Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

rantakoski kirjoitti:Ummetus on vuosituhansia vanha vaiva, mutta ei ulostetta joudu virtsan sekaan ellei paikat ole revenneet, eikä ummetuksesta repeä paikat. Mutta Hymyssähän olikin haastateltu jotain eläkeläistä asiayhteydestä irrotettuna tjms.
Epäilemättä olet taas saanut parempaa salattua tietoa. Mutta mitään fisteliä ei löytynyt magneettikuvissakaan. Ulostebakteerien mukana oloa virtsassa ei tutkittu eikä näin ollen todettu. Anatomisesti ei ole ihmeellistä, että virtsa ja uloste tulevat yhtä aikaa, vaikkeivät samasta reiästä tulekaan.

Ummetuksesta voi hyvinkin "paikat revetä".
Ummetuksesta puhutaan silloin, kun ulostaminen on harvaa (yli 3 päivän välein) tai kivuliasta. Tähän liittyy kovat ja runsaat ulosteet, ulostamisen välttely (panttaaminen) ja joskus peräaukon limakalvon rikkouma, jolloin ulostaminen muuttuu entistä kivuliaammaksi.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyski ... i=dlk00533
Taidan taas vetäytyä talvilevolleni, jutut täällä ovat päättömiä ja valtaosa haluaa vain mollata niitä, jotka jotenkin ovat perillä asioista. Moiseen ei juurikaan älynlahjoja tarvita. Sori.
A.W
Sabrina Duncan
Viestit: 352
Liittynyt: Pe Elo 08, 2008 5:08 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja A.W »

Sisotalo en jaksa vaivata päätäni, eikä varmaan sinunkaan kannata noiden kaikenmailman strebereiden ja koulukiusattujen kerholaisten takia.
Olen Alibin kestotilaaja niinkuin avattaresta näkyy, hymyn jutun luin täältä sivuilta.
Olen alunperinkin ollut skeptinen noiden lsh takia, ja nyt olen siitä hymyn jutusta saanut lisäpotkua epäilylleni.
Siitä olen kanssasi eri mieltä ettei Anneli olisi Jukkaa tappanut. Mielestäni on, mutta hänellä on siihen oma syynsä. Toivon kumminkin, ettei hän joudu siitä lusimaan.
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

A.W kirjoitti:Sisotalo en jaksa vaivata päätäni, eikä varmaan sinunkaan kannata noiden kaikenmailman strebereiden ja koulukiusattujen kerholaisten takia.
Olen Alibin kestotilaaja niinkuin avattaresta näkyy, hymyn jutun luin täältä sivuilta.
Olen alunperinkin ollut skeptinen noiden lsh takia, ja nyt olen siitä hymyn jutusta saanut lisäpotkua epäilylleni.
Siitä olen kanssasi eri mieltä ettei Anneli olisi Jukkaa tappanut. Mielestäni on, mutta hänellä on siihen oma syynsä. Toivon kumminkin, ettei hän joudu siitä lusimaan.
Yksi ristiriita jutussasi on. Uskot Hymyyn ja siihen, että hyväksikäyttöä ei ole Hymyn todisteiden mukaan tapahtunut. Miten sitten mahdollinen isän lsh olisi voinut olla motiivi, kun Hymyn todisteiden mukaan hyväksikäyttöä ei ole tapahtunut?
annaanna

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

matlockb kirjoitti:Tuolla on sisotalolle Vapaan keskustelun puolella ihan kehumisketjukin niin käy siellä antamassa taputuksesi "oppilaidesi" olkapäille.
Tuo Hymyn ja Alibin aineisto todellakin on sellaista jota ei kenellään tulisi olla, salaiseksi julistettua aineistoa, jos arvon sisotalo sen tiedät?
Ja mitä täällä itket henkilökohtaisuuksiin menemisestä kun itse olet blogisi ja henkilöllisyytesi tuonut koko kansan nähtäville? Kannattaa tosiaan siirtyä auttamaan niitä muita "kaltoinkohdeltuja" kun Annelia ei pelasta edes itse pääpirukaan! Elinkautinen tulee idolillesi että pamahtaa!
... just joo. Palstan toinen "pieni mies ja suuret puheet" saapui kuin taiottuna havaittuaan joukkohivutuksen. Huutelee sieltä saman kiven takaa kuin Taavetti. Ulkosuomalaisen palstalle tuomaa minfoperinnettä noudattaen siirrän ulkosuomalaisen minulle myöntämän Limanuljaska palkinnon sinulle mätälokki, joka typeriä näyttää myös suoli24:ssa suoltavan. Hävettävän typeriä viestejä sulla siellä.

