Nätti_Jussi

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Nätti_Jussi

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

Misri kirjoitti:^ " Sitä saa mitä tilaa " ! Nämä "uudet" tulokkaat ovat availleet uusia ketjuja niin innoissaan, etteivät enää löydä näihin lukemattomiin kysymyksiinsä edes niihin annettuja vastauksia. :D
Sitä saa mitä tilaa - sinänsä paradoksaalinen lausahdus teikäläisen suusta, sillä olen sinultakin tilannut rehelliseen kysymykseen rehellistä vastausta ja sitä en ole saanut.

Helpompi väittää huuhaata todeksi kuin todistaa yksittäisen väitteen todenperäisyys. Se on huomattu. Valitettavasti.
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Nätti_Jussi

Viesti Kirjoittaja awa »

Gyllis kirjoitti: Sitä saa mitä tilaa - sinänsä paradoksaalinen lausahdus teikäläisen suusta, sillä olen sinultakin tilannut rehelliseen kysymykseen rehellistä vastausta ja sitä en ole saanut.
Ehkäpä oletkin saanut vastauksen, mutta se ei ole sinulle kelvannut. Sinähän kyselet vaikka tiedät jo vastauksen. Siis tiedät vastauksen omaan mielipiteeseesi. Valitettavasti on niin, että kaikki eivät usko Gustafssonin kertomuksia.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Nätti_Jussi

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

awa kirjoitti:
Gyllis kirjoitti: Sitä saa mitä tilaa - sinänsä paradoksaalinen lausahdus teikäläisen suusta, sillä olen sinultakin tilannut rehelliseen kysymykseen rehellistä vastausta ja sitä en ole saanut.
Ehkäpä oletkin saanut vastauksen, mutta se ei ole sinulle kelvannut. Sinähän kyselet vaikka tiedät jo vastauksen. Siis tiedät vastauksen omaan mielipiteeseesi. Valitettavasti on niin, että kaikki eivät usko Gustafssonin kertomuksia.
Taasko täällä vääristellään meikäisen sanomisia? Joko et osaa lukea, tai sitten et vaan ymmärrä lukemaasi. Olen pitänyt teikäläistä hieman häiriintyneenä mutta fiksuna tyyppinä, nyt epäilen tuota fiksuutta..

Olen monesti epäillyt osaa NG:n kertomuksista ja niiden todenperäisyyttä. Minulle tämä Bodom-"geissi" (niin kuin Misri toteaa) ei ole mustavalkoinen. NG syystä tai toisesta ei ole kertonut välttämättä kaikkea niin kuin asiat oikeasti meni. Tähän saattaa olla monta syytä.

a) Asianajaja käski pitää turvan kiinni
b) Muistaa asiat yksinkertaisesti osittain väärin, onhan tapauksesta kulunut jo yli 40 vuotta
c) Suojelee mahdollista tekijää, olkoon se joko hän itse tai joku muu
d) Suomen kieli?!?!

Tähän on monta mahdollista syytä.

Jokatapauksessa vammojen mahdollinen liioittelu ja mahdollinen valehtelu kuulusteluissa ei tee ketään syylliseksi, se antaa vaan aiheen epäillä. Pitää olla muutakin.

Näytätkö vielä sen kirjoituksen missä uskon sokeasti NG:n kertomuksiin? Haluaisin sen nähdä. Muussa tapauksessa lopeta vääristely ja paskanjauhaminen.

Ps. Murhatapaukset eivät koskaan ole mielipideasioita, luulisi teidänkin pikku hiljaa sen oppivan.
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Nätti_Jussi

Viesti Kirjoittaja awa »

Gyllis kirjoitti:Näytätkö vielä sen kirjoituksen missä uskon sokeasti NG:n kertomuksiin? Haluaisin sen nähdä. Muussa tapauksessa lopeta vääristely ja paskanjauhaminen.
En tiedä mistä sokeudesta puhut, mutta näin sanatarkasti kirjoitin.
awa kirjoitti:Valitettavasti on niin, että kaikki eivät usko Gustafssonin kertomuksia.
Tarkenna hieman kysymystäsi.
Nätti_Jussi
Agentti Scully
Viestit: 653
Liittynyt: La Loka 13, 2012 8:10 pm

