Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

annaanna

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Oli tullut yksityisviesti. Onko muille tullut?
Nimetön toimittaja :D

Lähetetty: 08 Kesä 2022, 09:45
Lähettäjä: VJHJAH25
Vastaanottaja: annaanna

Terve. Olen Yle Perjantain toimittaja. Haluaisin mahdollisesti tehdä lyhyt-dokkarin rikosten selvittelystä/puimisesta keskustelupalstoilla. Kiinnostava ilmiö. Etsin aktiivisia murha.info:n käyttäjiä, jotka voisivat kertoa minulle lisää aiheesta. "Käyttäjät"-sivulta löytyvän listauksen perusteella olet täällä aktiivinen. Olisitko kiinnostunut kertomaan minulle lisää toiminnasta?
Kysymys.
Olisiko ylläpidolla tietoa, onko asiallista, suomenkielistä rikoksiin keskittynyttä palstaa suositella kyselijälle?

Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10813
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

annaanna kirjoitti:
Ke Kesä 08, 2022 6:01 pm
Oli tullut yksityisviesti. Onko muille tullut?
Nimetön toimittaja :D

Lähetetty: 08 Kesä 2022, 09:45
Lähettäjä: VJHJAH25
Vastaanottaja: annaanna

Terve. Olen Yle Perjantain toimittaja. Haluaisin mahdollisesti tehdä lyhyt-dokkarin rikosten selvittelystä/puimisesta keskustelupalstoilla. Kiinnostava ilmiö. Etsin aktiivisia murha.info:n käyttäjiä, jotka voisivat kertoa minulle lisää aiheesta. "Käyttäjät"-sivulta löytyvän listauksen perusteella olet täällä aktiivinen. Olisitko kiinnostunut kertomaan minulle lisää toiminnasta?
Kysymys.
Olisiko ylläpidolla tietoa, onko asiallista, suomenkielistä rikoksiin keskittynyttä palstaa suositella kyselijälle?
Tuli minullekin. En ollut halukas.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Ke Kesä 08, 2022 10:27 pm
annaanna kirjoitti:
Ke Kesä 08, 2022 6:01 pm
Oli tullut yksityisviesti. Onko muille tullut?
Nimetön toimittaja :D

Lähetetty: 08 Kesä 2022, 09:45
Lähettäjä: VJHJAH25
Vastaanottaja: annaanna

Terve. Olen Yle Perjantain toimittaja. Haluaisin mahdollisesti tehdä lyhyt-dokkarin rikosten selvittelystä/puimisesta keskustelupalstoilla. Kiinnostava ilmiö. Etsin aktiivisia murha.info:n käyttäjiä, jotka voisivat kertoa minulle lisää aiheesta. "Käyttäjät"-sivulta löytyvän listauksen perusteella olet täällä aktiivinen. Olisitko kiinnostunut kertomaan minulle lisää toiminnasta?
Kysymys.
Olisiko ylläpidolla tietoa, onko asiallista, suomenkielistä rikoksiin keskittynyttä palstaa suositella kyselijälle?
Tuli minullekin. En ollut halukas.
Sain vastaavan viestin, mutta klo 9:41. Ehkä Naakka on saanut oman viestinsä jo aiemmin. Olin valmis keskustelemaan aiheesta. En muista, että olisin koskaan kieltäytynyt keskustelemasta kenenkään kanssa asia-aiheista. Onko samainen toimittaja ollut yhteydessä ylläpitoon asian tiimoilta?
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

hutkivajournalisti
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Elo 21, 2019 11:22 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Onpa yllätys, että YLE on valikoinut kohdehenkilöikseen ultasuvakit. Varmaan kirjoitus käsittelisi internetin keskustelupalstalla rehottavaa rasismia.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.

annaanna

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Pieni liekki kirjoitti:
Ke Kesä 08, 2022 10:38 pm
En muista, että olisin koskaan kieltäytynyt keskustelemasta kenenkään kanssa asia-aiheista. Onko samainen toimittaja ollut yhteydessä ylläpitoon asian tiimoilta?
Mikä toimittaja?

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

annaanna kirjoitti:
Ke Kesä 08, 2022 6:01 pm
Kysymys.
Olisiko ylläpidolla tietoa, onko asiallista, suomenkielistä rikoksiin keskittynyttä palstaa suositella kyselijälle?
Rasmus -verkosto. Siellä kuulemma selittelevät rikoksia parhain päin kuin niitä ei olisikaan.

annaanna

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

holmesin haamu kirjoitti:
To Kesä 09, 2022 7:18 am
annaanna kirjoitti:
Ke Kesä 08, 2022 6:01 pm
Kysymys.
Olisiko ylläpidolla tietoa, onko asiallista, suomenkielistä rikoksiin keskittynyttä palstaa suositella kyselijälle?
Rasmus -verkosto. Siellä kuulemma selittelevät rikoksia parhain päin kuin niitä ei olisikaan.
Kannatan tämän itselleni vieraan, mutta Haamun esillä pitämän Rasmuksen esilletuontia!
Tai kahden palstan miksausta.
Miten käyttäjät eri palstoilla ymmärtävät esimerkiksi termin 'rasistisen motiivin perusteella korotettu tuomio' tai 'kunnianloukkaus' tai 'kansanryhmää kohtaan kiihottaminen'.

