Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Tietenkään tätä ei ole mahdollista ylläpidolle todistaa, joten Maybrick tuskin palaa palstalle enää :(
Onneksi Leidi oli tällä kertaa väärässä. May is back! Ylläpidolla onneksi toimii tuo terve järki täällä rikosten maailmassa... 8)
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Damien »

J.Maybrick kirjoitti:Onneksi Leidi oli tällä kertaa väärässä. May is back! Ylläpidolla onneksi toimii tuo terve järki täällä rikosten maailmassa... 8)
Jumankekka! Tämähän on parempi asia kuin itse Jeesus-lapsen syntymä! :D
Kyllä routa potsin kotiin ajaa.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Damien »

Luetteko te muuten noita sähköposteja? Vastausta kun ei tule mutta ylläpidolta tulleessa sähköpostissa kehotetaan ottamaan yhteyttä Kyöpeliin yksityisviestillä jos on "jotain kysyttävää". Sehän se vasta helppo homma onkin valkoiselle miehelle. -_-
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Raid

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Raid »

Kaikki sahkaposti viestit luetaan. Sinakin tiedat etta jo alunperin yllapito on ottanut linjan etta ei lahde juupas eipas keskusteluun. Myoskaan yllapito ei anna kommentteja. Itse joudun sitten valittamaan heidan viestinsa ja toimimaan kommunikaatoakanavana.

Minuun saa yhteyden yv:lla ja sahkopostilla [email protected]

Itsekkaan en lahde juupas eipas keskusteluun kun olen huomannut etta se ei johda mihinkaan....

Ps. Siis kaikki yv:t ja sahkopostit luetaan. ja normikayttaja ei edes pysty lahettamasan Kyopelille yv viesteja...

RAID
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3586
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Vais niin...olen vasikoinut viestejä, muistaakseni kaksi kappaletta. Syy ei ole ollut erimielisyys jonkun asian tolasta tai jostain tietystä kirjoituksesta rikosasioihin liittyen. Yleensäkin olen halunnut tietää ylläpidon kannan asioihin, jotka itselleni ovat tärkeitä. Ja jotka ilmeisesti ylläpidolle eivät ole. Kyllä ne kaksi sieltä löytyvät, halukkuus ottaa kantaa ilmeisesti puuttuu. Tai no, ei edes sekään. Antakaa nyt vittu edes minulle bänniä, ettei tunnu niin orvolta olo. Ja postskrituumiksi; olen vasikoinut natsilekteriä kerran ja jonkun nuoren hörhön samoilta aaltopituuksilta kerran. Joitain asioita ei voi eikä pidä hyväksyä.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Mihin on kadonnut ainakin tällä hetkellä viestin muokkausmahdollisuus?
Raid

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Raid »

taavetti kirjoitti:Vais niin...olen vasikoinut viestejä, muistaakseni kaksi kappaletta. Syy ei ole ollut erimielisyys jonkun asian tolasta tai jostain tietystä kirjoituksesta rikosasioihin liittyen. Yleensäkin olen halunnut tietää ylläpidon kannan asioihin, jotka itselleni ovat tärkeitä. Ja jotka ilmeisesti ylläpidolle eivät ole. Kyllä ne kaksi sieltä löytyvät, halukkuus ottaa kantaa ilmeisesti puuttuu. Tai no, ei edes sekään. Antakaa nyt vittu edes minulle bänniä, ettei tunnu niin orvolta olo. Ja postskrituumiksi; olen vasikoinut natsilekteriä kerran ja jonkun nuoren hörhön samoilta aaltopituuksilta kerran. Joitain asioita ei voi eikä pidä hyväksyä.
Tahan on helppo vastata ja vastaus loytyy jopa saanoistakin...

*18 §* Ylläpito ei ole mielipidepoliisi. Sana on vapaa, kunhan
sääntöja noudatetaan.