Re: Nätti_Jussi

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

Täytyy sanoa awa, että olet erityisen lahjakas trolli. Sietäisit saada siitä jonkinlaisen palkinnon. :wink:
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Nätti_Jussi

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

awa kirjoitti:
awa kirjoitti:Valitettavasti on niin, että kaikki eivät usko Gustafssonin kertomuksia.
Tarkenna hieman kysymystäsi.
Väität tuossa epäsuoraan, että uskoisin NG:n kertomukset. Haluaisinkin nyt nähdä ne kohdat täältä palstalta mistä käy ilmi, että uskon ne kertomukset.

Tuotko tänne ne?
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Nätti_Jussi

Viesti Kirjoittaja awa »

Gyllis kirjoitti:Väität tuossa epäsuoraan, että uskoisin NG:n kertomukset. Haluaisinkin nyt nähdä ne kohdat täältä palstalta mistä käy ilmi, että uskon ne kertomukset.

Tuotko tänne ne?
Niin - että toisin tänne sinun epäsuorat uskomuksesi? Täytyy sanoa, että oikeasti naurattaa. Sinä voit uskoa ihan mitä tahansa ja puolustella ihan ketä tahansa. Minä en sinun uskomuksiasi ryhdy arvailemaan, vaikka narsistisesti kyselemällä pidät itseäsi keskustelun keskipisteenä. Eli vastaus kysymykseen, niin että ymmärrät sen on - EN TUO. Enää ei tarvitse kysellä.
Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Nätti_Jussi

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

awa kirjoitti:
Gyllis kirjoitti:Väität tuossa epäsuoraan, että uskoisin NG:n kertomukset. Haluaisinkin nyt nähdä ne kohdat täältä palstalta mistä käy ilmi, että uskon ne kertomukset.

Tuotko tänne ne?
Niin - että toisin tänne sinun epäsuorat uskomuksesi? Täytyy sanoa, että oikeasti naurattaa. Sinä voit uskoa ihan mitä tahansa ja puolustella ihan ketä tahansa. Minä en sinun uskomuksiasi ryhdy arvailemaan, vaikka narsistisesti kyselemällä pidät itseäsi keskustelun keskipisteenä. Eli vastaus kysymykseen, niin että ymmärrät sen on - EN TUO. Enää ei tarvitse kysellä.
Naurattaahan täällä minuakin sinun toimintasi yleisellä tasolla. Puhdas trolli olet.

Minä en puolustele ketään tai mitään, käytän sen sijaan olemassa olevia todisteita ja pyrin niiden mukaan päättämään kuka on tekijä tai ei - minulla ei tässä suhteessa ole tunneälyä.

Ja mitä tohon kysymisiin ja niiden vastaamisiin tulee, niin sen olen jo huomannut, että sulta on turha odottaa vastauksia yhtään mihinkään.
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Nätti_Jussi

Viesti Kirjoittaja awa »

Juu, ei mitään. Sinä uutena kirjoittajana et näytä tietävän, että on täällä ennenkin ollut näitä nikkejä jotka elävät urhoollisesti "kymmenen niskapiston -aikaa". Se aika näissä keskusteluissa on valitettavasti ohi. Se juna meni jo, kuten hauskasti sanotaan.

Sinulla Gyllis näyttää kirjoittelu menevän pelkän provosoinnin puolelle, jopa tuolla varsinaisen keskustelun puolellakin, joten toivoisin sinua uutena kirjoittajana selvittelevän itsaellesi faktat, ennen kuin alat provosoimaan ja herjaamaan muita kirjoittajia. Ystävällisesti kehoittaisin sinua Gyllis tutustumaan BJ3S:iin hieman syvällisemmin. Kyselemällä tyhmiä et saavuta mitään. Tyhmät kysymykset eivät ole muodissa.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Nätti_Jussi

Viesti Kirjoittaja awa »

