Bannin saaneiden palautumisketju

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Terry
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 2:42 am

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Terry »

paska maku noista mun banneista kyllä jäi,ikinä saanu banneja missään,noh jossain facebookissa jne... muutamassa keskustelu ryhmässä,hommafoorumilla,mut muuten oon ollu kiltti poika aina,no se siitä kiitos vasikoineille niin sitä pitää,nyt loppu jorinat moro 8)
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Terry kirjoitti:paska maku noista mun banneista kyllä jäi,ikinä saanu banneja missään,noh jossain facebookissa jne... muutamassa keskustelu ryhmässä,hommafoorumilla,mut muuten oon ollu kiltti poika aina,no se siitä kiitos vasikoineille niin sitä pitää,
Ja noihin kaikkiin muihinkin banneihin syy löytyy "rasisteista" ja "natseista" eikä itsestäsi laisinkaan, näinhän se menee..

En tiedä mistä olet viimeisimmät bannisi saanut, mutta joskus aiemmin olen nähnyt sinulta perusteetonta haukkumista ja syyttämistä sekä hyökkäilyä käyttäjiä vastaan, että voin hyvin kuvitella jäähyn tulleen ihan aiheesta
Terry kirjoitti:nyt loppu jorinat moro 8)
Lupaat vaan :mrgreen:
Samuli
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: To Marras 22, 2012 11:43 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Millä keinolla Facebookiin voi saada bannin?? :shock:
Terry
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 2:42 am

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Terry »

Samuli kirjoitti:Millä keinolla Facebookiin voi saada bannin?? :shock:
privaa liikaa tuntemattomille,mä esim haukun persuja hirvisaaret jne... sit kaveripyynnöistä tuntemattomille,oon ollu muutaman kerran banneissa,muuten voi jatkaa normaalisti,muttei pysty noita tekee kahteen viikkoon,persut on itkemässä heti ylläpidolle ku joku sanoo niille suoraan mitä mieltä niistä on,ihmeen huonosti ne kestää natsiks haukkumista :roll:
Samuli
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: To Marras 22, 2012 11:43 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Ai jaa? No kyllä minäkin voisin tuollasesta bannia jakaa. Oletko koskaan yrittänyt sellaista asiallista keskustelua viritellä niiden persujen kanssa? Ja miksi pitää tuntemattomille lähetellä kaveripyyntöjä? Tuo sun toiminnan logiikka ei nyt ihan auennut mulle... :oops:
Terry
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 2:42 am

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Terry »

Samuli kirjoitti:Ai jaa? No kyllä minäkin voisin tuollasesta bannia jakaa. Oletko koskaan yrittänyt sellaista asiallista keskustelua viritellä niiden persujen kanssa? Ja miksi pitää tuntemattomille lähetellä kaveripyyntöjä? Tuo sun toiminnan logiikka ei nyt ihan auennut mulle... :oops:
immonen on ainoo persu joka on vastannu asialliseen viestiin,kerroppa miten hirvisaaren kanssa voi keskustella asiallisesti,anna edes yks vinkki ni mä kokeilen,miten kommentoida vaikka paviaanisuukko kirjoittelua hirvisaaelle asiallisesti,näinkö herra hirvisaari puheesi missä rinnastit paviaanit ja mustat ihmiset,oli lievästi sanottuna mauton,olet niiiiiiin älykäs ihminen että ymmärrät varmasti ettei tuommoiset puheet sovi kansanedustajalle,olisko toi kritiikki sille v.... idiootille tarpeeks asiallista,vai sittenkin tyyliin vedä vajakki tumpuus 8)
Samuli
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: To Marras 22, 2012 11:43 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Samuli »

No, en osaa sanoa, en ole mister Hirvisaareen perehtynyt mitenkään. Onnea kuitenkin yritykseen! :wink:
Terry
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 2:42 am

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Terry »

mä saan jo tästäkin ketjusta bannit,tuttua touhua millä yritetään vaimentaa älykäs keskustelu rasistien toimesta huoh niin että nähdään taas parin kuukauden päästä :|
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Terry kirjoitti:immonen on ainoo persu joka on vastannu asialliseen viestiin,kerroppa miten hirvisaaren kanssa voi keskustella asiallisesti,anna edes yks vinkki ni mä kokeilen,miten kommentoida vaikka paviaanisuukko kirjoittelua hirvisaaelle asiallisesti,näinkö herra hirvisaari puheesi missä rinnastit paviaanit ja mustat ihmiset,oli lievästi sanottuna mauton,olet niiiiiiin älykäs ihminen että ymmärrät varmasti ettei tuommoiset puheet sovi kansanedustajalle,olisko toi kritiikki sille v.... idiootille tarpeeks asiallista,vai sittenkin tyyliin vedä vajakki tumpuus 8)
James ei missään nimessä rinnastanut paviaaneja neekereihin, vaikkakin neekerin DNA on hieman enemmän paviaaneihin ja muihin kädellisiin eläimiin päin kallellaan, verrattuna valkoihoisiin sukulaisiinsa.

