Miksi ylläpito sallii perseilyn?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Miksi ylläpito sallii perseilyn?

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Toi järjestäytyneen rikollisuuden topikki on nyt sit aika tehokkaasti teurastettu. Ylläpito ei ole MITENKÄÄN reagoinut kun asiasta on ilmoittu, ja siksi alkoi kiinnostaa että miksi näin?

Salliiko YP siis moisen? Miksi?
Jos ei salli, niin miksi ei tee mitään? Nyt se pää pensaasta/perseestä pois ja tekemään mitä tehtävissä on. Viikkoon sinne ei ole tullut oikeastaan mitään asiallista. Tuplanikkejä vaikka kuinka, ja about jokaista foorumin pykälää on rikottu.
Melkein tekis mieli kiskaista piriä ja sieniä ja mennä mukaan mellastamaan.

Kunnes saan vastauksen tähän JA ylläpidon tekemään työnsä, jatkan tämän topikin parissa.
bibo ergo sum
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Miksi ylläpito sallii perseilyn?

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Komppaan täysin Kivirekeä.Ennen jopa hyvää tekstiä,nytten koitan välttää repimästä itseltäni silmiä pois päästä jos harvakseltaan siellä käyn.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Miksi ylläpito sallii perseilyn?

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Muutenkin vaikuttaa siltä että YP on ottanut loparit. Sille ei paljoa voi et muutama apina tekee kymmenen nikkiä ja jauhaa paskaa mongoloiditopikissa, mutta sen voi lopettaa. YP voi antaa mulle 48h verran aikaa ja siksi aikaa moderaattorioikeudet ni siivoan. Tai jollekulle ylipäätään. Nykyisellään ei palstan säännöillä ole paskan vertaa virkaa kun kukaan ei niitä valvo ja harvat edes noudattaa, ja senkin mitä noudattaa ne noudattaa vahingossakin.
bibo ergo sum
TriplaJ
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ke Elo 22, 2012 1:15 pm

Re: Miksi ylläpito sallii perseilyn?

Viesti Kirjoittaja TriplaJ »

Olen myös pitkään ihmetellyt että miksi perseilyyn ei ole puututtu. Turhaan provosointiin ja uhkailuun pitäisi puuttua mielestäni heti.
Tosin itse juuri liittyneenä ja ketjuu muutaman viestin kirjoittaneena ei ole varaa kauhesti huudella. Välillä tekee mieli lähteä huuteluun mukaan kun ärsyttää joidenkin toiminta niin suuresti.
Älä oleta mitään. Ole valmis kaikkeen. (Samurai Chant)
Mikset vain istu alas ja ole hiljaa? (Dainin Katagiri Roshi)
Savolax
Nikke Knakkertton
Viestit: 188
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2012 10:45 pm

Re: Miksi ylläpito sallii perseilyn?

Viesti Kirjoittaja Savolax »

Laittoman uhkauksen tunnusmerkistö täyttyy aika h*lv*tin monta kertaa varsinkin JR osiossa...
JOS jotain "sattuu" ihan aikuisten oikeasti niin mikä on lopputulos?
Mikä on sivuston ylläpitäjän osuus?
Raid

Re: Miksi ylläpito sallii perseilyn?

Viesti Kirjoittaja Raid »

Yllapito puutuu ketjuihin aina tarpeen mukaan. Mita tulee em. ketjuun niin rangaistuksia on tulossa....

RAID
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Miksi ylläpito sallii perseilyn?

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Se "jos" on erittäin vahvasti jossittelua. Muutama kakara siellä uhoaa vaan. Mut pointti kyl on totta, mitä jos. Kyl mä sen tajuan et YP ei ole ehkä ihan aina paikalla, siksi mä sanoinki tos aikaisemmin et olen vapaaehtoinen siihen, mä OLEN netissä. Muualla puhuin tästä superkäyttäjä-jutusta, kunhan YP palaa ni olisin yhä valmis auttamaan. Perseilen minäkin mut olenko ikinä mennyt yli rajan? Ihan oikeita homoja voin homotella mut siinä se.

Ja mitä tulee Raidin kommenttiin ni loistavaa. Hiukan kyl luulen et olen rangaistavien joukossa mut oli sen arvoista et sai jotain tapahtumaan.
bibo ergo sum
Priapismus
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 4:30 pm

Re: Miksi ylläpito sallii perseilyn?

Viesti Kirjoittaja Priapismus »

Raid kirjoitti:Yllapito puutuu ketjuihin aina tarpeen mukaan. Mita tulee em. ketjuun niin rangaistuksia on tulossa....

RAID
Vitun hintti, homman nimi on se, että säkin kakkoseenottaja nöyristelet uutta moderaattoria fobbaa, joka on ohjeistanut poliisilaitokselta suakin apinaa. Jätkä esittää jotain jeesjätkää, mutta olet nettipoliisin kullinimijä.Miten vitussa sallisit JR osiossa nimien ym julkaisut, ellei suakin olis laitettu poliisin suunnalta anaaliin. Turpaan pitäis vetää tuollaista luuseria.
annaanna

Re: Miksi ylläpito sallii perseilyn?

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Raid kirjoitti:Yllapito puutuu ketjuihin aina tarpeen mukaan. Mita tulee em. ketjuun niin rangaistuksia on tulossa....

RAID
Aina tarpeen mukaan.
Ahaa!
Tänään tuli tarvetta. Jääkö noi viestit korjaamattomina paikalleen, vai viittittekö niistä poistaa noita ihmisten nimiä ym tietoja. Bannattujakin on siellä aika pahasti paneteltu, vaikka vain nikkihahmo onkin.

Siellä on esimerkiksi kasvokuvia henkilöistä joilla ei ole mitään jengitunnuksia (tai mä en niitä huomaa), ei mitään tietoa kuvien alkuperästä, eikä siten tietoa onko henkilöillä mitään tekemistä jengien kanssa.

:lol: :lol: :lol: ... onkin Priapismus esittänyt saman asia hieman eri painotuksella :lol: :lol: :lol:
hyvää illanjatkoa Raidille!
Kerjäläinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:27 pm
Paikkakunta: Viemäriverkosto

Re: Miksi ylläpito sallii perseilyn?

Viesti Kirjoittaja Kerjäläinen »

Priapismus ei kuitenkaan kuittaa bannia tästä uhmakkaasta avautumisestaan, nice :mrgreen: . Hän toki saa tuolla sanomallaan taakseen aika suuren osan jr-osion seuraajista, luulen ma. Aikamoiseksi tuubaksi on kyllä mennyt. Ei tee enään mieli seurata, mutta kai se on osan sinne postaavien tarkoituskin. Eivät he oikeasti ole noin idiootteja, eiväthän?
Kaikki liekit polttavat, vauvaseni. Kyllä sinä opit. Se on joko tai. Kukaan ei saa molempia.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8247
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Miksi ylläpito sallii perseilyn?

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Voisko ylläpito oikeasti seurata näitä uusia nimimerkkejä, näyttä olevan aika helppoa tulla takaisin uusilla nimimerkeillä samojen tyyppien. Monesti ei tarvitse tohtorin tutkintoa vilkaisteessaan joitakin ketjuja huomatakseen että pois kengityt ovat ilmestyneet uusien nikkien kera.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Vastaa Viestiin