kertoneet)
En oo peräkammarin poika mutta rupeasitko annanna mulle kotirouvaksi? Lauantaisin vois pistellä kulmat tummiksi ihan selvinpäin.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Itseäkin pistää naurattamaan samat kuin Chikatilon ja Porin havainnot, kun en ole itsekään onnistunut olla tuollaista huomaamatta. Suorastaan ihana saada edes välillä kuulla kulturellin sivistyneen näkökulmia rikosasioihin kaiken tämän saatanallisen rasistisen metsäpersuilun ja helsinkiläispersuilun lomaan. Olen niiin täynnä tätä, että muutun silakaksi ihan justillensa!
JammuSetä kirjoitti:
Ma Kesä 01, 2020 2:19 am
En oo peräkammarin poika mutta rupeasitko annanna mulle kotirouvaksi? Lauantaisin vois pistellä kulmat tummiksi ihan selvinpäin.
Heh, iloita ja juhlia voi toisinaan ilman viinaakin! Silloin täytyy kyllä olla kuitenkin olosuhteet kohdillaan kuten tässä olisi pakosti. Luulen, että aika moneltakin meiltä metsäpersulta (pidän jotenkin kivana sanana, vaikka en puolueväriä tunnustakaan) voisi onnistua pikku päivätreeni tuohon säkkiin! :D

Mitähän siinä muuten lukee? Sisältöön viitaten: lyö varoen, myrkyllisiä nesteitä/katkerat liemet tai säkin kokoon viitaten: XXXXL/extra heavy/heavy load - danger?

Vielä on sanottava se, että ilahduttavaa rikkautta palstalle tuonut citysivistynyt nimimerkki Likeavirgin on vauhdilla kuromassa tupla-kaunotarta kiinni ja viimeisin hymyä aiheuttanut suoritus löytyy Kaukovainion kuoliaaksipuukotuksesta, missä tekniikkana oli ilmeisesti joku voodoon ja kaaostaikuuden (chaos magic) yhdistelmä? Kun oikein toivoo, hokee ja kirjoittaa, niin he uskovat faktojen muuttuvan heille suotuisaksi? Kuin taikaiskusta!
Likeavirgin kirjoitti:Pidätetty ei ole musta vaan kantasuomalainen.
ja poliisi tiedottaa samoihin aikoihin ulkoloistaustoista...

Sinällään toki ymmärrän, että puukottaja ja puukotettu, molempien, olisi oikeastaan pitänyt olla suomalaisia, sillä tapahtuihan tuo Suomen Oulussa. Lisäksi Kaukovainiolla on hienot vuosikymmenien perinteet puukotuksissa ja ammuskeluissa ja sinällään tuntuu nyt ihan kivalle, että tälle löytyy jatkajia myös rasvalanteista. Ihan sitä myöten ettei lähdetä tällä kertaa edes tappamaan ketään outoja ja erivärisiä, vaan enemmänkin omasta viiteryhmästä otetaan uhri, ellei ihan omasta perheestä. Hyvin suomalaista ja Marin tyttöineen voisi harkita hänelle jotain mitalia, vaikka Mannerheim-ristiä, kun elossa olevat alkavat olla vähissä? Oletan, että sisäministeriltä kysyttäessä hän antaisi vahvan suosituksen tekijälle ja ehkä paljon enemmänkin...

Tuon Kaketsun puukotuksen tiimoilta kannattaa muuten tutustua KGB Kaukovainio -orkesterin (ns. rap) tuotoksiin ja erityisesti Puukko-Alluun! (Löytynee juupituubista)
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Ma Kesä 01, 2020 6:47 pm

JammuSetä kirjoitti:
Ma Kesä 01, 2020 2:19 am
En oo peräkammarin poika mutta rupeasitko annanna mulle kotirouvaksi? Lauantaisin vois pistellä kulmat tummiksi ihan selvinpäin.
Heh, iloita ja juhlia voi toisinaan ilman viinaakin! Silloin täytyy kyllä olla kuitenkin olosuhteet kohdillaan kuten tässä olisi pakosti. Luulen, että aika moneltakin meiltä metsäpersulta (pidän jotenkin kivana sanana, vaikka en puolueväriä tunnustakaan) voisi onnistua pikku päivätreeni tuohon säkkiin! :D

Mitähän siinä muuten lukee? Sisältöön viitaten: lyö varoen, myrkyllisiä nesteitä/katkerat liemet tai säkin kokoon viitaten: XXXXL/extra heavy/heavy load - danger?

