Kirjoittaja Lassie 04 Marras 2017, 00:53
Olisi tuohon pakokaasuaiheeseen liittyvää jelppaavaa päivitystä, olen juuri saunassa niin en pääse kääntämään.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli
Kannattaa nyt kyllä ihan itse lukea se ketju uudestaan, katsos kun minä olin sen takeaway kahvini kanssa poistunut sieltä jo lähes tunti ennen sinun tuloasi, niin kenenköhän kanssa sinä siellä riitaa haastoit?Chefile kirjoitti:Hahah!![]()
Nyt kyllä juksaat vähän muita, Prisonin ketjusta voi lukea mitä todellisuudessa kävi. Hyvä että virkosit sieltä kadulta ylös. Kävin imaisemassa terdellä yhden pikkusikarin ja hihittelin vierestä kun huojuit kuin kiikkustuoli jonkun Mazdan kimppuun. Murtauduit sisään ja johdoista käyntiin, kävi nääs aika tottuneesti se homma. Pilleripäissään ilmeisesti olit, toivottavasti ajot loppui lyhyeen.
Vähän vaikea lajimäärittelyä tehdä noilla tiedoilla. Ei vaikuta klassikolta, vaaleanpunaiselta elefantilta.damfin kirjoitti: ... Olin juuri valmis pistämään vaihteen silmään kun näin jotain koomista, joku pienikokoinen hippiäinen tuli pubista ovet paukkuen pihalle retuuttaen itse itseään niska-perse otteella ja jotain sekavia mutisten, en tiedä mitä ihmettä oli vetänyt mutta kiittelin kyllä itseäni siitä että itse otin vain sen kahvin mukaan![]()
Tulla vaapuit ja lensit ulos? logiikka pettää todellakkin, kun nuo ovat vähän niinkuin joko-tai, eli joko tulla vaapuit ulos, tai sitten lensit ulos, mutta tulla vaappuen ei voi lentää ulos, eli taisit nyt kompastella siihen logiikkaasi pahemman kerran.Chefile kirjoitti: Voi, logiikkasi kusee kuten kulkukoirat päällesi äsken Prisonin edessä: sanoin että ollaan yhdessä sovittu ettei Prisonissa kähistä. Se on vähän niin kuin breikkimesta tälle kaikelle, mutta sieltä sinä vaan tulla vaapuit olevinaan nokkelana seppänä ja lensit (kirjaimellisesti) ulos. Ota onkeesi ja mene katkolle!
Oikein hyvä, tarkistaminen kannattaa aloittaa viestien kellonajoista, ne kertovat hyvin milloin kukakin on paikalla ollut, palaa sitten asiaan kertoaksesi miksi et saanut käyntiäni videolle silloin kolme tuntia ennenkuin saavuin paikalleannaanna kirjoitti: _____________
Jaa, onkin tullut lisätietoa, joka asettaa havaintosi uuteen valoon. Tämä siis tapahtunut Prisonin edessä.
On kyllä tosi outo sattuma, että olit kiikareinesi päivystämässä siellä samaan aikaan kuin minä. Tallensin käyntini videolle, mutta vain minun ääneni tallentui. Ehkä sinäkin autoinesi kuvana.
Minä niin tarkistan tämän asian.
Huomenta vaan!
-Uteliaisuus voitti ja poikkesin kysymään löytyykö lasillista tyrnimaitoa. Ei vai.
- Joo. En tiedä valmistajaa, olisiko jokin Valion uusi Gefiliusmehu. Löytyykö listaa. Kävin kynttilöitä sytyttelemässä ja sattui sopivasti matkanvarrelle.
- Ette ole gastropubina profiloitunut, mutta listalta löytyy Nauravat nakit muusilla ja pikkupurtavapuolelta karjalanpiirakat munavoilla. Jaaha. Oletteko itse piirtänyt riisipiirakat ja nakit. Asiakkaat taiteilleet. Aivan.
- Minkälaisen annoksen päälle on nukahtanut tuo viskille lemahtava henkilö? Einespitsan, selvä.
- Kupillinen teetä, kiitos. Onko Earl Greytä? On eräs teelaatu. Joo, ihan hyvää on tämäkin, vaikkei enää tuoksukkaan pussissaan. Englantilaisittain nauttisin. Siis löytyisikö maitotilkkaa?
- Juonkin tuolla terassilla kun niin on kuulas ja kaunis ilma.
Näkemiin! Lasken kupin tähän pöydälle.
En viitsi olla niin naurettava että oman viestini tänne kopioisin, mutta sieltä prisonin ketjusta sen voit lukea ja kertoa kuinka silmittömästi minä sitä riitaa haastoin, vai oliko viestini vastaavaa verbaalista piruilua kuten itselläsikin, kumma miten chefile sen riidan haastamiseksi tulkitsi.annaanna kirjoitti:Aina se vaan härdelli syntyy kun minä Prisonissa piipahdan.
Päiväkausien puheet!
(Lähilukukursilla oppilaana omassa ketjussani tämä damfin parhaillaan. Hällä tämä luetunymmärtämisen vaikeus.)
Vahingosta viisastuneena tallentelen tosiaan nykyään pubikäyntini keskellä päivääkin, hautausmaa reissulta palailin tänään. Näin minä siellä riitaa silmittömästi haastoin![]()
![]()
.
Sopii lähilukea vaikka luupin kera damfin.
Näin saa'aani sanelihin:
Huomenta vaan!
-Uteliaisuus voitti ja poikkesin kysymään löytyykö lasillista tyrnimaitoa. Ei vai.
- Joo. En tiedä valmistajaa, olisiko jokin Valion uusi Gefiliusmehu. Löytyykö listaa. Kävin kynttilöitä sytyttelemässä ja sattui sopivasti matkanvarrelle.
- Ette ole gastropubina profiloitunut, mutta listalta löytyy Nauravat nakit muusilla ja pikkupurtavapuolelta karjalanpiirakat munavoilla. Jaaha. Oletteko itse piirtänyt riisipiirakat ja nakit. Asiakkaat taiteilleet. Aivan.
- Minkälaisen annoksen päälle on nukahtanut tuo viskille lemahtava henkilö? Einespitsan, selvä.
- Kupillinen teetä, kiitos. Onko Earl Greytä? On eräs teelaatu. Joo, ihan hyvää on tämäkin, vaikkei enää tuoksukkaan pussissaan. Englantilaisittain nauttisin. Siis löytyisikö maitotilkkaa?
- Juonkin tuolla terassilla kun niin on kuulas ja kaunis ilma.
Näkemiin! Lasken kupin tähän pöydälle.
Ei siinä mitään naurettavaa ole, että omia viestejäänkin lähilukee. Periaatteessa ihan sama mitä lukee, kunhan lukee ja YRITTÄÄ YMMÄRTÄÄ LUKEMAANSA.damfin kirjoitti: ...
En viitsi olla niin naurettava että oman viestini tänne kopioisin, mutta sieltä prisonin ketjusta sen voit lukea ja kertoa kuinka silmittömästi minä sitä riitaa haastoin, vai oliko viestini vastaavaa verbaalista piruilua kuten itselläsikin, kumma miten chefile sen riidan haastamiseksi tulkitsi.
haha tuo oli paha, vähän samaan tyyliin kuin "sanoin sille varo, ja sit mä juoksin" kun jos et sattumoisin muista, niin olit ihan itse se joka aloitti, ja nyt sitten pyydät että anna minun olla joChefile kirjoitti: Anna minun olla jo.