Neuvoisin sinua panostamaan kirjoituksesi ulkoasuun enemmän. Isot kirjaimet, yhdyssanat, pilkut, pisteet, yms. luovat sivistyneen kuvan kirjoittajasta, vaikka sisältö olisi täyttä paskaa.

Toivottavasti vinkeistä on apua. Odotan mielenkiinnolla seuraavaa postaustasi.
Terry
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2013 2:42 am

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Terry »

reijoreipas kirjoitti:
Terry kirjoitti:immonen on ainoo persu joka on vastannu asialliseen viestiin,kerroppa miten hirvisaaren kanssa voi keskustella asiallisesti,anna edes yks vinkki ni mä kokeilen,miten kommentoida vaikka paviaanisuukko kirjoittelua hirvisaaelle asiallisesti,näinkö herra hirvisaari puheesi missä rinnastit paviaanit ja mustat ihmiset,oli lievästi sanottuna mauton,olet niiiiiiin älykäs ihminen että ymmärrät varmasti ettei tuommoiset puheet sovi kansanedustajalle,olisko toi kritiikki sille v.... idiootille tarpeeks asiallista,vai sittenkin tyyliin vedä vajakki tumpuus 8)
James ei missään nimessä rinnastanut paviaaneja neekereihin, vaikkakin neekerin DNA on hieman enemmän paviaaneihin ja muihin kädellisiin eläimiin päin kallellaan, verrattuna valkoihoisiin sukulaisiinsa.

Neuvoisin sinua panostamaan kirjoituksesi ulkoasuun enemmän. Isot kirjaimet, yhdyssanat, pilkut, pisteet, yms. luovat sivistyneen kuvan kirjoittajasta, vaikka sisältö olisi täyttä paskaa.

Toivottavasti vinkeistä on apua. Odotan mielenkiinnolla seuraavaa postaustasi.
mä en oo sivistynyt ihminen,mä oon kadun kasvatti ja sellasena pysyn,jos et ymmärrä mun kirjoitusta ilman isoa kirjainta,älä hyvä ihminen lue sitä :lol:
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Terry kirjoitti:mä en oo sivistynyt ihminen,mä oon kadun kasvatti ja sellasena pysyn,jos et ymmärrä mun kirjoitusta ilman isoa kirjainta,älä hyvä ihminen lue sitä :lol:
No siksi se James ei varmaan viitsinyt lukea...

Vähän tarkkuutta, niin saat paljon paremman kosketuskulman kanssaihmisiin, ja asiat eivät näytäkkään enään niin pahalta.
Kuolemannaakka
James Bond (David Niven)
Viestit: 10849
Liittynyt: Ma Touko 31, 2010 10:43 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Kuolemannaakka »

Terry kirjoitti:Nyt äkkiä ylläpito perustelemaan munn bannit,vastasin natseille kevyesti verrattuna niiden kielenkäyttöön minua kohtaan,mm liimanhaistelija,homo jne.... on mua sanottu,minä kun en vasikoi muiden viestejä ni bannit tulee näköjään vaan niille joita vasikoidaan,kertokaa nyt reilusti edes onko nää natsit täällä erityissuojeluksessa vai miks ne riehuu täällä ihmisten kimpussa 24/7,en mainitse nikkejä mut eräs pahimmista tohtori joku ni saa näköjään tehdä mitä mieli tekee,vasikoikaa joku tohtori minä en siihen alennu saatana :evil:
No katsos, miten kommentoin bannejasi toisessa ketjussa, tietämättä lainkaan, millaisia viestejä kirjoittelet=)
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 70#p563947

Eikö löytynyt sopivia syitä?=)
2 päivää ko. viestini jälkeen sain taas viikon bannin, samoin seuraavana kirjoittanut annaanna :D Nyt on siis jo 2kk3vko TÄNÄ vuonna aiheettomia banneja. Ehdin olla 3 päivää palstalla. Pitäisi vaihtaa nimimerkkiä, mutta semmoiseen en rupea.

Pitää vaan siteerata Eino Leinoa:
"Vaan mua naurattaa, mua itkettää, iki, ain!
heikkous heltymätön sanan, vapauden, vainoajain!
Minkä ne mahtavat?!! Pikkuisen piinata vain!!
Pitkittää mikä on kuitenkin täyttymys lain!
"
:lol:
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS


”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

reijoreipas kirjoitti:James ei missään nimessä rinnastanut paviaaneja neekereihin, vaikkakin neekerin DNA on hieman enemmän paviaaneihin ja muihin kädellisiin eläimiin päin kallellaan, verrattuna valkoihoisiin sukulaisiinsa.
Ei-afrikkalaiset rodut on tosin neanderthalin geenejä kantavia. No, kuka tykkää mistäki.
reijoreipas kirjoitti:Neuvoisin sinua panostamaan kirjoituksesi ulkoasuun enemmän. Isot kirjaimet, yhdyssanat, pilkut, pisteet, yms. luovat sivistyneen kuvan kirjoittajasta, vaikka sisältö olisi täyttä paskaa.
Ehdottomasti totta. Mitenkäs muistaisi et täällä on muitakin sankareita jotka ei osaa yksinkertaistakaan kielioppia?
Everything in the world is either a potato or not a potato
kuolema
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1347
Liittynyt: Pe Syys 16, 2011 12:55 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja kuolema »

Kikki Hiiri kirjoitti: Ei-afrikkalaiset rodut on tosin neanderthalin geenejä kantavia. No, kuka tykkää mistäki.
Olin tässä uskossa kanssa aiemmin, mutta ainakin vuonna 2009 tehdyssä kartoituksessa ei näitä neanderthalin geenejä kuitenkaan löytynyt. Eli onkohan se joku uudempi tutkimus ollut, vaikko kuitenkin propagandaa (jossa pyritään todistamaan valkoihoisen+neanderthalin olevan ylivertainen risteytys neekeriin nähden)? Tosin jos nyt ihan ulkonäköä katsotaan, niin vaaleaihoiset Neanderthalit muistuttivat ulkonäöltään ja kallonmuodoltaan paljon enemmän modernia ihmistä kuin neekeriä, vaikka ilmeisesti vieläkin väitellään siitä, että olivatko älyllisesti silloista ihmistä tyhmempiä, vaikka heillä olikin suuremmat aivot. Neekereiden lattea otsa ja ulkoneva suun ja nenän seutu kieltämättä ulkonäöllisesti muistuttaa enemmän apinaa. Nennut olivat toisaalta hyvin vankkarakenteisia nykyihmiseen verrattuna ja uroksella ja naaraalla oli huomattava pituusero, naaraiden ollessa siellä 140-150 cm tuntumassa ja urokset 160-170cm. Tämä tuli ihan omista muistikuvistani pidemmältä aikaväliltä - ei ollut mitään wikipedia-copy-pastea, joten saa kritisoida, jos muistin jotain väärin. :)

Ja tämä kaikki ilman mitään rotuvihaa! Juuri oli uutisissa seepran ja aasin risteytymä - se oli aika söpö. :)
rantakoski
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1479
Liittynyt: La Touko 12, 2012 5:39 pm

Re: Bannin saaneiden palautumisketju

Viesti Kirjoittaja rantakoski »

Milloinkas se oli, noin 2010-2011, varmistui tutkimukset, ja tiedeyhteisö omaksui asian, että tosiaan eurooppalaisilla ja aasialaisilla on geeneistään noin 4% neanderthaleista. Se ei sinällään ole erikoista, sillä olivathan homo sapiens ja neanderthalit kulttuurisessa kanssakäymisessä, mitä kaikkea se sisälsikään, kunnes sapiens syrjäytti neanderthalit ja lopulta neanderthalit kuolivat sukupuuttoon (söikö sapiensit neanderthalit? no oli varmaan muitakin syitä miksi he kuolivat sukupuuttoon, mutta ennättivät paneskella pitkään ja reilusti.)

Tämä on kyllä väärä topic tälle asialle. Itse otsikkoon viitaten, ja siihen käytyyn keskusteluun, niin mielestäni voisi lopettaa sanan vasikointi-käyttö. Se että raportoidaan sääntöjen vastainen viesti, niin se on ihan normaalia ja hyväksyttävää toimintaa.

Mutta jos mennään vielä hieman ohi aiheeseen, ja palataan neanderthaleihin vertauksella, vertauksella mitä Suomen maa-alueella tapahtui noin 4000-3000 vuotta sitten. Silloinhan Suomessa vallitsi kampa-keraaminen -kulttuuri, mutta etelän suunnasta tuli 'maahanmuuttajia' - jotka toivat mukanaan vasara-kirves -kulttuurin. Muuttajat syrjäyttivät silloisen kantaväestön, ja myöskin sulautuivat heidän kanssa ja heidän joukkoon, ja myöskin risteytyivät heidän kanssaan, ja osa kampa-keraamisista ihmisistä työntyi pohjoisemmaksi. Summa summarum: Iso osa meistä nykyisistä kanta-suomalaisista ovat tuon vasara-kirves -mamujen jälkeläisiä, ja osalla on enemmän tai vähemmän kampa-keraamisten ihmisten geenijäämistöä :P

Pitäisikö meidän suomalaisten jaotella toisemme tuon mukaan? Sitä arvokkaampi yhteiskuntalainen mitä enemmän kampa-keraamista? Heh. Ehkä ne oli kuitenkin enemmän nykyisiä lappilaisia ja saamelaisia jotka kampa-keraamiseen kuuluivat. Joten 'etninen' jaottelu on jo jokseenkin voimissaan (ollut jo pitkään).

Mamuja äidin oomme kaikki.
Vastaa Viestiin