Mistä ihmeestä Anneli Auer voisi elinkautisen tuomion saada?

Mariackan kanssa samaa mieltä, talvilevon aika.
Niin vastenmielistä meno täällä. Ei se meno tietenkään sopimattomuuksiin asti millään voi mennä, sillä ylläpitohan rankaisee täälläkin ylilyönneistä JOITA SE EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA SIEDÄ.
huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

Mariacka kirjoitti:
rantakoski kirjoitti:Ummetus on vuosituhansia vanha vaiva, mutta ei ulostetta joudu virtsan sekaan ellei paikat ole revenneet, eikä ummetuksesta repeä paikat. Mutta Hymyssähän olikin haastateltu jotain eläkeläistä asiayhteydestä irrotettuna tjms.
Epäilemättä olet taas saanut parempaa salattua tietoa. Mutta mitään fisteliä ei löytynyt magneettikuvissakaan. Ulostebakteerien mukana oloa virtsassa ei tutkittu eikä näin ollen todettu. Anatomisesti ei ole ihmeellistä, että virtsa ja uloste tulevat yhtä aikaa, vaikkeivät samasta reiästä tulekaan.

Ummetuksesta voi hyvinkin "paikat revetä".
Ummetuksesta puhutaan silloin, kun ulostaminen on harvaa (yli 3 päivän välein) tai kivuliasta. Tähän liittyy kovat ja runsaat ulosteet, ulostamisen välttely (panttaaminen) ja joskus peräaukon limakalvon rikkouma, jolloin ulostaminen muuttuu entistä kivuliaammaksi.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyski ... i=dlk00533
Taidan taas vetäytyä talvilevolleni, jutut täällä ovat päättömiä ja valtaosa haluaa vain mollata niitä, jotka jotenkin ovat perillä asioista. Moiseen ei juurikaan älynlahjoja tarvita. Sori.
Ei kannata leikkiä jokaisen aiheen asiantuntijaa. Sekä sinä että Hymy annatte ymmärtää, että tutkinta on tehty huonosti, kun virtsanäytettä ei ole otettu. Naisen virtasta voi löytyä kolibakteeria, miksi muuten naisia neuvotaan pyyhkimään tiettyyn suuntaan :mrgreen: ? Eli vaikka olisi otettu näyte, se ei olisi todistanut mitään puoleen sun toiseen.
rantakoski
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1479
Liittynyt: La Touko 12, 2012 5:39 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Limakalvon rikkouma tai haava ei tarkoita että uloste- ja virtsakanavien tavara menee sekaisin..

Toiseksi, Mariacka luottaa Hymyn tietoihin sokeasti. Enpä olisi tätä ihastuttavasta ja terävästä Mariackasta uskonut.
A.W
Sabrina Duncan
Viestit: 352
Liittynyt: Pe Elo 08, 2008 5:08 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja A.W »

Eikö se nyt ole kumminkin normaalia, että jos kova hätä on, niin se kusi ja paska voi rojahtaa sinne pyttyyn samaan aikaan :mrgreen: Vaikka ne eri lävistä tuleekin näin Mariackaa lainaten :mrgreen:
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

rantakoski kirjoitti:....nimittäin ei Niina Bergillä viiraa Annelia Aueria enempää, sillä Berg kuvittaa murhaajasta ja pedofiilistä kertovaa blogiansa lasten(sa) kuvilla... huh.