Tätä Nätti_Jussin -topiccia voisi käyttääkin topiccina näille kaikille uusille Bodom -kirjoittajille täällä lautamiehissä. Laittakaa komenttia mikäli se ei jollekulle käy. Avataan sitten jokaiselle omansa, mutta ajattelisin, että tästä menee kaikille tieto - sopivasti yhdestä topiccista??
rootbeer kirjoitti:Niin,noita asiantuntijalausuntoja kun voi MUUTKIN tulkita omalla tavallaan.Oma tulkintani Lalun lausunnosta vastaa sisällöltään täysin eräiden tulkintaa NG:n vammoja koskevista lääkärilausunnoista.Kuten todettu,Lalu ei löytänyt SB:n käsistä hyökkäysvammoja.Valitettavasti.Fakta.
Asiantuntijalausuntoja tulkitsee ja ymmärtää jokainen oman kykynsä mukaan. Toinen ymmärtää ja toinen ei. Toinen on koulunsa käynyt ja toinen ei.

rootbeer, sinun tulkintasi nyrkillä nyrkkin lyömisestä on surkuhupaisuudessaan jo vertaansa vailla. Eli kun oikein yrittää vääristellä, niin tulos on tämän kaltaista. Varmasti hävettää.
rootbeer kirjoitti:Lalun lausunto tosiaan sanoo SB:n käsistä,että löytyy vammoja jotka "ovat voineet syntyä nyrkillä lyömisen seurauksena".Lalu ei kuitenkaan sano onko nyrkillä lyöty SB:tä vai olisko SB ollut lyöjä.
Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Nätti_Jussi

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

awa, mikäli näitä tulee enemmänkin, niin kannattaa varmaankin awata uudet topicit kaikille? Tämä on kuitenkin taas yksi tapa teikäläiseltä leimata meidät kaikki samalle viivalle... En mäkään pidä sua samana henkilönä kuin esimerkiksi Misri.
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Nätti_Jussi

Viesti Kirjoittaja awa »

^ No - katsotaan nyt. Minusta näin on hyvä. Narsismia ei kannata ruokkia liikaa. Minä minä kyselyihin on hyvä vastata tässä. Tässä seuraavassa taasen siitä oiva esimerkki. Valitettavasti näitä on pois siirrettävä varsinaista keskustelua sotkemasta.
Lisään vahvennukset niin huomaat, että kyselysi on aivan turhaa, sillä ensinnäkin asetat kysymyksen omien luulojesi mukaan ja toiseksi, vastaus omaan kysymykseesi löytyy omasta vastauksestasi.

awa kirjoitti:Gyllis, teille uusille kirjoittajille, jotka riennätte foorumilla "avoimin mielin" ja mitä ilmeisimmin, kirjailija J. Palon kirjojen saattelemina, sanon, että kannattaa ajatella omilla aivoilla. Aina ei voi sokeasti uskoa sitä mitä dekkarikirjailija sepustelee. Jos joku kärsii nuoruuden traumasta missä häntä on oikein huolella hömpsäytetty, niin ei teidän tarvitse sitä samaa niellä. Kaikki kunnia kirjailija J. Palon kirjoille.
Gyllis kirjoitti:Kaikki kunnia kirjailija J.Palolle, mutta meikäläinen ei hänen juttujaan sellaisenaan osta. Olen toki kirjat lukenut, mutta myös Markkulan kirjan. Kun nyt kerran leimasit meikäläisen täällä sokeasti Palon seuraajaksi, niin voitko tuoda keskustelusta ne kohdat esiin jossa esimerkiksi syytän tai edes uskon Assmannin olevan syyllinen? Mielestäni jos täällä väität tuollaista olisi aika tuoda niitä todisteita esiin? Vai osaatko edes tunneälyssäsi lukea kirjoituksiani?
Niin - mistään Assmannista en ole puhunut ja toisekseen kirjat olet lukenut. Kirjailija Palosta totesin, että mitä ilmeisimmin jne. Hauskaa, eikö totta? Joku voisi leikkisästi jopa todeta, että osuipa naulan kantaan. On hyvä, että uutena kirjoittajana olet tietoa pyrkinyt hakemaan, mutta tiedon käsittelyssä olet vielä alkumetreillä.
Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Nätti_Jussi

