Bannin saaneiden palautumisketju

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Juu tippu parin viikon bansku tos taannoin. Ei sillä, oikeastaan ihan asiasta mut silti... Postasin siis yhteen perseilyketjuun tuhman giffin ja muutama kuukausi sen jälkeen sain banskua sit. HIUKAN herätti kysymyksiä et noinko kauan ylläpidolta kestää reagoida? Oikeasti, YP värvätköön muutaman kaksoisagentin sit foorumilaisista jos noin kauan kestää yhden torspon kuriinlaitto. Sittemmin moni on saanut bannia, osin asiastakin, mut ne onkin sit spämmänneet foorumia PALJON enempi ku mä.

Avointa vinkumista odottaessa.
bibo ergo sum

Intruder
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 8:38 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Intruder »

Joo no mä sain bannia 1 viikon siitä että vertasin Hyvinkään ampujaa kouluampujiin oli kuulemma chattäilyä no tuomio on kärsitty ja se siitä :)

Rauno
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Su Touko 27, 2012 1:10 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Rauno »

Mulle ropsahti 2 viikoa banaania aivan aiheellisesta kritiikistä, koskien lasten rakentamien lumitunnelien rakennuslupia ja järkiperäisyyttä/tarvetta.

Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Rauno kirjoitti:Mulle ropsahti 2 viikoa banaania aivan aiheellisesta kritiikistä, koskien lasten rakentamien lumitunnelien rakennuslupia ja järkiperäisyyttä/tarvetta.
Ootko varma et siitä? Ettei jostain vanhemmasta? Ku täällä ei ylläpito ole ihan sekunnilleen noita viestejä tutkimassa, mullakin kesti usean kuukauden.
bibo ergo sum

Rauno
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Su Touko 27, 2012 1:10 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Rauno »

Kivireki kirjoitti:
Rauno kirjoitti:Mulle ropsahti 2 viikoa banaania aivan aiheellisesta kritiikistä, koskien lasten rakentamien lumitunnelien rakennuslupia ja järkiperäisyyttä/tarvetta.
Ootko varma et siitä? Ettei jostain vanhemmasta? Ku täällä ei ylläpito ole ihan sekunnilleen noita viestejä tutkimassa, mullakin kesti usean kuukauden.
Nyt kun tarkemmin muistelen, niin taisin vahingossa tehdä "ylipitkän"lainauksen, jotain 3 kuukautta sitten.

Clarise
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: To Marras 22, 2012 1:12 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Clarise »

Mä voin vuokrata edullisesti tunnustani banniajalle. Tosin siitäkin varmaan saa sit bannia. Tai ehkä se tulee jo tästä rikollisesta lupailusta. Sanotaan et vaikka kossupullo per vko. Kun en nyt juuri ehdi niin kauheesti thutkimaan murhia kun pitäs tota pilveä vaan ihmetellä.
Acta est fabula

Rauno
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Su Touko 27, 2012 1:10 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Rauno »

Clarise kirjoitti:Mä voin vuokrata edullisesti tunnustani banniajalle. Tosin siitäkin varmaan saa sit bannia. Tai ehkä se tulee jo tästä rikollisesta lupailusta. Sanotaan et vaikka kossupullo per vko. Kun en nyt juuri ehdi niin kauheesti thutkimaan murhia kun pitäs tota pilveä vaan ihmetellä.
Kossu per viikko?
Sopii, jos juodaan se kimpassa. Ja totta kai tötsyt päälle?

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kerran takavuosina sain viikon bannin, enkä vieläkään ole täysin siitä toipunut :? :shock: 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Damien »

maija turjukka kirjoitti:Kerran takavuosina sain viikon bannin, enkä vieläkään ole täysin siitä toipunut :? :shock: 8)
Itsekin sain kerran bannin ja siitä lähtien on viina vienyt. Pitäisikö perustaa joku sorrettujen murhalaisten tukiryhmä?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."

Nätti_Jussi
Agentti Scully
Viestit: 653
Liittynyt: La Loka 13, 2012 8:10 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Nätti_Jussi »

Itse olen saanut kolmet nännit. Odottelen innolla neljänsiä. Olen iloisesti yllättynyt, ettei ylläpito ole vielä ulostanut minua lopullisesti.
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja awa »

On myös näitä miljoonanikkejä, joilla on varaa uhrata nikki banniin ihan milloin tahansa, ja huippua on se, kun konstikas_miljoonanikki saa ärsytettyä nikin nikki nikillä, oikeasti palstalla sääntöjä noudattavan nimimerkin kirjoituskieltoon.