Niinpä. Muuten, kuulemma psykopaatit tuntevat kummaa vetoa toisiinsa. Pitääkö paikkansa?
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

annijatta kirjoitti:... No elokuussahan ne vasta voivat loksahtaa paikoilleen.
Jatkakaa te vain nyt samojen asioiden vatvomista. Kiitos seurasta. Poistun takavasemmalle.
Se oli sitten aikas lyhyt poistuminen.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
annijatta
Javier Pena
Viestit: 1705
Liittynyt: To Syys 01, 2011 7:22 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annijatta »

CSI kirjoitti:
annijatta kirjoitti:... No elokuussahan ne vasta voivat loksahtaa paikoilleen.
Jatkakaa te vain nyt samojen asioiden vatvomista. Kiitos seurasta. Poistun takavasemmalle.
Se oli sitten aikas lyhyt poistuminen.
Pitihän sulle jonkun tulla seuraa pitämään. Etkös juuri kirjoittanut että psykopaatit tuntevat toisensa. :mrgreen:
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

ulkosuomalainen kirjoitti:
CSI kirjoitti:
Kysymys kuuluu: saako Suomen valtio aisoihin em. blogistin ja tänne kotitontille tuomittavaksi? Mitä vaaditaan, voiko vain lähettää virka-apupyynnön Ruotsin poliisin kautta (Interpolin etsintäkuulutus), joka hakee Volvolla blogistin kentälle ja toimittaa heti ensi koneella Hki-Vantaalle?
Vaikea sanoa. Tama kuvitteellinen blogisti saattaisi ehka vedota toistuvaan valitukseensa, ettei kukaan itse asiassa lue hanen blogiaan. Siitakaan huolimatta, etta blogisti kay sita mainostamssa niin homma.foorumilla kuin vauva.fi:ssa ja kaikessa sosiaalisessa mediassa naiden valilta. Jos sana ei vain levia, blogistin urheasta taistelusta huolimatta, onko silti kyseessa levittaminen?
Muistaakseni Ruotsissakaan ei vaadita henkilökohtaisesti loukkaavan (integritetskränkande) sisällön julkaisuun, että sillä olisi ainuttakaan lukijaa. Riittää, että sen tuuppaa tarjolle nettiin eli julkaisee.
ulkosuomalainen kirjoitti: Edelleen, kyseisen kuvitteellisen blogistin asianajaja varmaan todenakoisesti vetoaisi psyyvasti alentuneeseen kasityskykyyn ja vaatisi mielentilatutkimusta ainakin ennen Suomeen luovutusta.
Kyllä, tuo on aivan totta. Toisaalta oletan kuvitteellisen blogistimme joutuvan em. päätöksen jälkeen ns. pakkohoitoon? http://sv.wikipedia.org/wiki/Lag_om_psy ... sv%C3%A5rd

Ne ei ole kauhean kivoja mömmöjä mitä ne tunkee tratilla väkisin alas kurkusta pakkohoidosta...blogistille saattais käydä mielessä, että Suomen vankilakin kivempi...

ulkosuomalainen kirjoitti: Jarkevinta olisi lahettaa kuvitteellisen blogistin luo taman Suomessa kaydessa suomalainen naistoimittaja, joka tekisi heti haastattelun jalkeen ilmoituksen seksuaalisesta hairinnasta, joka siis Suomessa tunnetaan paremmin nimella "torkea raiskaus." Talloin Ruotsi luovuttaisi blogistin valittomasti Suomeen jos tama onnistuisi rajan yli edes livahtamaan.
Jos laittomuksiin pitää turvautua, niin eikö helpompaa ole lavastaa blogistimme serverille jakoon hieman CIA-dokumentteja? Veikkaan, että Särskilda Insatsgruppen on blogistimme oven takana Etelä-Tukholmassa tuota pikaa ja tunnukseton lento Nyköpingin kentällä odottaa Kuuban matkailijaa. Luvassa mm. rentouttavia vesihoitoja Kuubalaisessa all-inclusive-resortissa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
A.W
Sabrina Duncan
Viestit: 352
Liittynyt: Pe Elo 08, 2008 5:08 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja A.W »

huippumies kirjoitti:
A.W kirjoitti:Sisotalo en jaksa vaivata päätäni, eikä varmaan sinunkaan kannata noiden kaikenmailman strebereiden ja koulukiusattujen kerholaisten takia.
Olen Alibin kestotilaaja niinkuin avattaresta näkyy, hymyn jutun luin täältä sivuilta.
Olen alunperinkin ollut skeptinen noiden lsh takia, ja nyt olen siitä hymyn jutusta saanut lisäpotkua epäilylleni.
Siitä olen kanssasi eri mieltä ettei Anneli olisi Jukkaa tappanut. Mielestäni on, mutta hänellä on siihen oma syynsä. Toivon kumminkin, ettei hän joudu siitä lusimaan.
Yksi ristiriita jutussasi on. Uskot Hymyyn ja siihen, että hyväksikäyttöä ei ole Hymyn todisteiden mukaan tapahtunut. Miten sitten mahdollinen isän lsh olisi voinut olla motiivi, kun Hymyn todisteiden mukaan hyväksikäyttöä ei ole tapahtunut?
Hyväksikäyttöä ei ole tapahtunut syytettjen henkilöiden eli Annelin ja Kukan toimesta. Valemuistot ovat ajlta ennen jukan surmaa.
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
huippumies
Roger Murtaugh
Viestit: 872
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2012 9:59 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja huippumies »