RAID
Raid

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Raid »

huippumies kirjoitti:Mihin on kadonnut ainakin tällä hetkellä viestin muokkausmahdollisuus?
Tahan oli vastaus tuolla Palstan ongelmat ketjussa... Mutta kertauksena:

" Muokkaaminen on mahdollista mutta vain maaratyn ajan. Tama siksi etta osa nimimerkeista ei miettinyt mita kirjoittaa ja kun se alkoi murehdittaa niin alkoi ns. Itse moderointi... ;-)

Edelleen mikali nimimerkki haluaa moderoida vanhoja viesteja niin ilmoitusta vaan minulle niin kayn lapi ja moderoin... ;-) "

RAID
huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

OK :) Noh, modelle on lähtenyt kirjoittajalta pyyntö asiasta. Huomasin itsekin, että jossain välissä pääsi muokkaamaan myöhemminkin ja yksi nikki poisti koko viestihistoriansa näin. Ja toinen korjasi jälkikäteen sanomisiaan, mikä sekin sekoitti aika paljon. Kiitos nopsasta vastauksesta.
Raid

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Raid »

huippumies kirjoitti:OK :) Noh, modelle on lähtenyt kirjoittajalta pyyntö asiasta. Huomasin itsekin, että jossain välissä pääsi muokkaamaan myöhemminkin ja yksi nikki poisti koko viestihistoriansa näin. Ja toinen korjasi jälkikäteen sanomisiaan, mikä sekin sekoitti aika paljon. Kiitos nopsasta vastauksesta.
Juuri nain. Kun sitten kirjoittajat muuttavat sanomisiaan ja vaaristavat teksteja... Tasta johtuen muokka valikko toimii vain jonkin aikaa viestin kirjoittamisen jalkeen...

Jos ihan oikeesti siella on jotain korjattavaa niin laittakaa minulle korjattu versio ja vaihdan sen sitten kun ehdin...
Moona
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2010 12:34 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moona »

Avatar on kadonnut, enkä saa laitettua uutta - joko linkin osoite on epäkelpo tai liian pitkä. Mitä tehdä vai olla ilman? :oops:
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
Raid

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Raid »

Moona kirjoitti:Avatar on kadonnut, enkä saa laitettua uutta - joko linkin osoite on epäkelpo tai liian pitkä. Mitä tehdä vai olla ilman? :oops:
Etsi netistä uusi ja kun loydat kuvan niin paina viela siita kuvasta ja kopioi se linkki....

RAID
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Olisiko mitään ideaa siinä, että myös ulkomaiset henkirikokset eroteltaisiin selvitettyihin ja selvittämättömiin? Selkeyttäisi ainakin huomattavasti ja vanhempien, mielenkiintoisten aiheiden löytäminenkin saattaisi helpottua.

Voisin jopa jelpata ylläpitoa noiden tapausten lajittelussa.
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Bias »

Olisiko mahdollista saada lisätä kuvia ihan minfon omaan tietokantaan (tai mikä lie). Useissa ketjuissa joku tärkeä kuva tai skannattu juttu on kadonnut bittiavaruuteen ja kirjoittajakaan ei ole enää aktiivinen, että voisi pyytää uudestaan materiaalia. Hyvä esimerkki on Aili Holopaisen ketju, jossa ei enää ole rattolehden artikkelia.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Moona
Harjunpää
Viestit: 322
Liittynyt: Ke Huhti 07, 2010 12:34 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta. (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moona »

Raid kirjoitti:
Moona kirjoitti:Avatar on kadonnut, enkä saa laitettua uutta - joko linkin osoite on epäkelpo tai liian pitkä. Mitä tehdä vai olla ilman? :oops:
Etsi netistä uusi ja kun loydat kuvan niin paina viela siita kuvasta ja kopioi se linkki....

RAID
Juurikin noin olen tehnyt, mutta aina tulee teksti, että linkin osoite on epäkelpo tai osoite on liian pitkä........ No, eipä se mitään, kun on näin kädetön kandee olla myös kuvaton :?
Elämä on pitkä puutelista...
Nemo me impune lacessit
On hyviä ihmisiä, on pahoja ihmisiä ja on ihmisiä, jotka olevat olevinaan ihmisiä...
Vastaa Viestiin