Palstan ongelmat 3/2012

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Kilomies
System Administrator
Viestit: 354
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 11:36 pm

Re: Palstan ongelmat 3/2012

Viesti Kirjoittaja Kilomies »

Juliet Jones kirjoitti:Alan olla hyvin huolissani, sillä näyttää osa jäsenistä jääneen pysyvästi aikasilmukkaan.. tai minne nyt liekin. Esimerkkinä nimimerkki Nemesia, jonka profiili kertoo hänen viime käynnistään näin:

Käynyt viimeksi: Pe Maalis 18, 2016 2:10 pm Nemesia on kuitenkin tälläkin hetkellä paikallaolevana, ja on ollut itseasiassa jo monta viikkoa online. Hän siis roikkuu paikalla pääsemättä foorumiin :shock:

Kun itse olin täydellisessä käyttöoikeudettomassa tilassa, oli turhauttavinta se, kun mitään kautta ei vaikuttanut saavan omaa asiaansa perille niin, että olisin edes tiennyt mailieni menneen ylläpidolle, kun mitään vastausta ei tullut. Toisen jäsenen kautta kuulin vain, että "monella on sama ongelma". Tein jopa tuplanikin päästäkseni laittamaan kysymykseni ylläpidolle tänne foorumiin, mutta sitä nikkiä ei koskaan vahvistettu.

Joutuuko ylläpito edelleen hoitamaan resetointeja tai whatsoever manuaalisesti=hitaasti, vai olisiko saatavilla jonkinlaista tukea, jonka avulla ongelmat saisi nopeammin kuntoon? Tuota tietoa saattaisi kaivata jokunen jäsen tälläkin hetkellä.
Siis tämähän on korjattu jo ajat sitten: Sisään ei päässyt koska edellisestä postauksesta piti aikaisemmilla asetuksilla kulua vähintään minuutti edellisestä. Tämä spämmäyksen estämiseksi.
Näin ollen Nemesia ja muut olisivat päässeet postamaan seuraavan kerran joskus vuonna 2016....

Tuo salasanan resetointi oli aivan täysin toimimaton lääke eikä sillä ollut tekoa taudin kanssa... Väärä diagnoosi alkuun, mutta käyttäjiltä saadun palautteen avulla keksittiin mistä tämä johtui....

Kyllä Nemesiakin tänne kirjoittamaan nyt pääsee niin kuin muutkin jotka oli blokissa.
Katsotaan jos löytyy aikaa korjata noita viimeksi läsnä kirjauksia, mutta en uskalla luvata mitään.
Let's change the game mode, and we can disco dominate.

https://www.youtube.com/watch?v=CCLGUQ5LN-4

Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Palstan ongelmat 3/2012

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Nyt sitten kokeillaan toimiiko, ja että pääsenko luopumaan ranskalaissävytteisestä alternate-nickistäni :D
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"

hannu2hanhi
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: La Huhti 07, 2012 1:01 pm

Re: Palstan ongelmat 3/2012

Viesti Kirjoittaja hannu2hanhi »

Minä en ole saanut tätä varjoa kannoiltani näiden 3/12 ongelmien jälkeen. Kun yritän alkuperäistä nikkiäni nyt käyttää, olen joko yrittänyt liian monta kertaa peräkkäin (pari viikkoa on siis liian monta kertaa) tai sitten kone väittää salasanan olevan väärä. Näyttää siis siltä, että tästä varjonikistä tulee lopullinen.
-hannu hanhen apunikki (aika näyttää, onko lopullinen)

Sirpa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11961
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:07 pm

Re: Palstan ongelmat 3/2012

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Tiedoksi ylläpidolle: olen vasikoinut itseni tänään lukemattoman monta kertaa, koska kirjoitan pienellä koneella, ja muokkaa/vasikoi kohdat ovat vierekkäin. Tämä Pisan kaltevantornin kokoinen pikkusormeni kuin vahingossa - johtunee luultavasti karsastuksesta - hakeutuu useinmiten muokkaa kohdan sijasta aina ensin tuohon toiseen, mutta saatte te tietysti banniakin antaa taas jos haluatte.
Alethes doksa meta logu

annaanna

Re: Palstan ongelmat 3/2012

Viesti Kirjoittaja annaanna »

...^,mutta saatte te tietysti banniakin antaa taas jos haluatte.
:) voi Sua Sirpa, stoalaisuuden perikuva.
Ootko itsellesi hankaluuksia hankkinut.
Mulla ainakin on ikävä viestejäsi. Yhtään tiedä mitä maailmassa ja maailmankaikkeudessa tapahtuu ilman Sun tietoiskujasi.