Olisipa hienoa, jos saataisiinkin ensimmäiset murha.info-häät! Kuulostaa varsinaiselta rakkausavioliitolta tuo ja kosintakin niin herkkä.
Periaatteessa kiinnostaisi päästä katsomoon, jos jossain joltain silakalta napautettaisiin parilla rivakalla lyönnillä mädit tantereelle.

Mahtaakohan monikaan silakka olla asunut maahanmuuttajavaltaisessa lähiössä ja tutustua auvoon ihan itse? Opiskelijataloissa mahdolliset ulkomaalaistaustaiset ovat ihan eri maata; löytyy joku yhteinen kielikin ja länsimaiset tavat ovat tutumpia ja sopeutumiskyky ja -halu paljon parempi.

Lähiöissä on paljon kielitaidottomia, jotka lähinnä syytää lapsia tauotta. Alkeellisintakaan halua ymmärtää tai noudattaa ohjeita tai järjestyssääntöjä ei ole. Viemärit tukitaan riisillä, paskavaipat haisee jätesäkissä parvekkeella, mekastetaan yöt läpeensä ja 50 hengen suku ramppaa vierailuilla vuorokaudenajasta riippumatta.

Naurattaa kyllä. Taitaa monikulttuurisuutta eniten puolustaa ne, jotka eivät sen keskellä ole eläneet tai joudu elämään. Virolaisista ja venäläisistä ei juuri ole harmia, mutta arabit ja somalit ovat naapureina kamala riesa.

Silakoille suosittelen jalkautumista monikulttuurisuuden pariin.

Julperi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 10:21 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Naurattaa läski annannannananna ja sen kiilapoika Ilmarinen ja muut palstan idiootit. Jos stadissa huomenna joku nekrujen ja niiden perseennuolijoiden näytelmä järjestetään, niin luotia vaan niskaan. Oppiipahan olemaan jätesakki.

Toivottavasti Trumppi laittaa armeijan kadulle. Vai onko nekin niin velliperseitä kuin kytät? Polvistutaan paskasakin edessä? Tai joku vitun nekruhan siellä kai pelkäsi henkensä edestä, ettei vajakit mielenosoittajat vaan kurista niin kuin valkoinen poliisi.

Vittu että pistää vihaksi kun alijäämä ihmiskuona (läski annannannananna, Ilmarinen, Al holin paskasakki, jenkkien riehuvat apinat ja muut samanlaiset) saavat tehdä mitä tahansa, ja normaalit ihmiset joutuvat maksamaan ja kärsimään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Julperi
Neuvoja-Jack
Viestit: 515
Liittynyt: Su Marras 27, 2011 10:21 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Julperi »

Täytyypä sen verran lisätä kun katsoin videon, kyllä tänne palstalle linkatun, kun apinat ajaa poliisin yli. Pitäisikö valkoisten nyt alkaa järjestää riehumistalkoita? Ai niin mut se osa väestöstä on sen verran fiksua ettei niin tee.

Neekerit voi katsoa peiliin, jos uskaltaa sen verran ruma lärvi siellä näkyy, ja kysyä miksi poliisi käyttäytyy apinoita kohtaan näin?

Voin vastata, sitä saa mitä tilaa!! Opettelisivat olemaan tekemättä rikoksia, ja jos pakko tehdä niin olisivat pidätystilanteessa asiallisia. Saatan idiootit!!!!!

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Julperi kirjoitti:
Ti Kesä 02, 2020 5:28 pm
Opettelisivat olemaan tekemättä rikoksia, ja jos pakko tehdä niin olisivat pidätystilanteessa asiallisia. Saatan idiootit!!!!!
jeps, sitä voi hiukan yleensä vaikuttaa lopputulokseen, mutta ilmeisesti tän mellakan käynnistäneessä tilanteessa kusipäisesti käyttäytyi kyseinen poliisi, ei asiakas niinkään.

https://www.youtube.com/watch?v=0_HUNQIAAR0
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Porin

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Porin »

Musta mies tappaa poliisin - kansa ei mellakoi ja huuda iskulauseita ja ryöstele kauppoja.

