Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Cassandra kirjoitti:
Pe Maalis 06, 2020 1:16 pm
John Kimble kirjoitti:
Pe Maalis 06, 2020 3:07 am
Onko tämä https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 7#p1005814 oikeanlaista moderointia jossa 'NILS' liittää ilmoituksensa muiden käyttäjien viestien poistamisesta minun kirjoitukseeni, vaikka sillä ei ole mitään tekemistä minun kirjoituksen kanssa. Tällä hän saa sen näyttämään ikään kuin minä olisin kirjoittanut ketjuun näitä viestejä joita 'NILS' ilmoittaa poistaneensa.

Tiedän jo ettei tähän kukaan 'ylläpidosta' vastaa koska 'NILS' on ilmeisesti ainoa 'moderaattori' täällä joten hänellä on täysin vapaat kädet toimia miten haluaa.
Onhan siellä mainittu, ettei sulla ole tekemistä poistettujen viestien kanssa.
Ylläpidon punakynäkirjoitusta ko. ketjussa on muutettu sen jälkeen kun tässä ketjussa kyselin asiasta.
Radiopuhelin kirjoitti:
Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

En tiedä onko vika täällä päässä vai mistä kiikastaa mutta jostain syystä palsta heittää vähänväliä ulos kirjautumisesta tänään. Eilen vielä pelitti moitteetta. ?
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

sikakoira kirjoitti:
Ti Maalis 17, 2020 9:45 pm
En tiedä onko vika täällä päässä vai mistä kiikastaa mutta jostain syystä palsta heittää vähänväliä ulos kirjautumisesta tänään. Eilen vielä pelitti moitteetta. ?
Luultavasti olet saanut minulta jonkin tartunnan, koska olen kärsinyt samaisesta ongelmasta noin viikon ajan. Ärsyttävää :x
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Ei ole nähtävästi mitään vikaa löytynyt kun uloskirjautuminen jatkuu. :roll:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1226
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

sikakoira kirjoitti:
Ke Maalis 18, 2020 11:11 am
Ei ole nähtävästi mitään vikaa löytynyt kun uloskirjautuminen jatkuu. :roll:
Puhelimella tekee samaa vaikka joka kerta laitan että muista kirjautuminen. Koneella en ole *koputtaa puuta* törmännyt tuohon.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Joo, ihan koneella tehnyt tätä nyt useamman päivän.Hieman rasittavaa kun tapahtuu yleensä kommentointi vaiheessa mutta minkäs teet. :? Koittanu evästeet poistella ja muuta säätöä mutta ei ole auttanut asiaan. Mysteeri.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Eikö tuohon kirjautumisesta pihalle lentämiseen ole todellakaan mitään syytä löytynyt koska on harvinaisen vittumaista kun toistuvasti viestit lentävät bittiavaruuteen koettaessasi lähettää viestejä. Onko tämä hybridisotaa,onko viestikeskus asialla ??? :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Mä olen lentänyt ulos semmosiin aikoihin, kun tämä mobiililaajakaista on äärimmäisen ruuhkainen eli illalla ja nyt kaikkien jumittaessa kotona kännyjään räpläten tai etätöitä tehden myös päivällä. Kukonlaulun aikaan taitaa naapurit nukkua, kun sivut latautuu hyvin ja en ole täältäkään lentänyt ulos.
Jospa tukiasemat on tukossa tai mahdollinen perusnopeuden taloyhtiölaajakaista samaten? Näissähän yhteys on jaettu ja nopeus kärsii, jos käyttäjiä on paljon yhtä aikaa. Voihan ulos lentää yhteyden kehnouden takia.
Oletteko muut havainneet samaa yhteyttä vai olemmeko keskellä hybridisotaa? Onko sananvapauttamme rajotettu? :shock:

Avatar
Kilomies
System Administrator
Viestit: 354
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 11:36 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kilomies »

VastarannanKiiski kirjoitti:
La Maalis 21, 2020 10:48 pm
Mä olen lentänyt ulos semmosiin aikoihin, kun tämä mobiililaajakaista on äärimmäisen ruuhkainen eli illalla ja nyt kaikkien jumittaessa kotona kännyjään räpläten tai etätöitä tehden myös päivällä. Kukonlaulun aikaan taitaa naapurit nukkua, kun sivut latautuu hyvin ja en ole täältäkään lentänyt ulos.

Kaipa se vähän riippuu sitten missä on.
Suomessa lienee sitten paskat netit kummiskin?

Itse tässä roikkunut jo tunnin verran, eikä katkea.

T. Kilo
Let's change the game mode, and we can disco dominate.

https://www.youtube.com/watch?v=CCLGUQ5LN-4

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Saattaahan tuo olla ruuhkista kiinni mutta kyllä tämä nyt on tehnyt tätä 24/24 täällä pajalla :lol: Telia mulla on käytössä. Muuten kyllä suhteellisen notkeasti pyörii mutta tuo kirjautuminen nyt syystä taikka toisesta tökkii.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3642
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Sen jälkeen kun mainokset estin, ei ole heittänyt pihalle kertaakaan...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Juu ei ole nyt siitä kiinni.Mitä lienee häirintää :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Harvoin vaivaudun mistään valittamaan, mutta jospa nyt kuitenkin... Eli kysymys ylläpidolle, kun tuolta korona-ketjusta siivottiin venäjään liittyviä kommentteja, niin voisiko sieltä siivota myös nuo jatkuvat salaliittoteorioinnit vaikka johonkin huuhaa-ketjuun, tai jonnekin niille sopivaan ketjuun? Turhaan tuolla sotkevat niitä vähäisiä asiaa sisältäviä kommentteja ketjussa kun noita tulee sivukaupalla.

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Vastaan nyt ylläpidon puolesta koska sinun teoriasi ovat yhtä tosia kuin minunkin ennen kuin faktoja lyödään pöytiin.Turha ruveta pillittämään koska dokumentteihin itse perustan olettamukseni.Se jos iltapäivälehdissä ei ole mainittu kaikkea niin ei ole minun syyni ja parempi vain kun kaikki tulkinnat tulevat esiin tässä vaiheessa.

Ihmettelenkin syvästi kantaasi koska et ilmiselvästi ole vaivautunut edes tutustumaan esittämiini näytteisiin.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2784
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Moderaattorit kirjoitti:
Su Helmi 16, 2020 10:27 pm
Kumminkaima kirjoitti:
Su Helmi 16, 2020 2:34 pm
Mulle iski Penttilät ja olen jo nyt tyytymätön nimimerkkiini. Voiko sitä vaihtaa jotenkin niin, että tähän mennessä takomani viestit säilyisi mukana uudella nimellä? Seuraahan Penttilän rikorekisterikin miestä, vaikka nimi muuttuu..
No ei niitä nyt ihan joka päivä olla muuttamassa, eikä sitä tehdä jos keskusteluketjujen seuraaminen sen takia jotenkin vaikeutuu.
Laita toiveesi uudesta nikistä tähän.
Pitää kopaista kepillä hiukan jäätä tän nimerkin vaihdon kanssa... Niin tuota jos sattuu olemaan luppoaikaa, niin tuon minun nikin saisi muuttaa muotoon Sylwesteri...
Joku tuon väänti kerran noin ja on jotekin jaksanut moinen naurataa siitä asti...ärsytääkin tuo nykyinen ulkoasultaan, kun jostain syystä olen naputtelemaan älykkäänä tuon nykyisen CapsLock päällä.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä

Vastaa Viestiin