Pitti vs lapinshamaani, realdeal & co.

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Pitti vs lapinshamaani, realdeal & co.

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

No mikäs herroja niin paljon ahdistaa että pitää oikein joka aiheessa yrittää vittuilla ja availla jopa uusia "vittuilu" aiheita?
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
sdmf
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 7:20 am

Re: Pitti vs lapinshamaani, realdeal & co.

Viesti Kirjoittaja sdmf »

Lapsellista paskaa :roll:
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Pitti vs lapinshamaani, realdeal & co.

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

No, mulla on oma näkemys millaisia ihmisiä moisen takana yleensä on... Katsokaas, kun normaali, joskin hiukan ihmisarka tyyppi saa netissä anonymiteettiä, ni tälleen siinä käy. Trolleja, peeloja, netsejä sun muita lieveilmiöitä.
Pakko myöntää et toki itsekin röllään välillä, lähinnä niitä ketkä oikein kerjää semmoista mut aina tarvii säilyttää tietty taso ja tyyli. Jos trollaus ei naurata ketään se on pelkkää perseilyä. Kuten joku sanoi, "Trolling is a art". Toikin lause on semmonen et se jakaa ihmiset kolmeen ryhmään. Trollbait, grammarnazi
ja ne ketkä ei huomaa mikä siinä on jujuna.
Lopuksi kuvallinen selvennys niille joiden luetun ymmärrys on heikompi:
Kuva
bibo ergo sum
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Pitti vs lapinshamaani, realdeal & co.

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

Jotenkin tuntuu että ylläpito ei enää jaksa panostaa tuohon valvomiseen samanlailla kuin ennen, siis puhutaan vuosista 2007-2010. Aika moni vanha nimimerkki on kadonnut juurikin tuon perseilyn ja ylläpidon "lepsun" asenteen vuoksi. Ymmärrän bannit jos ne tulisi aiheesta mutta en ymmärrä millä perusteella osa bannataan ihan asiallisten viestien vuoksi ja esim LapinShamaani, RealMeal, RealDeal jne saa mellastaa täällä ihan rauhassa?
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Pitti vs lapinshamaani, realdeal & co.

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

^^ riipuiskohan vasikoinnin määrästä??
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni
LapinShamaani
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Syys 10, 2012 7:10 pm
Paikkakunta: Pohjoinen napapiiri.

Re: Pitti vs lapinshamaani, realdeal & co.

Viesti Kirjoittaja LapinShamaani »

RealPitti kirjoitti:Jotenkin tuntuu että ylläpito ei enää jaksa panostaa tuohon valvomiseen samanlailla kuin ennen, siis puhutaan vuosista 2007-2010. Aika moni vanha nimimerkki on kadonnut juurikin tuon perseilyn ja ylläpidon "lepsun" asenteen vuoksi. Ymmärrän bannit jos ne tulisi aiheesta mutta en ymmärrä millä perusteella osa bannataan ihan asiallisten viestien vuoksi ja esim LapinShamaani, RealMeal, RealDeal jne saa mellastaa täällä ihan rauhassa?

Oletkos muuten realpitti koskaan itse miettiny mitä täällä kirjoittelet? olisi syytä miettiä.Et ole vieläkään lähettänyt niitä pöytäkirjoja ym muuta.Kerroit silloin kuinka bad machinen miehet on raiskaajia,pedofiilejä,vasikoita jne.Mutta mitään mustaa valkoisella et saanut aikaiseksi.Ala ihmeessä kirjottaa runoja tai tarinoita sen hommanhan sä osaat.
perus3000
Armas Tammelin
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2011 7:32 pm

Re: Pitti vs lapinshamaani, realdeal & co.

Viesti Kirjoittaja perus3000 »

Monia varmaan pännii tämä pitin lähes satapäinen fanilauma, joka koostuu parikymppisistä subunisteistä jotka ovat katsoneet pari kautta sons of anarchya. Tiedän itse että "Realpitti" on virtuaalinen roolihahmo, ei siis todellinen. Äijähän heittää ihan läpällä nää "tatuoinnit on osa minua" tai "etsitään sikarinkotelon ompelijaa", mutta ilmeisesti kaikki eivät tän tyyppistä huumoria ymmärä.

Oli miten oli niin Lapinshamaanin,realdeali, realmealin kirjoituksen ovat ala-arvoisia ja liian läpinäkyviä ollakseen trolleja. Veikkaan että edellämainituista nimimerkeistä löytyy Mongojen jäseniä.
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Pitti vs lapinshamaani, realdeal & co.