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1226
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Julperi kirjoitti:
Ti Kesä 02, 2020 5:12 pm
Naurattaa läski annannannananna ja sen kiilapoika Ilmarinen ja muut palstan idiootit. Jos stadissa huomenna joku nekrujen ja niiden perseennuolijoiden näytelmä järjestetään, niin luotia vaan niskaan. Oppiipahan olemaan jätesakki.

Toivottavasti Trumppi laittaa armeijan kadulle. Vai onko nekin niin velliperseitä kuin kytät? Polvistutaan paskasakin edessä? Tai joku vitun nekruhan siellä kai pelkäsi henkensä edestä, ettei vajakit mielenosoittajat vaan kurista niin kuin valkoinen poliisi.

Vittu että pistää vihaksi kun alijäämä ihmiskuona (läski annannannananna, Ilmarinen, Al holin paskasakki, jenkkien riehuvat apinat ja muut samanlaiset) saavat tehdä mitä tahansa, ja normaalit ihmiset joutuvat maksamaan ja kärsimään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Itsellä annamunpanna estolistalla ja foorumin lukukelpoisuus nousi samantien reilusti.

ilmarinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Huhti 16, 2013 8:35 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ilmarinen »

Minä tässä kommentoin, vaikken mikään kiilapoika ole.

Minusta on outoa, että muutamat ovat ottaneet elämäntehtäväkseen toisten keskustelijoiden leimaamisen ja suoranaisen vainoamisen. Ehkä se kertoo siitä, että he ovat jollain lailla vajaita.

Minä olen kirjoittanut aina totta. Olen itse akateemisesti koulutettu, samoin vaimoni. Poikani tapasi vierasmaalaisen vaimonsa kolmannessa maassa korkeakouluopintojen yhteydessä. En yksilöi maita, koska se aiheuttaisi uutta huutoa ja aiheetonta nälvimistä. Mistään kehitysmaista ei kuitenkaan kummassakaan tapauksessa ole kysymys. Arvostettu kansainvälinen korkeakoulu, jonne ei pääse noin vain.

Sekin on totta, että he ovat työssä käyviä ja hyvin toimeentulevia. Heillä on kaksi lasta, kivitalo, lataushybridi-Volvo ja rotukoira. Se kuulostaa kliseiseltä, mutta se on totta. En minä rupea faktoja vääristelemään ja toivon, ettei kukaan muukaan rupea.

Ehkä tässä on ihan tavallinen kateus, joka saa purkamaan pahaa oloaan palstoille.

Minä itse olen ansaitulla työeläkkeellä, joka on miesten keskieläkettä suurempi. Vaimo on myös ja hänenkin eläkkeensä on naisten keskieläkettä suurempi. Meillä on maksettu omistusasunto, tila-auto meidän tarpeisiimme ja yllätys, yllätys, rekisteroity rotukoira. On saanut näyttelyissä sekä kotimaisilta että ulkomaalaisilta tuomareilta hyvät lausunnot. Rotu on lagotto romagnolo, italian vesikoira, joka tunnetaan myös tryffelikoirana.

Olen suhteellisen tyytyväinen elämääni. Voin toteuttaa mielitekojani ilman velkaa. Olemme viikon päästä lähdössä pojan perheen luokse viettämään laatuaikaa grillailun, saunomisen ja muun mukavan merkeissä, kun nämä rajoitukset alkavat vähitellen höllentyä.

Monien mielestä tämä on varmasti tylsää elämää, ankeaa ja näköalatonta. Minusta se ei ole sitä.

ilmarinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Huhti 16, 2013 8:35 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ilmarinen »

Porin kirjoitti:
To Touko 28, 2020 5:23 pm
ilmarinen kirjoitti:
To Touko 28, 2020 3:15 am
"Loppu viestistä oli harhaista jorinaa, vähän kuin se ihmiskaupasta ostetun säännöllisesti turpaan saavan tuontivaimon koulutustaso ja Volvo."
Fakta on se että alunperin kerroit poikasi ostaneen vaimon kun tapasivat kehitysmaassa koulussa.
Sitten kerroit diesel-Volvosta ja kerrostaloasunnosta. Nyt kun se on korkeakoulu, V90 ja omakotitalo niin pistäähän se silmään. Ja tilastoista näkee miten yleistä se on että peräkammarin pojat hakkaa ostovaimojaan.
Vastasin tähän ja samanlaisiin viesteihin. Olet säälittävä luuseri.