Valitettavati olen kokenut niin - tästä on kokemusta.

Toivoisin, että banneista tulisi edes se viesti kopiona, mikä aiheutti kirjoituskiellon. Se opettaisi kirjoittamaan oikein. Nyt esimerkkiä ei saa ainakaan palstalta, sillä sen kaltaista provokaatiota siellä eräät viljelee, että ihmettelen suuresti, että voivat kirjoittaa päivästä toiseen tuon kaltaista soopaa. Eikä noihin viesteihin uskalla vastata mitään, sillä silloin (ainakin minä) joutuu kirjoituskieltoon.

Tässä tuore ja hyvä esimerkki edellä kirjoittamastani:
Nätti_Jussi kirjoitti:Ei kukaan usko, ei. Jmit on todella pihalla todellisuudesta, kun ehdottelee tuollaisia.
Tämä on kopioitu kokonaisuudessaan, siis tässä on koko viesti, Gustafssonin vammakeskustelusta.
Viimeksi muokannut awa, To Tammi 24, 2013 1:01 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

annaanna

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja annaanna »

awa kirjoitti:On myös näitä miljoonanikkejä, joilla on varaa uhrata nikki banniin ihan milloin tahansa, ja huippua on se, kun konstikas_miljoonanikki saa ärsytettyä nikin nikki nikillä, oikeasti palstalla sääntöjä noudattavan nimimerkin kirjoituskieltoon.

Valitettavati olen kokenut niin - tästä on kokemusta.

Toivoisin, että banneista tulisi edes se viesti kopiona, mikä aiheutti kirjoituskiellon. Se opettaisi kirjoittamaan oikein. Nyt esimerkkiä ei saa ainakaan palstalta, sillä sen kaltaista provokaatiota siellä eräät viljelee, että ihmettelen suuresti, että voivat kirjoittaa päivästä toiseen tuon kaltaista soopaa. Ei siihen uskalla snoa mitään, sillä silloin (ainakin minä) joutuu kirjoituskieltoon.
Retoorinen kyssäri.
Oletatko konkreettisen viestin olevan olemassa.

Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Misri »

Jaksa en odottaa..nyt banneja seuraavia..en jää sitä kuitenkaan mä märehtimään. Banni hoi! Missä sitten lienetkään? Sinun seuraas mä jo täällä kaipailen.

Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

Misri kirjoitti:Jaksa en odottaa..nyt banneja seuraavia..en jää sitä kuitenkaan mä märehtimään. Banni hoi! Missä sitten lienetkään? Sinun seuraas mä jo täällä kaipailen.
Aika pitkälti omalla käytöksellään saa bannit aikaiseksi. :)

Ei ole vielä itselle napsunut, koskahan napsuu? :D
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."

Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Gyllis kirjoitti:
Misri kirjoitti:Jaksa en odottaa..nyt banneja seuraavia..en jää sitä kuitenkaan mä märehtimään. Banni hoi! Missä sitten lienetkään? Sinun seuraas mä jo täällä kaipailen.
Aika pitkälti omalla käytöksellään saa bannit aikaiseksi. :)

Ei ole vielä itselle napsunut, koskahan napsuu? :D
No ei ne ole niin selkeitä ne syyt ku YP kieltäytyy selvittämästä mitään syytä, Tuomioistuimeen ilmestyy vaan mukahauska läppä asiasta. Sikäli ku YP on asiasta infonnut niin ei ne itse lue noita, vasikointien perusteella mennään aika lailla. Mun näkemys olis et nimeäisivät vaikka viitisen tyyppiä joilla olis mahdollisuus tarkastaa vasikoidut kohdat että onko kyseessä tositilanne vai känninen vittuuntuminen.

Muutenkin monella foorumilla ihmetyttää erittäin epäasiallinen ylläpito. Ylläpidon kyseenalaistamisesta saattaa heilahtaa ikibanni, samoin siitä jos joku "korkeammalla statuksella" oleva valittaa ylläpidolle. En sano et tilanne olis täällä sama mutta en ole sanomattakaan...
Everything in the world is either a potato or not a potato

Vastaa Viestiin