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

awa kirjoitti:^ No - katsotaan nyt. Minusta näin on hyvä. Narsismia ei kannata ruokkia liikaa. Minä minä kyselyihin on hyvä vastata tässä. Tässä seuraavassa taasen siitä oiva esimerkki. Valitettavasti näitä on pois siirrettävä varsinaista keskustelua sotkemasta.
Lisään vahvennukset niin huomaat, että kyselysi on aivan turhaa, sillä ensinnäkin asetat kysymyksen omien luulojesi mukaan ja toiseksi, vastaus omaan kysymykseesi löytyy omasta vastauksestasi.
Narsisimia on myös se, että pitää muita narsisteina. :wink:

Itse bannit saaneena henkilönä olet yllättävän kiinnostunut "palstojen sotkijoista"? :wink: Taisi edellinen banni ottaa aika koville... 8) 8) 8)

Jokainen joka osaa lukea tietää tasan tarkkaan mitä tuossa hait, ei ollut kyse mun "omista" luuloistani.
awa kirjoitti:Niin - mistään Assmannista en ole puhunut ja toisekseen kirjat olet lukenut. Kirjailija Palosta totesin, että mitä ilmeisimmin jne. Hauskaa, eikö totta? Joku voisi leikkisästi jopa todeta, että osuipa naulan kantaan. On hyvä, että uutena kirjoittajana olet tietoa pyrkinyt hakemaan, mutta tiedon käsittelyssä olet vielä alkumetreillä.
Turha tuota "uusi kirjoittaja" - bullshittiä on jatkaa. Voin olla "uusi" kirjoittaja täällä, mutta muilla palstoilla ehkä jo vuosien takaa tuttu? :wink:

Jokainen, joka tietää mistä Palo jauhaa tietää, että kyseessä on Assmann. Ei sun tarvitse sitä erikseen sanoa.

Ja mitä "naulan kantaan"-asiaan tulee, voisin tähän loppuun todeta: U don't know shit about me.
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Nätti_Jussi

Viesti Kirjoittaja awa »

Vastaan väittämiisi täällä Lautamiehissä - ihan sinun omassa ketjussa.
Nätti_Jussi kirjoitti:
awa kirjoitti:On ilmeistä, että oikeudessa on vaikea todistaa, että A-Auer murhasi miehensä, mutta ulkopuolisen murhaajan olemassa olo, on vielä mahdottomampi.

Tästä tulee uusi Bodom - vaarattomaksi todettu ja seurannalla hoidettavissa oleva syytetty vapautetaan syytteistä näytön puuttuessa.
Ulvilan tapauksessa on se ero, että Aueria vastaan on edes jotakin näyttöä.

Gustafssonia vastaan kun ei ollut yhtikäs mitään. Sitten awa täällä ruikuttaa, että varma murhaaja vapautettiin. Awa taitaakin ajatella asioita omilla mututuntemuksillaan, mutta ei noteeraa faktoja. Onko awan mielestä jotenkin outoa, että murhasyytteet hylätään, jos ei ole näyttöä?
Ulvilan tapauksessa ei ole mitään eroa Bodomiin, saattaahan tuo olla vaikka sama murhaaja?

A.Aueria vastaan on jokseenkin saman verran näyttöä kuin mitä oli Gustafssonin suhteen. Tapaukset ovat hyvinkin saman kaltaiset. A.Auer kertoo oman tarinan tapahtumien kulusta - niin kuin Gustafssonkin - ja murhaaja on kadonnut jälkiä jättämättä.

Oikeuden tehtäväksi jää arviointi, riittääkö näyttö vai ei.
padlock
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ma Syys 02, 2013 8:52 am

Re: Nätti_Jussi

Viesti Kirjoittaja padlock »

awa kirjoitti: Ulvilan tapauksessa ei ole mitään eroa Bodomiin, saattaahan tuo olla vaikka sama murhaaja?
Tosissasiko esität että sama murhaaja iskisi 46 vuotta myöhemmin, olisi siis jo vanhuuseläkeikäinen?

Ja sitten taas jotain turhaa löpinää ettei tule chattibannia: Bodomin murhahan tapahtui 5.6.1960.
Jokaisella on oikeus olla yhtä mieltä minun kanssani. - Madonna
Vastaa Viestiin