Porin

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Porin »

ilmarinen kirjoitti:
Pe Kesä 05, 2020 1:14 am


Vastasin tähän ja samanlaisiin viesteihin. Olet säälittävä luuseri.
Muuhun et pysty.
Sen lisäksi että sinulle naurettiin armeijassa (tarinasi miten peruskoulun käyneenä sinulle vitsailtiin että olet melkein upseeriainesta) sinulle nauretaan kaikkialla.
Alkoholistipoika hakkaa ostovaimoaan kuin poliisit mustia amerikassa.

URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11302
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja URSA »

ilmarinen kirjoitti:
Pe Kesä 05, 2020 1:12 am
Minä tässä kommentoin, vaikken mikään kiilapoika ole.

Minusta on outoa, että muutamat ovat ottaneet elämäntehtäväkseen toisten keskustelijoiden leimaamisen ja suoranaisen vainoamisen. Ehkä se kertoo siitä, että he ovat jollain lailla vajaita.

Minä olen kirjoittanut aina totta. Olen itse akateemisesti koulutettu, samoin vaimoni. Poikani tapasi vierasmaalaisen vaimonsa kolmannessa maassa korkeakouluopintojen yhteydessä. En yksilöi maita, koska se aiheuttaisi uutta huutoa ja aiheetonta nälvimistä. Mistään kehitysmaista ei kuitenkaan kummassakaan tapauksessa ole kysymys. Arvostettu kansainvälinen korkeakoulu, jonne ei pääse noin vain.

Sekin on totta, että he ovat työssä käyviä ja hyvin toimeentulevia. Heillä on kaksi lasta, kivitalo, lataushybridi-Volvo ja rotukoira. Se kuulostaa kliseiseltä, mutta se on totta. En minä rupea faktoja vääristelemään ja toivon, ettei kukaan muukaan rupea.

Ehkä tässä on ihan tavallinen kateus, joka saa purkamaan pahaa oloaan palstoille.

Minä itse olen ansaitulla työeläkkeellä, joka on miesten keskieläkettä suurempi. Vaimo on myös ja hänenkin eläkkeensä on naisten keskieläkettä suurempi. Meillä on maksettu omistusasunto, tila-auto meidän tarpeisiimme ja yllätys, yllätys, rekisteroity rotukoira. On saanut näyttelyissä sekä kotimaisilta että ulkomaalaisilta tuomareilta hyvät lausunnot. Rotu on lagotto romagnolo, italian vesikoira, joka tunnetaan myös tryffelikoirana.

Olen suhteellisen tyytyväinen elämääni. Voin toteuttaa mielitekojani ilman velkaa. Olemme viikon päästä lähdössä pojan perheen luokse viettämään laatuaikaa grillailun, saunomisen ja muun mukavan merkeissä, kun nämä rajoitukset alkavat vähitellen höllentyä.

Monien mielestä tämä on varmasti tylsää elämää, ankeaa ja näköalatonta. Minusta se ei ole sitä.
Tuli ainakin selväksi, mitkä asiat ovat sinulle statussymboleita.

Tämä on sellainen keskustelufoorumi, jolla ei ole tapana antaa vinkkejä, joista joku saattaisi tunnistaa. Ettei joku vaikka kidnappaa sitä tryffelikoiraa.

ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

Millais tollaset rotukoirat istuu ideologiaan. EIkös se nyt ole kauhistus että jostain koulitaan esiin niitä parhaita piirteitä ja yritetään eroon niistä huonoista mm. jalostamalla. Eläinten suhteen luulisi olevan sama meininki kuin ihmisten kanssa, että nyt se rotukoira pois ja sekarotunen piski tilalle. Ja tottakai vegaanimeiningillä koko kööri.

Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5116
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja meitzi »

ilmarinen kirjoitti:
Pe Kesä 05, 2020 1:12 am
Minä tässä kommentoin, vaikken mikään kiilapoika ole.
....'
Monien mielestä tämä on varmasti tylsää elämää, ankeaa ja näköalatonta. Minusta se ei ole sitä.
Pyysin oman viestini poistoa, jos ehdit lukemaan sen, niin pahoittelen ihan rehellisesti. En minä halua aiheuttaa turhaa mielipahaa, ja viesti oli täysin asiaton.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi

Vastaa Viestiin