Asiaan.
Kilomiehellekö nää kiitokset pitää osoittaa vai koko ylläpidolle yhteisesti. Jotenkin tämä viestittely on nykyään niin paljon paremmin sujuvaa kuin ennen. Oletan siellä teidän päässä jotakin tehdyn kun en kokoajan viestejäni menetä ja palstalta uloskirjaudu.

Ja nää kiitokset menee sitten ihan yksinomaa Raidille. Kiitokset viimeisestä! :D
(auttoi mut takaisin palstalle kun olin ottanut "hatkat" tai siis luvatta poistunut yli kuukaudeksi ja "unohtanut" uuden osoitteeni ilmoittaa eikä palsta enää muistanut mua, tai jotain.)

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Palstan ongelmat 3/2012

Viesti Kirjoittaja Damien »

Chattinne ei toimi...
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Palstan ongelmat 3/2012

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Damien kirjoitti:Chattinne ei toimi...
Chatti lakkasi toimimasta samalla hetkellä kun Minfo palasi viimeksi pidemmältä tauoltaan kentälle. Sitä ennen chatissa oli jopa yllättävän monta ihmistä paikalla ihmettelemässä, miksei foorumi toimi.

Yksi ongelmakohta minkä olen huomannut on katoilevat napit. Kun Minfo alkoi toimimaan jälleen isomman katkon jälkeen, ainakin minulta puuttui "Lainaa"-nappi kokonaan. Jossain vaiheessa tuo nappi tuli sitten takaisin, mutta pari päivää sitten katosi puolestaan Muokkaa-nappi. Eli tällä hetkellä näkyvissä on vain vasikointi-nappi ja Lainaa-nappi, ei muita. Vai onko muokkaaminen tarkoituksellisesti hävitetty kokonaan, taas?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


Raid

Re: Palstan ongelmat 3/2012

Viesti Kirjoittaja Raid »

VoDKa kirjoitti:
Damien kirjoitti:Chattinne ei toimi...
Chatti lakkasi toimimasta samalla hetkellä kun Minfo palasi viimeksi pidemmältä tauoltaan kentälle. Sitä ennen chatissa oli jopa yllättävän monta ihmistä paikalla ihmettelemässä, miksei foorumi toimi.

Yksi ongelmakohta minkä olen huomannut on katoilevat napit. Kun Minfo alkoi toimimaan jälleen isomman katkon jälkeen, ainakin minulta puuttui "Lainaa"-nappi kokonaan. Jossain vaiheessa tuo nappi tuli sitten takaisin, mutta pari päivää sitten katosi puolestaan Muokkaa-nappi. Eli tällä hetkellä näkyvissä on vain vasikointi-nappi ja Lainaa-nappi, ei muita. Vai onko muokkaaminen tarkoituksellisesti hävitetty kokonaan, taas?
Muokkaaminen on mahdollista mutta vain maaratyn ajan. Tama siksi etta osa nimimerkeista ei miettinyt mita kirjoittaa ja kun se alkoi murehdittaa niin alkoi ns. Itse moderointi... ;-)

Edelleen mikali nimimerkki haluaa moderoida vanhoja viesteja niin ilmoitusta vaan minulle niin kayn lapi ja moderoin... ;-)

Raid

Re: Palstan ongelmat 3/2012

Viesti Kirjoittaja Raid »

Ps... mulla on noi kaikki napit nakyvilla....

RAID

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Palstan ongelmat 3/2012

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Raid kirjoitti:Muokkaaminen on mahdollista mutta vain maaratyn ajan. Tama siksi etta osa nimimerkeista ei miettinyt mita kirjoittaa ja kun se alkoi murehdittaa niin alkoi ns. Itse moderointi... ;-)
Tiedän muokkaamisen olevan mahdollista vain tietyn hetken, mutta allekirjoittaneella se ei ole tällä hetkellä mahdollista edes pientä hetkeä. Ei sillä, tiedänhän toki kirjoittavani vain täydellisiä viestejä, mutta olisi se silti hauskaa tietää mahdollisuuden muokkaamiseen olemassa esim. siinä vaiheessa kun tulee jotain uutta tietoa käynnissä olevasta tapauksesta, niin ei tarvitsisi aina uutta kommenttia heittää kun olisi mahdollisuus edelliseen viestiinsä vain lisätä.

Edit: Ja kuin taikaiskusta, siinähän se nappi nyt sitten onkin. Niinpä tietenkin. Jatkakaa!

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


Vastaa Viestiin