Rautapallo
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: To Heinä 28, 2016 5:47 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rautapallo »

Nyt on kyllä noloa jo ylläpidolta. Vonbiden trollaa vieläkin sanasta jonka jokaisen pitäisi ymmärtää jo.

Don MC

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Joo. Vaihde jäänyt päälle jankaamaan hävitä-sanan merkitystä. Ihan silkkaa trollailua ja muiden käyttäjien ajan haaskaamista.

Tupla-anna käyttää allekirjoitushöpinässään punaista fonttia. Punainen fontti on varattu ainoastaan moderaattoreille, eiköstä?

Rautapallo
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: To Heinä 28, 2016 5:47 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rautapallo »

*poistettu henkilöspekulointia. Se on palstan säännöissä ankarasti kielletty*

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

annaanna kirjoitti:
Ke Kesä 08, 2022 6:01 pm
Oli tullut yksityisviesti. Onko muille tullut?
Nimetön toimittaja :D

Lähetetty: 08 Kesä 2022, 09:45
Lähettäjä: VJHJAH25
Vastaanottaja: annaanna

Terve. Olen Yle Perjantain toimittaja. Haluaisin mahdollisesti tehdä lyhyt-dokkarin rikosten selvittelystä/puimisesta keskustelupalstoilla. Kiinnostava ilmiö. Etsin aktiivisia murha.info:n käyttäjiä, jotka voisivat kertoa minulle lisää aiheesta. "Käyttäjät"-sivulta löytyvän listauksen perusteella olet täällä aktiivinen. Olisitko kiinnostunut kertomaan minulle lisää toiminnasta?
Kysymys.
Olisiko ylläpidolla tietoa, onko asiallista, suomenkielistä rikoksiin keskittynyttä palstaa suositella kyselijälle?
Tänne oli tullut myös, olin jäähyllä, kun viesti saapunut. Tosiaan aika salamyhkäinen toimittaja. En ollut kiinnostunut, koska ei pystynyt itseään toimittajaksi identifioimaan. (viimeinen sana on varmasti monelle vaikea lukea/ymmärtää palstalla, mutta tämä viesti on kohdennettu tupla-annalle.)

aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Kysymys yllapidolle: kiinnostaisi tietaa, kuinka usein edes vilkaisette tata ketjua?

Ketjun otsikko on: Kysy mita vaan yllapidolta.

Ketju on taynna kayttajienvalista kinastelua ja sananvaihtoa. Jos kysymys yllapidolle sinne valiin onnistuu lipsahtamaan, onnea vaan kysyjalle vastauksen odotteluun. Mielestani kaikki muu turha vouhotus tulisi siivota pois ja ketjun tulisi toimia kysymys-vastaus periaatteella.

Olisi mukava kuulla yllapidon vastaus kysymykseeni.

(Etukateen kiittelen kuitenkin :wink: )
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson

Don MC

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Miksi viestini Vakuutusyhtiö Ilmarisen langasta poistettiin? Viesti ei ollut "lautamiestekstiä" ja se koski 100% varmasti ketjun aihetta.
Vai johtuuko se siitä, että viesti oli kriittinen vastaus eräälle erityiselle nimeltämainitsemattomalle käyttäjälle? Minkä helvetin erityissuojeluksen alla hän, kaikkine eri nicceineen, on täällä?

Samaten, miksi sain vuorokauden bannin siitä kun varoitin muita käyttäjiä menemästä vipuun ilmiselvään trollaukseen/provoon? Tarkoitukseni oli yrittää vähentää turhanpäiväisten viestien floodaamista ketjuihin. Rikkeeni oli paljon pienempi kuin kyseisen trollaajan toistuvat rikkeet (ja jonka viesti kyllä sai jäädä sinne lankaan näkyviin, kun oma viestini tietysti poistettiin).

Vaikuttaa kyllä vahvasti siltä että tietyt käyttäjät nauttivat jonkunsortin erityisasemaa foorumilla ja saavat trollailla mielin määrin. Tämä huonontaa merkittävästi foorumin lukukokemusta.

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Miksei ylläpito poista Likeavirgin - palstain kirkkain tähti ketjusta henkilöspekua, vaikka on ilmoitettu?

aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2206
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Likeavirgin kirjoitti:
Ke Kesä 15, 2022 8:22 pm
Miksei ylläpito poista Likeavirgin - palstain kirkkain tähti ketjusta henkilöspekua, vaikka on ilmoitettu?
Mista moinen Likeavirgin - palstain kirkkain tahti-ketju loytyy? Olisi kiinnostavaa lukea ko.ketjua.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson

Vastaa Viestiin