A.W kirjoitti:
huippumies kirjoitti:
A.W kirjoitti:Sisotalo en jaksa vaivata päätäni, eikä varmaan sinunkaan kannata noiden kaikenmailman strebereiden ja koulukiusattujen kerholaisten takia.
Olen Alibin kestotilaaja niinkuin avattaresta näkyy, hymyn jutun luin täältä sivuilta.
Olen alunperinkin ollut skeptinen noiden lsh takia, ja nyt olen siitä hymyn jutusta saanut lisäpotkua epäilylleni.
Siitä olen kanssasi eri mieltä ettei Anneli olisi Jukkaa tappanut. Mielestäni on, mutta hänellä on siihen oma syynsä. Toivon kumminkin, ettei hän joudu siitä lusimaan.
Yksi ristiriita jutussasi on. Uskot Hymyyn ja siihen, että hyväksikäyttöä ei ole Hymyn todisteiden mukaan tapahtunut. Miten sitten mahdollinen isän lsh olisi voinut olla motiivi, kun Hymyn todisteiden mukaan hyväksikäyttöä ei ole tapahtunut?
Hyväksikäyttöä ei ole tapahtunut syytettjen henkilöiden eli Annelin ja Kukan toimesta. Valemuistot ovat ajlta ennen jukan surmaa.
Mistä päättelet, että A ja Kukkeliini eivät ole lsh-syytteisiin syyllisiä?
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Kirjoittelepa sinä annaannanannaa ihan rauhassa siellä suoli 24-palstalla. Minulla ei ole tarvetta, halua enkä suoraan sanoen edes kehtaa alentua sinne kirjoittelemaan yhtään mitään sinne toisin kuin näköjään sinulla(kin) ja esimerkiksi täältä (onneksi) edesmenneellä tuplanikillä, nimimerkillä papillon (sittemmin jebala, Weingro, MayDay ym. nikkejä) sekä muutamilla muilla nimimerkeillä.
Uskallan sanoa sanottavani suoraan täällä toisin kuin eräät paskahousut jotka itkevät jopa toisten nimimerkeillä suoli24-palstalla, no osalle on jo kolahtanutkin henkilökohtaisuuksiin menemisestä kirje kuulusteluun poliisilta (ja lisää on tulossa) nimikkeenä kunnianloukkaus.
Sinä onneton (piip)kasa luulet että Auer elinkautiselta välttyy, luule ihan rauhassa ja puolustele vain hänen pedofiilirinkiään. PRKL!
Oletko tyhmä, sairas, vai kuulutko sisotalon jengiin vai kaikkea noita?
Ihan vinkiksi, kipaisepa annaanna paikallisen terveyskeskuksen mielenterveystoimistossa ja hoida lääkityksesi kuntoon kun se selvästi on huonommin hoidettu kuin esimerkiksi Sirpan lääkitys.
härkä
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 6:34 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja härkä »

Tuo [b]annaannan[/b] esilleottama suomi-24 " mätälokki " viesti ei ole matlockb:n kirjoittama.
Samaa ilmaisuvapautta on käytetty jo jonkun toimesta pitkään.
Tämä oikaisu siksi , että kaikki Ulvila keskustelijat eivät ehkä tiedä muista vellovista aiheista.

Alkaa tosin näyttämään siltä , että täällä minfossakin viljellään alatyylin ilmaisuja nykyjään kosolti. Lähes samoin kuin s-24:llä.
Perseet , vaginat , immenkalvot , pippelinvatkaus jne. :shock: En edes ole kuullut kaikista .
Kiitos sisotalon - luulen. :mrgreen:
Vastaa Viestiin