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

perus3000 kirjoitti:Monia varmaan pännii tämä pitin lähes satapäinen fanilauma, joka koostuu parikymppisistä subunisteistä jotka ovat katsoneet pari kautta sons of anarchya.
Jaa, no sillä on ihan ok ulosanti. Livenä jos tapaisin ni sillä menis kai hermo aika nopeasti. Elämä on. Trollaus ovat taitetta.
Lapin-ex fanitti kyl SOAta mut se kenkis mut takas jo aikaa sit et en sen koommin ole sitä katsonu.
perus3000 kirjoitti:Tiedän itse että "Realpitti" on virtuaalinen roolihahmo, ei siis todellinen. Äijähän heittää ihan läpällä nää "tatuoinnit on osa minua" tai "etsitään sikarinkotelon ompelijaa", mutta ilmeisesti kaikki eivät tän tyyppistä huumoria ymmärä.
Öö tota. Toisella foorumilla jos olisit ni luulisit kai mua sit samaksi tyypiksi. Asioista on ollut keskustelua, ja kyllä, niin tatuoinnit, lävistykset kuin korvalehdet on kiistatta osa mua. Lävistykset irtoaa jos on tongit mukana mut prkl haima ainakin on kiinteä :D
Ja ompelujuttuun liittyen mä olen teettänyt väsärilompakon, samoin tilannut sellaisen Englannista. Miten se eroaa et mä tilaan hamppuparafernaliaa ja pitti sikarikrääsää? Ja mitä hevon vitun väliä sillä muutenkaan on? En mäkään vinoile et sä olet riippuvainen divetyoksidista. Elämä on.
perus3000 kirjoitti:Oli miten oli niin Lapinshamaanin,realdeali, realmealin kirjoituksen ovat ala-arvoisia ja liian läpinäkyviä ollakseen trolleja. Veikkaan että edellämainituista nimimerkeistä löytyy Mongojen jäseniä.
Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.
bibo ergo sum
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Pitti vs lapinshamaani, realdeal & co.

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

LapinShamaani kirjoitti:
Oletkos muuten realpitti koskaan itse miettiny mitä täällä kirjoittelet? olisi syytä miettiä.Et ole vieläkään lähettänyt niitä pöytäkirjoja ym muuta.Kerroit silloin kuinka bad machinen miehet on raiskaajia,pedofiilejä,vasikoita jne.Mutta mitään mustaa valkoisella et saanut aikaiseksi.Ala ihmeessä kirjottaa runoja tai tarinoita sen hommanhan sä osaat.
Eli myönsit juuri olevasi POEKA nickillä aikaisemmin kirjoitellut.
Pedofiili asia on yleisti kaikkien tiedossa, siitä tuskin on epäselvää? Annoin sulle nimen jolta voit käydä asiasta kysymässä, se nimi taisi tulla jopa Mongols ketjussa esiin jonkun muun toimesta.

Vasikointi jututkin on tullut ihan täällä jopa esille eräiden osalta, samoin kuin velkojen maksamatta jättäminen :wink:

Raiskaus jutusta ei ole edelleenkään pöytäkirjoja, nimenkin voin sulle antaa jolta voit asiasta käydä kysymässä jos uskallat :wink:

perus3000 kirjoitti:Monia varmaan pännii tämä pitin lähes satapäinen fanilauma, joka koostuu parikymppisistä subunisteistä jotka ovat katsoneet pari kautta sons of anarchya. Tiedän itse että "Realpitti" on virtuaalinen roolihahmo, ei siis todellinen. Äijähän heittää ihan läpällä nää "tatuoinnit on osa minua" tai "etsitään sikarinkotelon ompelijaa", mutta ilmeisesti kaikki eivät tän tyyppistä huumoria ymmärä.

Oli miten oli niin Lapinshamaanin,realdeali, realmealin kirjoituksen ovat ala-arvoisia ja liian läpinäkyviä ollakseen trolleja. Veikkaan että edellämainituista nimimerkeistä löytyy Mongojen jäseniä.
Ai onko mulla fanejakin? En edes tiennyt mutta hieno homma että kerroit sen mulle myös. Ikävää vaan heidän kannalta että on parikymppisiä subu nistejä. Mikäs tekee musta virtuaalisen roolihahmon? Toki kirjoittelen netissä jolloin olen virtuaalinen henkilö mutta nimimerkin takana on kyllä ihan lihaa ja verta oleva mies henkilö, tietääkseni virtuaalinen roolihahmo tarkoittaa esim peleissä olevia hahmoja? Valaise jos olen väärässä.

Mä itse asiassa polttelen sikareita, aika useinkin kaikenlisäksi. Voidaan jutella sikareista ja rommeista vaikka mailitse jos olet asiasta kiinnostunut, voin neuvoa sulle hyviä sikareita ja kohtuu hintaisia rommeja.

Se kuka olen, mistä kerhosta ja koska olen eronnut on asioita joita en halua kertoa julkisesti. Se että uskooko joku mun taustat on mulle yks lysti, ei vaikuta mun elämään millään tavoin.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
perus3000
Armas Tammelin
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2011 7:32 pm

Re: Pitti vs lapinshamaani, realdeal & co.

Viesti Kirjoittaja perus3000 »

Pahoittelen huonoja sanavalintojani , eli virtuaalisen roolihahmon sijaan sana netti-minä olisi ollut parempi. En vaan jotenkin ota todesta kun ihmiset kertovat netissä elämästään siviilissä, aattelin että puolet noista jutuista olis läppää.
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/
RealPitti
Sofia Karppi
Viestit: 432
Liittynyt: To Touko 17, 2012 9:00 pm

Re: Pitti vs lapinshamaani, realdeal & co.

Viesti Kirjoittaja RealPitti »

perus3000 kirjoitti:Pahoittelen huonoja sanavalintojani , eli virtuaalisen roolihahmon sijaan sana netti-minä olisi ollut parempi. En vaan jotenkin ota todesta kun ihmiset kertovat netissä elämästään siviilissä, aattelin että puolet noista jutuista olis läppää.
Toki, mutta toisaalta mulla ei salattavaa ja aika moni aavistaa/tietää kuka olen mutta en silti myönnä mitään :wink:

Kaikella on tarkoituksensa, joskus ne selviää aikaisin ja joskus taas myöhemmin.
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.


Emailini: [email protected]
Vastaa Viestiin